Jump to content

Recommended Posts

Posted

Να ευχαριστήσω επίσης το μέλος PERIS για την συμβολή του σε αυτό το project..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

ξεφύγατε εσεις παίδες!!!

λοιπόν κάθε επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημα που πάτε να ξεκινήσετε

καλή δύναμη και κουράγιο και οι τρύπιες τσέπες θα είναι μόνιμο αξεσουάρ:P

να ρωτήσω και εγώ κάτι

μοτέρ απο RS2 παίζει??

είναι βελτιώσιμα,μπορούν να δουλέψουν με άγραφο όλα τα κομφόρ...

και νομίζω είναι εφικτός ακόμα και ο στόχος των 800hp

εγώ θα το σκευτόμουν και εκείνο

και άμα χώρεσε σε GOLF IV αποκλείεται να μην χωρέσει σε Α4-πλοίο :P:new_wasntme:

:detective2:

Posted

ξεφύγατε εσεις παίδες!!!

λοιπόν κάθε επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημα που πάτε να ξεκινήσετε

καλή δύναμη και κουράγιο και οι τρύπιες τσέπες θα είναι μόνιμο αξεσουάρ:P

να ρωτήσω και εγώ κάτι

μοτέρ απο RS2 παίζει??

είναι βελτιώσιμα,μπορούν να δουλέψουν με άγραφο όλα τα κομφόρ...

και νομίζω είναι εφικτός ακόμα και ο στόχος των 800hp

εγώ θα το σκευτόμουν και εκείνο

και άμα χώρεσε σε GOLF IV αποκλείεται να μην χωρέσει σε Α4-πλοίο :P:new_wasntme:

:detective2:

 

Να σαι καλά Αντρίκο, δυστυχώς χωρίς χρήμα δεν κάνεις τίποτα!! Για το μοτέρ που λες, το έχω σκεφτεί αλλά δεν ξέρω τι πατέντες θέλει για να κάτσει σε Β5..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Να σαι καλά Αντρίκο, δυστυχώς χωρίς χρήμα δεν κάνεις τίποτα!! Για το μοτέρ που λες, το έχω σκεφτεί αλλά δεν ξέρω τι πατέντες θέλει για να κάτσει σε Β5..

 

 

 

Δημήτρης

 

νομίζω τίποτα περισσότερο απο ενα 2.7Τ

είναι και εκείνο διαμήκες μοτέρ,οπόταν λογικά θα κάθεται μια χαρά

φυσικά κιβώτια/μεταδόσεις σου 'πα μου πες θα μπουν

άποψη μου να το ψάξετε το θέμα...

Posted

Να ευχαριστήσω επίσης το μέλος MariosA4, για την βοήθειά του στην αναζήτηση στο ebay που το κατέχει καλά! (ας έκανες και αλλιώς.. :biggrinthumb:)

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Να ευχαριστήσω επίσης το μέλος MariosA4, για την βοήθειά του στην αναζήτηση στο ebay που το κατέχει καλά! (ας έκανες και αλλιώς.. :biggrinthumb:)

 

 

 

Δημήτρης

 

τα σέβη μου κύριε πρόεδρε...:biggrinthumb:

Posted

να κάνω μια ερώτηση? τι διαφορα έχει το S4 με το RS4 B5?

 

Eχει πολλες διαφορες στο μοτερ , σχεδον ολα τα parts ειναι διαφορετικα . Κυλινδροκεφαλες , intercoolers , turbochargers , μπεκ , αντλιες , εκκεντροφοροι , πολλαπλες εισαγωγης , πεταλουδες , maf , κλπ , κλπ ... Για 800whp σιγουρα ειναι προτιμοτερο να ξεκινησει καποιος απο RS4 , νουμερο που ειναι πολυ υψηλο και θελει πολυ καλο ψαξιμο στα μηχανικα για να προκυψει .

