Jump to content

Audi A3 1.8T IHI turbo


Recommended Posts

Εάν μπορείς άλλαξε το....με του S3 .... θα με θυμηθείς.....

 

Δημητρη το σκεφτομαι αλλα δεν ξερω τι πιεσεις θα σηκωνω χειμωνα.. Τωρα ειμαι με over 1.55 στις 5000 rpm. Ειδωμεν! Οσον αφορα για την αποκριση στα απανωτα πατηματα δεν με απασχολει να σου πω την αληθεια γιατι σχεδον ποτε δεν το κανω. Παταω μια και καλη : )

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Ρε θα έχεις παρόμοια αποτελέσματα σε συνεχόμενα πατήματα....με το πλαστικό θυμάμαι μετά από 3-4 σερί ''μουλάρωνε''.......... :sHa_sarcasticlol:

Εάν και δεν έφταιγε το i/c μόνο αλλά και το πόδι μου..αλλά με την αλλαγή κρατούσε πολύ καλύτερα χαμηλότερες ΙΑΤ..

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς αυτήν την καμπύλη προς τα κάτω να φανταστώ...ανέβαζε συνεχώς;

 

Στην καμπυλη με τα 310 ναι απλα κοντα στον κοφτη στις 6800 ηταν κατσαρη. Εχω την πρωτη παντως μετρηση στο κινητο χωρις ρυθμιση που εδειξε 290 με 36 εξωτερικη. Θα την ανεβασω να δεις διαφορες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται ρε σύ.....εάν είχε κατσαρά μπορεί κάτι να έπαιζε εκεί, γι' αυτό και να σου το έκοψε λίγο ψηλά, και πολύ καλά έκανε! Εφόσον δεν υπάρχει missfire όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται ρε σύ.....εάν είχε κατσαρά μπορεί κάτι να έπαιζε εκεί, γι' αυτό και να σου το έκοψε λίγο ψηλά, και πολύ καλά έκανε! Εφόσον δεν υπάρχει missfire όλα καλά.

 

Ελα ρε σιγα.. Δεν ξερω αν φαινεται καλα εκανα οτι καλυτερο μπορουσα στην ληψη :P

 

Mε το κοκκινο ειναι η αρχικη με το πρασινο η τελευταια.

 

attachment=18307:424577_272609986183546_459779406_n.jpg]

424577_272609986183546_459779406_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. :flag_of_truce:

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. :flag_of_truce:

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. :flag_of_truce:

 

Αυτο εγινε κατεβασε λιγο ψηλα, μη ξεχνας την Κ03 waste gate :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

Ενα τεστακι που εκανα 0-256.

Τα 0-100 πολυ προχειρα τα εβγαλα περιπου σε 5.6 με 6 sec.

Τα 100-200 σε 14-15 sec. Ειναι καλος χρονος και δικαιολογει τα ps που εδειξε? Τι λετε?

 

Το πατημα εγινε στην ευθεια του αεροδρομιου Ελ Βενιζελος Α.Ο.

 

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Το αδίκησες νομίζω στο 0-100 γιατί ξεκίνησες στρίβωντας εάν δεν κάνω λάθος;

Για 100-200 δεν κατέχω πράμα αλλά δες και το δικό μου τί κάνει με το setup μου και δές διαφορές. Επίσης άλλαξες σε 5η που σου έφαγε χρόνο....θα ήταν κάμποσο πιο κάτω από 15 ή και 14+ νομίζω.

 

http://www.youtube.com/watch?v=OH4GWKe0_SQ

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το αδίκησες νομίζω στο 0-100 γιατί ξεκίνησες στρίβωντας εάν δεν κάνω λάθος;

Για 100-200 δεν κατέχω πράμα αλλά δες και το δικό μου τί κάνει με το setup μου και δές διαφορές. Επίσης άλλαξες σε 5η που σου έφαγε χρόνο....θα ήταν κάμποσο πιο κάτω από 15 ή και 14+ νομίζω.

 

http://www.youtube.c...h?v=OH4GWKe0_SQ

 

Δημητρη στο βιντεακι σου τα κανεις περιπου σε 15.7 sec. Δεν θυμαμαι που αλλα καπου ειχα δει νομιζω εδω μεσα στο forum οτι η μετρηση 100-200 ειναι ενδεικτικη για τη δυναμη που βγαζει το αυτοκινητο στο δρομο.

 

Οταν λες οτι αδικησα τα 0-100 τι εννοεις, διοτι οντως εστριψα οταν ξεκινησα.

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Έχεις χασούρα γιατί διένυσες έστω και κατά πολύ λίγο μεγαλύτερη απόσταση και δεν είχες ισοκατανομή στην δύναμη στις ρόδες ξεκινώντας....εάν ξεκινούσες με το τιμόνο σε ευθεία θα πήγαινες καλύτερα!!!!! :sHa_thumbgoodjob: :sHa_thumbgoodjob:

Όσο για το 100-200 έτσι είναι...αλλά εάν κρατούσες 4η στα 200 όπως εγώ δεν θα έχανες το χρόνο της αλλαγής σε 5η και θα ήσουνα πιο κάτω.....Αυτό εννοούσα βάζοντας το δικό μου βίντεο είμαι όσο είπες με μια αλλαγή λιγότερη... :new_thumright:

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Έχεις χασούρα γιατί διένυσες έστω και κατά πολύ λίγο μεγαλύτερη απόσταση και δεν είχες ισοκατανομή στην δύναμη στις ρόδες ξεκινώντας....εάν ξεκινούσες με το τιμόνο σε ευθεία θα πήγαινες καλύτερα!!!!! :sHa_thumbgoodjob: :sHa_thumbgoodjob:

