Jump to content

Audi A3 1.8T IHI turbo


Recommended Posts

Καλημερα σε ολους. Μιας και σημερα πηγα δυναμομετρο ειπα να κανω μια μικρη παρουσιαση για το αυτοκινητο μιας και σιγα σιγα φτανω στο τελος οσον αφορα το μηχανικο κομματι.

Εχουμε λοιπον:

1. Φιλτρο ελευθερης ροης K&N

k33332865_updated.jpg

 

 

 

2. Τουρμπινα ΙΗΙ απο Golf 6 Gti με K03 wastegate

 

%21B%29+%21zZw%212k%7E$%28KGrHqIOKjwEwrQL-E%281BMP0kCy%219w%7E%7E_35.JPG

 

3. Σκαστρα ενισχυμενη 06h145710d

 

06H145710D.jpg

 

4. 76αρι downpipe και hjs 200cpsi euro4

 

 

Η δυναμομετρηση εγινε σημερα στο Dyno Dynamics και το μοτερ απεδωσε 281.5PS και 39 κιλα ροπης, με πιεση στα 1,3 bar περιπου και 0.85 κοφτη.Περιμενω σε mail το αναλυτικο dyno plot...

Μια προχειρη φωτο αν και δεν φαινονται πολλα..

 

http://imageshack.us...imag0009yp.jpg/

 

Απομενει Intecooler S3 και cat-back και βαζουμε τελεια. :D

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλά δεν εχεις ολόκληρη εισαγωγή σωστά; γιατί δεν βάζεις να πάρεις κι αλλο; επιπλέον, με την υπόλοιπη εξατμιση θα πάρεις περισσότερα...θα ξαναπρογραμματίσεις;

 

να το χαίρεσαι και μπράβο για το αποτέλεσμα!

Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλά δεν εχεις ολόκληρη εισαγωγή σωστά; γιατί δεν βάζεις να πάρεις κι αλλο; επιπλέον, με την υπόλοιπη εξατμιση θα πάρεις περισσότερα...θα ξαναπρογραμματίσεις;

 

να το χαίρεσαι και μπράβο για το αποτέλεσμα!

 

Ευχαριστω παιδια να ειστε καλα. Δεν θελω να αλλαξω εισαγωγη την εχω παρει με στραβο ματι :sHa_sarcasticlol:

 

Μολις μπει catback και cooler μαλλον θα ξαναπαω!

 

Εκανα edit και ενα βιντεακι

http://www.youtube.com/watch?v=QAp8WikiOSw

Με πιασανε τα δημιουργικα μου :sHa_sarcasticlol:

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

γιατι με κακό μάτι; ασε το αμαξι λιγο να αναπνευσει καλύτερα....ζήτα μια δανεική απο εναν φίλο ή από τον βελτιωτή να την δοκιμάσεις για λίγες μερες και μετά αν δεν σου αρέσει την βγάζεις...αν και προσωπικά το αποκλείω. :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και απροβληματιστο να ειναι!

 

Γνωμη μου, να βαλεις γρηγορα και την υπολοιπη εξατμιση για να φευγουν καλυτερα τα καυσαερια! :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε Γιώργο το εργαλείο σου και να είναι απροβλημάτιστο και καλοτάξιδο....

Τώρα όσο αφορά με το θέμα της εισαγωγής πιστεύω πως αν την βάλεις θα καταλάβεις ακριβως τι σου λένε τα παιδιά..Εκτός και αν είχες εσύ καποιο προσωπικό θέμα και την έχεις πάρει με στραβό μάτι..Πάντως και εμένα η γνώμη μου είναι αυτή άσε το αμάξι να αναπνεύσει καλύτερα και σε αυτό που σου λέει και ο Σταύρος βάλε και την υπόλοιπη εξάτμιση και να δείς διαφορά...Αποψή μου πάντα..

 

Και πάλι καλορίζικος... :sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Γνωμη μου, να βαλεις γρηγορα και την υπολοιπη εξατμιση για να φευγουν καλυτερα τα καυσαερια! :new_thumright:

Kati ξερει και ο απο πανω μου :JC_goodpost:

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!

Η αληθεια ειναι οτι επιτηδες απεφευγα την εισαγωγη τοσο καιρο με ολα αυτα που ακουγοντασαν για παραξενα σφυριγματα,μπερδεματα στον μαφ κτλ..Εχει γινει μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι παντως αν και σιγουρα καλυτερα θα αποδωσει με μια ολοκληρωμενη εισαγωγη!

Για αυτα που φοραει παντως το αμαξι ειναι μεγαλο νουμερο και πολυ αισιοδοξο και σε αυτο συμβαλει και η πιο σκληρη wastegate της κ03!

Αυριο θα εχω το dyno plot για να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα να μου πειτε και την γνωμη σας!

