Jump to content

Recommended Posts

Posted

Εγώ και ο πατέρας μου στο td Σερρών(ρούχα audisportsclub :sHa_friends: ). 

Posted

post-10193-0-31581700-1428598955_thumb.jpg

 

Ο φωτογράφος (αγαπημένος μου αδερφός δίνει ρέστα λέμε!!!)

  • Like 1
Posted

Βλέπω τρελά και ο father με τον μηχανοκινητο αθλητισμο ε Ρενο?

Posted

attachicon.gifDSC03488.JPG

 

Ο φωτογράφος (αγαπημένος μου αδερφός δίνει ρέστα λέμε!!!)

 

 

Φτου φτου φτου. Πανέμορφο φίλε. Από τα πιο όμορφα Β7.

Posted

Συμφωνω με το γιαννη,κουκλα το Β7. Ο πατερας εκανε κανενα γυρο η οχι??

Οσον αφορα τη μεταδοση οντως αντεχει αρκετα αλογα , μαλιστα εχω ακουσει πως το με βολαν 228 χιλ σπαει πιο δυσκολα αποτι με το 240 λογω μικροτερης αδρανειας.

Να σου πω φιλε δεν καιγομαι να πειραξω μεταδοση, θελει αρκετο χρημα με οφελη ουσιατικα σε πιστα, καλα ειμαστε μεχρι εδω.

Συγχαρητηρια παντως για το project που πανω απολα ειναι καθημερινο

Posted

Ο πατέρας μου μπήκε για μερικούς γύρους συνοδηγός(με πολιτικά λάστιχα βεβαια γιατι με τα slik...) και φυσικά είπε ότι δεν ξανα μπαίνει μέσα :sSc_eek: ! Ελπίζω να ανέβασα το forum μας με αυτά τα νέα μου έστω και λίγο. Όσο για εμένα όπως και όλοι οι άλλοι του motorsportspec.gr μώλις τελειώνει το td ανυπομονούμε για το επόμενο!!! :sFun_drool2: :sFun_drool2:

  • Like 1
  • 8 months later...
Posted

Μετά απο αρκετό καιρό οργανώθηκε το πολυπόθητο trackday του motorsportspec.gr στις Σέρρες 5/6-12-2015. Πολλές και δυνατές συμμετοχές, ωραίος καιρός, φοβερή παρέα και κλίμα γενικότερα. Το audaki μου τα πήγε πάρα πολύ καλά παρόλο που είχε σχισμένο κολάρο σιλικόνης. Η αναβάθμιση των πίσω φρένων βοήθησε πάρα πολύ καθώς και οι φαρδύτερες και ελαφρύτερες ζάντες(σφυρήλατες απο audi tt ). Το οδήγησα με την μικρή πίεση οπότε αυτό με βοήθησε να έχω ακόμη πιό καλές γραμμές και να αφήνω τα φρένα περισσότερο. Μου άρεσε πάρα πολύ η ''αίσθηση'' του τιμονιού απο τις πιό ελαφριές ζάντες και πραγματικά σαν σύνολο(επιδόσεις,φρενα.στήσιμο..) είμαι πολύ κοντά σε αυτό που ζητάω κάτι που με ευχαριστεί ιδιαίτερα.

  • Like 4
Posted

ωραία πίστα αυτη των Σερρών και πολύ καθαρές οι γραμμες στις στροφές. Στα πόσα άλογα παίζεις Ρενο με το eliminator?

Posted

Βγάλαμε 420 maha με gt2871 Μάριε αλλα το eliminator που το θυμήθηκες ; Το είχα για πολυ λιγο! Εχει πολυ show μέσα στη πιστα με 2.3 bar και ζουμιά !!!!!!!!

