Jump to content

varaderum

Member
  • Posts

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

varaderum last won the day on March 20 2014

varaderum had the most liked content!

About varaderum

  • Birthday December 18

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα

Recent Profile Visitors

4,207 profile views

varaderum's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

311

Reputation

  1. Χαχαχχχαχαχ!!! ..ναι Καίσαρ μου ..εγώ Η αλήθεια όμως είναι ..ότι τον πήρα τηλέφωνο για να του τα "χώσω" {.....γιατί αν ίσχυε αυτή η όντως εξωπραγματική τιμή θα ήταν υπερβολή}!! ..και τότε μου είπε φυσικά, ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο ..ότι τις δίνει σε όλους (..όπως μου είχε δώσει και την δικιά μου) στα 180 με εργασία ...και ότι μάλλον εσύ κάτι είτε δεν άκουσες, η δέν κατάλαβες καλά ..οπότε και "ηρέμησα"!! ...."βρούτος" .....χαχαχαχα....έλιωσα!!
  2. Γιώργο σαν να μην σε έχουν πληροφορήσει σωστά! (..ειλικρινά δεν ξέρω ποιός σου είπε για τέτοιο ποσό)!! ..η τιμή (..τόσα πλήρωσα τόσο εγώ ..όσο και άλλοι που γνωρίζω), είναι 180 ευρώ {..δίνοντας βεβαίως την δικιά σου (..χαλασμένη η μη) πλαστική πεταλούδα}. Και βέβαια στην τιμή αυτή είναι και η εργασία!!
  3. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει μία εξάτμιση ..τόσο περισσότερο (..σταδιακά και σιγά σιγά) θόρυβο κάνει (..σχετικά και αναλόγως της ποιότητας του υαλοβάμβακα). Στην αρχή λοιπόν και στα πρώτα χιλιόμετρα "καίγεται" λίγο μέρος του "φρέσκου" υαλοβάμβακα (..εξ ου και οι καπνοί της "καινουργίλας") ..και μετά που "στρώνει" ..όλο και λιγότερο. Επίσης και αναλόγως τις καύσεις που κάνει ο κινητήρας μας (π.χ. καύση λαδιού) ..στουμπώνουν και φράσουν οι πόροι του υαλοβάμβακα, με αποτέλεσμα να "φιλτράρεται" λιγότερος του αρχικού (καινούριου σταδίου) ήχος. Σε όσα αμάξια και σε όσες εξατμίσεις έχω χρησιμοποιήσει (..στο τωρινό πάνω από πέντε) ..αυτό ακριβώς συνέβαινε.
  4. Καλορίζικη. Οντως δείχνει προσεγμένη δουλειά και ο Σκριβάνος είναι γνωστό όνομα στον συγκεκριμένο χώρο. Επειδή ειπώθηκε για τον θόρυβο που κάνει μια οποιαδήποτε εξάτμιση (ιδίως καινούργια) ..αυτός θα αυξηθεί, λίγο η περισσότερο (..αναλόγως την ποιότητα των μονωτικών υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των καζανιών).
  5. Απλά για να απαντήσω (..χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν ..και παραθέτοντας απλά αυτά που γνωρίζω) .. να πω ότι ο Στέλιος έχει στην ομάδα του πτυχιούχο μηχανολόγο (..όλα σχεδιάζονται σε ηλεκτρονικό υπολογιστή με τελευταίας γενιάς σχεδιαστικά προγράμματα ..παίρνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους για τον εκάστοτε κινητήρα) ..και κατόπιν εφαρμόζονται στα αντίστοιχα αυτοκίνητα. Πολλά δε αρχικά σχέδια, έχουν προέλθει σαν "βάση" από μεγάλους κατασκευαστικούς οίκους που συνεργάζεται ο Στέλιος (καθώς όπως ξέρετε ..συνεργάζεται και στέλνει εξατμίσεις στο εξωτερικό) ..