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Απ΄ ότι πρόλαβα να δώ από την φωτό το peak της ιπποδύναμης το έχεις στις 5700 στροφές...μήπως γι' αυτό τα παιδιά λένε για ελευθέρωση της εξάτμισης από εκεί και πίσω; και θερμοκρασίες αλλά και θα πάρει και πιο ψηλά τα πάνω του......τώρα ''στομώνει'' στα ψηλά εάν δεν κάνω λάθος λόγω ΟΕΜ μετά τον καταλύτη . Πάντως από ροπή πολύ καλά!!! κρατάει 33 κιλά στις 6000!!! Να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να 'ναι!!!!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Απ΄ ότι πρόλαβα να δώ από την φωτό το peak της ιπποδύναμης το έχεις στις 5700 στροφές...μήπως γι' αυτό τα παιδιά λένε για ελευθέρωση της εξάτμισης από εκεί και πίσω; και θερμοκρασίες αλλά και θα πάρει και πιο ψηλά τα πάνω του......τώρα ''στομώνει'' στα ψηλά εάν δεν κάνω λάθος λόγω ΟΕΜ μετά τον καταλύτη . Πάντως από ροπή πολύ καλά!!! κρατάει 33 κιλά στις 6000!!! Να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να 'ναι!!!!

 

Τα ψηλα μου ειναι ιδιαζουσα περιπτωση Δημητρη αν σκεφτεις λογω σφιγμενου wastegate σηκωνα 1,1 bar στον κοφτη και ειχα ρεταρισματα. Τωρα με το dp και τον καταλυτη βοηθησα την τουρμπινα να ανασανει ψηλα αλλα και παλι ειχαμε θεμα. Οποτε μετα τις 6000 κραταμε ενα 0,8-0,85 για να δουλεβει απροβληματιστα. Δεν στομωνει τοσο απο την εξατμιση το wg τα κανει ολα!

Link to comment
Share on other sites

Mου εστειλαν σημερα την δυναμομετρηση που φαινεται καλυτερα το διαγραμμα..Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να ειναι λιγο πιο αναλυτικο.

 

 

 

http://imageshack.us/f/7/a31800tsi.jpg/

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

a31800tsi.jpg

 

Γιωργο που εκανες δυναμομετρηση?

 

Στο dyno dynamics στην Powerlogic ιερα οδο..Εγω νομιζα θα ειχε πιο αναλυτικες πληροφοριες ρε Αλεξ τι να πω..Αυτο στειλανε παντως..

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα, να το χαίρεσαι.

Όσον αφορά την εισαγωγή, εγώ θα πρότεινα να μείνεις όπως είσαι. Όσες φορές ξανάβαλα την εργοστασιακή εισαγωγή αφού είχα δοκιμάσει κάποια φιλτροχοάνη ή εισαγωγή, είδα πόσο χάνει το αυτοκίνητο σε σπουλάρισμα χαμηλά και ποιότητα λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παντως το αυτοκινητο δουλευει ρολοι και πλεον δεν εχω ουτε θεμα με surging οπως ειχα γραψει στο παρελθον το οποιο λυθηκε με τον custom προγραμματισμο που εγινε στο δυναμομετρο. Ευχαριστω παρα πολυ τον Κριτωνα για την καλη δουλεια που εκανε :sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eνα Update:

Μετα την τοποθετηση του cat back και λογω καποιων στιγμιαιων κοψιματων που παρατηρησα σε εθνικη οδο πηγα ξανα dyno για ελεγχο και ρυθμισεις. Σε πρωτο πατημα χωρις καποια ρυθμιση για να δουμε τι πηρε απο την εξατμιση, απο 281.5ps εδειξε 288ps. Μπηκε νεο file με ρυθμισεις για 100αρα και εγιναν επιμερους ρυθμισεις για την ομαλη λειτουργια του κινητηρα σε ολο το φασμα.

Η πιεση παρεμεινε στα ιδια επιπεδα με πριν..

 

Αποτελεσμα:

 

42646918640195480435010.jpg

 

 

 

Μετα απο αρκετες μερες με το νεο file ,εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα πιο γραμμικο σε σχεση με πριν :)

Link to comment
Share on other sites

Eνα Update:

Μετα την τοποθετηση του cat back και λογω καποιων στιγμιαιων κοψιματων που παρατηρησα σε εθνικη οδο πηγα ξανα dyno για ελεγχο και ρυθμισεις. Σε πρωτο πατημα χωρις καποια ρυθμιση για να δουμε τι πηρε απο την εξατμιση, απο 281.5ps εδειξε 288ps. Μπηκε νεο file με ρυθμισεις για 100αρα και εγιναν επιμερους ρυθμισεις για την ομαλη λειτουργια του κινητηρα σε ολο το φασμα.

Η πιεση παρεμεινε στα ιδια επιπεδα με πριν..

 

Αποτελεσμα:

 

42646918640195480435010.jpg

 

 

 

Μετα απο αρκετες μερες με το νεο file ,εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα πιο γραμμικο σε σχεση με πριν :)

Πολυ καλο αποτελεσμα!!Οντως πολυ γραμμικο φενεται και πρεπει να εχει κ πολυ δυναμη! :sSig_goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.