Jump to content

Η ώρα του συμπλέκτη μου ήρθε


Recommended Posts

Σημερα μετα απο ανοιγμα της 3ης σε ανηφορα βαζοντας την 4η πατινάρισε ο συμπλέκτης μου.

Τον δοκιμασα στο υπόλοιπο της μικρης διαδρομης και πατινάρει αρκετά ακόμα και με 4η. Προηγούμενα συμπτωματα δεν μου ειχε δείξει αλλα ηρθε σχεδον μετα την βελτιωση του κινητηρα.

 

Δεν αναζητω κατι διαφορετικό, θα βαλω ομοιο με τον μαμα μονο που δεν θα τον παρω απο AUDI. Μαλλον αυτος ειναι ο κωδικος απο το ΕΤΚΑ:

 

clutchaudi.gif

 

Καμια αποψη για το που περίπου παίζουν οι τιμες και κανενα εμπιστο συνεργειο στην Θεσσαλονικη εχει να μου προτεινει κανεις;

Edited by Giannis20vt
Link to comment
Share on other sites

και LUK.... βάλε έναν κέβλαρ.....όχι εξάφτερο-τετράφτερο.... απλά πιο ενισχυμένο υλικό ...από stef80 η πληροφορία για το υλικό.

Link to comment
Share on other sites

φίλε για σκέψου λίγο να του καρφώσεις τακούνια αμιάντου. Εγώ αυτό έκανα και με 350 άλογα στο τελευταίο σετάπ δεν είχε κάνει κιχ μέχρι να το ξαναβάλω μέσα . Είναι και φτηνή λύση πάνω απόλα

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e.

 

 

ακριβως τα ιδια και εμενα ιδιες τιμες

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το λινκ που έδωσα πιο πάνω με την τιμή είναι λάθος μιας και αυτός ο συμπλέκτης δεν κάνει για το δικό μου αμάξι. Αυτός που κάνει είναι με κωδικό 300951055 της suchs και με μια πρώτη τιμή που βρήκα στο Internet στα 270ευρω

 

Δεν θέλω να μπλέξω με φτιαχτά κτλ το αμάξι δεν πρόκειται να το δυναμώσω κι άλλο, τώρα πρέπει να είναι στα 230 περίπου άλογα (K04-15 με 95αρα βενζίνη)

 

 

Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e.

 

Πολυ καλη τιμη για εργατικα, το quattro μαλλον θελει περισσοτερη ωρα και θα χρεωνουν παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να πρεπει να αλλαχθει και το βολαν στα 100.000χλμ ;

Ενα συνεργειο κοντα μου, μου ειπε τηλεφωνικά, οτι υπάρχει και αυτο το ενδεχόμενο. Θα το ανοιξουν θα το τσεκάρουν και αν χρειάζεται τοτε θα πρεπει να αλλχθει και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να πρεπει να αλλαχθει και το βολαν στα 100.000χλμ ;

Ενα συνεργειο κοντα μου, μου ειπε τηλεφωνικά, οτι υπάρχει και αυτο το ενδεχόμενο. Θα το ανοιξουν θα το τσεκάρουν και αν χρειάζεται τοτε θα πρεπει να αλλχθει και αυτο.

σωστα στο εθεσε..

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη αν χρειαστει και το βολαν αλλαγμα ετοιμασου να "ματωσεις" την τσεπη σου... Ενα διαστημα που πιστευα οτι εχει "αρπαξει" το βολαν μου κι εψαχνα, ειχα ακουσει εξωφρενικες τιμες...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μετα απο ανοιγμα της 3ης σε ανηφορα βαζοντας την 4η πατινάρισε ο συμπλέκτης μου.

Τον δοκιμασα στο υπόλοιπο της μικρης διαδρομης και πατινάρει αρκετά ακόμα και με 4η. Προηγούμενα συμπτωματα δεν μου ειχε δείξει αλλα ηρθε σχεδον μετα την βελτιωση του κινητηρα.

 

Δεν αναζητω κατι διαφορετικό, θα βαλω ομοιο με τον μαμα μονο που δεν θα τον παρω απο AUDI. Μαλλον αυτος ειναι ο κωδικος απο το ΕΤΚΑ:

 

clutchaudi.gif

 

Καμια αποψη για το που περίπου παίζουν οι τιμες και κανενα εμπιστο συνεργειο στην Θεσσαλονικη εχει να μου προτεινει κανεις;

[/q

Θυμιζω οτι ακομα δινω τον FX300 σε πολυ καλη τιμη.Αισθηση στο πενταλ μαμα και μπαινει στο μαμα βολαν.

