renoss2k Posted February 1, 2013 Author Posted February 1, 2013 Μια μεγάλη καλησπέρα σε όλους και απο εμένα!Οι φωτό πιό πάνω είναι απο trackday που οργάνωσε το σωματείο φίλων mx5 club στις Σέρρες 8/9-12-2012 και φυσικά με καινούρια άσφαλτο, αλλά με το καιρό αντίθετο μιάς και είχε αρκετή υγρασία και κάποια στιγμή μας έβρεξε.Ομολογώ ότι ήταν η πρώτη μου εμπειρία στο βρεγμένο(με μισοτελειωμένα λάστιχα σκλήρης γόμας απο την προηγούμενη φορά !!!).Όλα πήγαν πολύ καλά και το traction του αυτοκινήτου ήταν καταπληκτικό κάτω απο αυτές τις συνθήκες.Ήταν το μοναδικό τετρακίνητο οπότε δεν ήταν τόσο δίκαιο για τους άλλους .Κάποιοι πίεσαν(δύο mx5) παραπάνω και βγήκαν εκτός αλλά ευτυχώς χωρίς να πάθουν τίποτα.Είναι φοβερό το πόσο αλλάζει το σκηνικό όταν βρέχει και βγαίνουν τα quattro !!!!Δείτε αυτό για παράδειγμα: http://fastestlaps.com/tracks/sportauto_wet_handling_test.html (τη θέση του audi rs4 στο βρεγμένο!).Τέλοσπάντον να μήν σας κουράζω(απλά ανέβηκα αρκετά και είπα να ανεβάσω και τη παρέα λίγο).Ας μπούμε στο ''ψητό'': αλλάξαμε τακάκια,πήραμε καθαρά σλίκ yokohama advan 240/610/17 και προβλέπεται λίγο ''δίαιτα''και ίσως ελεύθερη εξάτμιση και όπως λέμε: ''let the music play''!!!Το φεβρουάριο 16/17-2-2013 μάλλον(ανάλογα το καιρό) θα τρέξουμε trackday με τα honda .Ελπίζω να σας ανέβασα λίγο και να σας έδωσα μια γεύση απο τη δική μου χαρά. 1
renoss2k Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 (edited) Αν και πέρασε αρκετός καιρός από τα τελευταία νέα (sorry γι αυτό αλλά περισσότερο διαβάζω παρά γράφω), είπα να σας γράψω μερικά μάχιμα νέα από το td του motorsport spec 30/1-12-2013 που έγινε στις Σέρρες. Πολλές συμμετοχές και κυρίως δυνατές με καλή οργάνωση και πολύ ωραίο κλίμα. Φυσικά πήρα μέρος με το Α4 και όπως έγραψα τη προηγούμενη φορά οι αλλαγές που είχαν γίνει ήταν τα τακάκια carbotech xp8 και τα καθαρά σλικ yokohama advan 240/610/17. Ο χρόνος που έγραψε το audaki μετά απο 28 γύρους (χαλαρούς και δυνατούς μαζί) ήταν το εντυπωσιακό 1.32.675 που δυστυχώς έμεινε απο φρένα πάλι αλλά αυτή τη φορά ήταν πολύ δυνατά τα τακάκια με αποτέλεσμα να "γδάρουν'' στην κυριολεξία τους δίσκους και να τους στραβώσουν. Το καλό είναι ότι το αμάξι είχε πολύ καλή συμπεριφορά χωρίς υπερστοφές-υποστροφές κτλ άν αναλογιστεί κανείς ότι έχει μηδενικό κάμπερ (δρόμου) καθώς και ρύθμιση ανάρτησης (δρόμου). Δεν ξεβιδώθηκε καμία βίδα απο πάνω του και αντίθετα ήταν φορτωμένο με 70 λίτρα εκατοστάρας (για να περάσουμε καλά). Για μια ακόμη φορά ψάχνω΄ λύση για τα φρένα μου (καλύτερους δίσκους, αυτοί ήταν brembo απλοί,ούτε τρυπητοί ,ούτε χαραχτοί). Ο συνδυασμός που είχα στα φρένα ήταν πολύ καλός στο δρόμο αλλά μέσα στη πίστα.... Edited December 9, 2013 by Kavouras φόντο γραμματοσειράς
mariosA4 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 γεια σου φίλε πολύ καλο τελικά το audaki με τα σλικ. γιατι δεν δοκιμάζεις τα 4πίστονα από ttrs με τα 370χιλ? δεν νομίζω να χρειαστείς κατι παραπάνω για πίστα και δρόμο.
