S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 παρουσιαζω και δικια μου μετρηση με 12.000km περιπου στο κοντερ. απο αναλωσιμα μπουζι ειμαι εργοστασιακα και απο λαδια 5/30. εξατμιση milltek χωρις μεσαιο καζανακι και εισαγωγη VF. το αμαξι μετρηθηκε με 100αρα. σχολια ..περιμενα τουλαχιστον 240hp και 38+kg ροπη.δεδομενου οτι μονο με προγραμμα τα BZB μοτερ βγαζουν 215-220 hp. εβγαλα 230hp με εξατμιση και εισαγωγη...αυτο δεν μου αρεσει. επισης ειδα 160 gr αερα στο dyno κατι που παλι δεν μου αρεσει.η μετρηση εγινε με 5η ταχητητα. θα παρω Logs στον δρομο και θα δω εκει με 4η και5η τι πιανει σε νουμερα. http://img151.imageshack.us/img151/1641/audia318tsidynomahaii.jpg http://img534.imageshack.us/img534/4494/dynologs0603100001.jpg http://img32.imageshack.us/img32/9625/dynologs0603100002.jpg
COSTAS S3 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 (edited) Καλό μου ακούγεται αλλά μήπως τα gr/s είναι άλλα? Edited April 8, 2010 by COSTAS S3
Aristos Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 παρουσιαζω και δικια μου μετρηση με 12.000km περιπου στο κοντερ. απο αναλωσιμα μπουζι ειμαι εργοστασιακα και απο λαδια 5/30. εξατμιση milltek χωρις μεσαιο καζανακι και εισαγωγη VF. το αμαξι μετρηθηκε με 100αρα. σχολια ..περιμενα τουλαχιστον 240hp και 38+kg ροπη.δεδομενου οτι μονο με προγραμμα τα BZB μοτερ βγαζουν 215-220 hp. εβγαλα 230hp με εξατμιση και εισαγωγη...αυτο δεν μου αρεσει. επισης ειδα 160 gr αερα στο dyno κατι που παλι δεν μου αρεσει.η μετρηση εγινε με 5η ταχητητα. θα παρω Logs στον δρομο και θα δω εκει με 4η και5η τι πιανει σε νουμερα. http://img151.imageshack.us/img151/1641/audia318tsidynomahaii.jpg http://img534.imageshack.us/img534/4494/dynologs0603100001.jpg http://img32.imageshack.us/img32/9625/dynologs0603100002.jpg Ο προγραμματιστής τι σου είπε?
stage6 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 (edited) τις απορίες για γραμμάρια αέρα, νουμερα κτλ πιστευω οτι ο πιο ειδικός να στα απαντήσει είναι η εταιρεία η ίδια. αν σου πουν ολα δουλευουν ρολόι αλλά ακόμη το αποτέλεσμα δεν συναντά τις προσδοκίες σου τότε νομίζω πρεπει να αναζητησεις άλλη λύση και να μην μπεις καν στην διαδικασία του να παιδευτείς. εγω φορώντας τα ιδια πραγματα με σενα εχω βγαλει στο power (που θεωρείται αυστηρό) 238 και αμέσως δευτερη μετρηση εδειξε 234... οπότε και στην παρουσίαση τους το δίνουν με το μέσο όρο, δηλαδή 236. στα σπάτα με φιλτρο προγραμμα εξατμιση απο giac εβγαλα 230 και αμέσως μετά που όπως έχουμε ξανααναφερει του strivis το Α4 με μονο προγραμμα από την giac εβγαλε 232. πιάσε το αυγό και κούρεψε το. το ότι δεν εισαι ευχαριστημένος από το νούμερο το λες ξεκάθαρα...στον δρόμο; εχεις ανοιξει με κάποιο άλλης εταιρείας να συγκρίνεις διαφορές; νομίζω από εκεί θα καταλήξεις αν τελικά είσαι ευχαριστημένος ή όχι... και εγω θα θελα το δικο μου να βγαζει 300 αλλά αυτό δεν λέει τίποτα από μόνο του. Υ.Γ. φανταζομαι εχεις περάσει το update στο προγραμμα αφου εβαλες εισαγωγη και εξάτμιση Edited April 8, 2010 by stage6
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 Καλό μου ακούγεται αλλά μήπως τα gr/s είναι άλλα? τι εννοεις ? αυτα εδειξε επανω στο dyno...Οπως βλεπεις στην εκτυπωση.max 160gr.
