Jump to content

Recommended Posts

Posted

ώπα παιδια κατεβαστε πίεση μεν εχουμε κανενα εγκεφαλικό χαχα.

εκτος απο αθανατο μοτερ , εξισου αθανατες ειναι και οι τουρμπίνες της garrett.. με σκισμενα κολλαρα στο td δεν επαθε τίποτα παρότι πρεπει να υπερστροφαριζε..

ετσι δουλευε και μενα για πολύ καιρο στα 2 bar με τρυπιο κολλαρο χαμηλα που δεν φαινόταν και δεν χαμπαριασε..

το μονο που ισως πρεπει να φτιαξετε ειναι μια εξτρα γραμμή για επιστρεφόμενα καυσιμου( από Α4 Β5+ τη μπεκιερα του) γιατι με τετοια πίεση εισαγωγής ουσιαστικά τα μπεκ κατουρανε. με τη υποπιεση απο τα επιστρεφόμενα πλεον θα ψεκαζεις με σταθερή πίεση ανεξαρτητα από την πίεση εισαγωγής καθώς αυτη προστίθετε στα μπέκ μέσω της υποπίεσης στον ρυθμιστη πίεσης καυσιμου της μπεκιέρας.

Μαρινο, το 2μπαρο ειναι καλο;
Posted (edited)

Μαρινο, το 2μπαρο ειναι καλο;

καλημερα και καλη χρονιά

Αν μιλάς για το δικό σου Γιώργο στα tfsi άμεσου ψεκασμού η αντλία υψηλής σηκώνει από 120 έως 150 bar και ψεκάζει κατευθείαν στο θάλαμο οπότε δεν υπάρχει θέμα.

στα Εμεσου ψεκασμού όμως τα μπέκ ψεκάζουν στον αυλό εισαγωγής έχοντας να υπερνικήσουν την πίεση εισαγωγής. Οταν λοιπόν η πίεση εισαγωγής είναι πχ 2 bar και τα μπέκ ψεκάζουν στα 3 bar έχουμε ένα θεματάκι

Η υποπίεση στην μπεκιέρα πάνω στο ρυθμιστή πίεσης βενζίνης που είχαν τα Α4 Β5 λύνει το πρόβλημα, σε συνδυασμό με εξτρα γραμμή επιστροφής καυσίμου

Στο εξωτερικό  χρησιμοποιούν για γραμμή επιστροφής αυτη των αναθυμιάσεων το οποίο καταργούν ουσιαστικά΄για ευκολία.

Εγώ πάντως έβαλα έξτρα γραμμή

Edited by mariosA4
  • 11 months later...
Posted

Χαιρετώ τη παρέα μετά απο λιγο καιρό και της φέρνω "δυνατά" νεα και ενα όμορφο in car βίντεο. Πραγματοποιήθηκε το trackday του motorsportspec.gr την 3/4-12-2016 στης Σερρες με παρα πολλές συμμετοχές και φυσικά το audaki μου!Δεν θα σας κουράσω , έκανα καινούργιο προσωπικό ρεκόρ 1.30.33" και είχα μια φοβερή μάχη με ενα δυνατό και όμορφο evo Ralliart!!! Ελπιζω να το απολαύσετε όσο εγω (δε χορταίνω να το βλέπω!!! ).

 

https://m.youtube.com/watch?v=b9aMh0r07cY

  • Like 12
Posted

καλησπερα,  τα φρένα αντεξαν;  

Θυμαμαι οταν εγω εβαλα το (προηγουμενο) αμαξι μου στις Σερρες, σε 3 γυρους τα φρενα καθαρισαν.

Την ζωνη (ασφαλειας) πως την ρυθμίζεις;  Την κλειδώνεις πανω σου για να σε κρατάει;

Posted

Καλησπέρα! Τα φρενα άντεξαν τα λάστιχα όμως που ηταν στα τελειώματα τους μετά απο αυτή τη "μάχη" βγήκαν off!!! Μη ρωτάς για τη ζώνη , ρωτα τι μαγικά κανω για να κρατηθώ στα δερμάτινα !!!!