renoss2k Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 (edited) Σε ευχαριστώ φίλε μου. Το μόνο που με σταματάει και δεν πάω σε big brake kit είναι οι ζάντες μου οι 19'' που δεν αφήνουν περιθώρια για μεγάλη δαγκάνα (λόγω του σχήματος - offset) και βάζοντας προσθήκες θα έχω προβλήματα μιας και θα βρίσκουν σε θόλους φτερά κτλ. Όταν τρέχω στη πίστα φοράω τις 17'' που ο δίσκος είναι οριακά ο 345mm χωρίς προσθήκες. Edited December 9, 2013 by Kavouras φόντο γραμματοσειράς
mariosA4 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 (edited) μπορείς και τις 6πίστονες από cayenne που μπαίνουν με 350άρι δισκο. Αυτές χωράνε και σε17άρες λογικά. Οσον αφορά τους θόλους έγω τους άνοιξα χωρίς ζημιές και σε χρώμα κλπ με ένα όργανο που βιδώνει στο μουαγιέ και τους ανοιγει+ ένα μπιστολάκι για ζετσαμα και τελέιωσες . Ασε που πρησμένο δείχνει και καλύτερα... εγώ φοράω τις original 18άρες από rs6 me 20άρι όφσετ (χωρίς αποστάτες εννοειται..)για να χωρέσω τα 8πίστονα και είναι μια χαρά Edited December 9, 2013 by mariosA4 1
mariosA4 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 (edited) Ρένο αυτές εννοώ : http://www.ebay.de/itm/Porsche-Cayenne-955-Bremssattel-Bremsattel-vorne-links-rechts-6-Kolben-/141126281094?pt=DE_Autoteile&hash=item20dbc82786 Eπίσης γιά όποιον ενδιαφέρεται παίζουν οι δικές μου δαγκάνες με τακάκια σε δημοπρασία http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-5-6-AUDI-TT-RS-3-4-5-6-8-RS8-A8-V8-Bremse-NEU-Bremssattel-8-Kolben-/111231573656?pt=DE_Autoteile&hash=item19e5eb1e98 Edited December 9, 2013 by mariosA4
renoss2k Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 (edited) Δεν ξέρω για το άνοιγμα το φοβάμαι (τί δουλειά θα κάνουν, τι θα καταστρέψουν κτλ.). Θα ψάξω τώρα για δίσκους, έχεις κάτι υπόψιν? Είμαι προς tarox g88,brembo τρυπητούς με θερμική επεξεργασία. Τί λες ? Ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια. Η φωτό σου είναι αλλού...φαντάζομαι πως όταν φρενάρεις ζαλίζεσαι !!! Edited December 9, 2013 by Theodore Saba Χρώμα γραμματοσειράς
mariosA4 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 τα φρένα του rs4 είναι όντως αλλού φίλε , αλλά είναι και πολύ προοδευτικά χωρίς σφυρίγματα και άλλες τέτοιες aftermarket ...παρενέργειες. Γι'αυτό και προτείνω μόνο εργοστασιακού τύπου μετατροπές με μαμά τακάκια Τώρα όσον αφορά τους δίσκους δεν το έχω ψάξει και δεν μπορώ να προτείνω , υπάρχουν αρκετοί βελτιωτές εδώ μέσα που μπορούν να σου προτείνουν . Οσον αφορά τα carboteck είχα διαβάσει ότι είναι σούπερ σε δάγκωμα , δεν φαντάστηκα ότι μπορούν να κάνουν τόση ζημιά στους απλούς δισκους... Πάντως ξανασκέψου το για τα 6πίστονα της Cayenne. Αυτά δεν θέλουν κάν αντάπτορες , βιδώνουν απευθείας στις υπαρχουσες τρυπες
tasosS3 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Χαιρετω τον κοσμο. Στο ψητο απευθειας θα μπω που δεν ειναι αλλο απο τον χρονο που εγραψε και τρελανε τους παντες το a4 παρολο τον πολιτικο του χαρακτηρα και μονο ουσιαστικα με ενα σετ σλικ καθαροαιμα μεταχειρισμενα ελαφρως και φυσικα τον bro στο τιμονι. Φρενα ειναι καταδικασμενο δυστηχως με τις 19αρες τις lemans που φοραει οταν δεν τρεχει αφου δεν χωραει φλουδα να μπει απο πολιπιστονη δαγκανα και αν μπει σε διαδικασια για προσθηκες θα βγει πολυ εξω απο τους θολους και δεν το θελουμε. Μια αλλαγή σε δισκους μπορει να φερει καποια βελτιωση αν και οπως καταλαβα παρολο που ειναι του s4 και με καλο τακακι η δαγκανα αδυνατει να σταματησει το αυτοκινητο σε ακραια κατασταση οπως ειναι η πιστα.