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 (edited) ειμαι stage II.για ποιο update αναφερεσαι φιλε? απο αξιοπιστια ειμαι 100% ικανοποιημενος απλα αυτο που λες μου κανει εντυπωση και εμενα..πως γινεται ενα μοτερ με προγραμμα να βγαζεις της ιδιας εταιρειας 215+ αλογα και εγω με εξατμιση χωρις μεσαιο και εισαγωγη 230 και εσυ 236? ο δε ανταγωνισμος 240 και 250 αλογα? μολις παρα logs στον δρομο και δω τι πραγαματικα κανεις η ecu θα δω τι θα κανω..ισως η αμερικη στειλει καποιο δυνατοτερο file.θα μιλησω και με Giac εδω...παντως αν ο ανταγωνισμος δεν σφιγγει wastegate και βγαζει 245 και 40 kg ...ειμαι χαμηλα. στον δρομο να πω την αληθεια με stage II δεν εχω ακομα κανει οργανωμενα ανοιγματα με αλλα αυτοκινητα.μονο με stage I ειχα κανει. Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
stage6 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 ειναι πολυ απλο...αμα ο ανταγωνισμός εχει 240 και 250 αλογα και 40 κιλά ροπής...τότε τα πραγματα είναι ξεκάθαρα τί πρεπει να κάνεις. βρες λοιπόν ενα τέτοιο του ανταγωνισμού και δες πώς πάει και αν το βρίσκεις καλύτερο έ τοτε αλλαξε το...μην πειθεσαι ομως από δηλώσεις και διαγράμματα...ειδικά για τα 40 κιλά ροπής...να το διαπιστώσεις μόνος σου.
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 (edited) κοιτα αν δεν παιζει σφιγμενη waste και καυσιμα περιεργα στο dyno αν στις 5000σαλ εγω βγαζω 220 αλογα και ο αλλος 230 καιεγω 34kg και ο αλλος 37Kg ειναι διαφορα... θα παρω logs στον δρομο και αν εκει δω ψοφια πραγματα θα δω τι θα κανω.. παντως αν το αμαξι με τα μεχρι τωρα δεδομενα επανω στο dyno ειχε +15gr περισσοτερο και 0,1-0,15 Bar σε ολο το φασμα στροφων πιστευω ευκολα θα εβγαζε 240+ και 38 kg κατι που θα με ικανοποιουσε ως νουμερο.αν αυτο μπορει να το κανει η GIAC θα μιλαμε για ενα πολυ καλο δυνατο και αξιοπιστο πακετο. Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
lol Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Και εγω συμφωνω μαζι σου,επρεπε να δεις κατι παραπανω.Παντως η καμπυλη σου ειναι στη δυναμομετρηση ειναι κουκλα
COSTAS S3 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 τι εννοεις ? αυτα εδειξε επανω στο dyno...Οπως βλεπεις στην εκτυπωση.max 160gr. ναι αλλά έχεις 160 με 50 βαθμούς θερμοκρασία.να πάρεις log για να δεις gr με 4η στο δρόμο και πιο καλή θερμοκρασία.
athanasiostsak Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 ειμαι stage II.για ποιο update αναφερεσαι φιλε? απο αξιοπιστια ειμαι 100% ικανοποιημενος απλα αυτο που λες μου κανει εντυπωση και εμενα..πως γινεται ενα μοτερ με προγραμμα να βγαζεις της ιδιας εταιρειας 215+ αλογα και εγω με εξατμιση χωρις μεσαιο και εισαγωγη 230 και εσυ 236? ο δε ανταγωνισμος 240 και 250 αλογα? μολις παρα logs στον δρομο και δω τι πραγαματικα κανεις η ecu θα δω τι θα κανω..ισως η αμερικη στειλει καποιο δυνατοτερο file.θα μολησω και με Giac εδω...παντως αν ο ανταγωνισμος δεν σφιγγει wastegate και βγαζει 245 και 40 kg ...ειμαι χαμηλα. στον δρομο να πω την αληθεια με stage II δεν εχω ακομα κανει οργανωμενα ανοιγματα με αλλα αυτοκινητα.μονο με stage I ειχα κανει. Μια χαρα ειναι τα νουμερα σου και μην ψαχνεσαι.Ο ανταγωνισμος που βγαζει 245 και ροπη 40(ειδικα αυτο) μαλλον ειναι με το στομα.Τα δυναμομετρα γενικως ειναι πικραμενη ιστορια,αρκει να σου πω οτι το δικο μου το διλιτρο ειχε βγαλει με φιλτρο -προγραμμα -εξατμιση 245 και 37 ροπη στο δυναμομετρο της Εθνικης Οδου.Τα αλογα γενικως δεν ειναι στραγαλια και τα δυναμομετρα εχουν μεγαλες διαφορες
mokasquatrro Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 κοιτα αν δεν παιζει σφιγμενη waste και καυσιμα περιεργα στο dyno αν στις 5000σαλ εγω βγαζω 220 αλογα και ο αλλος 230 καιεγω 34kg και ο αλλος 37Kg ειναι διαφορα... θα παρω logs στον δρομο και αν εκει δω ψοφια πραγματα θα δω τι θα κανω.. παντως αν το αμαξι με τα μεχρι τωρα δεδομενα επανω στο dyno ειχε +15gr περισσοτερο και 0,1-0,15 Bar σε ολο το φασμα στροφων πιστευω ευκολα θα εβγαζε 240+ και 38 kg κατι που θα με ικανοποιουσε ως νουμερο.αν αυτο μπορει να το κανει η GIAC θα μιλαμε για ενα πολυ καλο δυαντο και αξιοπιστο πακετο. Τα νουμερα καμια φορα δε λενε κ πολλα πραγματα.Στο δρομο φαινοντα ολα.Παντως να ξερεις οτι τα 245 τα δικα μου ειναι χωρις σφιγμενη waste και βαζω παντα bp 100αρα.Παντως τα facelift βγαζουν παραπανω ps χωρις να ξερουμε το λογο.
