Jump to content

Recommended Posts

Posted

Κοίτα το 100-98,4-100 κλείσιμο πεταλούδας δεν το λές..τώρα το surging εφόσον του έδωσες χώρο να τραβήξει πολύ παραπάνω αέρα είναι αναμενόμενο πιστεύω...............καύσιμο; ρύθμισες για 100άρα;

 

Δημητρη ρυθμισμενο για 100αρα ειναι και βαζω μονιμα πλεον. Απλα δεν βγηκε τοσο καλη απο οτι φαινεται. Oσον αφορα το surging και τη πεταλουδα κρατω καποιες επιφυλαξεις μιας και δεν εχω ρυθμισει το προγραμμα απο τοτε που την εβαλα.

Απλα εκανα καποια λογκς να δω που βρισκεται.Θεωρητικα surging εχω γιατι ο κομπρεσορας του τουρμπο πουσαρει τον αερα στο μοτερ πιο γρηγορα απο οτι μπορει να τον αφομοιωσει για καποιες συγκεκριμενες rpm. Μολις οι rpm φτασουν σε καποιο συγκεκριμενο επιπεδο το stall εξαφανιζεται.

Ισως βελτιωθει με update ή ισως το παρακανα με την 80αρα σωληνα,θα δειξει ;)

Δες και μαφ.. μετραει κοντα στα 7 g/s πιο λιγο απο οτι πριν. ;)

Posted (edited)

Άνοιξες την διατομή μετά τον maf, αυξήθηκε ο όγκος του αέρα που περνάει και έπεσε η ταχύτητά του...........απλοϊκή σκέψη εντελώς.....σύμφωνα και με την δυνατότητα που ρουφάει η ΙΗΙ.....

 

αλλά η μείωση της ταχύτητας του αέρα είναι μικρή μπροστά στον έξτρα όγκο που μπαίνει πιο νωρίς και δεν ''χωνεύεται'' τόσο εύκολα από το μοτέρ πλέον...γι' αυτό και surging

 

εάν κάνω λάθος διορθώστε με πάραυτα

Edited by Dikonou
Posted (edited)

Άνοιξες την διατομή μετά τον maf, αυξήθηκε ο όγκος του αέρα που περνάει και έπεσε η ταχύτητά του...........απλοϊκή σκέψη εντελώς.....σύμφωνα και με την δυνατότητα που ρουφάει η ΙΗΙ.....

 

αλλά η μείωση της ταχύτητας του αέρα είναι μικρή μπροστά στον έξτρα όγκο που μπαίνει πιο νωρίς και δεν ''χωνεύεται'' τόσο εύκολα από το μοτέρ πλέον...γι' αυτό και surging

 

εάν κάνω λάθος διορθώστε με πάραυτα

 

Ή το ειχα και πριν με την οεμ σωληνα και τωρα το ακουω πιο εντονα..δεν ξερω τι να πω. Οπως και να εχει δεν ειναι καλο.

Βλεπω και τη ν75 να "τρελαινεται" σε εκεινο το σημειο που το κανει.

Edited by KeM
Posted (edited)

Ε φυσικό είναι.....προσπαθεί να ρυθμίσει και αυτή ό,τι μπορεί..

 

Μα είπες πως βλέπεις ότι ανεβάζει και περισσότερη πίεση νωρίτερα..............πλέον άλλο 4800 και άλλο 3500 το over............

Edited by Dikonou
  • 3 weeks later...
Posted

Ενα μικρο update:

Τελικα λογω προβληματος της τουρμπινας μιας και υπαρχει διαρροη λαδιου,αποφασισα να προχωρησω σε αγορα καινουργιας και να ρυθμιστει εκ νεου το προγραμμα.

Αυτα απο το μετωπο και θα επανελθω με νεα (ελπιζω καλα), λογικα μεσα στο επομενο μηνα.

  • Like 1
Posted

Ναι Σταυρο, απλα με πιο προσφατο revision number (06J 145 702 K).

  • 2 weeks later...
Posted

Γνωρίζει κάποιος αν το Leon fr φοράει την ΙΗΙ και τι κωδικό δίνει στο ΕΤΚΑ?

