KeM Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 (edited) Καλημερα σε ολους. Μιας και σημερα πηγα δυναμομετρο ειπα να κανω μια μικρη παρουσιαση για το αυτοκινητο μιας και σιγα σιγα φτανω στο τελος οσον αφορα το μηχανικο κομματι. Εχουμε λοιπον: 1. Φιλτρο ελευθερης ροης K&N 2. Τουρμπινα ΙΗΙ απο Golf 6 Gti με K03 wastegate 3. Σκαστρα ενισχυμενη 06h145710d 4. 76αρι downpipe και hjs 200cpsi euro4 Η δυναμομετρηση εγινε σημερα στο Dyno Dynamics και το μοτερ απεδωσε 281.5PS και 39 κιλα ροπης, με πιεση στα 1,3 bar περιπου και 0.85 κοφτη.Περιμενω σε mail το αναλυτικο dyno plot... Μια προχειρη φωτο αν και δεν φαινονται πολλα.. http://imageshack.us...imag0009yp.jpg/ Απομενει Intecooler S3 και cat-back και βαζουμε τελεια. Edited March 13, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsourakas Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Απροβληματιστο να ειναι φιλε μου και να το χαρεις οσο δεν παει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 αν καταλαβα καλά δεν εχεις ολόκληρη εισαγωγή σωστά; γιατί δεν βάζεις να πάρεις κι αλλο; επιπλέον, με την υπόλοιπη εξατμιση θα πάρεις περισσότερα...θα ξαναπρογραμματίσεις; να το χαίρεσαι και μπράβο για το αποτέλεσμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 (edited) αν καταλαβα καλά δεν εχεις ολόκληρη εισαγωγή σωστά; γιατί δεν βάζεις να πάρεις κι αλλο; επιπλέον, με την υπόλοιπη εξατμιση θα πάρεις περισσότερα...θα ξαναπρογραμματίσεις; να το χαίρεσαι και μπράβο για το αποτέλεσμα! Ευχαριστω παιδια να ειστε καλα. Δεν θελω να αλλαξω εισαγωγη την εχω παρει με στραβο ματι Μολις μπει catback και cooler μαλλον θα ξαναπαω! Εκανα edit και ενα βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=QAp8WikiOSw Με πιασανε τα δημιουργικα μου Edited September 22, 2011 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 γιατι με κακό μάτι; ασε το αμαξι λιγο να αναπνευσει καλύτερα....ζήτα μια δανεική απο εναν φίλο ή από τον βελτιωτή να την δοκιμάσεις για λίγες μερες και μετά αν δεν σου αρέσει την βγάζεις...αν και προσωπικά το αποκλείω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Γιωργο ωραιαο αποτελεσμα...ευχομαι καλυτερη η συνεχεια @...Βαλε εισαγωγη αμεσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Καλοριζικο και απροβληματιστο να ειναι! Γνωμη μου, να βαλεις γρηγορα και την υπολοιπη εξατμιση για να φευγουν καλυτερα τα καυσαερια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velos Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Να το χαίρεσαι φίλε Γιώργο το εργαλείο σου και να είναι απροβλημάτιστο και καλοτάξιδο.... Τώρα όσο αφορά με το θέμα της εισαγωγής πιστεύω πως αν την βάλεις θα καταλάβεις ακριβως τι σου λένε τα παιδιά..Εκτός και αν είχες εσύ καποιο προσωπικό θέμα και την έχεις πάρει με στραβό μάτι..Πάντως και εμένα η γνώμη μου είναι αυτή άσε το αμάξι να αναπνεύσει καλύτερα και σε αυτό που σου λέει και ο Σταύρος βάλε και την υπόλοιπη εξάτμιση και να δείς διαφορά...Αποψή μου πάντα.. Και πάλι καλορίζικος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Γνωμη μου, να βαλεις γρηγορα και την υπολοιπη εξατμιση για να φευγουν καλυτερα τα καυσαερια! Kati ξερει και ο απο πανω μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 (edited) Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια! Η αληθεια ειναι οτι επιτηδες απεφευγα την εισαγωγη τοσο καιρο με ολα αυτα που ακουγοντασαν για παραξενα σφυριγματα,μπερδεματα στον μαφ κτλ..Εχει γινει μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι παντως αν και σιγουρα καλυτερα θα αποδωσει με μια ολοκληρωμενη εισαγωγη! Για αυτα που φοραει παντως το αμαξι ειναι μεγαλο νουμερο και πολυ αισιοδοξο και σε αυτο συμβαλει και η πιο σκληρη wastegate της κ03! Αυριο θα εχω το dyno plot για να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα να μου πειτε και την γνωμη σας! Edited September 22, 2011 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 (edited) Απ΄ ότι πρόλαβα να δώ από την φωτό το peak της ιπποδύναμης το έχεις στις 5700 στροφές...μήπως γι' αυτό τα παιδιά λένε για ελευθέρωση της εξάτμισης από εκεί και πίσω; και θερμοκρασίες αλλά και θα πάρει και πιο ψηλά τα πάνω του......τώρα ''στομώνει'' στα ψηλά εάν δεν κάνω λάθος λόγω ΟΕΜ μετά τον καταλύτη . Πάντως από ροπή πολύ καλά!!! κρατάει 33 κιλά στις 6000!!! Να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να 'ναι!!!! Edited September 22, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 Απ΄ ότι πρόλαβα να δώ από την φωτό το peak της ιπποδύναμης το έχεις στις 5700 στροφές...