  • Like 1
Posted

Καλησπέρα! Τα φρενα άντεξαν τα λάστιχα όμως που ηταν στα τελειώματα τους μετά απο αυτή τη "μάχη" βγήκαν off!!! Μη ρωτάς για τη ζώνη , ρωτα τι μαγικά κανω για να κρατηθώ στα δερμάτινα !!!!

 

το ξερεις το "κολπο" με την ζωνη;

Τραβας το καθισμα πισω, αφου δεσεις την ζωνη την τραβας αποτομα να κλειδωσει και φερνεις το καθισμα εμπρος ωστε να μεινει κλειδωμενη πανω σου και να σε κρατα.

Γενικά η πιστα θελει λαστιχα, φρενα και καλά καθίσματα.

  • Like 2
Posted

Γεια σου αδερφακι μου…!!!

Λοιπον ετσι για να εχουμε ιδεα σε τι επιπεδο ειναι το αυτοκινητο στην πιστα παραθετω τους χρονους της Κυριακης.

Σαββατο ετρεξε το Α4

 

Δεν ξερω αν μου διαφευγει κατι αλλα θα τολμησω να πω οτι ειναι το πιο γρηγορο audi και μαλιστα ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οχι ξηλωμενο με ενισχυσεις και ρολ μπαρ και γενικα καμια εκτεταμενη βελτιωση.

Εκτος απο τα audi ομως ειναι και απο τα πιο γρηγορα γενικα επισης σαν saloon και απο πολλα super car που δεν πλησιαζονται.

Και ολα αυτα με τα μεταχειρισμενα σλικ που αμεσα μετα εβγαλαν τα λινα τους και πεταχτηκαν απευθειας...

 

Το παν ομως ειναι η διασκεδαση και αυτη μας τι χαριζει μπολικη … καλη συνεχεια!

 

 

post-131-0-36709600-1481117627_thumb.jpg

 

 

 

 

 

  • 2 months later...
Posted

Πολύ καλησπέρα στους φίλους AUDAKIDES!!Μετά τον τελευταίο μου αγώνα στις Σέρρες το Δεκέμβριο, το αμάξι έκαψε φλάντζα στο πλακάκι για δεύτερη φορά. Φαντάστηκα ότι το ζόρισα πάρα πολύ μιας και έκανα πολλούς συνεχόμενους γύρους τέρμα ''πολεμώντας'' με το EVO. Δεν έδωσα τόσο σημασία στην αρχή, αλλά όταν έλυσα πολλαπλή και τούρμπο για επισκευή (έλεγχο για στράβωμα επιφανειών) , είδα τη φτερωτή του τούρμπο με κεραμιδί χρώμα και με προβλημάτησε ιδιαίτερα. Ο μάστορας (τουρμπινάς) όταν είδε το χρώμα της φτερωτής αμέσως μου είπε για υψηλό πυρόμετρο. Στη συνέχεια αφού κουβεντιάσαμε για τη χρήση του αυτοκινήτου (trackday) και τις πιέσεις που δουλεύω εντός πίστας, με παρότρυνε να βάλω external και ότι οι θερμοκρασίες θα διορθωθούν πάρα πολύ καθώς και θα ''δώσουμε ζωή'' στην τουρμπίνα για παραπάνω χιλιόμετρα. Έτσι και έγινε, πήρα (τι άλλο) tial 38mm, την οποία τοποθέτησα στην πολλαπλή της atp (προυπήρχε θέση) και στη συνέχεια το γύρισα μέσα στην εξάτμιση (dp), για να μην κάνει καθόλου θόρυβο. Ακόμη για να λύσω το θέμα cold air intake που πολύ ψάχνουμε φαντάζομαι, έφτιαξα μια θερμοασπίδα την οποία επένδυσα με πετροβάμβακα. Κάτω ακριβώς απο το φίλτρο έρχεται ένας σπιράλ σωλήνας, ο οποίος φέρνει κρύο αέρα απο τη μετώπη (δίπλα απο προβολάκια). Αποτέλεσμα μετά απο βόλτα με ΠΙΕΣΗ άνοιξα καπό για να ελέγξω και : τουρμπίνα ζεστή φίλτρο κρύο!!! Όσο για τις εντυπώσεις μου απο την external : Θόρυβος σχεδόν καθόλου (λίγο πιο μπάσος απο πρίν στο άνοιγμα της wastegate), θερμοκρασίες πολύ κάτω κατα τα λεγόμενα του προγραμματιστή περίπου 300 κάτω και επιδόσεις καλύτερη ΑΠΟΚΡΙΣΗ στο πάτα, κατα τις αλλαγές ταχυτήτων η πίεση δεν πέφτει τόσο και καλύτερο σπουλάρισμα!!! :party2:. Ελπίζω να βοηθάω έστω και λίγο τη παρέα μας και..... πάλι μου άνοιξε η όρεξη για πίστα :sFi_gunsmilie:

