Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Στέφανε όχι αλλά από τα 163mbar ( εδώ μάλλον bar είναι και το έγραψα λάθος ) που έχω σε πάτημα με 3η στις 6300 αφήνοντας το γκάζι βλέπω να τα κρατάει και σιγά σιγά στον χρόνο που περιέγραψα να κατεβαίνουν με διαφορά κοντά στα 100mbar μεταξύ actual & requested...και μετά από 15 sec στο λογκ που βλέπω να εξομαλύνεται η διαφορά αυτή στα χαμηλά νούμερα 40 mbar χωρίς να πατάω γκάζι εννοείται.

 

Υποψην οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για πιεση μπεκιερας(fuel rail pressure) και οχι ανλιας βενζινης. Δεν εχω κανει λογκ ακομα για πιεση αντλιας ωστε να δω τι γινεται.

Edited by KeM
  • Like 1
Posted (edited)

Γι' αυτό και το σημείωσα παρακάτω στην αναφορά μου στον Kavoura, αλλά λογικό είναι αυτό που λές μιας και δεν μπορείς να διαβάζεις κάθε πόστ που γράφεται....Εγώ πάντως αντλία υψηλής και χαμηλής έχω μετρήσει μπεκιέρα όχι...και ποτέ έως τώρα κανάλι παρακαλώ για την μπεκιέρα;

Edited by Dikonou
Posted (edited)

Γι' αυτό και το σημείωσα παρακάτω στην αναφορά μου στον Kavoura, αλλά λογικό είναι αυτό που λές μιας και δεν μπορείς να διαβάζεις κάθε πόστ που γράφεται....Εγώ πάντως αντλία υψηλής και χαμηλής έχω μετρήσει μπεκιέρα όχι...και ποτέ έως τώρα κανάλι παρακαλώ για την μπεκιέρα;

 

Δεν το ειδα αγορινα συγνωμη. Οποτε αν καταλαβα παρατηρεις το ιδιο και στην αντλια ετσι?

 

Στο 106 ειναι η πιεση μπεκιερας.

Edited by KeM
  • Like 1
Posted

Δε νομίζω ότι διαφέρει η πιεση μπεκιέρας απο την πίεση υψηλης.

Η χαμηλής σε ποιο καναλι ειναι?

Posted

Δεν το ειδα αγορινα συγνωμη. Οποτε αν καταλαβα παρατηρεις το ιδιο και στην αντλια ετσι?

 

Στο 106 ειναι η πιεση μπεκιερας.

 

Ναι εάν θές σου στέλνω το λογκάρισμα.

Posted

Δε νομίζω ότι διαφέρει η πιεση μπεκιέρας απο την πίεση υψηλης.

Η χαμηλής σε ποιο καναλι ειναι?

 

Εάν τα θυμάμαι σωστά 227 η υψηλής και 228 η χαμηλής

Posted

Ειχα μεινει με την εντυπωση ότι εμείς δεν μπορούμε να δουμε πιεση χαμηλης. :sCo_hmmthink:

Posted (edited)

Ειχα μεινει με την εντυπωση ότι εμείς δεν μπορούμε να δουμε πιεση χαμηλης. :sCo_hmmthink:

:chair:Αυριο logs :hehe:

Edited by mokasquatrro
Posted

Να ανοίξουμε ένα θέμα όπου θα βάζουμε για όσα blocks στο VCDS γνωρίζουμε τί ακριβώς μετράμε; ή και να ενημερώσουμε τα ήδη υπάρχοντα να μην ψάχνουμε και ψαχνόμαστε άδικα;

  • Like 1
Posted

Να ανοίξουμε ένα θέμα όπου θα βάζουμε για όσα blocks στο VCDS γνωρίζουμε τί ακριβώς μετράμε; ή και να ενημερώσουμε τα ήδη υπάρχοντα να μην ψάχνουμε και ψαχνόμαστε άδικα;

Ωραία ιδέα Δημήτρη!!!