zansant13 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Μια χαρα ειναι τα νουμερα σου και μην ψαχνεσαι.Ο ανταγωνισμος που βγαζει 245 και ροπη 40(ειδικα αυτο) μαλλον ειναι με το στομα.Τα δυναμομετρα γενικως ειναι πικραμενη ιστορια,αρκει να σου πω οτι το δικο μου το διλιτρο ειχε βγαλει με φιλτρο -προγραμμα -εξατμιση 245 και 37 ροπη στο δυναμομετρο της Εθνικης Οδου.Τα αλογα γενικως δεν ειναι στραγαλια και τα δυναμομετρα εχουν μεγαλες διαφορες Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω...Τα δικα μου 248 άλογα, ουτε με το στόμα είναι ουτε με την μύτη ουτε με κανενα αλλο όργανο του σώματος δεν είναι... Και το δικό σου 2λιτρο και Φ.Π.Ε. μόνο 245... ,μάλλον πρεπει να το ξαναδείς λίγο το θέμα σου... Και στο δρόμο φαίνονται και στην πράξη,μιας και με μαμα S3 που τα "βάλαμε" ήμουνα ενα αμάξι μπροστά απο ρεπρίζ δευτερας στις 3,000 στροφές. Μάλλον φταίει το προγραμμα σου...Και μάλλον,δεν είμαι και σίγουρος βέβαια.., stage II δεν πρέπει να είναι... Και όπως είπε και ο Αρης(stage 6) η λύση είναι μόνο μία..Προγραμμα απο τον ανταγωνισμό...!!!
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 (edited) zansant13 και mokasquatrro τι προγραμματα φορατε?Logs και δυναμομετρησεις εχετε ανεβασει να δω? και του stage 6 πιο πανω 236 και περιπου ιδια ροπη εβγαλε αρα δυο δυναμομετρα δεν εχου καν φτασει 240 και 38 kg ροπη... το θεμα ειναι καθαρα προγραμμα ουτε περιφερειακα ουτε ραουλα. Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
zansant13 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 zansant13 και mokasquatrro τι προγραμματα φορατε?Logs και δυναμομετρησεις εχετε ανεβασει να δω? και του stage 6 πιο πανω 236 και περιπο ιδια ροπη εβγαλε αρα δυο δυναμομετρα δεν εχου καν φτασει 240 και 38 kg ροπη... το θεμα ειναι καθαρα προγραμμα ουτε περιφερειακα ουτε ραουλα. Εγω φοράω απο ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ,Ο Λευτέρης δεν ξέρω...?? Εχουμε ανεβάσει και οι δύο..Ψαξε λίγο στο δυναμομετρήσεις μελών,εκει θα τις βρείς...!! Ναι..Προγραμμα είναι :
acen3g Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Μαλλον εχουν ξεφυγει τα καινουρια μοτερ οπως και τα προγραμματα
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 (edited) ναι zansant την εχω δει την δικια σου.Logs εχεις? Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
zansant13 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 ναι zansant την εχω δει την δικαι σου.Logs εχεις? Οχι δυστυχώς...!Και του MOKA είναι μέσα στην δικιά μου νομίζω...
zansant13 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Μαλλον εχουν ξεφυγει τα καινουρια μοτερ οπως και τα προγραμματα Το μόνο που μπορεί να υπάρξει έστω και σαν παρατήρηση είναι οτι 2 αμάξια PROFACELIFT καταφέρνουν να βγάλουν απο 233 έως 236 άλογα και 2 αμάξια FACELIFT καταφέρνουν να βγάλουν απο 244 έως 248... Ειναι κάτι όμως που δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη απάντηση στο ΑΝ και ΠΟΙΕΣ διαφορές έχουνε τα PRO με τα FACELIFT...
