Kritonas
Επαγγελματίες-
Posts
524 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
Kritonas last won the day on April 8 2012
Kritonas had the most liked content!
About Kritonas

Contact Methods
-
Website URL
http://www.etuners.gr
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
6,664 profile views
Kritonas's Achievements
Newbie (1/14)
49
Reputation
-
Οκ , εν τελει το πολυ καλο ειναι οτι τα παιδια το φτιαξανε , κι αυτο μετραει .
-
Επισης , φιλικα στο λεω , το να βγαζεις φωτο με τον " κακο " μηχανικο ειναι πολυ χειροτερο απο το να τον επαιρνες ενα τηλ. , να του ελεγες οτι εκει εισαι φαουλ , και να ζητησεις αποκατασταση του προβληματος .
-
Kαλσπερα σας , απλα για την ενημερωση και μονο , ουδεποτε αδιαφορησαμε Γιωργο για την περιπτωση σου , απλα δυστυχως το αυτοκινητο σου ειχε παρα πολλα χλμ , πολλα μηχανικα προβληματα , απο αντλιες , χρονισμο , βασικη ρυθμιση πεταλουδας που δεν επερνε κλπ κλπ , στα οποια δεν ειμαστε κατ ακαμια εννοια υπευθυνοι αλλα ο υπευθυνος μηχανικος που το αναλαμβανει . Εμεις ειμαστε απλα υπευθυνοι να σε ενημερωσουμε οτι εχεις εκει προβλημα , και βρες το Γιωργο , τον Κωστα , τον Μητσο , η οποιον αλλο να στο φτιαξει . Τετοια αυτοκινητα εχουμε ρυθμισει με 500 και 600+ΗΡ ( AgelosA4 , Dimitris Kon ) προ 10ετιας , οχι 1α σταδια ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ 10ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ . Οτι χρειαστεις απο προγραμματιστικα μπορουμε να αναλαβουμε, οπως εχουμε ξανακανει .
-
audi s3 tfsi big turbo
Kritonas replied to dims3tfsi's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Καλοταξιδο Δημητρη , καλες βολτες και πατηματα ! * Η αληθεια ειναι οτι δε χειριζομαι εγω το Dyno , o Γιαννης νομιζε οτι εχει 3076 λογω υψηλης ιπποδυναμης ... χαχα -
Spec list : - Garrett GTX3582R turbocharger - Custom Tubular manifold - Tial 44mm external wastegate ( 2.15bar mech. boost @ 8250rpm ) - 3.25" custom turboback exhaust - HEP intake manifold - 8x870cc/min deka extra injectors - Upgraded LP fuel system - KMS ECU for Extra inj. - Cat cams Camshafts - Upgraded valvetrain - Ported cyl. head - AMS 4" Front mount intercooler kit - AEM Water methanol kit - Etuners custom reflash for Bosch + KMS ECU Max. boost 2.8bar @ 6000rpm , ct boost 2.55bar @ 8000+rpm , rev.limit @ 8200rpm Fuel : 100RON fuel + 55:45 W/M
-
Η δυναμομετρηση εχει ωραιες καμπυλες , με μικρη εξαιρεση το fluctuation πιεσης @ 2750-4000σαλ ( δεν ξερω αν γινεται αντιληπτο στο δρομο , πχ πατημα με 4η απο χαμηλα ) . Ψηλα ειναι πολυ ωραιο , με στρωτη καμπυλη . ΟΚ , μπορει να λειπουν 10-15ΗΡ , ισως και για αποφυγη του Ρ0299 , αλλα να ξερεις οτι με περισσοτερη πιεση και ΟΕΜ δισκοπλατο , η χρηση πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικη . Αν το δισκοπλατο ειναι "παιδεμενο" δεν θα αντεξει .
-
Xρηστο , και το δικο σου και του Γιαννη και ολα τα Α4 / Α5 στο dyno Dynamics μετρουνται με 3η ταχυτητα και οχι με 4η . Με την ιδια ταχυτητα (3η) μετρουνται σε καθε δυναμομετρο , που δεν ειναι συγχρονισμενο ( οπου πισω τροχοι ειναι ακινητοι ) και το φορτιο δεν ειναι μεσο - φυσιολογικο , αλλιως επεμβαινει το ESP και σταματαει η μετρηση 1500σαλ πριν τον κοφτη . Μονο στο ΜΑΗΑ , που το φορτιο ειναι πολυ μεγαλο , καποιες φορες επιτρεπεται η μετρηση και με 4η ( οχι παντα ) και εκει η μετρηση με 3η ειναι προβλημα , λογω σπινιαρισματος . Η 3η εξαλλου στα Α4/Α5 ειναι αρκετα μακρια και το φορτιο ειναι σωστο ( σηκωνει σωστη πιεση , αντιστοιχη με το δρομο ) . Πριν λιγους μηνες , στο δυναμομετρο mustang , αναρτηθηκε μια δυναμομετρηση ( δεν θυμαμαι απο ποιο μελος ) οπου σταματουσε νωριτερα και ειχε γινει θεμα ( δεν ειχε νοημα λεγανε μεχρι τον κοφτη , κλπ ) . Ακριβως γι αυτον τον λογο σταματησε η μετρηση ! Αν ειχε μετρηθει με 3η , θα πηγαινε μεχρι κοφτη ...