μήπως γι' αυτό τα παιδιά λένε για ελευθέρωση της εξάτμισης από εκεί και πίσω; και θερμοκρασίες αλλά και θα πάρει και πιο ψηλά τα πάνω του......τώρα ''στομώνει'' στα ψηλά εάν δεν κάνω λάθος λόγω ΟΕΜ μετά τον καταλύτη . Πάντως από ροπή πολύ καλά!!! κρατάει 33 κιλά στις 6000!!! Να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να 'ναι!!!! Τα ψηλα μου ειναι ιδιαζουσα περιπτωση Δημητρη αν σκεφτεις λογω σφιγμενου wastegate σηκωνα 1,1 bar στον κοφτη και ειχα ρεταρισματα. Τωρα με το dp και τον καταλυτη βοηθησα την τουρμπινα να ανασανει ψηλα αλλα και παλι ειχαμε θεμα. Οποτε μετα τις 6000 κραταμε ενα 0,8-0,85 για να δουλεβει απροβληματιστα. Δεν στομωνει τοσο απο την εξατμιση το wg τα κανει ολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 23, 2011 Author Share Posted September 23, 2011 (edited) Mου εστειλαν σημερα την δυναμομετρηση που φαινεται καλυτερα το διαγραμμα..Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να ειναι λιγο πιο αναλυτικο. http://imageshack.us/f/7/a31800tsi.jpg/ Edited September 23, 2011 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Γιωργο που εκανες δυναμομετρηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 23, 2011 Author Share Posted September 23, 2011 Γιωργο που εκανες δυναμομετρηση? Στο dyno dynamics στην Powerlogic ιερα οδο..Εγω νομιζα θα ειχε πιο αναλυτικες πληροφοριες ρε Αλεξ τι να πω..Αυτο στειλανε παντως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα, να το χαίρεσαι. Όσον αφορά την εισαγωγή, εγώ θα πρότεινα να μείνεις όπως είσαι. Όσες φορές ξανάβαλα την εργοστασιακή εισαγωγή αφού είχα δοκιμάσει κάποια φιλτροχοάνη ή εισαγωγή, είδα πόσο χάνει το αυτοκίνητο σε σπουλάρισμα χαμηλά και ποιότητα λειτουργίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Αν βάλεις όμως μια evoms θα λύσεις όλα τα προβληματα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Είμαι δύσπιστος Λευτέρη. Ακόμα και η carbon της APR δε με εντυπωσίασε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Ακόμα και η carbon της APR δε με εντυπωσίασε. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted October 3, 2011 Author Share Posted October 3, 2011 Παντως το αυτοκινητο δουλευει ρολοι και πλεον δεν εχω ουτε θεμα με surging οπως ειχα γραψει στο παρελθον το οποιο λυθηκε με τον custom προγραμματισμο που εγινε στο δυναμομετρο. Ευχαριστω παρα πολυ τον Κριτωνα για την καλη δουλεια που εκανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukic Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 ποιος ειναι ο κωδικος απο τον καταλυτη που εχεις βαλει(hjs 200cpsi euro4) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 ποιος ειναι ο κωδικος απο τον καταλυτη που εχεις βαλει(hjs 200cpsi euro4) E5549531-01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Eνα Update: Μετα την τοποθετηση του cat back και λογω καποιων στιγμιαιων κοψιματων που παρατηρησα σε εθνικη οδο πηγα ξανα dyno για ελεγχο και ρυθμισεις. Σε πρωτο πατημα χωρις καποια ρυθμιση για να δουμε τι πηρε απο την εξατμιση, απο 281.5ps εδειξε 288ps. Μπηκε νεο file με ρυθμισεις για 100αρα και εγιναν επιμερους ρυθμισεις για την ομαλη λειτουργια του κινητηρα σε ολο το φασμα. Η πιεση παρεμεινε στα ιδια επιπεδα με πριν.. Αποτελεσμα: Μετα απο αρκετες μερες με το νεο file ,εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα πιο γραμμικο σε σχεση με πριν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Eνα Update: Μετα την τοποθετηση του cat back και λογω καποιων στιγμιαιων κοψιματων που παρατηρησα σε εθνικη οδο πηγα ξανα dyno για ελεγχο και ρυθμισεις. Σε πρωτο πατημα χωρις καποια ρυθμιση για να δουμε τι πηρε απο την εξατμιση, απο 281.5ps εδειξε 288ps. Μπηκε νεο file με ρυθμισεις για 100αρα και εγιναν επιμερους ρυθμισεις για την ομαλη λειτουργια του κινητηρα σε ολο το φασμα. Η πιεση παρεμεινε στα ιδια επιπεδα με πριν.. Αποτελεσμα: Μετα απο αρκετες μερες με το νεο file ,εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα πιο γραμμικο σε σχεση με πριν Πολυ καλο αποτελεσμα!!Οντως πολυ γραμμικο φενεται και πρεπει να εχει κ πολυ δυναμη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Πολύ ωραίο...πολλά καλά και γρήγορα χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.