Όσο για το 100-200 έτσι είναι...αλλά εάν κρατούσες 4η στα 200 όπως εγώ δεν θα έχανες το χρόνο της αλλαγής σε 5η και θα ήσουνα πιο κάτω.....Αυτό εννοούσα βάζοντας το δικό μου βίντεο είμαι όσο είπες με μια αλλαγή λιγότερη... :new_thumright:

 

:sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

O stef 80 με την ihi το κανει σε 12 Γιωργο.Βεβαια με το ΤΤ,αλλα ενας φιλος με φουλ περειφεριακα σε λεον και ihi-etuners ειναι κοντα στα 12,5 με 13.Αν κρατουσες την 4η μεχρι τα 200 θα εισαι και συ κοντα!! :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

O stef 80 με την ihi το κανει σε 12 Γιωργο.Βεβαια με το ΤΤ,αλλα ενας φιλος με φουλ περειφεριακα σε λεον και ihi-etuners ειναι κοντα στα 12,5 με 13.Αν κρατουσες την 4η μεχρι τα 200 θα εισαι και συ κοντα!! :biggrinthumb:

 

Λογικο μου φαινεται μιας και το ΤΤ ειναι και ελαφρυτερο. Οντως επρεπε να σπασω 4η και καπου κοντα στα 13 πιστευω να επαιζα :)

 

Εντωμεταξυ οσο γρηγορα κ να κανεις την αλλαγη μεταξυ των ταχυτητων τα κμ πεφτουν για λιγο

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις 6000 πως και σου κάνει αυτή την πτώση;

 

Tο αυτοκινητο εχει 100% Ν75 ψηλα , 100% πεταλουδα και λιγο πιο σφιχτο WG απο το ΟΕΜ . Στις 6000 σαλ ανοιγει περισσοτερο το WG απο την πιεση των καυσαεριων .

Τo dyno dynamics ειναι " τσεκουρι " στις υψηλες σαλ λογω διαφορετικου τροπου μετρησης απωλειων .

Η ισχυς του μοτερ ειναι ουσιαστικα αναγωγη της ισχυος τροχου .

 

Η τουρμπινα αυτη τερματιζει στα 335-340ΗΡ , και προκυπτει σε 2λιτρο μοτερ CCZ , με ολα τα ροϊκα περιφερειακα και σφιχτο wastegate .

 

Το misfiring φαινεται καθαρα στην παλαιοτερη καμπυλη ( κοκκινη ) στις τελευταιες 200σαλ .

Μπορει στο δρομο να δειχνει σωστο , αλλα στο dyno . με σωστο φορτιο και χαμηλη ΙΑΤ , ή σε λογκαρισμα φαινεται η οποια πιθανη δυσλειτουργια .

 

Τip : Στα 1.8ΤFSI το προγραμμα δεν ειναι στα ελατηρια βαλβιδων ! Μονο με software μπορει να ξεπεραστει η εργοστασιακη δυσλειτουργια σε εφαρμογες 300+ΗΡ μετα τις 5800-6000σαλ .

Edited by Alex
Συγχωνευση μηνυματων
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ με υπέρκάλυψες!!! :sHa_thumbgoodjob:

¨Ασχετο...................................... ο Άγγελος με το ibiza fr 20vt στα πόσα παίζει ρε το κ@λόπαιδο; Απάντηση έστω και με pm..... :flag_of_truce: :flag_of_truce:

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Τip : Στα 1.8ΤFSI το προγραμμα δεν ειναι στα ελατηρια βαλβιδων ! Μονο με software μπορει να ξεπεραστει η εργοστασιακη δυσλειτουργια σε εφαρμογες 300+ΗΡ μετα τις 5800-6000σαλ .

Υπαρχει καποιο προβλημα στα συγκεκριμενα μοτερ, μετα απο καποια αλογα;

Αν θες ενημερωσε μας!

Edited by strivis
Link to comment
Share on other sites

Οκ με υπέρκάλυψες!!! :sHa_thumbgoodjob:

¨Ασχετο...................................... ο Άγγελος με το ibiza fr 20vt στα πόσα παίζει ρε το κ@λόπαιδο; Απάντηση έστω και με pm..... :flag_of_truce: :flag_of_truce:

Και οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε? pm κι από εδώ, για να..........έχω να πειράξω τον Kem όταν βρεθούμε. :sFun_nahnahna3:

Link to comment
Share on other sites

Και οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε? pm κι από εδώ, για να..........έχω να πειράξω τον Kem όταν βρεθούμε. :sFun_nahnahna3:

 

χαχαχαχ :sFun_nahnahna3:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παραθετω καποια λογκς προ 2 ημερων, σε ελαφρως κατηφορικο δρομο και ανοιγμα με 3η.

 

KEM logs.xls

 

Εγω βλεπω διαφορα κουλα. Πρωτα απο ολα φαινεται καθαρα misfire και κλεισιμο πεταλουδας. Βεβαια οταν αφηνω γκαζι τα misfire δειχνουν ενα "5" (δεν ξερω γιατι).

Fuel rail pressure το ιδιο οταν αφηνω γκαζι ανεβαινουν τα bar. Ν75 τα ιδια. Επισης για κανενα λογο και σε παλαιοτερα λογκς δεν εχω δει 100% n75 ψηλα οπως αναφερθηκε και εναν μαφ ο οποιος οταν ημουν ακομα με φιλτροκουτι ποτε δε ξεπερασε τα 190g/sec (θεωρητικα θα επρεπε να ειναι κοντα στα 220).

 

Περιμενω τα σχολια σας.

 

 

Y.Γ Στον δρομο δεν καταλαβα ουτε misfire ουτε κοψιμο ουτε τρανταγμα,τιποτα,πραγμα που σημαινει οτι μπορει να τα κανει και χωρις να το αισθανεσαι απαραιτητα.

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.