Posted

Εαν πάμε για το 2.7, θα βάλουμε κεφαλές από το 2.8 και πάμε για στρόφαλο από το τρίλιτρο, πιστόνια κεραμικής στα 2976 cc με bore 82.5 και pauter μπιέλες, προκειμένου να το κάνουμε bulletproof. To μπλοκ θα παει για blueprinting και cryo, αφού θα δουλέψει στα όριά του.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Δεν χρειάζεται ούτε cryo ούτε Pauter μπιέλες. 1000hp/6μπιελες=166 hp η μια. Οι Scat μια χαρά είναι.

 

Με GT28RS βγάλανε 650whp αλλά με πολλά περιφεριακα (ακόμα και vacuum pump). Εγώ μιλάω για συμβατικό setup.

 

Πάντως από οτι φαίνεται αποδίδει καλά ο V6. Λες να περάσω και εγώ το rating του turbo?

 

Επειδή anw θα τα αλλάξει ολα στο μοτερ καλύτερα να πάρουν S4 μοτερ αντι Rs4 για καθαρά οικονομικούς λογούς.

 

Kritona ο motronic 7.1 είναι αρκετά γρήγορος για τέτοιες ιπποδυνάμεις?

Posted

Είναι δεν είναι ο motronic, υπάρχει και EFI άγραφος που διατηρεί όλα τα κομφόρ του αυτοκινήτου (air condition, abs, esp κλπ)..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

μιά χαρά είναι ο μαμά εγκέφαλος άν δεν σε ενδιαφέρουν flat shift,lauch control και τέτοια.μπεκ υπάρχουν και σε καλύπτουν.2 αντλίες βενζίνης σε δικό τους δοχείο και είσαι οκ.απο εσωτερικά η γνώμη μου είναι να μην πάρεις την αφρόκρεμα.και οι scat μπιέλες κάνουν.πιστόνια μόνο αν θέλεις με κεραμική επίστρωση.βαλβίδες - ελατήρια supertech.στρόφαλος μαμά και βρες την πλάκα απο κάτω μαζί με σωστά καβαλέτα.απο θέμα υπερκυβισμού καλό θα είναι να μην μπλέξεις...όσο να πεις το εργοστασιακό ρεκτιφιέ είναι το καλύτερο.δώσε λεφτά για καλύτερα περιφερειακά π.χ. μεθανόλες,υδρόψυκτο Intercooler, κτλ.

 

πιστέυω ότι με 2 28rs θα είσαι κομπλε.μπορεί να έχεις 700 και κάτι ρόδα αλλά το εργαλείο θα πάει τάπα χώρια που υπάρχουν αρκετά έτοιμα πράγματα.

Posted (edited)

μιά χαρά είναι ο μαμά εγκέφαλος άν δεν σε ενδιαφέρουν flat shift,lauch control και τέτοια.μπεκ υπάρχουν και σε καλύπτουν.2 αντλίες βενζίνης σε δικό τους δοχείο και είσαι οκ.απο εσωτερικά η γνώμη μου είναι να μην πάρεις την αφρόκρεμα.και οι scat μπιέλες κάνουν.πιστόνια μόνο αν θέλεις με κεραμική επίστρωση.βαλβίδες - ελατήρια supertech.στρόφαλος μαμά και βρες την πλάκα απο κάτω μαζί με σωστά καβαλέτα.απο θέμα υπερκυβισμού καλό θα είναι να μην μπλέξεις...όσο να πεις το εργοστασιακό ρεκτιφιέ είναι το καλύτερο.δώσε λεφτά για καλύτερα περιφερειακά π.χ. μεθανόλες,υδρόψυκτο Intercooler, κτλ.

 

πιστέυω ότι με 2 28rs θα είσαι κομπλε.μπορεί να έχεις 700 και κάτι ρόδα αλλά το εργαλείο θα πάει τάπα χώρια που υπάρχουν αρκετά έτοιμα πράγματα.