Posted (edited)

Γνωρίζει κάποιος αν το Leon fr φοράει την ΙΗΙ και τι κωδικό δίνει στο ΕΤΚΑ?

το fr φοραει την 702Κ την ΙΗΙ.

Εδω θα τις βρεις ολες για καθε μοντελο.

http://www.turbotechnics.com/docs/catalogue.pdf

Edited by mokasquatrro
Posted

Λευτέρη ευχαριστώ! Οπότε η 702Κ του Leon είναι ιδια με αυτή πού φορας εσύ από golf vi σωστά?

 

Υ.Γ Πολύ καλό το λινκ

Posted

Λευτέρη ευχαριστώ! Οπότε η 702Κ του Leon είναι ιδια με αυτή πού φορας εσύ από golf vi σωστά?

 

Υ.Γ Πολύ καλό το λινκ

Ναι κ γω την 702Κ φοραω.Το golf gti vi φοραει την 701Τ νομιζω αλλα να ξες ειναι ολοιδιες.

Posted (edited)

Το ξέρω και εγώ την 701Τ εχω. Απλά έλεγα να παω και εγώ για το νέο revisiοn 702Κ.

 

Mε μπέρδεψε στο λινκ γιατί δεν είχε καπου εγγραφή για Leon fr. Το μόνο πού μου φάνηκε κάπως σχετικό είναι εκεί πού γράφει για Leon cupra 200 HP με κωδικό 03j 145 702 k, το οποίο δεν είναι σωστό,μιας και ο σωστός κώδικος ξεκίνα με 06j.

 

Η δικιά σου μπήκε bolt on χωρίς κόψε ραψε αν θυμάμαι καλά έτσι;

Ξέρεις αν υπαρχουν διαφορες μεταξύ 06j145701t και 06j145702k;

Πχ αλλαζει κάτι στο μαντεμι ή στο wg?

Edited by KeM
Posted

Το ξέρω και εγώ την 701Τ εχω. Απλά έλεγα να παω και εγώ για το νέο revisiοn 702Κ.

 

Mε μπέρδεψε στο λινκ γιατί δεν είχε καπου εγγραφή για Leon fr. Το μόνο πού μου φάνηκε κάπως σχετικό είναι εκεί πού γράφει για Leon cupra 200 HP με κωδικό 03j 145 702 k, το οποίο δεν είναι σωστό,μιας και ο σωστός κώδικος ξεκίνα με 06j.

 

Η δικιά σου μπήκε bolt on χωρίς κόψε ραψε αν θυμάμαι καλά έτσι;

Ξέρεις αν υπαρχουν διαφορες μεταξύ 06j145701t και 06j145702k;

Πχ αλλαζει κάτι στο μαντεμι ή στο wg?

Ναι bolt on ηταν.Οχι ειναι ολοιδιες με την 701τ.

Posted

Η 702Κ που πηρες εσύ,ξέρεις από ποιο μοντέλο είναι μήπως;

Posted

Δεν ξέρω αν είναι απόλυτες οι αντιστοιχίες γιατί και η 702Κ ενός φίλου (του Γιάννη, ο Λευτέρης τον ξέρει) βγηκε απο Golf VI gti.

Posted

Η 702Κ που πηρες εσύ,ξέρεις από ποιο μοντέλο είναι μήπως;

Μπα δεν εχω ιδεα.Δεν εγραφε στο ebay απο τι αμαξι ηταν.

  • 2 weeks later...
Posted

Έχω μια απορία σχετικά με τη τουρμπίνα.

Να βάλω ξανά,τα οεμ φλανταζακια επιστροφής/πιέσεως λαδιού νερού της Κ03, ή της ΙΗΙ?

 

Τελικά όντως δεν έχουν κάποια διαφορά μεταξύ τους?

Διότι σαν part number αν θυμάμαι καλά,είναι διαφορετικά.

Posted

Καλύτερα του τούρμπο που βάζεις Γιώργο :JC_doubleup:  (εφόσον δεν αναφέρεσαι στον κορμό αλλά στο τούρμπο).

