Giannis20vt Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 (edited) Σημερα μετα απο ανοιγμα της 3ης σε ανηφορα βαζοντας την 4η πατινάρισε ο συμπλέκτης μου. Τον δοκιμασα στο υπόλοιπο της μικρης διαδρομης και πατινάρει αρκετά ακόμα και με 4η. Προηγούμενα συμπτωματα δεν μου ειχε δείξει αλλα ηρθε σχεδον μετα την βελτιωση του κινητηρα. Δεν αναζητω κατι διαφορετικό, θα βαλω ομοιο με τον μαμα μονο που δεν θα τον παρω απο AUDI. Μαλλον αυτος ειναι ο κωδικος απο το ΕΤΚΑ: Καμια αποψη για το που περίπου παίζουν οι τιμες και κανενα εμπιστο συνεργειο στην Θεσσαλονικη εχει να μου προτεινει κανεις; Edited May 8, 2011 by Giannis20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Ο μαμα ποιανης εταιριας ειναι;της Sachs; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Ο μαμα ποιανης εταιριας ειναι;της Sachs; Πολύ πιθανόν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Μια 1η τιμη βρηκα εδω: http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1633&category_id=117&option=com_virtuemart&Itemid=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim80A4Allroad Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Πολύ πιθανόν... ......... και Valeo . Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 και LUK.... βάλε έναν κέβλαρ.....όχι εξάφτερο-τετράφτερο.... απλά πιο ενισχυμένο υλικό ...από stef80 η πληροφορία για το υλικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 φίλε για σκέψου λίγο να του καρφώσεις τακούνια αμιάντου. Εγώ αυτό έκανα και με 350 άλογα στο τελευταίο σετάπ δεν είχε κάνει κιχ μέχρι να το ξαναβάλω μέσα . Είναι και φτηνή λύση πάνω απόλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskyr Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e. ακριβως τα ιδια και εμενα ιδιες τιμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Ανέβα-κατεβα σασμαν quattro 70 ευρω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Επισης βαλβολινεσ δεν αλλαξες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Λοιπόν, το λινκ που έδωσα πιο πάνω με την τιμή είναι λάθος μιας και αυτός ο συμπλέκτης δεν κάνει για το δικό μου αμάξι. Αυτός που κάνει είναι με κωδικό 300951055 της suchs και με μια πρώτη τιμή που βρήκα στο Internet στα 270ευρω Δεν θέλω να μπλέξω με φτιαχτά κτλ το αμάξι δεν πρόκειται να το δυναμώσω κι άλλο, τώρα πρέπει να είναι στα 230 περίπου άλογα (K04-15 με 95αρα βενζίνη) Γιαννη πριν λιγο καιρο αλλαξα κι εγω δισκο-πλατο-ρολεμαν.Η εδω AUDI μου ζητησε χοντρικα 500e με την προυποθεση να τους δωσω πισω αυτα που θα βγαλουν.Τελικα τα αγορασα απο μαγαζι της περιοχης μου με κοστος 145e o sachs.Περιπου 10e πιο ακριβως ο lukas kai 20 o valeo.Εργασια 70e.Συνολο 215e. Πολυ καλη τιμη για εργατικα, το quattro μαλλον θελει περισσοτερη ωρα και θα χρεωνουν παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Ειναι δυνατον να πρεπει να αλλαχθει και το βολαν στα 100.000χλμ ; Ενα συνεργειο κοντα μου, μου ειπε τηλεφωνικά, οτι υπάρχει και αυτο το ενδεχόμενο. Θα το ανοιξουν θα το τσεκάρουν και αν χρειάζεται τοτε θα πρεπει να αλλχθει και αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Ειναι δυνατον να πρεπει να αλλαχθει και το βολαν στα 100.000χλμ ; Ενα συνεργειο κοντα μου, μου ειπε τηλεφωνικά, οτι υπάρχει και αυτο το ενδεχόμενο. Θα το ανοιξουν θα το τσεκάρουν και αν χρειάζεται τοτε θα πρεπει να αλλχθει και αυτο. σωστα στο εθεσε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Γιαννη αν χρειαστει και το βολαν αλλαγμα ετοιμασου να "ματωσεις" την τσεπη σου... Ενα διαστημα που πιστευα οτι εχει "αρπαξει" το βολαν μου κι εψαχνα, ειχα ακουσει εξωφρενικες τιμες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AG Autoparts Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 500 euro stin kaliteri to volan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 750 ξέρω εγώ για το δικό μας διπλής μάζας..... Α3 8p