 

Μιχάλη σε ευχαριστώ για την προθυμία σου να εκφέρεις άποψη επί της ουσίας, σεβαστή η γνώμη σου φίλε, την λαμβάνω υπόψιν μου σοβαρά :new_thumright:

Εντωμεταξύ από εχθές το βράδυ άρχισε το διάβασμα σε vortex και σε ένα εγχειρίδιο που αγόρασα για v6 κινητήρες.. Πίκρα πάλι γμτ.. Πάντως έχει πέσει πολύ εξέλιξη του 2.7 από Αμέρικα μεριά.

 

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

Μιχάλη σε ευχαριστώ για την προθυμία σου να εκφέρεις άποψη επί της ουσίας, σεβαστή η γνώμη σου φίλε, την λαμβάνω υπόψιν μου σοβαρά :new_thumright:

Εντωμεταξύ από εχθές το βράδυ άρχισε το διάβασμα σε vortex και σε ένα εγχειρίδιο που αγόρασα για v6 κινητήρες.. Πίκρα πάλι γμτ.. Πάντως έχει πέσει πολύ εξέλιξη του 2.7 από Αμέρικα μεριά.

 

 

 

 

Δημήτρης

 

Τι πράγμα αγόρασες για V6?

 

 

PS....άποψή μου πως το vortex δεν αξίζει. Είναι πολλές οι ανακρίβειες που γράφονται εκεί μέσα.

Posted

Τι πράγμα αγόρασες για V6?

 

 

PS....άποψή μου πως το vortex δεν αξίζει. Είναι πολλές οι ανακρίβειες που γράφονται εκεί μέσα.

 

Τι μου προτείνεις να διαβάσω Πανίκο και που να κοιτάξω?

 

 

 

Δημήτρης

Posted

όταν ρώτησα ποιες είναι οι διαφορες μεταξύ S4 και RS4 ρώτησα γιατί μίλησα με έναν μαντρα και βρήκα πράγματα από S4. κινητήρα, πλεξούδα, turbos, ecu, όργανα κτλ. η τιμή που μου έδωσε για όλα θα την πω στον δημήτρη με pm.

Posted (edited)

Δεν χρειάζεται ούτε cryo ούτε Pauter μπιέλες. 1000hp/6μπιελες=166 hp η μια. Οι Scat μια χαρά είναι.

 

Με GT28RS βγάλανε 650whp αλλά με πολλά περιφεριακα (ακόμα και vacuum pump). Εγώ μιλάω για συμβατικό setup.

 

Πάντως από οτι φαίνεται αποδίδει καλά ο V6. Λες να περάσω και εγώ το rating του turbo?

 

Επειδή anw θα τα αλλάξει ολα στο μοτερ καλύτερα να πάρουν S4 μοτερ αντι Rs4 για καθαρά οικονομικούς λογούς.

 

Kritona ο motronic 7.1 είναι αρκετά γρήγορος για τέτοιες ιπποδυνάμεις?

 

Πανο , το προβλημα για τον στοχο ισχυος μονο ο εγκεφαλος δεν ειναι ... Το προβλημα για την ισχυ που ζηταμε ειναι ροϊκοτητας κινητηρα και επιλογης τουρμπο .

 

Ουσιαστικα το μοτερ αυτο ειναι "εναμησι μοτερ" 20vt ( 6 cyl 81x86,4 , αντι για 4 ) . Aκομα κι αν βαλουμε 2 GT2871R , δεν θα μπορεσουμε ποτε να δουμε 800whp , αφου πρεπει καθε "bank" κυλινδρων 1335cc να αποδωσει 400whp ( = 440-450ΗΡ μοτερ ) . Η 2871 μπορει να αποδωσει τετοια ισχυ (450ΗΡ) οριακα μονο σε ενα καλο 2λιτρο μοτερ , ωστε να μπορει με 1,6-1,65bar σταθερη να μπει τοσος αερας στο μοτερ .

