Jump to content

Ευχαριστημενος Χρηστης Προγραματος


MariosA5

Recommended Posts

Εβαλα πριν 2 εβδομαδες προγραμα στο Α5 μου (1.8Τ με τα 170 αλογα) απο την ΑΒΤ.

Ειμαι υπερ ευχαρηστημενος. Επιτελους εγινε αμαξι γιατι ψιλοσερνοτανε με

τα 170 αλογα το Α5. Εχει παει 210 αλογα και η καταναλωση με 100ρα (εχω ακουσει οτι με 95ρα

χανει και σε αποδωση και εχει και αυξημενη καταναλωση) βενζινη ειναι

στα ιδια επιπεδα να μην σας πω και μειωμενη και πιστεψε με δεν κανω πλακα! Βεβαια οι δρομοι δεν εχουνε κινηση λογω αυγουστου οποτε περιμενω να δω την καταναλωση και σε συνθηκες με κινηση.

Παντως προς το παρον ειναι μειωμενη η καταναλωση θα ελεγα (σημειωτεον και πριν και μετα εγω

παντα 100ρα εβαζα παρολο που δεν ηταν απαραιτητο).

 

Δεν ειμαι κανενας γκαζιαρης , αλλα πριν στις προσπερασεις δεινοπαθουσα.

Τωρα το αμαξι εχει τη δυναμη που πρεπει για να κανεις ανετα προσπερασεις.

Οποτε η αναβαθμηση αξιζει τα λεφτα της και τη συνηστω ανεπιφυλακτα.

 

Οτι θελετε μπορειτε να με ρωτησετε και καλο θα ηταν αν υπαρχουν και αλλα μελη που

εχουν βαλει προγραμμα απο την ιδια η' αλλη εταιρια να γραψουν εντυπωσεις, γιατι και

εγω πριν βαλω εψαχνα γνωμες και συγκεκριμενες απαντησεις δεν επαιρνα, ουτε εβρισκα

κατι στο ιντερνετ να με βοηθησει να παρω αποφαση για το αν θα βαλω η' οχι προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!!! :new_thumright:

Αφου εισαι ευχαριστημενος αυτο εχει σημασια!!! :biggrinthumb:

Ποσο το πληρωσες?

Και που εγινε τοποθετηση?

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!!! :new_thumright:

Αφου εισαι ευχαριστημενος αυτο εχει σημασια!!! :biggrinthumb:

Ποσο το πληρωσες?

Και που εγινε τοποθετηση?

 

 

Ευχαριστω. Απ οτι εχω διαβασει το προγραμμα της ΑΒΤ ζοριζει κατα πολυ λιγοτερο

τον κινητηρα (ανεβαζει ελαχιστα τη θερμοκρασια του) συκριτικα με αλλα προγραμματα

που ανεβαζουν τα αλογα στα 230+ . Αλλα γενικα δεν βρισκεις ευκολα δοκιμες με αποτελεσματα

και συγκριτικα προγραμματων στο ιντερνετ.

 

1000€ μου κοστισε (εχουν περασει 2 χρονια και εχει ληξει η εγγυηση του αμαξιου μου, οποτε

ειναι φτηνοτερη η τοποθετηση απ οτι καταλαβα)

Στην ΑΒΤ στη λεωφορο Καραμανλη το εβαλα. Μια ωρα περιπου διηρκησε η διαδηκασια.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω. Απ οτι εχω διαβασει το προγραμμα της ΑΒΤ ζοριζει κατα πολυ λιγοτερο

τον κινητηρα (ανεβαζει ελαχιστα τη θερμοκρασια του) συκριτικα με αλλα προγραμματα

που ανεβαζουν τα αλογα στα 230+ . Αλλα γενικα δεν βρισκεις ευκολα δοκιμες με αποτελεσματα

και συγκριτικα προγραμματων στο ιντερνετ.

 

1000€ μου κοστισε (εχουν περασει 2 χρονια και εχει ληξει η εγγυηση του αμαξιου μου, οποτε

ειναι φτηνοτερη η τοποθετηση απ οτι καταλαβα)

Στην ΑΒΤ στη λεωφορο Καραμανλη το εβαλα. Μια ωρα περιπου διηρκησε η διαδηκασια.

 

Καλοριζικο κι απο εμενα Μαριε.

Εχω αρχισει και ψιλοψηνομαι κι εγω τελευταια ..αλλα θα δουμε!Εγω επειδη ειμαι ακομα στην εγγυηση μου εχουν πει για αντιπροσωπεια της Audi στα Βορεια προαστια αττικης που βαζει προγραμμα της Giac-εχω ακουσει πολυ καλα λογια -μεσα απο αυτο το forum!Μιλανε για 220 αλογα και εννοειται εντος εγγυησης Audi!

