
vxr-silver
Member-
Posts
38 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
vxr-silver last won the day on January 9 2023
vxr-silver had the most liked content!
About vxr-silver

Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
SEAT
Recent Profile Visitors
vxr-silver's Achievements
-
Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]
vxr-silver replied to Unreal's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Υπαρχει η πηγη για τα σπασμενα μοτερ ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Aκριβως το ιδιο και για την brabus ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Υπαρχουν αποδειξεις για ολα αυτα ή ειναι απορρητο top secret??? Εχεις μετρησει με αξιοπιστο διαγνωστικο την ΙΑΤ στο δικο σου A45 wot 100-200 ή και περισσοτερο για να επαληθευσεις τα γραφομενα του Αυστραλου ? Tο bflash θεωρειται κορυφαιο εργαλειο προγραμματισμου μεταξυ αλλων και για την πλατφορμα w177 , εχεις επικοινωνησει με καποιο ελληνα προγραμματιστη για το μοντελο σου και τι επιλογες υπαρχουν προκειμενου να αποφυγεις τον παραλληλο? Ειναι βεβαιο οτι η a45s ειναι δυσκολη στην βελτιωση οχι ομως ακατορθωτο με τα καταλληλα εργαλεια προγραμματισμου υπαρχουν βελτιωμενες στο εξωτερικο και για my 2021 2022... οι οποιες γυριζουν nurburgring και δεν περιμενουν τον καταλληλο αερα θερμοκρασια υγρασια ή καθε λιγο κανουν cooldown για να πεσει η ΙΑΤ... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
vxr-silver replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Στις προδιαγραφες δινουν 0.8 mm διακενο και 0.4mm πλατος ακιδας(0.6mm τα ngk) αλλα δεν ελεγξα το διακενο με φιλερ και τα εβαλα οπως ειναι απο το κουτι, αλλα και στα ngk δεν εκλεινα διακενο. παντως το κουτι ηταν made in japan και εκανα και ενα υποτυπωδη ελεγχο γνησιοτητας: https://www.driven2automotive.com/blog/how-to-spot-fake-denso-iridium-power-spark-plugs-2017/ αλλη εναλλακτικη σε ιριδιου δεν ειχα βρει... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
vxr-silver replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Για 2λιτρο tfsi (bwj) 2+ (συν meth) τα τελευταια 15,000 km (2 αλλαγες) χρησιμοποιω denso ik24 για το λογο που ανεφερες στο παραπανω post, καμια διαφορα σε σχεση με τα αντιστοιχα ngk που χρησιμοποιουσα και καμια δυσλειτουργια. -
Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]
vxr-silver replied to Unreal's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Το dyno dynamics αλλα και το maha το συγκεκριμενο δεν ειναι linked dyno επομενως για το αμαξι σου τα ξεχνας... -
Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]
vxr-silver replied to Unreal's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Λογω της συγχρονης τετρακινησης εννοειται οτι θα πρεπει να βρεις linked awd dyno αλλιως παμε σε τακτικες vag haldex με ξεφυσωμα ή αφαιρεση ασφαλειας για μετρηση μονο μπροστα κινηση κατι που δεν συνιστω σε τετοιας αξιας και τεχνολογιας αυτοκινητο.Αυτα τα καναμε στα dynoday πριν 10-15 ετη με s3 8p... Κατι τετοιο θεωρω οτι ισχυει μονο σε tuning box οχι σε πραγματικο remap. αποψη μου παντως μην μενεις οταν θα ερθει η ωρα μονο σε brabus (εισαι απολυτως σιγουρος οτι δεν ειναι piggy back ecu?) και επομενως οχι remap? Oντως τα my 2021 δειχνουν να εχουν προβλημα στην προσβαση στην ecu και ειναι θεμα εξ οσων γνωριζω οχι αλλαγης hardware(ο εγκεφαλος παραμενει bosch) αλλά εκδοσης software antitune συνηθες φαινομενο σε εγκεφαλους bosch τελευταια οπως και σε bmw -
Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]
vxr-silver replied to Unreal's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
biesse racing St1+ με downpipe. Πολυ καλη ιταλικη εταρεια με τεραστιο πελατολογιο και με κορυφαιο dyno, δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους για το θεμα της cpc αλλά και σε ποιες εκδοσεις εγκεφαλου εχουν προσβαση my2020 -2021. -
Unreal's AMG A45 S [ * PIC HEAVY * ]