 

Για να βγαλει λοιπον ενα 3κυλινδρο μοτερ 1335cc , πρεπει να βγαζει "ως ατμοσφαιρικο" περιπου 140ΗΡ , ωστε στα 2,4bar να αποδωσει περιπου 450ΗΡ . Εδω εχουμε 2 θεματα : 1) Για να βγουν 100+ΗΡ/lt , πρεπει το μοτερ να ειναι super ροικο και να γυρναει 8000+σαλ ( = μεγαλο κοστος ) και 2) Ειναι δυσκολος ο συνδιασμος του να βρουμε τουρμπινα που να εχει παροχη της ταξης των 450ΗΡ , σε τετοιο λογο πιεσης (3.5) και ταυτοχρονα να τη γυρνανε ευκολα τα 1335cc . Τουρμπινες ομως που να εχουν σε υψηλες πιεσεις μεγαλες παροχες ειναι δυστυχως μονο οι μεγαλες (πχ GT3582/3788/4088 ) , και γιαυτο το λογο ειναι προτιμοτερο να παμε σε single turbo λυση .

 

Οποτε η μοναδικη περιπτωση που μπορει να βγαλει 800whp το μοτερ αυτο κατα την αποψη μου , επειδη χρειαζεται τουρμπο που να βγαζει 80-85lb/min @ 3.5 PR , ειναι να γινει single turbo , με μια Garrett GT4094R-1.06A/R τουλαχιστον , πολυ ροϊκο μοτερ (καπακι , εκκεντροφορους , κλπ ) και πολυ καλη τροφοδοσια ( 6 870αρια μπεκ , με 3,5+bar fpr και αψογες τρομπες ). Oυσιαστικα , πρεπει να κανουμε αυτο που κανουμε στα πολυ δυνατα 20vt που βγαζουν 533whp ( 800 X (4 / 6 ) ) , Χ 1.5 σε παροχη τουρμπο . Σε καθε αλλη περιπτωση δεν θα μπορουν να βγουν τοσα αλογα , εκτος κι αν παραγγελθουν ειδικες τουρμπινες που να μπορουν να εχουν σε λογο πιεσης 3.5 42-44lb/min και εννοειται ροικοτητα μοτερ και τροφοδοσια αψογη .

Edited by Kritonas
Posted

Ο λόγος που ρώτησα αφορουσε περισσότερο το setup to δικό μου.

Και μιας και σε πέτυχα ας ξαναρωτήσω πιο σωστά...Sorry dimitri

Σε 2.7Τ έχω single turbo (ct4376 -950hp) twin scroll με 2 χ 38mm tial MVS ,2.8 ported and polished heads με ατμο εισαγωγής εκκεντροφόρους (θα αλλάξουν σύντομα σε catcams),oversized valves με 5 angle job στης έδρες

Εχω 850 injectors με sx performance fpr. 2x bosch 044.

 

 

Έμεινα με τον motronic 7.1 του 2000 που ήρθε μαζί με το μοτερ (AGB).

Και ξανα ρωτώ. Ειναι αρκετά γρήγορος για αυτα τα ολα.

Posted

Ο λόγος που ρώτησα αφορουσε περισσότερο το setup to δικό μου.

Και μιας και σε πέτυχα ας ξαναρωτήσω πιο σωστά...Sorry dimitri

Σε 2.7Τ έχω single turbo (ct4376 -950hp) twin scroll με 2 χ 38mm tial MVS ,2.8 ported and polished heads με ατμο εισαγωγής εκκεντροφόρους (θα αλλάξουν σύντομα σε catcams),oversized valves με 5 angle job στης έδρες

Εχω 850 injectors με sx performance fpr. 2x bosch 044.

 

 

Έμεινα με τον motronic 7.1 του 2000 που ήρθε μαζί με το μοτερ (AGB).

Και ξανα ρωτώ. Ειναι αρκετά γρήγορος για αυτα τα ολα.