και στην συνέχεια "αναβαθμίζονται" αναλόγως αναγκών και απαιτήσεων του πελάτη και ιδίως ..των περιφερειακών και του χωροταξικού που έχει το κάθε αμάξι (..ιδίως σε μεγάλα stage). Στο τελικό αποτέλεσμα παίζει φυσικά μεγάλο ρόλο και ο ανθρώπινος παράγοντας ..που στην προκειμένη είναι η επί σειρά πολλών ετών επιτυχημένη πορεία του Στέλιου ..τόσο στην Ελλάδα ..όσο και στο εξωτερικό, ..τόσο σε απλά αυτοκίνητα ..όσο και σε αγωνιστικά. Για περισσότερες πληροφορίες, εικόνες, δουλειά ..αλλά και προεργασία μέσω υπολογιστή {..κάποιες εικόνες δείχνουν το σχεδιαστικό τμήμα και τα σχέδια που έχουν γίνει στον υπολογιστή για τα χταπόδια και τις εξατμίσεις)}, καθώς και τον κουρμπαδόρο που ελέγχετε αποκλειστικά μέσω υπολογιστή (..άρα έχει γίνει μελέτη και σχεδιασμός) ..στο site του Στέλιου στο facebook (..αν θεωρηθεί διαφήμιση και όχι απόδειξη αυτών που αναφέρω παραπάνω ..να διαγραφεί): https://www.facebook.com/profile.php?id=100001229768804 https://www.facebook.com/profile.php?id=100001229768804&sk=photos&collection_token=100001229768804%3A2305272732%3A69&set=a.242596022458055.75149.100001229768804&type=3
  6. Ορμώμενος από αυτό που έγραψε ο Δημήτρης ας πω κάποια πραγματάκια για το πόσο ακριβός, η φθηνός είναι ο ποπάϋ ..και μετά το συζητάμε.. {υπόψιν δεν έχω κέρδος ούτε εμπάθειες με κανένα βελτιωτή ...απλά παραθέτω κάποια δεδομένα προς σύγκριση}. Η εξάτμιση του Στέλιου φτιάχνεται με ανοξείδωτο ατσάλι 304, το οποίο κουρμπάρεται από ειδικό κουρμπαδόρο {αρκετά ακριβό για τα ελληνικά δεδομένα ..που αγοράσθηκε - ήρθε στην Ελλάδα για αυτόν ακριβώς τον σκοπό (..άρα πληρώθηκε και κάποια στιγμή πρέπει να βγάλει το κόστος του)} ..και δεν έχει "κολλήσεις" (..που κάνουν κακό στην ροή των καυσαερίων ...δηλαδή στην τελική απόδοση του κινητήριου συνόλου). Το υλικό που χρησιμοποιεί όπως είπα παραπάνω (..ο συγκεκριμένος τύπος ατσαλιού ..το 304) είναι ακριβότερος (..σε σχέση με άλλου τύπου ανοξείδωτου ατσαλιού που χρησιμοποιούν κάποιοι άλλοι "φθηνότεροι" εξατμισάδες ..όχι όλοι ...αλλά αρκετοί) ..και παίζει και αυτό σημαντικό ρόλο στην τελική τιμή των εν λόγω εξατμίσεων. Εδώ παραθέτω δύο site, που αν τα διαβάσετε, πιστεύω ότι θα καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ για τους τύπους και την ποιότητα που υπάρχει στα ανοξείδωτα: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%BF%CE%BE%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%82_%CF%87%CE%AC%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%B1%CF%82 http://www.gstyle.com/gr/products/material.asp Η εξάτμιση (..σαν παράδειγμα φέρνω μία για tfsi), είναι όλη 76άρα, με μεγάλα καζάνια (δύο) για να μην έχει θόρυβο ..και με έναν από τους καλύτερους καταλύτες που υπάρχουν (παίζει και αυτό ρόλο) ..HJS 200άρη. Η λιανική του είναι στα 1550 ευρώ {..μπορεί κάποιος να την βρεί φθηνότερα μέσω του εξουσιοδοτημένου του ντίλερ Παναγιώτη Ασημάκη (..