Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

καλημερα σε ολους,εχω παραγγειλει και αποφασισα να βαζω την IHI απο gti 6.την επομενη εβδομαδα θα γινει τοποθετηση και ρυθμιση προγραμματος.παιδια σε αλλα club την εχουν βαλει με πολυ καλα αποτελεσματα

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος, αλλά να ρωτήσω η τουρμπίνα είναι μεταχειρό; Και από υποστηρικτικό hardware όλα κομπλέ; Δηλ. εξάτμιση, το πιο σημαντικό, άντε και ένα cooler εάν δεν θες εισαγωγή τα εχεις; Και το ρωτάω αυτό όχι γιατί είναι απαραίτητα, αλλά για να κατεβάσεις EGT, το κυριότερο όταν ανεβάζεις τόσο την ιπποδύναμη και για την όσο το δυνατόν αποφυγή πρόωρης φθοράς από υψηλές θερμοκρασίες εξαγωγής.

Καλή επιτυχία στο εγχείρημα σου.

Link to comment
Share on other sites

τουρμπινα ειναι ελαφρως μεταχειρισμενη.εχω εισαγωγη καταλυτη 200αρη και εξατμιση απο τουρμπο και πισω.σε πρωτη φαση θα με ενα σχετικα ηπιο προγραμμα με οχι μεγαλο over για να προστατευσω το δισκο και μετα βλεπουμε.πανω απ ολα ειναι η αξιοπιστια.πες μου γνωμη για δισκο.

Link to comment
Share on other sites

Για δίσκο δεν ξέρω την τύφλα μου, αλλά υπάρχουν παιδιά που έχουν βάλει και 4φτερο ( εντός club ) και 6φτερο ( seat ). Εάν κρατήσεις το over χαμηλά ( προσοχή και στο surging ), ο δίσκος δεν θα την ακούσει στερεοφωνικά νωρίς, αλλά θα έχει μια πρόωρη φθορά...αυτό δεν αλλάζει και θα εξαρτηθεί και από το πόσο ''βαρύ'' πόδι έχεις.... :sFi_dualpistols: Το cooler, το ανέφερα μόνο και μόνο για την θερμοκρασία εισαγωγής και για να την κρατάς σχετικά χαμηλά όταν θα κάνεις συνεχόμενα πατήματα, ιδιαίτερα για τους καλοκαιρινούς μήνες εκει θα δείς κυρίως μεγάλη διαφορά.

Τώρα για την τουρμπίνα θα θέλει τσεκάρισμα και προσοχή μην σου κάνει κανένα παράξενο στην αρχή και έχεις παρατράγουδα ( φτού φτού σκόρδα.... μακριά από εμάς ).

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

εγω προσφάτως εφαγα το πρώτο μου πατινάρισμα με 5η επειτα από επανωτά ανοιγματα από χαμηλές στροφές. και αυτά με την μαμά τουρμπίνα. Η ΙΗΙ που ειναι κατά πολύ πιο ροπάτη θα στον τσακίσει τον δίσκο στο πιτς φυτίλι.

Link to comment
Share on other sites

εγω προσφάτως εφαγα το πρώτο μου πατινάρισμα με 5η επειτα από επανωτά ανοιγματα από χαμηλές στροφές. και αυτά με την μαμά τουρμπίνα. Η ΙΗΙ που ειναι κατά πολύ πιο ροπάτη θα στον τσακίσει τον δίσκο στο πιτς φυτίλι.

 

3300-3800 κάπου εκεί στο έκανε;

Link to comment
Share on other sites

..εκεί στο over δηλ. για ρίξε λίιιιιιιιιγο το over και πές μου τί θα γίνει! :sHa_thumbgoodjob:

 

 

1) οβερ κάνω 1.3...τίποτα σπουδαίο για να πεις δεν το σηκώνει ο δισκος

2) έχω 56000 χλμ...που σημαίνει ότι πρόκειται για φθορά, ειδικά αμα ο δίσκος υπερθερμανθεί από επανωτά ανοιγματα

3) δεν εχω boost controller (ποιος με μαμά τουρμπινα εχει άλλωστε;), ουτε στο προγραμμα μπορεί να επεμβει κανείς...μπορώ να ζητησω να μου περάσουν πιο ήπιο file αλλα αυτό το μόνο που θα μου δωσει μια μικρή παράταση ζωής στο δίσκο...από την αλλη θα μου στερήσει απόδοση...πιστευω 3-4 χιλιάδες θα με βγάλει ακόμη για να τον αλλαξω με το σερβις των 60.000

Link to comment
Share on other sites

κα εγω σε πρωτη φαση θα το ρυθμισω μεχρι 1.3 over και μετα βλεπουμε

 

Με αυτό το over είσαι κοντά στα 40 κιλά ροπής και ο δισκος σου θα τα βρει σκουρα.

Link to comment
Share on other sites

κα εγω σε πρωτη φαση θα το ρυθμισω μεχρι 1.3 over και μετα βλεπουμε

Τι προγραμμα φορας;Ο δισκος σου με 40 κιλα δε θα αντεξει πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το over είσαι κοντά στα 40 κιλά ροπής και ο δισκος σου θα τα βρει σκουρα.