renoss2k Posted April 5, 2015 Author Posted April 5, 2015 Ενα βιντεάκι απο το audaki μου στο trackday motorsportspec.gr 4/5-4-2015 Σερρες enjoy the ride 6
ChRiS82 Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 (edited) Μου θυμίζει πολύ ένα απο τα βιντεάκια (Getaway in Stockholm) απο τα πρώτα κιόλας,με το Ford Cosworth. Μπράβο για την οδήγηση,πολύ καλός ήχος στο βίντεο (απορώ που είναι το μικρόφωνο) και μπράβο και για το Audi σου EDIT: Ορίστε το βιντεάκι που λέω: Edited April 6, 2015 by ChRiS82
mariosA4 Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 (edited) βλέπω ακόμα κρατάς ψηλά την σημαία των Α4 Ρένο την έχεις μάθει απέξω την πίστα, ούτε ένα λάθος, μπράβο φιλε Edited April 5, 2015 by mariosA4 1
renoss2k Posted April 7, 2015 Author Posted April 7, 2015 Ευχαριστώ πολύ παίδες. Το θέμα με τα φρένα παραμένει γι αυτό και βλέπετε στο βίντεο ότι το φρενάρω ώρες ώρες σαν ατμοσφαιρικό!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το σύνολο του project μου και με τον αειθαλή 20vt μου!!! Μπορούν να γίνουν αλλαγές σε κάποια πράγματα απλά δεν θέλω να περάσω στο άλλο επίπεδο του ''αγωνιστικού''. Δεν σας κρύβω πως στο trackday του Δεκέμβρη είχα μπει σε τέτοια διαδικασία και το audaki ήταν ξηλωμένο με ένα κάθισμα sparco μέσα, πράγμα που το μετάνιωσα και σε αυτό το trackday πήγα με τα ''δέρματά μου!!!''. Ο χρόνος που κατάφερα ήταν 1.32.4 αλλά με αρκετά λαθάκια. Ο στόχος παραμένει το σπάσιμο του 1.30!!!keep walking!!! 2
georgio3gr Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 (edited) Έβαλες και την go pro δίπλα στην εισαγωγή, να μας ανάψεις περισσότερο... χαχαχα... Να το χαίρεσαι Ρένο... Ωραίο το Α4 σου και ωραία οδήγηση... Το σκέφτηκες καθόλου να ψαχτείς με τα διαφορικά μιας και μπαίνεις πίστα? Μπλοκέ και washer? Edited April 7, 2015 by georgio3gr 1
renoss2k Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Για διαφορικά, φρένα, μπλοκέ, όφσετ- φάρδος- ζάντας, προσθήκες , καμπερ κιτ, κτλ έχω ρίξει πολύ ψάξιμο. Για κεντρικό για να αλλάξω τη κατανομή δεν διάβασα καλά λόγια (θορύβους, αξιοπιστία,). Οι πιο πολλές εταιρίες γι αυτό το μοντέλο βγάζουν μπλοκέ για πίσω και όχι για μπροστά. Έχω βρει μπροστά διαφορικό για s3, tt και για το Α4 Β7 τίποτα. Βρήκα κάποιον στη Θεσσαλονίκη που αναλαμβάνει να μου κάνει το δικό μου μπλοκέ και με εγγύηση. Μιλάω για μπροστά διαφορικό γιατί η κατανομή μας είναι περισσότερο μπροστά και το αμάξι στο όριο έτσι συμπεριφέρεται.(όταν τρέχαμε στη βροχή το Δεκέμβρη έβλεπα τα EVO να παίζουν και εγώ ). Μ΄αυτή τη κατανομή και ένα μπλοκέ μπροστά θα ήταν αλλού κατά τη γνώμη μου. Απλά δεν είμαι πολύ της πατέντας θα ήθελα ένα αξιόπιστο επώνυμο και χωρίς ακριβή-ειδική συντήρηση εώς και καθόλου θα έλεγα όπως quaife. Άν είχα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο όλα αυτά δεν θα με ένοιαζε τόσο αλλά εδώ είναι που μου αρέσει το project μου (family-trackday car) και ο μάστορας μου είναι συνέχεια στα δύσκολα !!! 1