-
Χρησταρα , να το χαιρεσαι ! Πολυ ωραιο το Α4 σου !
-
Να σαι καλα Τασο , με το δικο σου ξεμπερδεψες τελικα ?
-
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
Kritonas replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Καλες βολτες , Λευτερη ! Σχετικα με τα specs λειτουργιας : AFR -> 0.80-0.81 , απο overboost μεχρι κοφτη spark advance -> 24ο στις 6700-7000σαλ boost pressure -> 1.6bar overboost - 0.8bar πριν τον κοφτη . 100% Ν75 @ 4500-7000rpm , 100% Throttle ( εννοειται ) , custom vvt settings , 165bar F.P. -
Αυτο συμβαινει , οπως προειπα γιατι χωρις να ψεκαζουν τα μπεκ , το μπρουτζακι ή/και η γωνια της Ν276 δεν επαρκουν για να αποβαλλον γρηγορα την πιεση/παροχη καυσιμου που προκυπτει απο την γρηγορη παλινδρομηση . Αν πατησεις στο 50% το γκαζι , που τα μπεκ θα ψεκασουν επαρκη ποσοτητα , η πιεση επανερχεται αμεσα . Δεν ειναι θεμα REVO , αλλα δυνατοτητας πτωσης πιεσης απο το hardware .
-
Α> Ειναι , γιατι με χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια , για 0.8sec , χανει 0.7gr/sec ... δηλαδη 1 αλογο . Αυτο ειναι δυνατον να γινει αντιληπτο απο καθε οδηγο , και ειναι ο περιορισμος ροπης = ισχυος = καυσαεριων . B> ΟΚ ειχε 1/κυλινδρο , μονο πανω στον κοφτη . Αν λογκαρεις και το δικο σου , θα δεις οτι το counter ποτε δεν ειναι μηδενικο . Αυτο δε σημαινει οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα ! Γ> Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να εχει μηδεν το counter συνεχεια , σε ρελαντι ή και κοφτη . Τουλαχιστον εγω δεν εχω δει ... Δ> Ολα τα TFSI ανεβαζουν πιεση στη μπεκιερα , μολις αφηνουμε το γκαζι , ειδικα σε υψηλες σαλ οπου παλινδρομειται γρηγορα η αντλια , γιατι δεν μπροει το μπρουτζακι να αποβαλει ολη την προκυτπουσα παροχη , χωρις να ανοιγουν τα μπεκ . Δεν ειναι θεμα REVO ή οτι αλλο ... ΟΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ . Οσο πιο ψηλα ειναι η πιεση στα settings , τοσο πιο ψηλα ανεβαινει .
-
Γιατι πολυ απλα ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ WASTEGATE !!!!!!!!!!!!! Και το Λεον που εβγαλε 305 , ειχε 100% , αλλα η πιεση ηταν 0.8 στον κοφτη και δεν εχει ιχνος misfire , με ιδιο ΒΖΒ μοτερ και οχι CDAA , που ρυθμιζειςκαυσιμο πολυ πιο ευκολα , λογω wideband . ΤΟ 80% με σκληροτερο Wastegate , αντιστοιχει σε πειρσσοτερη πιεση = backpressure και απο το 100% του εργοστασιακου της ΙΗΙ !
-
Στεφανε . χειροτερο απο το λογκαρισμα , θεωρω την τεχνικη αναλυση που εγινε . Αυτη τη στιγμη πρεπει να απολογηθω γιατι το αυτοκινητο ανεβαζει 5bar την πιεση μπεκιερας , μετα τον κοφτη . με αφημα γκαζιου ... Πρεπει επισης να απολογηθω , γιατι εχει 1-2 misfires max / κυλινδρο πανω στον κοφτη , που μπορει να "βιμπραρει" οτιδηποτε ... Ή οτι εχει 0.94 λ , ενω εχει 0.94 volt στο narrowband ...
-
Η πιεση στη μπεκιερα ανεβαινει , γιατι αυτο συμβαινει και σε καθε TFSI μοτερ !!!!!!!!!!!!!! Οταν αφηνουμε το γκαζι η πιεση μπεκιερας ανεβαινει αφου τα μπεκ κλεινουν στο 0msec , το pressure relief valve αναλαμβανει να το εκτονωσει , και μεσολαβουν δεκατα του δευτερολεπτου μεχρι να γινει recirculation απο τη Ν276 και να πεσει και απο κει η πιεση ! Για λιγο χρονο η πιεση ανεβαινει κατα 5-10bar και συμβαινει και στο νορμαλ ! Τα misfires , που αναφερεις σε τοσο μπλοκ και "γαμησε τα ..." , εχουν ηδη μετρηθει στον κοφτη , και το sum μενει . Και αλλα 30 μπλοκ να ειχε το λογκ , 5 θα συνεχιζε να γραφει , το οποιο ξαναεπαναλαμβανω και το νορμαλ μοτερ στο ρελαντι και στον κοφτη ΚΑΝΕΙ ! ακομα και με νορμαλ περιφερειακα , οχι με αλλαγμενα πραγματα που μπορει αν συντονιζουν τα παντα .
