Ευθυγράμμιση οκ! Λίγα πράγματα άλλαξαν. Λίγο Καμπερ παραπάνω πίσω -1,32 και όλα μια χαρά. Άλλο πάτημα του αυτοκινήτου τελείως, αλλά είναι πιο σφιχτό πλέον. Όπως και το περίμενα δηλ. Θα δούμε εάν είμαι οριακά απο άποψης άνεσης μετά απο λίγα χλμ εντός πόλης. Άλλο πάτημα στο γκάζι, άλλο σφίξιμο στα φρενα πραγματικά αισθητή η διαφορά.