Link to comment
Share on other sites

γιαννη μην σε παραμυθιάζουνε , το βολάν δεν παθαίνει ζημιές, εμένα με πρόγραμμα και κ04-015 είχε 100000 κμ και κανένα πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

γιαννη μην σε παραμυθιάζουνε , το βολάν δεν παθαίνει ζημιές, εμένα με πρόγραμμα και κ04-015 είχε 100000 κμ και κανένα πρόβλημα

δεν ξέρω τι οδήγηση κάνει ο καθένας, αλλά αν το "κάψεις" (το αμάξι) στις συνεχόμενες εκκινήσεις ή στις απανωτές κόντρες, το βολάν υπερθερμαίνεται και χάνει την δομική του αντοχή, ενώ σε πολύ extreme καταστάσεις μπορεί και να στραβώσει (το έχω δει με τα μάτια μου :sSa_worried3: - οκ ο τύπος ήταν κανίβαλος με το αμάξι :sSig_busted: ).Οπότε σε μία τέτοια κατάσταση, το βολάν θέλει αλλαγή άμεσα.

 

Δεν ξέρω Μάριε, τη οδήγηση κάνει ο Γιάννης (Giannis20VT), αλλά από αυτά που γράφει, φαντάζομαι ότι είναι ήπιος οδηγός και δεν θα έχει φτάσει στα όριά του το βολάν (κι άρα δε θα χρειάζεται αλλαγή).

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι οδήγηση κάνει ο καθένας, αλλά αν το "κάψεις" (το αμάξι) στις συνεχόμενες εκκινήσεις ή στις απανωτές κόντρες, το βολάν υπερθερμαίνεται και χάνει την δομική του αντοχή, ενώ σε πολύ extreme καταστάσεις μπορεί και να στραβώσει (το έχω δει με τα μάτια μου :sSa_worried3: - οκ ο τύπος ήταν κανίβαλος με το αμάξι :sSig_busted: ).Οπότε σε μία τέτοια κατάσταση, το βολάν θέλει αλλαγή άμεσα.

 

Δεν ξέρω Μάριε, τη οδήγηση κάνει ο Γιάννης (Giannis20VT), αλλά από αυτά που γράφει, φαντάζομαι ότι είναι ήπιος οδηγός και δεν θα έχει φτάσει στα όριά του το βολάν (κι άρα δε θα χρειάζεται αλλαγή).

 

Τι να σου πώ φίλε , εγώ δεν το πρόσεχα πάντως με την κ04 και του έκανα και εκκινήσεις , ο δίσκος είχε τελειώσει πάντως . Του κάρφωσα τακούνια αμιάντου και από τότε είναι περδίκι

Link to comment
Share on other sites

H οδηγηση μου ειναι αρκετα ηρεμη, η μονη φορα που το ζοριζω ειναι στις δοκιμες-μετρησεις. Δεν πιστευω οτι εχει παθει ζημια το βολαν.

Τελος παντων θα το παω αυριο σε εναν γνωστο μου να το δει και να το ζητητησουμε.

 

Μηπως θα μπορουσα να βαλω συμπλεκτη απο diesel Α4 που αντέχει σε μεγαλύτερες ροπές;

Link to comment
Share on other sites

H οδηγηση μου ειναι αρκετα ηρεμη, η μονη φορα που το ζοριζω ειναι στις δοκιμες-μετρησεις. Δεν πιστευω οτι εχει παθει ζημια το βολαν.

Τελος παντων θα το παω αυριο σε εναν γνωστο μου να το δει και να το ζητητησουμε.

 

Μηπως θα μπορουσα να βαλω συμπλεκτη απο diesel Α4 που αντέχει σε μεγαλύτερες ροπές;

Φιλε αυτο που λες το εχει κανει ενας γερμανος αλλα σε RS2 και δουλευει ρολοι,τωρα τι να πω...;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε αυτο που λες το εχει κανει ενας γερμανος αλλα σε RS2 και δουλευει ρολοι,τωρα τι να πω...;

 

Χωρις μετατροπες εννοω. Αν και βλεπω οτι σε διαμετρο 228 με 23 δοντια η AUDI εχει στα "μικρα" της diesel ως 130 αλογα, απο πιο πανω παει σε 240 διάμετρο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.