Posted

έβγαλες τόσα άλογα με 2871? εισαι σούπερ φίλε.εμένα ειχε βγάλει 420 ρόδα στα 2 bar με hta3076. Τώρα στα 2.2-2.3που δουλέυω στην υψηλή πρέπει να ειναι κοντα στα 450 +με μεθανόλη  , τη 2α πάντως την σπινιάρει κανονικά μετά τις 4500 σαλ.

 Δεν το έχω δοκιμάσει σε πίστα όμως , είστε τυχεροί που έχετε τέτοια πίστα δίπλα σας φίλε :sHa_wink3:

  • Like 1
Posted

420 στρόφαλο εγω καλα θα ηταν ρόδα!Ξερεις ότι έχουμε πολλές απώλειες σαν 4wd!!Παντως μέσα στη πιστα για περισσότερα άλογα πρεπει να έχεις και ανάλογο setup αλλιώς δεν "μαζεύονται " και ούτε μπορείς να τα εκμεταλλευτής.Χαρακτηριστικο παράδειγμα που έριξα πίεση (μαζί και το σχισμενο samco) και γύρισα πιο γρήγορα !Τεσπα την επόμενη φορά πιστεύω ότι θα φτάσω το στόχο μου μιας και το αμάξι έδειξε ότι εχει καλο στήσιμο κι ας μην είχε δύναμη εκεί που την ήθελα .

Posted (edited)

H πιστα των Σερρων ειναι απαιτητική, εδω εγω με το LEON  οταν κατεβαζα πιεση (τοτε ειχα REVO και επαιζα με το SPS) και καταλαβαινα οτι βγαίνω πιο καλά στις εξοδους. Βεβαια δεν ειχα πειραξει καθολου το στησιμο, αλλά η δυναμη απο ενα σημειο και μετά δεν βοηθαει.

Edited by Giannis20vt
  • 2 weeks later...
Posted

Χαιρετω και εγω με την σειρα μου το φορουμ.

Να πω οτι τα επιπεδα των χρονων που κινειται το αυτοκινητο ειναι κορυφαια.

Ειναι απο τα πιο γρηγορα αν οχι το πιο γρηγορο "πολιτικο" audi στην πιστα των Σερρων που ειναι και η μοναδικη "πιστα" στην Ελλαδα.

Ενδεικτικα οι χρονοι του Σαββατου ηταν οι συγκεκριμενοι και παρακαλω παρατηρειστε τα υπολοιπα "αυτοκινητα"

 

post-131-0-90657600-1450856189_thumb.jpg

 

 

Δυστηχως υπαρχουν μεγαλες ελλειψεις σε ανταλλακτικα tuning για αυτα τα αυτοκινητα και γενικα με αποτελεσμα να μην μπορεις να το σεταρεις ας πουμε απο καμπερ που ειναι ισως και απο τα πιο βασικα πραγματα που εχει ενα αυτοκινητο για να κινηθει γρηγορα σε πιστα ετσι το αμαξι τρεχει με καμπερ δρομου... επισης η αναρτηση η kw v3 δεν ειναι καν racing ουτε αζωτου και εχει πολυ street εως και comfort θα ελεγα εγω προσανατολισμο.

Επισης το μεγαλο βαρος του αυτοκινητου (1500) σε σχεση με το οτι δεν φοραει και μπλοκε διαφορικο και η πιστα ειναι πολυ κλειστη και το κακο της δεξιοστροφη και δεν αφηνει ενα πιο "βαρυ" αυτοκινητο οπως αυτο να ξεδιπλωσει το χαρακτηρα του.

Τα δερματα μεσα ναι μεν bucket αλλα δεν παυει να ειναι απαγορευτικα για πιστα.

Και το βασικοτερο για να κλεισω τα λαστιχα που ετρεχε και τρεχει ο bro ειναι ελαφρως μεταχειρισμενα παντα διοτι οι τιμες αγορας μιας τετραδας καινουριων ειναι εντελως απαγορευτικες της ταξεως των 1600+ η τετραδα και επισης θα πρεπει να επιλεξεις και γομμα αντιστοιχη...οποτε καταλαβαινετε.