40 κιλα ροπη στο 1.3 over, με την IHI εννοεις φιλε ετσι δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους,εχω παραγγειλει και αποφασισα να βαζω την IHI απο gti 6.την επομενη εβδομαδα θα γινει τοποθετηση και ρυθμιση προγραμματος.παιδια σε αλλα club την εχουν βαλει με πολυ καλα αποτελεσματα

Καλη επιτυχια σου ευχομαι! :new_thumright:

Τωρα φορας προγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

1) οβερ κάνω 1.3...τίποτα σπουδαίο για να πεις δεν το σηκώνει ο δισκος

2) έχω 56000 χλμ...που σημαίνει ότι πρόκειται για φθορά, ειδικά αμα ο δίσκος υπερθερμανθεί από επανωτά ανοιγματα

3) δεν εχω boost controller (ποιος με μαμά τουρμπινα εχει άλλωστε;), ουτε στο προγραμμα μπορεί να επεμβει κανείς...μπορώ να ζητησω να μου περάσουν πιο ήπιο file αλλα αυτό το μόνο που θα μου δωσει μια μικρή παράταση ζωής στο δίσκο...από την αλλη θα μου στερήσει απόδοση...πιστευω 3-4 χιλιάδες θα με βγάλει ακόμη για να τον αλλαξω με το σερβις των 60.000

 

E, 'νταξ τότε, εγώ έχω 19000 και όλα καλά για την ώρα.......... παίζουν ρόλο και τα χιλιόμετρα.

Για την απόδοση όμως, πέρα από την αίσθηση που σου δίνει το μοτέρ, δε θα ήταν καλύτερα: μικρότερο over - λιγότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες και μεγαλύτερη μακροζωία για δίσκο; Για μένα που δεν το πολυ κυνηγάω αυτό θεωρώ πως είναι το ιδανικό!

Link to comment
Share on other sites

τωρα φοραω προγραμμα του κριτωνα και ειμαι περιπου 38 κιλα ροπη .η αληθεια ειναι οτι το μονο που με απασχολει ειναι ειναι ο δισκος.ισως πεσει και λιγο ακομα το over στο 1,2.θα κοιταξω οσο γινετε να προστατευσω το δισκο.καλυτερα να εχω λιγοτερη ροπη και αργοτερα οταν φτιαξω δισκο θα το τσιτωσω λιγο ακομα

Link to comment
Share on other sites

40 κιλα ροπη στο 1.3 over, με την IHI εννοεις φιλε ετσι δεν ειναι?

 

Ναι, εννοείται για την ΙΗΙ μιλαω. :new_thumright:

Την ίδια τουρμπίνα φοράω και γω αλλα δυστυχως δε βρεθηκε ευκαιρία να τελειώσω επιτέλους με το πρόγραμμα.

Η τουρμπίνα πάντως έχει τρομερές δυνατότητες...

Να συμπληρώσω πως είναι λίγο σχετικό να μιλάμε για 1,3 bar overboost στην ΙΗΙ. Όταν το 1,3 μπορεί να το κρατήσει σχεδόν μέχρι τις 5000 σαλ, μάλλον πρόκειται για σταθερή και όχι για over, οπότε καταλαβαίνεις για τι δύναμη μιλάμε.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Ναι, εννοείται για την ΙΗΙ μιλαω. :new_thumright:

Την ίδια τουρμπίνα φοράω και γω αλλα δυστυχως δε βρεθηκε ευκαιρία να τελειώσω επιτέλους με το πρόγραμμα.

Η τουρμπίνα πάντως έχει τρομερές δυνατότητες...

Να συμπληρώσω πως είναι λίγο σχετικό να μιλάμε για 1,3 bar overboost στην ΙΗΙ. Όταν το 1,3 μπορεί να το κρατήσει σχεδόν μέχρι τις 5000 σαλ, μάλλον πρόκειται για σταθερή και όχι για over, οπότε καταλαβαίνεις για τι δύναμη μιλάμε.

Στεφανε τι προγραμμα φορας;

Link to comment
Share on other sites

με το δισκο πως εισαι?απο περιφεριακα τι εχεις?

 

Δίσκο εχω βαλει τετραφτερο φτιαχτο απο τον Πορφυρη, αφου ο μαμα αρχισε να πατιναρει πριν καν βαλω την τουρμπινα.

Απο περιφερειακα εχω μονο ενα φιλτρο πανελ και intercooler s3 που το περασα μαζι με την τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

η αισθηση του δισκου πως ειναι ?ειναι αποτομος?ποσα χλμ εχεις κανει?

 

Εννοείται πως είναι λίγο πιο απότομος και με λίγο περισσότερο κραδασμό στην εκκινηση απο τον μαμα αν ξεκινησεις με πολυ χαμηλες στροφες. Με ελαχιστο παραπανω γκαζι ξεκιναει τελεια. Τον εχω περιπου 3000 χλμ. Όταν τον είχα πρωτοβάλει είχα απογοητευτεί λόγω των έντονων κραδασμών που έκανε στην εκκινηση και του σκορτσαρίσματος αλλά τελικά μετά απο 600-700 χλμ έστρωσε, όπως μου είχαν πει και τωρα συμπεριφέρεται πολύ καλά, τηρουμένων των αναλογιών. Δεν μπορεί να είναι μαμα αλλά μεταφέρει απροβλημάτιστα την έξτρα ροπή.

Link to comment
Share on other sites

Τολη η τουρμπινα αυτη ποσο κανει καινουργια ξερεις? Θελει παντεντα για να κουμπωσει σαν την κ03 απο τα 2λιτρα η οχι και τελος θελει relocation στη σκαστρα η κουμπωνει πανω στην τουρμπινα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.