Ο καταλύτης στους εργοστασιακούς διαμήκης κινητήρες, εφάπτεται στο τούρμπο για λόγους κυρίως ησυχίας, αλλά δυστυχώς δημιουργεί το φαινόμενο που ονομάζεται στα αγγλικά bottleneck πνίγοντας ουσιαστικά τα καυσαέρια που εξάγονται από το τούρμπο και έτσι μειώνοντας κατά πολύ την απόδοσή του. Επομένως, κατά τη γνώμη μου, αν πραγματικά θες να αποδώσει καλά το τούρμπο (και όποιο τούρμπο είναι αυτό), είναι προτιμότερο να απομακρύνεις τον καταλύτη, αλλά θα αποκομίσεις λίγο παραπάνω θόρυβο στο εσωτερικό.
Δημήτρης