  • Like 4
Posted

Βάζω σε κάθε αγωνα όχι τόσο για επιδόσεις αλλα για πυρακια,θερμοκρασία,προστασία γενικά.

Posted

Τότε ίσως το κόκκινο χρώμα να είναι από αυτό. Έχουν λίγο μέταλλο μέσα (ενώσεις μαγγανιου νομίζω ) δεν κάνει κακό στη μηχανή (σε σωστή χρήση σύμφωνα με τον κατασκευαστη ) αλλά αφήνουν που και που λίγα κόκκινα ή πορτοκαλί κατάλοιπα στην εξάτμιση

Posted

Στις τόσες φορές που έτρεξα είχα βγάλει το τουρμπο μια ακόμη φορά και τότε η φτερωτη ηταν κανονική . Τωρα απλά το πίεσα πιστεύω αρκετά και την μεγάλη πίεση την είχα κατεβάσει πριν τον αγωνα. Έλεγχος μπεκ μπουζί έγινε . Τι να πω ; Πάντως η μετατροπη απο internal σε external μου άρεσε και θελω να το δω στη πράξη το τι γίνεται !!

Posted

καλημερα Ρενο. Τι πίεση το δουλέυεις πίστα; Aν θυμαμαι ειχες γραψει ότι δεν χρειαζόταν πάνω από 1,3 γιατι γινόταν νευρικό . Με χαμηλη πίεση πάντως δεν δικαιολογειται κοκκινισμα εκτος απο πυρόμετρο.

Καλή μετατροπή το 38άρι external ειδικά για πίστα . Αν έχεις πάρει το υδροψυκτο tial βάλτου και νερά γιατι στην πιστα και σε συνεχη πίεση χρειάζεται

Mαρινος

  • Like 1
Posted

Γεια σου Μαρίνο. Κατέβασα το over κυρίως και λίγο τη σταθερή βλέποντας πάντα το πυρόμετρο. Άν το θυμάμαι καλά περίπου 1.95 over με 1.7-1.8 σταθερή. Πάλι ειναι μεγάλες πιέσεις αλλά σκέψου ότι είχα σε πολλούς αγώνες over 2.2-2.3 και σταθερή περίπου 1.9+ .Βέβαια το πυρόμετρο '' φώναζε'' συνέχεια αλλά....the force be with us!!! :icon_turbo: :icon_turbo: . Ελπίζω αυτή την εβδομάδα (αν ειμαι τυχερός) να μιλήσω με τον προγραμματιστή (ειναι στο Κατάρ...) και να δώ τώρα με το external άν χρειάζεται κάποια αλλαγή. Έχω τρείς εβδομάδες σχεδόν που περιμένω νέα του αλλά.... :sorry: . Θα κάνω λίγο υπομονή ακόμη.

  • 4 weeks later...
Posted

.... και η βελτίωση συνεχίζεται!!! Έβαλα το κάλυμμα της μπαταρίας μιας και το αυτοκίνητό μου δεν το είχε και απο την αρχή ''μου φωναζε'' οτι κάτι λείπει! Κωδικός στην AUDI    8E181944701C  &  8E1819422A01C . Τιμή 44 ευρώ και το μηχανοστάσιο φαίνεται τακτοποιημένο!!!