Άνοιξέ το όπου εσύ νομίζεις (αν και θεωρώ ότι πρέπει να μπει στα "ηλεκτρονικά") και θα το καρφιτσώσω να είναι "πάνω-πάνω". :)

 

 

ΥΓ: σπρώχνεις ένα log κι από εδώ? :JC_cheesy:

Posted

Μόλις ξεμπερδέψω σήμερα θα σου στείλω pm και θα συνεννοηθούμε για το τι θα κάνουμε.

Posted

Εάν τα θυμάμαι σωστά 227 η υψηλής και 228 η χαμηλής

 

Όντως στο 228 πρεπει να ειναι η χαμηλης.

Τι πρεπει να βλεπουμε ωστε να ειμαστε οκ?

Posted

Μια παρέμβαση κι από μένα, στο άφημα του γκαζιού ακόμα και στο δικό μου 2.0tfsi (που έχει λιγότερο δυνατή αντλία από τα 1.8τ) η πίεση της αντλίας μένει για αρκετή ώρα στα 130 bar που είναι το peak της και μάλιστα χτυπάει και μεγαλύτερες τιμές όπως 135-138.

 

Τα misfires θεωρούνται ανησυχητικά από 30 και πάνω στο sum counter και 5-6 ανά κύλινδρο ειδικά άμα μένουν επίμονα και όχι τυχαία όπως συνήθως εμφανίζονται.

 

Σύγκριση "πειραγμένου" προγράμματος με εργοστασιακό είναι παντελώς άτοπη. Πολλά δεδομένα αλλάζουν και ποσοστά μετρήσεων στους σένσορες δουλεύουν διαφορετικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αμάξι κινδυνεύει.

 

Υ.Γ. Κάτι που δεν καταλαβαίνω στα παραπάνω logs, πως σε κάποια κελιά, νομίζω στην αρχή του πατήματος ο maf γίνεται εντελώς μηδέν;

Posted

(...)

Υ.Γ. Κάτι που δεν καταλαβαίνω στα παραπάνω logs, πως σε κάποια κελιά, νομίζω στην αρχή του πατήματος ο maf γίνεται εντελώς μηδέν;

ΥΠΟΘΕΤΩ ότι μάλλον χάνει την επαφή το vcds/vag-com με τον εγκέφαλο και γι' αυτό "καρφώνει" μηδενικά.

 

Πρέπει να ξαναγίνουν logs για πιο ασφαλή συμπεράσματα. :)

Posted

ΥΠΟΘΕΤΩ ότι μάλλον χάνει την επαφή το vcds/vag-com με τον εγκέφαλο και γι' αυτό "καρφώνει" μηδενικά.

 

Πρέπει να ξαναγίνουν logs για πιο ασφαλή συμπεράσματα. :)

 

Συνήθως αν χάσει επαφή το καλώδιο ή έχεις πολύ μεγάλο κενό στο excel ή σου βγάζουν error τα widows. Mια και έχει κάνει τόσα ο φίλος δεν δοκιμάζει και κανέναν άλλο maf μπας και προέρχεται από κει καμιά δυσλειτουργία, αν και σαν νούμερα δεν είχε άσχημα απ'ότι κατάλαβα. Ο maf αποτελεί μειονέκτημα για τα μοτέρ γι αυτό και πολλά μοντέλα όπως πχ 2.5tfsi και κάποια καινούρια tsi είναι mafless.

Posted

 

Τα misfires θεωρούνται ανησυχητικά από 30 και πάνω στο sum counter και 5-6 ανά κύλινδρο

 

 

 

Μήπως είσαι πολύ επιεικής?? Στα νούμερα που αναφέρεις δε γίνονται αντιληπτά τα missfires από τον οδηγό?

Posted

 

Μήπως είσαι πολύ επιεικής?? Στα νούμερα που αναφέρεις δε γίνονται αντιληπτά τα missfires από τον οδηγό?