 

Παρολα αυτα και λεω παρολα αυτα οι χρονοι ειναι κορυφαιοι για αυτους που γνωριζουν τα παραπανω αλλα δεν γνωριζουν την μαχητικοτητα και την ικανοτητα του αδερφου μου του Ρενου που ειναι μοναδικες και καταφερνει με πληρη ηρεμια και ανεση να "γραφει" απιστευτους χρονους και να κατεβαζει συνεχως τα προσωπικα ρεκορ του.

 

post-131-0-20600300-1450856928_thumb.jpg

 

 

 

  • Like 3
Posted

Και τελος για να κλεισω και το θεμα "υπηρχαν" στο αυτοκινητο και λεω υπηρχαν διοτι ολα πλεον μπηκαν στην "θεση" τους πολλες κακοτεχνιες που δεν θελω να επεκταθω απο που και ποιος φταιει απλα πλεον το αυτοκινητο το φτιαχνουμε οι ιδιοι .

Θα αφησω τις φωτογραφιες να μιλησουν απλα να πω οι χρονοι εγιναν σχεδον με μηχανικη πιεση αφου ο περισσοτερος αερος πηγαινε "εκτος" εισαγωγης και οχι εντος και οχι μονο....!!!!!

 

 

post-131-0-74854900-1450857294_thumb.jpg

post-131-0-16059100-1450857302_thumb.jpg

post-131-0-82239300-1450857307_thumb.jpg

post-131-0-78215600-1450857313_thumb.jpg

post-131-0-77117300-1450857320_thumb.jpg

post-131-0-10552800-1450857327_thumb.jpg

 

  • Like 2
Posted

Για τα δεδομένα που αναφέρεις, και βλέποντας και τι άλλα αμάξια είναι μέσα στη λίστα, το αποτέλεσμα είναι κάτι περισσότερο από super!! :JC_doubleup:

Απορώ τι θα κάνει το αμάξι τώρα που και μηχανικά είναι πιο σωστό...

Πραγματικά, εδώ κολλάει το emoticon της υπογραφής μου!!!

Rocketsnail_zpsnv44rcjn_1.gif

 

 

 

 

 

ΥΓ: οι κολλήσεις στις σωλήνες είναι ασχολίαστες (στο πριν)...

  • Like 1
Posted

αθανατο μοτερ το 1,8τ.. και με τετοιες απωλειες πίεσης ζωγραφιζε στην πίστα..μετα την αναβαθμιση πλεον στα 2 bar θα πεταει χαμηλά

Posted

Απίστευτος χρόνος, τελικά τα Quattro με σωστό στήσιμο και δύναμη γαζωνουν. Μπράβο και στον οδηγό, πρέπει να έχει τρελά "χέρια " για να κάνει τέτοιο χρόνο :-)

Posted

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα καλά σας λόγια και Χρόνια Πολλά - Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αγαπημένο μου αδερφό που έβαλε το χεράκι του και πλέον το audaki μου ''φουσκώνει'' κανονικά :icon_turbo:!!! Σαν να μην έφτανε αυτό μου έκανε και ένα ''μικρό'' δωράκι.. τί άλλο απο κορυφαίες ''time attack'' ζάντες RAYS 17'' που ζυγίζουν 6,7kg η μία :sSc_eek: . Ευχαριστώ μπρό!!! Όσο για το επόμενο td  το αμάξι είναι έτοιμο και όπως λέμε στο motorsportspec ''track ready'' :sFi_gunsmilie: . Απο την ώρα που το φτιάξαμε είμαι κάπως έτσι :hehe:  :hehe:  :hehe: !!!

  • Like 1
Posted (edited)

Επίσης Χρόνια πολλά Ρένο. τι πίεση δουλέυεις  γενικά στο track day ' 2μπαρο? Αντεχει τόσο ΄ψηλές πιέσεις το τούρμπο σε συνθηκες αγώνα, λογικά θα γινεται λαμπαδα το μηχανοστάσιο.