S3 DRIVER Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 (edited) ολα τα leon Με μοτερ ΒΖΒ οπως το δικο μου δηλ.εχουν βγαλει πανω απο 240 σε οσες δυναμομετρησεις εχω δει.. Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
mokasquatrro Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 (edited) Εγω φοράω απο ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ,Ο Λευτέρης δεν ξέρω...?? Εχουμε ανεβάσει και οι δύο..Ψαξε λίγο στο δυναμομετρήσεις μελών,εκει θα τις βρείς...!! Ναι..Προγραμμα είναι : Εγω φορουσα απο παζαροπουλο προγραμμα οπου βεβαια με πολυ ηπιες ρυθμισεις ηταν 235 ps.Θελησα να το ανεβασω κι'αλλο κ εβαλα προγραμμα αλλο απο βελτιωτικο οικο θεσσαλονικη o οποιος φημιζεται εδω κ εγινε 245.Το εκανα αυτο για να εχω τον βελτιωτη ανα πασα ωρα κ στιγμη διπλα μου αλλιως θα επρεπε οτι κι'αν γινοταν με το αμαξι να κατεβαινω αθηνα και να κανω τις ρυθμισεις στον προγραμματιστη του zansant.Παντως τα 235 με τα 245 εχει αρκετη διαφορα στο δρομο.Γιατι δεν βαζεις προγραμμα απο παζαροπουλο;Κανει τρομερη δουλεια το παλικαρι,ουτε κοψιματα ουτε τιποτα. Edited April 8, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία
stage6 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 αμα ψάχνετε και το τελευταίο άλογο, αντι να μιλάτε με νούμερα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ) γιατί δεν βλέπετε καποιο αμαξι του ανταγωνισμού στον ΔΡΟΜΟ; τις διαφορές βαρους αν μιλάμε για άλλα αμαξια μπορείτε να τις αντισταθμίσετε με εξτρα καυσιμο ή σε περιπτωση που ειναι μεγάλη με δευτερο ατομο στο αμαξι. επισης για ασφαλέστερα συμπεράσματα καλό ειναι να μην συγκρίνετε pro και μετά facelift μοντέλα γιατί χωρις μεν να ειμαστε σιγουροι, υποθέτουμε οτι ισως εχουν διαφορές (οπως εχουμε χιλιοπεί σε αλλα τοπικ). οσον αφορα την ροπη στα 40 κιλά, ή εστω και λιγο πιο κάτω....την αμφισβητώ κάθετα!! το πιο δυνατό (πραγματικό όχι παπατζίδικο) α3 που ξέρω, αυτό του zansant με τα 248 αλογα, εχει μολις 37 κιλά ροπή (διορθωσε με αν κανω λαθος) και δουλευει με πίεση 1.3 οβερ (διορθωσε με παλι αν κανω λαθος)....τώρα για 3 κιλά ροπή πρέπει να δουλέψει πόσο; 1.5? 1.6%? αδυνατον!!! και ολα αυτά με τέρμα αβανσ εννοείται! οπως ειπα από την αρχή και επειδή δεν ειμαι μηχανικός, εφόσον εκεί εξω υπάρχει ετοιμη λύση, πηγαίντε πάρτε την...ειναι σαν να βγαίνεις με μια κοπέλα να μην εισαι ευχαριστημενος και να θες να την αλλαξεις....δεν ειναι απλούστερο να βρεις άλλη;
Dinos Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 αμα ψάχνετε και το τελευταίο άλογο, αντι να μιλάτε με νούμερα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ) γιατί δεν βλέπετε καποιο αμαξι του ανταγωνισμού στον ΔΡΟΜΟ; τις διαφορές βαρους αν μιλάμε για άλλα αμαξια μπορείτε να τις αντισταθμίσετε με εξτρα καυσιμο ή σε περιπτωση που ειναι μεγάλη με δευτερο ατομο στο αμαξι. επισης για ασφαλέστερα συμπεράσματα καλό ειναι να μην συγκρίνετε pro και μετά facelift μοντέλα γιατί χωρις μεν να ειμαστε σιγουροι, υποθέτουμε οτι ισως εχουν διαφορές (οπως εχουμε χιλιοπεί σε αλλα τοπικ). οσον αφορα την ροπη στα 40 κιλά, ή εστω και λιγο πιο κάτω....