vxr-silver replied to Unreal's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ισως αναφερομαστε για το καλυτερο hot hatch ever... Για να βοηθησω λιγο την συζητηση στο τεχνικο κομματι, φοραει το πιο προσφατο εγκεφαλο της bosch mg1 και περα απο τον αδιαμφισβητητο state of the art κινητηρα , εχει και απιστευτο συστημα μεταδοσης τετρακινησης 4matic+ και 8αρι διπλοσυμπλεκτο ολοκαινουριο σασμαν. Τωρα οσον αφορα τις βελτιωτικες λυσεις-προγραμματα ειναι ακομη νωρις σχετικα γιατι οπως ανεφερα ο εγκεφαλος ειναι νεος και με πολλες δυνατοτητες. Yπαρχουν βελτιωτες που εχουν βγαλει ηδη remap χωρις ομως να υπαρχει ακομη μεγαλο feedback , η brabus οπως αναφερεις και η racechips ασχολουνται με παραλληλους,δεν θα το προτιμουσα σε αυτοκινητο 90.000 ευρω . Περα απο τις αναφερομενες εταιρειες υπαρχουν και αλλες ευρωπαικες αγγλια ιταλια βελγιο με τεραστιο πελατολογιο και με πολυ συγχρονα εργαλεια προγραμματισμου τις οποιες παραθετω στα κατωθι links, δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους οταν ερθει η ωρα, και με 500-510 αλογα γραφει 8,1-8,2 sec 100-200 και αυτο λογω βαρους επισης ειναι αξιοσημειωτο οτι δεν λαχανιαζει στις πολλα χιλιομετρα λογω μεγαλου turbo και σωστης κλιμακωσης σχεσεων. Σε καθε περιπτωση αναμενουμε νεωτερα σου! -
με σωστη συνολικα ρυθμιση στο boost controller θα στρωσει η καμπυλη, σιγουρα στο δρομο δεν εχεις 54 βαθμους iat σε πορεια αλλα και εδω το dyno εχει κανει την διορθωση του (απο τα 340 σε 360) επομενως και η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι νορμαλ για ελλα δα (27 βαθμους), δεν θα εδινα βαση στην πιεση αλλα στο πως θα εκμεταλλευομουν τα μεγαλυτερα μπεκ . σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα ειναι καλο σε αξιοπιστο και αυστηρο dyno και επιπλεον μια μετρηση 100-200 με gps θα εδειχνε και τις πραγματικες δυνατοτητες στο δρομο οπου σιγουρα οι μετρησεις θα ειναι καλες
-
Τα αλογα φυσιολογικα,το νουμερο ροπης επισης,θεωρω ομως οτι για κ04 με boost controller και μπεκ που δινουν το περιθωριο επαρκειας καυσιμου,οι καμπυλες δεν ειναι ικανοποιητικες εφοσον δεν ρυθμιζονται απο ν75. αυτες οι αυξομειωσεις στο φασμα 4κ-5κ που εχουν αμεση επιδραση στην ροπη και λιγοτερη στην ιπποδυναμη με πιο προσεκτικη ρυθμιση του duty cycle θα ομαλοποιηθουν και λογω μπεκ θα υπαρχει δυνατοτητα για περισσοτερη αποδοση ψηλα καθως μαλλον φαινεται οτι δεν εχει γινει εκμεταλλευση αυτων πληρως.
-
ειδες διαφορα με το boost controller σε σχεση με την n75 σε αποκριση γκαζιου? και ποιο εβαλες γιατι πια στην ελληνικη αγορα υπαρχουν πολλα....
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
vxr-silver replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Στα 100-190 με το normal κιβωτιο ειχες 8,38 και τωρα με το πιο κοντο 8,17 αρα σε μια θεωρητικη κοντρα θα ησουν μπροστα καποια μετρα κενα με το νεο σασμαν. Ομως τωρα λογω αλλαγης σε 5η χανεις αυτο το πλεονεκτημα στα 200 αν παει ομως πιο μακρια η αναμετρηση πχ στα 220 θα ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα. Αν ομως η κοντρα σταματουσε στα 200 κοφτης ταχυμετρου(τελικη ταχυτητα) και στα 2 αυτοκινητα οντως θα ησουν 25 μετρα πιο πισω. μηπως η λυση ειναι να αυξησεις τον κοφτη στις 7300 πχ για να πιανεις το τυπικα καθιερωμενο 100-200 με 4η? -
1. Οσοι τουλαχιστον ασχολουνται με δυναμομετρα γνωριζουν πολυ καλα οτι σε maha lps 3000 απλα δεν κοιταμε ποτε αλογα τροχου διοτι το λογισμικο υπολογιζει τις απωλειες κατα την διαρκεια του coast down.... 2.σε αυτη την καροτσα 1p 1k 8p κτλ το 10αρι στα 100-200 ειναι 380 plus σε manual. 3.και ξαναλεω τα 420 -430 αλογα συνηθως με υβριδιο turbo γραφουν ανετα 9,0-9,5 4. σιγουρα υπαρχουν δυναμομετρα αρκετα αισιοδοξα και αν θελεις την αποψη μου το dynojet ειναι ενα απο αυτα ... ομως τα gps οπως vbox και dragy ειναι απολυτως ορθα και τα 380+ στροφαλο maha οντως γραφουν τετοια νουμερα
-
Tα 350 σε dynojet ειναι περιπου 380-390 σε στροφαλο σε μπροστινο οχημα, κατι το οποιο επαληθευεται και απο το dragy. Αν ηταν 420-430 θα ειχε χαλαρα κατω απο 9,5 sec 100-200....
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
vxr-silver replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Το 10,23 sec valid ειναι εξαιρετικος χρονος για sportback αμαξωμα βοηθαει βεβαια και το μακρυ σασμαν ( 3ης σε 4ης) μια αλλαγη. τι πιεσεις εχεις over και σταθερη πχ στις 7.000? εχεις μεθανολες και αν εχεις κανει δυναμομετρηση ? -
Μην δινεις βαση στην δυναμομετρηση που εκανες στο maha lps 3000 για τον απλο λογο οτι δεν εγινε με την σωστη διαδικασια... Σε αυτο το dyno οπως και σε πολλα ακομη που δεν ειναι linked (παλιας γενιας dyno) σε haldex οπως το s3 8p πρεπει να βγει ειτε η ασφαλεια ειτε η φυσα του haldex και να μετρηθει με μπροστινη μονο κινηση. αν δεν γινει αυτο η μετρηση ειναι παντελως ακυρη... Αν του revlimit ειναι το df4fshl εισαι κομπλε μετρηθηκες σωστα. Το maha lps 3000 ειναι εξαιρετικο με ακριβεια και επαναληψιμοτητα απλα ειναι προηγουμενης γενιας maha και τετρακινητα μετραει σωστα με 3 διαφορικα impreza, evo ,torsen αλλα οχι haldex λογω τεχνολογιας....