mariosA4 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 το κεντρικο τορσεν στα Α4 Β 6&7 πρωτα δίνει μπροστα και μετα πίσω. στο δικο μου που κανει έκρηξη ροπής λόγω μεγάλου τουρμπο η μούρη παιζει συνεχώς ακόμα και με 3η μέχρι να μεταφέρει πίσω και να βιδωσει. Αυτά βεβαια στο τορσεν στα απλα τετρακίνητα που ξεκινάει απο 50-50. στα S4 με τον τριλιτρο κομπρεσορα όμως είδαμε οτι αλλαξε σε 60-40 πίσω με μλοκε στο πίσω διαφορικό και μπροστα ελευθερο. αυτή πιστεύω πρεπει να είναι και η καλύτερη τετρακίνηση, εξαλλου κάτι ανάλογο παιζει και στο rs4 1
renoss2k Posted April 9, 2015 Author Posted April 9, 2015 εμείς έχουμε τορσεν Τ-2 ενώ το RS4 torsen T-3 center differential 40/60 (80/20-0/100 automatically distributed), Electronic Differential Locks EDL front and rear applying brakes on spinning wheels -B6 S4 and 05.5 B7 S4 Center Diff - PN = 0A3 409 751 B - Diff type = T2 -B7 S4 06 and up Center Diff - PN= 0A3 409 751 J - Diff type = T3-B7 RS4 Center Diff - PN = 0A3 409 751 J - Diff type = T3 έχει καλύτερη κατανομή - ποιο πολλές αναλογίες (είναι πιο πισωκίνητο γενικά) και έχει και τη βοήθεια ηλεκτρονικού διαφορικού μπροστά και πίσω. Μάριε δες τη διαφορά που κάνει Τ-2 με Τ-3 στην εκκίνηση σε αυτό το βίντεο
mariosA4 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Ρένο το έχεις ψαξει καθόλου για κεντρικό Τ3 από rs4 B7 αν ταιριάζει χωρίς μόντες; γιατι κεντρικό βρίσκεις ευκολα αλλά αν χρειάζονται άξονες και διαφορικά...αντε γειά
Dimitris_Kon Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Χρειάζονται σίγουρα, έχει κοντύτερη μεσαία τριβή, άλλο διαφορικό και άλλες βάσεις Μαρίνο. Δημήτρης
renoss2k Posted April 9, 2015 Author Posted April 9, 2015 Προσπάθησα να βγάλω άκρη μέσω ενός φίλου στην audi και όχι μόνο αλλα χαθήκαμε με τους κωδικούς!!οι περισσότεροι όταν επεμβαίνουν μετατρέπουν το δικό τους σε 4:1 ακόμη και ομάδες αγώνων με Audi A4 b7 και μετά προχωραν σε μπλοκε.βεβαια ένα αγωνιστικό δεν σε ενδιαφέρει πόσες φορές θα το ανοίξεις επισκευάσεις συντηρήσεις κτλ και ούτε θα σου πει μια εταιρεία απο αυτές ότι δεν ειναι καλο η αναξιόπιστο. Η μετάδοση μας πάντως αντέχει αρκετά άλογα. Το 4:1 δεν εχω αποφασίσει να το βαλω(ρισκάρω) ακόμα πιο πολυ σκέφτομαι το μπροστά μπλοκε λόγω του td. Για εκκινήσεις πάντως όπως φαίνεται στο βίντεο ειναι μονόδρομος το 4:1!
renoss2k Posted April 9, 2015 Author Posted April 9, 2015 DRIVETRAIN:- 01E S6+ Gearbox- Stasis 5:1 Centre Differential- Audi S4 Centre Driveshaft- Stasis Clutch Type Rear Differential- 034 Motorsport Engine cradle + Custom Gearbox Mounts- Spec Stage 3+ Clutch system μια γευση απο 034motorsport audi a4 b5 1.8tq(μετα έγινε vr6 turbo...)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now