εμενα με ένα 1,2 καλά ανοιγματα ψηνεις μπριζολάκια άνετα...    :sHa_wink3:

πάντως μετά στο 2.2 ,  2,3 bar αυτο το μοτέρ πραγματικά λυσσάει..

IMG_20151225_183938605_zpsnewkuc9a.jpg

Edited by mariosA4
  • Like 1
Posted

Ηταν Οκτώβριος 2011 όταν το ASC ήρθε στις Σερρες και το Audaki μου μπήκε πρώτη φορά πιστα. Είχαμε οργανώσει και κάτι φιλικά 0-400 αν θυμάστε και όταν τελειώναμε τα περάσματα κάναμε το γύρο της πίστας για να ξαναπάμε για εκκίνηση. Απο εκεί και μετά πηρα το μικρόβιο της πίστας (όχι τον 0-400 αλλα τον td). Το Φεβρουάριο του 2012 έτρεξα το πρώτο μου td και απο τότε πηρα μέρος σε αρκετά και συνεχίζω έως σημερα (και ευχομαι για πολυ ακομα γιατί μου αρέσει παρα μα παρα πολυ).Τωρα θα μου πεις γιατί μου τα λες ολα αυτά; Γιατί ο αειθαλής 20vt δεν εχει πάθει ευτυχώς τι πο τα!!!Ουτε καν λάδι δεν καίει αλλα η συντήρηση-περιποίηση ειναι τακτική και με κορυφαία υλικά δοκιμασμένα για αυτο το μοτέρ. Η πίεση που σηκώνω ειναι πανω απο 2 μπαρ μέσα στη πιστα με εκατοσταρα και καλο ενισχυτικό για να εχω λιγο το κεφάλι μου ήσυχο (θερμοκρασίες,πυρακια).Σε αυτο το td το πίεσα παραπάνω λόγο του σχισμένου κολάρου και με την παρότρυνση του αδερφού μου (που ολα θέλει να ειναι τέλεια ) ξηλώσαμε για ΠΡΩΤΗ φορά τη τουρμπίνα του για έλεγχο. Η τουρμπίνα ηταν άψογη!!!Εγινε το service της και ολα οκ! Μεγάλο ευχαριστω και παλι στο ΑΔΕΡΦΑΚΙ μου γιατί τωρα στο αμάξι έγινε αυτο που έπρεπε να γινει!!!Good job!!!!!!!

  • Like 5
Posted

after...

post-131-0-74843800-1451557684_thumb.jpg

 

 

Καλη χρονια ευχομαι με υγεια σε ολο τον κοσμο!!!

  • Like 1
Posted (edited)

ώπα παιδια κατεβαστε πίεση μεν εχουμε κανενα εγκεφαλικό χαχα.

εκτος απο αθανατο μοτερ , εξισου αθανατες ειναι και οι τουρμπίνες  της garrett..  με σκισμενα κολλαρα στο td δεν επαθε τίποτα παρότι πρεπει να υπερστροφαριζε..

ετσι δουλευε και μενα για πολύ καιρο στα 2 bar με τρυπιο κολλαρο χαμηλα που δεν φαινόταν και δεν χαμπαριασε..

το μονο που ισως πρεπει να φτιαξετε ειναι μια εξτρα γραμμή για επιστρεφόμενα καυσιμου( από Α4 Β5+ τη μπεκιερα του) γιατι με τετοια πίεση εισαγωγής ουσιαστικά τα μπεκ κατουρανε. με τη υποπιεση απο τα επιστρεφόμενα πλεον θα ψεκαζεις με σταθερή πίεση ανεξαρτητα από την πίεση εισαγωγής καθώς αυτη προστίθετε στα μπέκ μέσω της υποπίεσης στον ρυθμιστη πίεσης καυσιμου της μπεκιέρας.

Edited by mariosA4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.