καθώς υπάρχει ειδική μεταξύ τους συμφωνία)}..και πιστεύω ότι για την ποιότητα (υλικά που χρησιμοποιεί) ..την έλλειψη κολλήσεων ..και κυρίως την τεχνογνωσία που κατέχει ο Στέλιος στο να φτιάχνει καλές και αποδοτικές εξατμίσεις ..κρίνεται τουλάχιστον εκ μέρους μου πολύ καλή! Οντως υπάρχουν φθηνότεροι εξατμισάδες.. .. ελέγξτε όμως πρώτα τα υλικά που χρησιμοποιούν (ατσάλι, καταλύτη) ..τον τρόπο συγκόλλησης ..την απόδοση ..την μακροζωία ..και μετά (..και αναλόγως αναγκών, χρημάτων και "απαιτήσεων" που έχετε) ..επιλέξτε! Υ.Γ. Και επειδή αναφέρθηκε ..μιά αντίστοιχη εξάτμιση για tfsi της milltek με 76άρη down pipe και 70άρη cut back κάνει πάνω από 1500 ευρώ.
  7. Είχα βάλει milltek όταν το αμάξι ήταν εργοστασιακό και έως stage 2 plus, αλλά δεν είχα μείνει και τόσο ικανοποιημένος (..μέτριας ποιότητας υλικό ..και "άνοιγε" συνέχεια το μεσαίο καζάνι όταν ξεπέρασα τα 350hp στο μοτέρ). Μετά έβαλα Παπαδόπουλο (από stage 2 plus έως και stage 3 των 500hp στο μοτέρ) ..το οποίο έκανε αρκετό θόρυβο και δεν είχε την απόδοση που ήθελα. Τέλος, άλλαξα δύο εξατμίσεις ποπάυ (μια 76άρα στα 500+ τροχό και μία 80άρα στο επίπεδο που είμαι τώρα 550+ τροχό) ..όπου και απόδοση έχω ..και θόρυβο ...δεν έχω! Για εμένα ..ποπάυ και "ξερό ψωμί"!!
  8. ..να το χαίρεσαι Μιχάλη και να σου κάνει όλα τα κέφια (..συγχαρητήρια και σε όλους τους συντελεστές του πρότζεκτ)!!
  9. Όλα καλά θα πάνε, είμαι σίγουρος! (..Θέλω βόλτα εε)!!
  10. Φίλε μου, μέχρι πριν κάποιο χρονικό διάστημα, είχα κάνει πλήρη παρουσίαση - ανάλυση το τι έχω κάνει πάνω στο αμάξι μου από το 2007 που το ξεκίνησα ..έως και πριν μισό χρόνο (..στο αδελφό club και στο topic του αυτοκινήτου μου). Φυσικά και εδώ έχω κάνει την ανάλογη παρουσίαση (μικρότερη μεν ..αλλά με όλα όσα "φορούσα" μέχρι τότε δε). ..όσα λοιπόν αφορούν το setup των 550, ήδη τα έχω ανακοινώσει. Από εκεί και πέρα και επειδή αυτές οι γνώσεις (..εκτός από δικές μου, που τις έχω αποκτήσει με κόπο και πολλές δοκιμές), αφορούν και κεκτημένη γνώση του μηχανικού που το βελτιώνει ..αποφάσισα να μην ξανααναφερθώ στο τι "αλλαζω - αναβαθμίζω" στο αμάξι μου πλέον.
  11. Με Gtx 3071r και ήταν στα 550 τροχό (Δημητριάδη). ..λέω ήταν (πέρυσι το καλοκαίρι) ..γιατί τώρα είναι παραπάνω (..με την ίδια τουρμπίνα, αλλά με "τροποποίηση και εξέλιξη" κάποιων περιφεριακών ..π.χ . intercooler, εξάτμιση, πεταλούδα, πολλαπλή εισαγωγής external κλπ κλπ).
  12. Παιδιά, μην κοιτάτε χάρτες. Κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό και μεγάλο ρόλο παίζει και το στήσιμο (..περιφερειακά και εντόσθια). Σε 2.0 tfsi η συγκεκριμένη τουρμπίνα (2867) απέδωσε 450 hp στον τροχό (έφτασε και τα 473) χωρίς ιδιαίτερα πράγματα (το έζησα από κοντά και το αμάξι είναι φίλου). Αλλωστε όταν έβαζα την δικιά μου (3071) ..ποιος περίμενε ότι αυτά που δίνει σαν όριο η garret στον χάρτη της, εγώ θα τα έβγαζα στον τροχό!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.