Ολοι μετα την τοποθετηση του προγραμματος λενε οτι ειναι σαν να εχουν αλλο αμαξι..ειναι οντως ετσι?Τοση διαφορα?

 

Καλα και ασφαλη χλμετρα να εχεις.

 

 

Υ.Γ:Στην τιμη των προγραμματων συμπεριλαμβανονται και οι δυναμομετρησεις που γινονται μετα ..σωστα?

 

Giovanni

Link to comment
Share on other sites

Nαι ειναι μεγαλη η διαφορα και αξιζει τον κοπο.

Ειναι κριμα ενα αμαξι σαν το Α5 να σερνεται ετσι. :)

Δεν ειναι θεμα καγκουριας το προγραμμα στο 1.8 για μενα,

γιατι και με τα 210 αλογα μην νομιζεις οτι εισαι ο σουπερ γρηγορος οταν

το αμαξι ζυγιζει 1,5 τονο. Ειναι καθαρα θεμα λειτουργικοτητας σε

προσπερασεις. Θα το χαρεις το αμαξι σου. Με τα 170 αλογα στην ουσια

δεν μπορουσα να κανω προσπερασεις.

Δυναμομετρηση δεν κανουν εκει αλλα δεν χρειαζεται.

Την καταλαβαινεις αμεσως τη διαφορα. Αν θελεις

μπορεις να κανεις αλλου δυναμομετρηση (δεν ηταν μεσα στην τιμη).

Στην ABT απλα το πηγαμε μια βολτα μαζι μετα την εισαγωγη προγραμματος

για να τσεκαρουμε την διαφορα (ο προγραμματιστης το ειχε παει και αυτος μια βολτα πριν

και μετα μονος του).

Link to comment
Share on other sites

 

Υ.Γ:Στην τιμη των προγραμματων συμπεριλαμβανονται και οι δυναμομετρησεις που γινονται μετα ..σωστα?

 

Giovanni

Aυτο δεν ισχυει!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχαριστω. Απ οτι εχω διαβασει το προγραμμα της ΑΒΤ ζοριζει κατα πολυ λιγοτερο

τον κινητηρα (ανεβαζει ελαχιστα τη θερμοκρασια του) συκριτικα με αλλα προγραμματα

που ανεβαζουν τα αλογα στα 230+ . Αλλα γενικα δεν βρισκεις ευκολα δοκιμες με αποτελεσματα

και συγκριτικα προγραμματων στο ιντερνετ.

 

1000€ μου κοστισε (εχουν περασει 2 χρονια και εχει ληξει η εγγυηση του αμαξιου μου, οποτε

ειναι φτηνοτερη η τοποθετηση απ οτι καταλαβα)

Στην ΑΒΤ στη λεωφορο Καραμανλη το εβαλα. Μια ωρα περιπου διηρκησε η διαδηκασια.

 

Καλημερα σε όλους και καλως σας βρήκα στο forum.

Σχετικα με την αναβαθμιση κινητηρα σε Α5.

Την περίοδο του καλοκαιριου στην AΒΤ ειχαν προσφορα (-40% έκπτωση )για αυτοκινητα με πρωτη αδεια κυκλοφοριας πριν τις 30.07.2008

Γι αυτο και η τιμη των 1000€ για το προγραμμα.

Εχω μπει πολλες φορες σε διαδικασια αναβαθμισης αλλα παντα την τελευταια φορα το αναβαλλω.Ανασταλτικότητα? Ισως..

Η κατανάλωση και η μεταπωλητικη αξία του αυτοκινητου με τραβανε παντα πισω στο θεμα της αναβαθμισης

Μεχρι στιγμης δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα με το τραβηγμα του αυτοκινητου στις επιταχυνσεις-προσπερασεις.Ισως γιατι δεν τρεχω γενικα.

Τα σχολια του MariosA5 βεβαια με βαλανε σε σκεψη και παλι..MariosA5 thanks...Ερώτηση: Ισχύει ότι το αυτοκινητο μετα την αναβαθμιση δουλευει πιο χαμηλα? (μια σχεση κατω?)

Και κατι ακόμα. Service στην Abt έχει κάνει κάποιος?Αν ναι εντυπώσεις? Κανοντας service σε μη εξουσιοδοτημενο, χανεις το δικαιωμα του Audi Total Care που συμπεριλαμβανει και οδική βοηθεια?