 

Πρεπει να προγραμματιζεται κανονικα , αλλα επειδη δεν μου εχει τυχει ποτε τετοιο μοτερ με τοσο εκτενη μετατροπη δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευκολο . Θεωρητικα παντως γινεται , οπως γινεται πχ να εχουμε ενα 1.8Τ με ΜΕ7.5 και 580ΗΡ .

Posted

...εκτος κι αν παραγγελθουν ειδικες τουρμπινες που να μπορουν να εχουν σε λογο πιεσης 3.5 42-44lb/min και εννοειται ροικοτητα μοτερ και τροφοδοσια αψογη .

 

Λοιπόν Κρίτωνα, καταρχήν πολύ μελετημένη η θέση σου. Από το σχετικά λίγο ψάξιμο που έχω κάνει μέχρι στιγμής, εκτός από τη ροϊκότητα που υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα aftermarket για να την πετύχουμε και τη τροφοδοσία που υπάρχει σετ με διπλές τρόμπες και σωληνώσεις για παροχή 1600 ίππων, αυτό που με προβληματίζει είναι οι διπλές τουρμπίνες με τέτοιο ή παρόμοιο λόγο πίεσης. Βρήκα ένα σετ για το μοτέρ αυτό από Tial και έχω ήδη στείλει ερώτημα για το στόχο τέτοιου ή παρόμοιου λόγου πίεσης, καθώς θέλω να αποφύγω τη λύση του single, λόγω του ότι δεν έχει δοκιμαστεί αξιόπιστα και έχει ένα θέμα σε σχέση με τη στήριξη και γενικότερα τη θέση του τούρμπο. Βέβαια μέχρι τότε θα έχει κάνει και τη δοκιμή του ο the dog οπότε όλα παίζονται. Στο μεταξύ, μόλις σήμερα ξεκινήσαμε τη πρόβλεψη του budget για το μοτέρ..

 

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Λοιπόν Κρίτωνα, καταρχήν πολύ μελετημένη η θέση σου. Από το σχετικά λίγο ψάξιμο που έχω κάνει μέχρι στιγμής, εκτός από τη ροϊκότητα που υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα aftermarket για να την πετύχουμε και τη τροφοδοσία που υπάρχει σετ με διπλές τρόμπες και σωληνώσεις για παροχή 1600 ίππων, αυτό που με προβληματίζει είναι οι διπλές τουρμπίνες με τέτοιο ή παρόμοιο λόγο πίεσης. Βρήκα ένα σετ για το μοτέρ αυτό από Tial και έχω ήδη στείλει ερώτημα για το στόχο τέτοιου ή παρόμοιου λόγου πίεσης, καθώς θέλω να αποφύγω τη λύση του single, λόγω του ότι δεν έχει δοκιμαστεί αξιόπιστα και έχει ένα θέμα σε σχέση με τη στήριξη και γενικότερα τη θέση του τούρμπο. Βέβαια μέχρι τότε θα έχει κάνει και τη δοκιμή του ο the dog οπότε όλα παίζονται. Στο μεταξύ, μόλις σήμερα ξεκινήσαμε τη πρόβλεψη του budget για το μοτέρ..

 

 

 

Δημήτρης

 

Kαλημερα Δημητρη .

 

Οπως πολυ καλα ξερεις απο πρωτο χερι , στις μετατροπες το κοστος αυξανεται εκθετικα , αναλογα με το κερδος σε ισχυ . Αν πχ ο στοχος ειναι 650ΗΡ μοτερ , ειναι κατι βατο και γινεται με λογικα εξοδα .

