Και εγώ θα το ήθελα, αλλά δυστυχώς. Δεν θα έλεγα όχι για SC7 αντί για PS4S να πω την αλήθεια, αν ήταν να μείνω με αυτά. Αλλά είναι προσωρινά μέχρι ο Γιοσιμίτσου να στείλει τα semi. Περαστικά και σιδερένιος.
Εδώ τα λες περίπου καλά. Στο κομμάτι του tuning είναι ασύγκριτα καλύτερο το RS3 και δη το 8Y που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής της A45s. Πολύ περισσότερες επιλογές και βέβαια μεγαλύτερο turbo με 20% ψηλότερο ταβάνι στο compressor map. Το ότι είναι 2.5λιτρο δεν μου λέει κάτι από μόνο του, αν δεν ήταν το turbo μεγαλύτερο τα ίδια άλογα θα έβγαζε, τα έχω ξαναπεί αυτά. Το compressor map του M139 τελειώνει γύρω στα 465 άλογα και του RS3 8Y χοντρικά στα 500. Μπορείς και παραπάνω να βγάλεις αλλά με υπερστροφάρισμα. Πολλοί βελτιωτές σε Αγγλία και Αμερική έχουν βγάλει πρόγραμμα για την A45s στα 480 με 490 και έχω δει μέχρι και 520, αλλά για τα δικά μας καυτά καλοκαίρια (30+ βαθμοί στις 3 τη νύχτα) και ξέροντας πώς πάω σε μία γρήγορη βόλτα, το φοβάμαι. Με το RS3 από την άλλη είσαι στα 490-500 και είσαι εντός χάρτη, άρα safe! Αυτή είναι η διαφορά των 2 και είναι πολύ σημαντική για εμάς που μας ενδιαφέρει η βελτίωση, η safe όμως βελτίωση. Μπορώ να αναλύσω σε βάθος τους κινδύνους αν δεν πας safe, γιατί πλέον έχω μάθει αρκετά για το μοτέρ, αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν. Ας πούμε μόνο ότι τέτοιο πόλεμο στο tuning που κάνει η AMG και το πετυχαίνει με πανέξυπνους τρόπους μηχανολογικά είναι η αλήθεια, ο κοντά 75άρης Αυστραλός σχεδιαστής turbo με 50 χρόνια εμπειρίας με τον οποίο μιλάω, δεν έχει ξαναδεί.
Βέβαια αν θέλουμε να τα λέμε όλα, το στήσιμο της Merc είναι αδιαμφισβήτητα καλύτερο, που για καθημερινό είναι και το μείον του σύμφωνα με τους περισσότερους reviewers γιατί θεωρείται από όλους σκληρότερο για καθημερινή χρήση. Εμένα δεν με νοιάζει γιατί δεν είναι καθημερινό και για να είμαι ειλικρινής, και να ήταν, πάλι κλάιν, δεν είμαι του γλυκού νερού στο θέμα της άνεσης.
Όσο για τον ήχο, αν βγάλεις το gpf από την A45s ακούγεται σαν το 2.5λίτρο του VAG και μάλιστα τα pre-gpf μοντέλα, έχω ποστάρει σχετικό βίντεο. Άρα το όλο θέμα είναι η βελτιωσιμότητα, εκεί παίζεται το παιχνίδι.
Θα σου πω τώρα πού κάνεις λάθος. Τώρα που μιλάμε έχοντας βρει την άκρη, έχοντας καταλήξει τι θα βάλω, και εφόσον έχω feedback για άψογη λειτουργία και ικανοποιητικά κέρδη, δεν νιώθω πλέον περιορισμένος. Και θα σου πω γιατί. Δεν είχα σκοπό να βάλω stage 2 ούτε να ξεζουμίσω το turbo, πρόσεχε, σε αυτό το αμάξι. Εδώ καλά καλά για αρκετό καιρό έλεγα στον εαυτό μου ότι θα το κρατούσα μαμά, γιατί πραγματικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Αλλά αφού βρήκα άκρη λέω why not. Και αντιπρόσωπο στην Ελλάδα βρήκα. Δεν κυνηγάω τα άλογα όμως όπως παλιά, αυτή είναι η διαφορά. Τα safe 470 θα μου είναι αρκετά. Θα είχα 490 με το RS3 8Y και θα ήμουν το ίδιο safe; Ναι θα είχα. Αλλά δεν με απασχολεί, πλέον. Είμαι μια χαρά αλήθεια σου λέω.
Τα υπόλοιπα είναι γούστα. Το RS3 8Y στο sportback δεν μου αρέσει καθόλου, καθόλου όμως. Το sedan είναι ωραίο και νομίζω θα μπορούσα να το σκεφτόμουν το 2020, αλλά βέβαια δεν υπήρχε ακόμα και δεν είχα σκοπό να περιμένω. Πάντως και πάλι η Merc μου αρέσει περισσότερο, μέσα και έξω.
Εμένα σου έχω ξαναπεί αυτό το ξεκόλλημα της ουράς με πωρώνει.
Μπορεί στο μέλλον να ξαναγυρίσω στην οικογένεια των βαγκιτών, δεν έχω ρίξει μαύρη πέτρα. Βασικά, ακόμα είμαι ΚΑΙ βαγκίτης. Οπότε, cheers to VAG!
Φίλε μου οι Porsche είναι άλλη κλάση μην έχουμε αυταπάτες, και δεν μιλάω για την βασική Cayman, τις πιό μεγάλες. Η αγαπημένη μου είναι η καινούργια η GT4 RS και δεν θα είχα κενένα μα κανέεεεεενα πρόβλημα να την οδηγώ, κάθε μέρα. Προφανώς όμως τα ταξίδια με άλλο αμάξι. 😉