την αμφισβητώ κάθετα!! το πιο δυνατό (πραγματικό όχι παπατζίδικο) α3 που ξέρω, αυτό του zansant με τα 248 αλογα, εχει μολις 37 κιλά ροπή (διορθωσε με αν κανω λαθος) και δουλευει με πίεση 1.3 οβερ (διορθωσε με παλι αν κανω λαθος)....τώρα για 3 κιλά ροπή πρέπει να δουλέψει πόσο; 1.5? 1.6%? αδυνατον!!! και ολα αυτά με τέρμα αβανσ εννοείται! οπως ειπα από την αρχή και επειδή δεν ειμαι μηχανικός, εφόσον εκεί εξω υπάρχει ετοιμη λύση, πηγαίντε πάρτε την...ειναι σαν να βγαίνεις με μια κοπέλα να μην εισαι ευχαριστημενος και να θες να την αλλαξεις....δεν ειναι απλούστερο να βρεις άλλη; +1 Ετσι ειναι Αρη!! Και το πιο σιγουρο ειναι, οτι αν ανοιξουμε για πολλοστη φορα ενα τοπικ με το πιο προγραμμα ειναι πιο δυνατο, στην 15 σελιδα μπορει να καταλαβουμε οτι διαφωνουμε.
michpan Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Οπως σου είπαν, κάνε ένα log με 4η να δεις που κυμαίνονται τα gr/s στον δρόμο γιατί εκεί βγάζεις σίγουρα παραπάνω άλογα. Τα απόλυτα νούμερα πάνω σ'ένα δυναμόμετρο δεν έχουν και πολύ νόημα αν δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Πόσα άλογα έβγαζες πάνω στο dyno με εργοστασιακή χαρτογράφηση και πόσα έβγαζαν τα leon που λες; Κανένα αμάξι δεν βγάζει τα ίδια άλογα.. Να προσθέσω και ότι το να έχεις ένα αμάξι πιεσμένο για να βγάλεις 5 άλογα παραπάνω δεν λέει τίποτα. Σε αντίθεση με αυτό που αναφέρθηκε τα 10 άλογα στα 230 δεν είναι καθόλου σπουδαία διαφορά, ειδικά σε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.. Μιχάλης
zansant13 Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 αμα ψάχνετε και το τελευταίο άλογο, αντι να μιλάτε με νούμερα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ) γιατί δεν βλέπετε καποιο αμαξι του ανταγωνισμού στον ΔΡΟΜΟ; τις διαφορές βαρους αν μιλάμε για άλλα αμαξια μπορείτε να τις αντισταθμίσετε με εξτρα καυσιμο ή σε περιπτωση που ειναι μεγάλη με δευτερο ατομο στο αμαξι. επισης για ασφαλέστερα συμπεράσματα καλό ειναι να μην συγκρίνετε pro και μετά facelift μοντέλα γιατί χωρις μεν να ειμαστε σιγουροι, υποθέτουμε οτι ισως εχουν διαφορές (οπως εχουμε χιλιοπεί σε αλλα τοπικ). οσον αφορα την ροπη στα 40 κιλά, ή εστω και λιγο πιο κάτω....την αμφισβητώ κάθετα!! το πιο δυνατό (πραγματικό όχι παπατζίδικο) α3 που ξέρω, αυτό του zansant με τα 248 αλογα, εχει μολις 37 κιλά ροπή (διορθωσε με αν κανω λαθος) και δουλευει με πίεση 1.3 οβερ (διορθωσε με παλι αν κανω λαθος)....τώρα για 3 κιλά ροπή πρέπει να δουλέψει πόσο; 1.5? 1.6%? αδυνατον!!! και ολα αυτά με τέρμα αβανσ εννοείται! οπως ειπα από την αρχή και επειδή δεν ειμαι μηχανικός, εφόσον εκεί εξω υπάρχει ετοιμη λύση, πηγαίντε πάρτε την...ειναι σαν να βγαίνεις με μια κοπέλα να μην εισαι ευχαριστημενος και να θες να την αλλαξεις....δεν ειναι απλούστερο να βρεις άλλη; 37 κιλά ροπή (διορθωσε με αν κανω λαθος) και δουλευει με πίεση 1.3 οβερ (διορθωσε με παλι αν κανω λαθος)... ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now