Ευχαριστω εκ των προτερων

Edited by TiDo
Link to comment
Share on other sites

 

Η κατανάλωση και η μεταπωλητικη αξία του αυτοκινητου με τραβανε παντα πισω στο θεμα της αναβαθμισης

 

 

Σε περιπτωση σωστης αναβαθμισης , παντως , δεν επηρρεαζεται η καταναλωση (εως και οριακη βελτιωση) και , εαν δουλευουν ολα τελεια , προσωπικα δεν θα ειχα κανενα προβλημα αν ηταν βελτιωμενο .

Link to comment
Share on other sites

Σε περιπτωση σωστης αναβαθμισης , παντως , δεν επηρρεαζεται η καταναλωση (εως και οριακη βελτιωση) και , εαν δουλευουν ολα τελεια , προσωπικα δεν θα ειχα κανενα προβλημα αν ηταν βελτιωμενο .

 

Thanks.. :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Σε περιπτωση σωστης αναβαθμισης , παντως , δεν επηρρεαζεται η καταναλωση (εως και οριακη βελτιωση) και , εαν δουλευουν ολα τελεια , προσωπικα δεν θα ειχα κανενα προβλημα αν ηταν βελτιωμενο .

 

Στο δικό μου αυτή η οριακή βελτίωση φτάνει ακόμη και στο 15%! Καθόλου οριακό και χαρίζει χαμόγελα στις μέρες μας!:sFun_nahnahna3:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω τι εννοεις "μια σχεση κατω".

Το Turbo μετα τη βελτιωση "μπαινει" στις ιδιες στροφες με το "μαμα" (1750 στροφες μου

φαινεται) αλλα δινει περισσοτερη δυναμη. Εξαιτιας αυτου θα μπορουσες

να το δουλεψεις μια σχεση κατω αν αυτο εννοεις αλλα θα αυξηθει η

καταναλωση παρα πολυ. Αν θες να εχεις καλη καταναλωση με το Α5 (μαμα η'

βελτιωμενο) πρεπει να το δουλευεις μεχρι 2.000-2.500 στροφες μεσα στην πολη.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εννοεί πώς είναι σαν να πάς με μιά σχέση κάτω όσον αφορά την αίσθηση της επιτάχυνσης που σου δίνει το βελτιωμένο... δηλ. με 4η βελτιωμένου πάς όπως με 3η ''μαμά''.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εννοεί πώς είναι σαν να πάς με μιά σχέση κάτω όσον αφορά την αίσθηση της επιτάχυνσης που σου δίνει το βελτιωμένο... δηλ. με 4η βελτιωμένου πάς όπως με 3η ''μαμά''.

 

Συγνώμη για την μη σωστή διατύπωση της σκέψης μου.Αυτό εννοώ περίπου. Εάν δηλαδή μετά το πρόγραμμα και λόγω αυξημένης ροπής, δεν απαιτείται συχνή αλλαγή ταχυτήτων (π.χ. σε μία προσπέραση, ταξιδέυοντας με έκτη, 100Km/h και περίπου 1800-2000rpm/min που σύμφωνα με το DIS είναι και η πιο οικονομική σχέση, απαιτείται αλλαγή σε πέμπτη (με πρόγραμμα) ή σε τετάρτη (εργοστασιακό).

Δεν ξέρω εάν το διατυπώνω σωστά.

Edited by TiDo
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για την μη σωστή διατύπωση της σκέψης μου.Αυτό εννοώ περίπου. Εάν δηλαδή μετά το πρόγραμμα και λόγω αυξημένης ροπής, δεν απαιτείται συχνή αλλαγή ταχυτήτων (π.χ. σε μία προσπέραση, ταξιδέυοντας με έκτη, 100Km/h και περίπου 1800-2000rpm/min που σύμφωνα με το DIS είναι και η πιο οικονομική σχέση, απαιτείται αλλαγή σε πέμπτη (με πρόγραμμα) ή σε τετάρτη (εργοστασιακό).

Δεν ξέρω εάν το διατυπώνω σωστά.

 

 

Ara anarwtiesai an mporei na odhgei me mia taxythta panw..oxi katw..(an katalavainw swsta) an einai etsi..fantazomai pws nai

 

(excuse me gia ta greeklish-o ypologisths edw {douleia} den exei th dynatothta ayth).

 

Giovanni

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Παρασκευή "βελτιώθηκα" κι εγώ. Προτίμησα την Superchips με Bluefin από Αγγλία. Απόλυτα ευχαριστημένος, αισθητή η διαφορά στην απόδοση, μεγάλη υπόθεση για μένα ότι μπορώ ανά πάσα στιγμή να περνάω το εργοστασιακό πρόγραμμα ή το βελτιωμένο όποτε θέλω.

 

Κόστος, παραδοση στην πόρτα μου, 470 λίρες = 587,40 €.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.