 

Ναι για να γίνουν αντιληπτά πρέπει να ναι τόσο, αυτό που εννοώ είναι ότι misfires της τάξης των 5, ακόμα και σε ένα κύλινδρο δεν συνιστούν πρόβλημα. Θυμάμαι στο vag com που το έβλεπα, σε διαφορετικές περιόδους, ποτέ δεν ήταν απόλυτα μηδέν και ο sum counter αλλά και τα μεμονομένα misfires των κυλίνδρων.

Posted (edited)

Κοιτάξτε να δείτε εάν πατάς σταματημένος πολύ λίγο και απότομα και για λίγο το γκάζι θα δείς missfires και θα χορτάσεις κιόλας............σε πάτημα επάνω δεν θα πρέπει να βλέπουμε όμως...σήμερα βγήκα να πατήσω μια τρίτη για λόγκ και όλη κάτω ( σε βρεγμένο οδόστρωμα δηλ πανεύκολο ) και πάτησα και μια 4η 003-015-016 από πού να ανεβάσω για να μην γίνει χάλια το πόστ;

 

Αυτό μπορείτε να το δείτε; ( εξωτερική θερμοκρασία 2 βαθμοί......άψογες συνθήκες δηλ. )

https://docs.google....bXBjU2hBZ19pSFE

Edited by Dikonou
Posted (edited)

Χτες περασα κ γω την ΙΗΙ απλα προεκυψε ενα θεματακι.η βαση που πιανει στη τουρμπινα κ στο μπλοκ ηταν μεγαλυτερη με αποτελεσμα να μην την βαλουμε.λετε να εχω θεμα μεχρι να βρεθει λυση.Οσοι βαλατε την ΙΗΙ την βαλατε αυτην την βαση;

post-11482-0-25282400-1355681625_thumb.jpg

Edited by mokasquatrro
  • Like 1
Posted

Φτιαξε μια Λευτ ή τροποποιησε αυτη αν γινεται.... 1-2 ατομα εχουν βαλει ολο κι ολο εδω μεσα σε Α3 και μπορει να μην μπηκαν σημερα για να το δουν και να σου απαντησουν...

Posted

Λευτέρη,

Κατ' αντιστοιχία, με τον κωδικός που έδωσες για την κ03 τουρμπίνα (από κινητήρα CDAA κοίταξα, μιας και θυμάμαι ότι είσαι facelift), στο golf 6 (2011) 2.0TFSI και με κωδικό κινητήρα CDLC (αυτός δεν είναι με τα 211ps που φοράει την ΙΗΙ - αν όχι διορθώστε με να το ξανακοιτάξω) το συγκεκριμένο ανταλλακτικό έχει κωδικό: 06F 145 533 B.

 

 

 

 

ΥΓ: Αυτό που με προβληματίζει είναι πως ο κωδικός που έδωσες δεν αντιστοιχεί στη φωτογραφία που ανέβασες (αν και συμβαίνει αρκετές φορές στο etka), οπότε έλενξέ το στην αντιπροσωπεία πριν το αγοράσεις. :)

  • 4 weeks later...
Posted

Οριστε και το δικο μου λογκ μετα τη τοποθετηση της σωληνας πριν τον μαφ.

Εχει αλλαξει εντελως το ευρος στροφων οπου βγαινει το over (3500 αντι για 4800 πριν τη τοποθετηση),το surging κατα wot ειναι πλεον τρομερα εντονο και παρουσιαζεται μεχρι τις 4000rpm (ενω πριν το εκανε το πολυ μεχρι 3200),κλεινει η πεταλουδα μου στις χαμηλομεσαιες ενω πριν δεν το εκανε και εχω και 4,5 μοιρες διορθωση λογω καυσιμου (δυστυχως).

 

 

logtest.xls

Posted (edited)

Κοίτα το 100-98,4-100 κλείσιμο πεταλούδας δεν το λές..τώρα το surging εφόσον του έδωσες χώρο να τραβήξει πολύ παραπάνω αέρα είναι αναμενόμενο πιστεύω...............καύσιμο; ρύθμισες για 100άρα;

 

Χώρια που κανονικά ένα update στο πρόγραμμα θα το ήθελες με τα νέα δεδομένα στο hardware..............

Edited by Dikonou

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.