Posted

Όχι δεν τον βρήκα μάλιστα έβαλα και τον Σταυρακογλου (τουρμπο) να μεσολαβήσει (συνεργάζεται μ αυτόν και μου ειπε ότι και να λείπει στο εξωτερικό θα το κάνουμε online) αλλα...

Posted

Ρενο δεν βλέπω επιστρεφόμενα , δουλευει σωστα η αντλία στα 2 bar ή κατουρανε τα μπέκ? κανονικά πρε΄πει να εχεις 1000άρια με τετοια πίεση ειδικά σε πίστα . Δεν ειναι και τίποτα σπουδαίο , μια εξτρα γραμμη πίσω από Β5 + την μπεκιερα του με τον 3μπαρο ρυθμιστη επάνω.

Μαρινος

Posted

Τώρα είναι σαν να ρίχνεις λάδι στη φωτιά!Περιμένω τόσο καιρό τον προγραμματιστή που έχω ξενερώσει!Ήθελα να τσεκάρω τα πάντα αλλά αυτό έχει γίνει άπιαστο όνειρο. Δεν σου κρύβω ότι μίλησα με REVLIMIT (Ξάνθη) και είμαι στο τόσο να πώ αντε.... Τις προάλλες μιλούσα με ένα φίλο που μετά απο πολύ τρέξιμο έφτιαξε ένα πολύ καλό S3 gtx2871 με μεγάλη κεφαλή εκκεντροφόρους ( πολύ ροπή και χαμηλά!!!). Πρώτα είχε κι αυτός πρόγραμμα στον ''κελεμπία'' (ας κάνουμε και λίγο πλάκα γιατί....) μετά παρακάλα παρακάλα το έκανε REVLIMIT και μετά το έβαλε για πούλημα https://www.car.gr/parts/view/9487641/!!! Έφτιαξα ένα πρόγραμμα πολύ save το 2011 και δεν ξαναπήραξα software καθόλου. Στο αμάξι έγιναν αλλαγές απο τότε, όπως μικρότερη διατομή σωληνώσεων ιντερκούλερ, εξάτμιση κτλ και ο προγραμματιστής άφαντος. Με ένα καινούργιο πρόγραμμα θα έχω σίγουρα άλλο αυτοκίνητο θα δώ άν θέλει κάτι κτλ ΑΛΛΑ αυτό που με κρατάει είναι η αξιοπιστία του μετά απο τόσα trackdays.  Μαρίνο γι αυτό που είπες δεν θα είχα πυρόμετρο με το παραμικρό ή μόνο στα 2μπαρα. Πώς να το τσεκάρω μόνος? Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Posted

ειναι καθαρα θεμα φυσικης , οταν εχεις πίεση 3 bar στα μπεκ (τοσο ειναι στις υψηλες στροφες παροτι 4bar στο ρελαντι) εχεις να υπερνικησεις τα 2 bar της πιεσης εισαγωγής. Αρα στην ουσια τα μπεκ ψεκαζουν με 1 bar πιεση ψηλα. 

αντιθετα στα επιστρεφομενα η πιεση εισαγωγής μεσω του ρυθμιστη πιεσης στη μπεκιερα προστιθεται στα μπεκ ,αρα ψεκαζεις με (3+2) 5 bar πιεσης στα μπεκ.

αυτο ταυτοχρονα σημαινει και μεγαλυτερη παροχη ακομα και με σχετικα μικρα μπεκ. Ουσιαστικά από 400 άλογα και πάνω χωρις επιστροφες θες 1000άρια μπέκ ενώ αλλιως τη βγαζεις και με 750άρια ακομα και με gt35 

το κοστος της μετατροπής μπρος στα υπολοιπα ειναι αστείο , το ιδιο και ο προγραμματισμός του φυσικά για κα΄ποιον που ξέρει. Στο προτεινω ανεπιφυλακτα αν σκεφτεσαι για πρόγραμμα

Posted

Ευχαριστω πολυ και παλι για τη βοήθεια . Απο Δευτέρα μάλλον θα παω προς Ξάνθη μεριά και ελπιζω με το Ζαχαρια να βγάλουμε άκρη . Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις . Ελπιζω να προλάβω κανένα trackday!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.