Οπως τα είπε και ο Δημήτρης από πάνω, δεν ξέρω αν αξίζει.
Αν παρόλα αυτά θέλεις υβρίδιο (με όλες τις πιθανές περιπτώσεις να μην δουλέψει όπως πρέπει + lag), να έχεις υπόψη σου ότι στο k04-064 (του S3 8Ρ), υπάρχει πρώτα περιορισμός στο hot side (στο μαντέμι) και όχι στην πλευρά του αλουμινίου (που πρακτικά σπρώχνει τον αέρα προς το μοτέρ).
Δεν ξέρω αν έχεις παρατηρήσει ότι η Κ04 σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες εξαγωγής όταν την πιέσεις πολύ, ενώ θα μπορούσε θεωρητικά με κάποιο λίγο πιο σκληρό wg να κρατήσει ψηλά πίεση.
Φαντάσου πως αν βάλεις "φτερό" μόνο στην πλευρά του αλουμινίου, πρακτικά θα έχεις θερμοκρασίες εξαγωγής πολυ μεγάλες ("πυρόμετρο" που λένε στην πιάτσα) και δε θα μπορείς να εκμεταλλευτείς το μεγαλύτερο φτερό μπροστά, μιας και θα εντίνεις ακόμα περισσότερο το πρόβλημα.
Αν είναι να το κάνεις υβρίδιο, άλλαξε τουλάχιστον τον "κώλο" (το "Φτερό" στην πλευρά της εξαγωγής), αλλά επειδή αν φτάσεις εκεί, πρακτικά μπορείς να αλλάξεις και το εμπρός με μικρό κόστος, βάζουν όλοι "μπρος-πίσω" μεγαλύτερο να τελειώνεις.
ΥΓ: μετά την κ04-064 που την είχα τερματίσει, έχει τύχει να οδηγήσω 2-3 οχήματα με κ04 που της έβαλαν "φτερά" από TTRS (μπρος-πίσω). Ε,ναι δε λέω. Περισσότερη δύναμη (βέβαια σε υψηλότερο εύρος στροφών που στην καθημερινότητα είναι μλκια), αλλά παρότι ναι μεν λύνουν το πρόβλημα του χρήστη ("θέλω περισσότερα άλογα!!"), εν τέλει δημιουργούνται άλλα θέματα (μηχανικά) που δύσκολα έχουν λύση (ή δεν λύνονται εκτός και αν βρεθεί κάποιος να παρακάμψει νόμους της φυσικής).