CDAA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvios Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Σημερα μετα απο ανοιγμα της 3ης σε ανηφορα βαζοντας την 4η πατινάρισε ο συμπλέκτης μου. Τον δοκιμασα στο υπόλοιπο της μικρης διαδρομης και πατινάρει αρκετά ακόμα και με 4η. Προηγούμενα συμπτωματα δεν μου ειχε δείξει αλλα ηρθε σχεδον μετα την βελτιωση του κινητηρα. Δεν αναζητω κατι διαφορετικό, θα βαλω ομοιο με τον μαμα μονο που δεν θα τον παρω απο AUDI. Μαλλον αυτος ειναι ο κωδικος απο το ΕΤΚΑ: Καμια αποψη για το που περίπου παίζουν οι τιμες και κανενα εμπιστο συνεργειο στην Θεσσαλονικη εχει να μου προτεινει κανεις; [/q Θυμιζω οτι ακομα δινω τον FX300 σε πολυ καλη τιμη.Αισθηση στο πενταλ μαμα και μπαινει στο μαμα βολαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 γιαννη μην σε παραμυθιάζουνε , το βολάν δεν παθαίνει ζημιές, εμένα με πρόγραμμα και κ04-015 είχε 100000 κμ και κανένα πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 γιαννη μην σε παραμυθιάζουνε , το βολάν δεν παθαίνει ζημιές, εμένα με πρόγραμμα και κ04-015 είχε 100000 κμ και κανένα πρόβλημα δεν ξέρω τι οδήγηση κάνει ο καθένας, αλλά αν το "κάψεις" (το αμάξι) στις συνεχόμενες εκκινήσεις ή στις απανωτές κόντρες, το βολάν υπερθερμαίνεται και χάνει την δομική του αντοχή, ενώ σε πολύ extreme καταστάσεις μπορεί και να στραβώσει (το έχω δει με τα μάτια μου - οκ ο τύπος ήταν κανίβαλος με το αμάξι ).Οπότε σε μία τέτοια κατάσταση, το βολάν θέλει αλλαγή άμεσα. Δεν ξέρω Μάριε, τη οδήγηση κάνει ο Γιάννης (Giannis20VT), αλλά από αυτά που γράφει, φαντάζομαι ότι είναι ήπιος οδηγός και δεν θα έχει φτάσει στα όριά του το βολάν (κι άρα δε θα χρειάζεται αλλαγή). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 δεν ξέρω τι οδήγηση κάνει ο καθένας, αλλά αν το "κάψεις" (το αμάξι) στις συνεχόμενες εκκινήσεις ή στις απανωτές κόντρες, το βολάν υπερθερμαίνεται και χάνει την δομική του αντοχή, ενώ σε πολύ extreme καταστάσεις μπορεί και να στραβώσει (το έχω δει με τα μάτια μου - οκ ο τύπος ήταν κανίβαλος με το αμάξι ).Οπότε σε μία τέτοια κατάσταση, το βολάν θέλει αλλαγή άμεσα. Δεν ξέρω Μάριε, τη οδήγηση κάνει ο Γιάννης (Giannis20VT), αλλά από αυτά που γράφει, φαντάζομαι ότι είναι ήπιος οδηγός και δεν θα έχει φτάσει στα όριά του το βολάν (κι άρα δε θα χρειάζεται αλλαγή). Τι να σου πώ φίλε , εγώ δεν το πρόσεχα πάντως με την κ04 και του έκανα και εκκινήσεις , ο δίσκος είχε τελειώσει πάντως . Του κάρφωσα τακούνια αμιάντου και από τότε είναι περδίκι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Μαρινο ποσο κοστιζει μια τετοια διαδικασια; Ειναι αξιοπιστο ή μπορει να "τρεχουμε" μετα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 H οδηγηση μου ειναι αρκετα ηρεμη, η μονη φορα που το ζοριζω ειναι στις δοκιμες-μετρησεις. Δεν πιστευω οτι εχει παθει ζημια το βολαν. Τελος παντων θα το παω αυριο σε εναν γνωστο μου να το δει και να το ζητητησουμε. Μηπως θα μπορουσα να βαλω συμπλεκτη απο diesel Α4 που αντέχει σε μεγαλύτερες ροπές; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis534 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 H οδηγηση μου ειναι αρκετα ηρεμη, η μονη φορα που το ζοριζω ειναι στις δοκιμες-μετρησεις. Δεν πιστευω οτι εχει παθει ζημια το βολαν. Τελος παντων θα το παω αυριο σε εναν γνωστο μου να το δει και να το ζητητησουμε. Μηπως θα μπορουσα να βαλω συμπλεκτη απο diesel Α4 που αντέχει σε μεγαλύτερες ροπές; Φιλε αυτο που λες το εχει κανει ενας γερμανος αλλα σε RS2 και δουλευει ρολοι,τωρα τι να πω...; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted May 9, 2011 Author Share Posted May 9, 2011 Φιλε αυτο που λες το εχει κανει ενας γερμανος αλλα σε RS2 και δουλευει ρολοι,τωρα τι να πω...; Χωρις μετατροπες εννοω. Αν και βλεπω οτι σε διαμετρο 228 με 23 δοντια η AUDI εχει στα "μικρα" της diesel ως 130 αλογα, απο πιο πανω παει σε 240 διάμετρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.