Jump to content

Dikonou

Moderator
  • Posts

    7,593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    222

Everything posted by Dikonou

  1. AutoBan!!!! στον Κάβουρα μόνο και μόνο για την 4ωρη καθυστέρηση των αποκαλυπτηρίων.....
  2. Ναι και μετά έπιασες τις μπατονετες..... Δουλευταρά μου εσύ.
  3. Ευθυγράμμιση οκ! Λίγα πράγματα άλλαξαν. Λίγο Καμπερ παραπάνω πίσω -1,32 και όλα μια χαρά. Άλλο πάτημα του αυτοκινήτου τελείως, αλλά είναι πιο σφιχτό πλέον. Όπως και το περίμενα δηλ. Θα δούμε εάν είμαι οριακά απο άποψης άνεσης μετά απο λίγα χλμ εντός πόλης. Άλλο πάτημα στο γκάζι, άλλο σφίξιμο στα φρενα πραγματικά αισθητή η διαφορά.
  4. Όχι ρε συ ....... μου το ζητήσανε για vip δρομολόγια.
  5. Ήρθανε! Άντε να δω ποτέ θα τις περάσω. Για να σε προλάβω κάβουρα τοπ μαουντ μπρος πίσω καινούργια μαζί με βάσεις.....γιατί είσαι πιο ψειρας κι από εμένα.
  6. Λοιπόν...να τα πάρω ένα ένα Στο δικό σου σεταπ δεν θέλει τίποτα έλεγχο. Απλά το βολάν ένα καθάρισμα, αλλά το πλατό εάν βάλεις εξάφτερο και έχει ρύθμιση κενών θα πρέπει να στο λύσει και να το ξαναδέσει. Στην λύση που σου πρότεινα πιο πάνω, απλά βολάν φτιαχτό και δίσκος από μοντέλο του γκρούπ οργανικός.
  7. Να ξέρεις ότι το πλατό θα θέλει μόντα εάν έχει ρύθμιση κενών!
  8. Τι έχεις τώρα επάνω;
  9. Επώνυμο δεν ξέρω. Το μόνο που θα έχει θέμα είναι το βολάν όσον αφορά το φτιάξιμο. Τα υπόλοιπα είναι του γκρούπ. Πάντως όπως και να έχει κινησου με υπομονή και προσοχή!
  10. Έχει κάνει μόντα γνωστός μου με βολάν μονής και δίσκο πλατό οργανικό, αλλά λεπτομέρειες δεν ξέρω. Σε Κ04 έχει αντέξει και διμπαρο σε 1.8 με επιτυχία.
  11. Άσε κι εγω κλείδωσα το δικό μου.....τώρα να δώ που θα βρώ!!!!
  12. Ναι και σίγουρα έξω στο δρόμο θα είναι ακόμα πιο καλό! 64 βαθμοί εισαγωγής! Πολύ ωραίο! Και ομαλά ρυθμισμένο στην ροπή!
  13. Ρε ααα παέντε....ρεμάλια
  14. Μα έχω τον άλλο ( Τάσος ) Q7 τζιπάκι....για τα χωράφια ο άλλος.....συνφορουμίτες σου λέει μετά.......λούγκρες!!
  15. Είμαι εύκολος τι να κάνω;
  16. Kw variant 1 on the way.....κωλόπαιδα με πρήξατε.......κάβουρα εάν καταφέρω και βρω χρόνο να κατέβω μακιάτα κερασμένα μπόλικα
  17. Οργώνω φυτείες καφέ με ποικιλία ειδικά για μακιάτο!
  18. Ambition αλλά αυτό και πολύ του είναι!!!! https://www.dpmperformance.co.uk/car-parts/audi/a3/eibach-50mm40mm-sportline-lowering-suspension-springsa3-8p-16tdi-18t-fsi-20t-fsi-20tdi-fwd-0503
  19. Και μια με κομπλέ περασμένα τα πάντα όλα.
  20. Και εδώ μια φώτο από την μόντα που πρέπει να γίνει για να πατήσει σωστά η κιθάρα του S3 στο δικό μας άκρο. Ακριβώς πίσω από το κομμένο τμήμα μπήκε παξιμάδι για να πατήσει σωστά.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.