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Καλύτερα του τούρμπο που βάζεις Γιώργο :JC_doubleup:  (εφόσον δεν αναφέρεσαι στον κορμό αλλά στο τούρμπο).

 

 

 

Δημήτρης

 

Του κορμού δεν θα τα πειράξω Δημήτρη (δεν έχει νόημα νομίζω μιας και δεν τα εχω πειράξει).

Μονο αυτά που είναι πάνω στη τουρμπίνα.

Ρακόρ λαδιού-νερού θα κρατήσω τα οεμ μιας και είναι τα ίδια θεωρώ :sHa_wink3:

Posted

Γιώργο, αν έχεις τα φλαντζάκια της ΙΗΙ καλύτερα χρησιμοποιησε αυτά.

Βέβαια, αφού ταιριάζουν τα ίδια ρακόρ δε φαντάζομαι να έχεις πρόβλημα με τα φλαντζάκια.

Άντε με το καλό να το βγάλεις στο δρόμο το θηρίο!

  • 4 weeks later...
Posted

Update:

 

Τοποθετήθηκε μπαρόμετρο της racetech το οποίο μας το δώσανε για ασπρο φωτισμό...αλλά μας βγήκε μπλε. Θα αλλαχτει άμεσα με αντιστοιχο άσπρου φωτισμού

 

imag0658k.jpg

 

Πραγματικά ευχαριστώ πολυ  τα παιδιά που ασχολήθηκαν και με βοήθησαν στη τοποθέτηση (ξερουν αυτοι :sHa_hehe: ).

 

 

Επίσης αγοράστηκε νέο τούρμπο ΙΗΙ JH5 μαζι με όλα τα απαραίτητα φλαντζάκια, το οποίο θα τοποθετηθεί σε λίγες μέρες.

 

63923_351449254966285_714774452_n.jpg

 

 

  • Like 2
Posted (edited)

εγώ ξέρω ότι κάποιοι πήγαν να δουλέψουν και κάποιοι για να μας δουλέψουν...

 

63034_10151524390875342_171147957_n.jpg

 

483789_10151524390915342_898246376_n.jpg

 

 

45485_10151524390910342_1908521398_n.jpg

 

487905_10151524391020342_3711225_n.jpg

 

και μετά άντε εγώ ως ο υπερμέγιστος μάστορας να δουλέψω...

 

555135_10151524390985342_305293381_n.jpg

Edited by Kavouras
  • Like 2
Posted

Update:

 

Τοποθετήθηκε μπαρόμετρο της racetech το οποίο μας το δώσανε για ασπρο φωτισμό...αλλά μας βγήκε μπλε. Θα αλλαχτει άμεσα με αντιστοιχο άσπρου φωτισμού

 

attachicon.gifimag0658k.jpg

 

Πραγματικά ευχαριστώ πολυ  τα παιδιά που ασχολήθηκαν και με βοήθησαν στη τοποθέτηση (ξερουν αυτοι :sHa_hehe: ).

 

 

Επίσης αγοράστηκε νέο τούρμπο ΙΗΙ JH5 μαζι με όλα τα απαραίτητα φλαντζάκια, το οποίο θα τοποθετηθεί σε λίγες μέρες.

 

attachicon.gif63923_351449254966285_714774452_n.jpg

Καλοφόρετα  Γιώργο και να πάνε όλα καλά μετά  !!! 

  • Like 1
Posted

εγώ ξέρω ότι κάποιοι πήγαν να δουλέψουν και κάποιοι για να μας δουλέψουν...

 

63034_10151524390875342_171147957_n.jpg

 

483789_10151524390915342_898246376_n.jpg

 

 

45485_10151524390910342_1908521398_n.jpg

 

487905_10151524391020342_3711225_n.jpg

 

και μετά άντε εγώ ως ο υπερμέγιστος μάστορας να δουλέψω...

 

555135_10151524390985342_305293381_n.jpg

Από γαντάκια σκίζεται και οι δύο !!!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.