 

Επειδη ο στοχος ειναι στα 900+ΗΡ ( και καλα κανει και ειναι εκει :biggrinthumb: ) σε twin turbo εφαρμογη πρεπει να μπουν 2 3071 τουλαχιστον ( ιδανικα 3076 ) με οποιαδηποτε προσπαθεια ωστε να γυρισει γρηγορα απο το καθε 3κυλινδρο "bank" την τουρμπινα που του αντιστοιχει . Και επειδη , ακομα και με τα μικρα Tial V-Band housings , με ψαγμενα χταποδια , full ελευθερες εξατμισεις , κλπ , δεν προβλεπεται να γυρνανε πριν τις 5500σαλ (εκτιμω 5800σαλ full boost για 3076 ) , πρεπει να στροφαρει ψηλα το μοτερ για να εχει ενα αξιοπρεπες powerband . Αρα πρεπει να ειναι και ροϊκο και για να μπορει να μπαινει πολυς αερας σε σχεση με τον κυβισμο του , και για να εχει σωστο powerband ( 3000σαλ minimum ) . Η twin turbo εφαρμογη ειναι αντικειμενικα ορθοτερη , αφου εκει εχει επιλεξει και ο κατασκευαστης την θεση των τουρμπινων .

 

Επισης , εκτιμω οτι θα ειναι λογικοτερο το κοστος εαν η μετατροπη ξεκινησει με πακετο μηχανικων μερων απο το RS4 , γιατι ειναι ολικα αναβαθμισμενο . Οσον αφορα τον υπερκυβισμο , η αυξηση της διαδρομης δεν επιφερει αναλογη αυξηση της ισχυος , ενω το οτι γυρνανε οι τουρμπινες πιο γρηγορα δεν σημαινει οτι μεγαλωνει το powerband , αφου ειμαστε υποχρεωμενοι να μην στροφαρουμε πολυ ψηλα μιας και οι αδρανειακες δυναμεις ξεφευγουν δυσαναλογα με το κερδος σε ισχυ (για το λογο αυτο και τa drag μοτερ - EVO AMS , Lancia Deltona ACE , κλπ - δεν ειναι υπερκυβισμενα με αυξηση διαδρομης , το δυτερο μαλιστα αποφασισε να υποκυβιστει μεσω διαδρομης , κατι που εχει απολυτη λογικη ! ) . Επισης η αυξηση της διαμετρου , ενω εχει μονο κερδος σε ισχυ , μειωνει την αποσταση μεταξυ των κυλινδρων και σε μοτερ με τετοια συγκεντρωση ισχυος (300+ΗΡ/lt) δεν ειναι και οτι καλυτερο . Το "κλειδι" για την επιτυχια ειναι να στροφαρει πολυ ψηλα και να μην χαλαει .

Edited by Kritonas
Posted

να προσθεσω οτι μοτερ rs2 μπορει να φτασει αυτα τα αλογα και μπορει να στροφαρει περισσοτερο απο 7500 για να εχει και καποιες ωφελιμες στροφες, αλλα δεν το συνιστω, γιατι απλουστατα το lag ειναι ακομα περισσοτερο. Υπαρχουν αρκετα projects στο νετ απο σουηδια/νορβηγια καθως και ενα Β7 με rs2 μοτερ/σασμαν που βγαζει τα επιπεδα ιπποδυναμης που μιλατε, αλλα η χρηση του ειναι μονο drag και δουλευει με antilag για να υπαρχει νοημα στις επιταγχυνσεις.

 

Πιστευω οτι το εγχειρημα ειναι πολυ δυσκολο, αλλα εφοσον το κανετε για ενα δευτερο αμαξι,για τον χαβαλε που λεμε, καντε το. Προσωπικα πιστευω οτι στα αλογα που θεσατε, καθημερινο θα ειναι πααααρα πολυ δυσκολο να το κανετε.Βεβαια εξαρταται τα γουστα του καθενος. Εμενα το lag εφτασε τις 4500στρ και μου φαινεται απαραδεκτο το αμαξι, hence και η αντικατασταση της τουρμπινας, οταν για αλλους το αμαξι ετσι οπως ειναι γαζωνει και ειναι μια χαρα.

 

Καλη συνεχεια!!!!

Posted

034 Motorsport 80TQ

 

article-top-pics.jpg

 

106_481180TQNH.jpg

 

Ειναι 700whp και πανε τωρα για νεο setup για 1000whp.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.