KeM Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 (edited) Εάν μπορείς άλλαξε το....με του S3 .... θα με θυμηθείς..... Δημητρη το σκεφτομαι αλλα δεν ξερω τι πιεσεις θα σηκωνω χειμωνα.. Τωρα ειμαι με over 1.55 στις 5000 rpm. Ειδωμεν! Οσον αφορα για την αποκριση στα απανωτα πατηματα δεν με απασχολει να σου πω την αληθεια γιατι σχεδον ποτε δεν το κανω. Παταω μια και καλη : ) Edited August 28, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 (edited) Ρε θα έχεις παρόμοια αποτελέσματα σε συνεχόμενα πατήματα....με το πλαστικό θυμάμαι μετά από 3-4 σερί ''μουλάρωνε''.......... Εάν και δεν έφταιγε το i/c μόνο αλλά και το πόδι μου..αλλά με την αλλαγή κρατούσε πολύ καλύτερα χαμηλότερες ΙΑΤ.. Edited August 28, 2012 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Χωρίς αυτήν την καμπύλη προς τα κάτω να φανταστώ...ανέβαζε συνεχώς; Στην καμπυλη με τα 310 ναι απλα κοντα στον κοφτη στις 6800 ηταν κατσαρη. Εχω την πρωτη παντως μετρηση στο κινητο χωρις ρυθμιση που εδειξε 290 με 36 εξωτερικη. Θα την ανεβασω να δεις διαφορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Δεν χρειάζεται ρε σύ.....εάν είχε κατσαρά μπορεί κάτι να έπαιζε εκεί, γι' αυτό και να σου το έκοψε λίγο ψηλά, και πολύ καλά έκανε! Εφόσον δεν υπάρχει missfire όλα καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Δεν χρειάζεται ρε σύ.....εάν είχε κατσαρά μπορεί κάτι να έπαιζε εκεί, γι' αυτό και να σου το έκοψε λίγο ψηλά, και πολύ καλά έκανε! Εφόσον δεν υπάρχει missfire όλα καλά. Ελα ρε σιγα.. Δεν ξερω αν φαινεται καλα εκανα οτι καλυτερο μπορουσα στην ληψη Mε το κοκκινο ειναι η αρχικη με το πρασινο η τελευταια. attachment=18307:424577_272609986183546_459779406_n.jpg] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 (edited) Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. Edited August 28, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Πιθανόν να άλλαξε ρυθμίσεις στα ψηλά, μετά τα 290 που είδες, να σου έβγαλε το κατσαρό που λές ψηλά φορτώνοντας συνεχώς μέχρι τον κόφτη στα 310 δηλ.... και σου το διόρθωσε κατεβάζοντας λίγο ψηλά....τώρα μπορεί να λέω και χαζά ( πιθανότατον και αυτό :sHa_sarcasticlol: ), αλλά επειδή είμαι πολύ ψείρας γι' αυτό και επέμεινα τόσο στην καμπύλη που δεν είναι τίποτα ουσιαστικά.....Sorry για την ζαλάδα. Αυτο εγινε κατεβασε λιγο ψηλα, μη ξεχνας την Κ03 waste gate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Πολυ καλα τα αποτελεσματα!! Αν βαλεις και το i/c θα σου δωσει κι'αλλο στις ρυθμισεις αλλα δε θυμαμαι τι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Μήπως avance λόγω ΙΑΤ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 (edited) Ενα τεστακι που εκανα 0-256. Τα 0-100 πολυ προχειρα τα εβγαλα περιπου σε 5.6 με 6 sec. Τα 100-200 σε 14-15 sec. Ειναι καλος χρονος και δικαιολογει τα ps που εδειξε? Τι λετε? Το πατημα εγινε στην ευθεια του αεροδρομιου Ελ Βενιζελος Α.Ο. Edited September 1, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 (edited) Το αδίκησες νομίζω στο 0-100 γιατί ξεκίνησες στρίβωντας εάν δεν κάνω λάθος; Για 100-200 δεν κατέχω πράμα αλλά δες και το δικό μου τί κάνει με το setup μου και δές διαφορές. Επίσης άλλαξες σε 5η που σου έφαγε χρόνο....θα ήταν κάμποσο πιο κάτω από 15 ή και 14+ νομίζω. http://www.youtube.com/watch?v=OH4GWKe0_SQ Edited September 2, 2012 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 (edited) Το αδίκησες νομίζω στο 0-100 γιατί ξεκίνησες στρίβωντας εάν δεν κάνω λάθος; Για 100-200 δεν κατέχω πράμα αλλά δες και το δικό μου τί κάνει με το setup μου και δές διαφορές. Επίσης άλλαξες σε 5η που σου έφαγε χρόνο....θα ήταν κάμποσο πιο κάτω από 15 ή και 14+ νομίζω. http://www.youtube.c...h?v=OH4GWKe0_SQ Δημητρη στο βιντεακι σου τα κανεις περιπου σε 15.7 sec. Δεν θυμαμαι που αλλα καπου ειχα δει νομιζω εδω μεσα στο forum οτι η μετρηση 100-200 ειναι ενδεικτικη για τη δυναμη που βγαζει το αυτοκινητο στο δρομο. Οταν λες οτι αδικησα τα 0-100 τι εννοεις, διοτι οντως εστριψα οταν ξεκινησα. Edited September 2, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 (edited) Έχεις χασούρα γιατί διένυσες έστω και κατά πολύ λίγο μεγαλύτερη απόσταση και δεν είχες ισοκατανομή στην δύναμη στις ρόδες ξεκινώντας....εάν ξεκινούσες με το τιμόνο σε ευθεία θα πήγαινες καλύτερα!!!!! :sHa_thumbgoodjob: Όσο για το 100-200 έτσι είναι...αλλά εάν κρατούσες 4η στα 200 όπως εγώ δεν θα έχανες το χρόνο της αλλαγής σε 5η και θα ήσουνα πιο κάτω.....Αυτό εννοούσα βάζοντας το δικό μου βίντεο είμαι όσο είπες με μια αλλαγή λιγότερη... Edited September 2, 2012 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 Έχεις χασούρα γιατί διένυσες έστω και κατά πολύ λίγο μεγαλύτερη απόσταση και δεν είχες ισοκατανομή στην δύναμη στις ρόδες ξεκινώντας....εάν ξεκινούσες με το τιμόνο σε ευθεία θα πήγαινες καλύτερα!!!!! :sHa_thumbgoodjob: Όσο για το 100-200 έτσι είναι...αλλά εάν κρατούσες 4η στα 200 όπως εγώ δεν θα έχανες το χρόνο της αλλαγής σε 5η και θα ήσουνα πιο κάτω.....Αυτό εννοούσα βάζοντας το δικό μου βίντεο είμαι όσο είπες με μια αλλαγή λιγότερη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 O stef 80 με την ihi το κανει σε 12 Γιωργο.Βεβαια με το ΤΤ,αλλα ενας φιλος με φουλ περειφεριακα σε λεον και ihi-etuners ειναι κοντα στα 12,5 με 13.Αν κρατουσες την 4η μεχρι τα 200 θα εισαι και συ κοντα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 καλά ο stef80 είναι περίπτωση!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 O stef 80 με την ihi το κανει σε 12 Γιωργο.Βεβαια με το ΤΤ,αλλα ενας φιλος με φουλ περειφεριακα σε λεον και ihi-etuners ειναι κοντα στα 12,5 με 13.Αν κρατουσες την 4η μεχρι τα 200 θα εισαι και συ κοντα!! Λογικο μου φαινεται μιας και το ΤΤ ειναι και ελαφρυτερο. Οντως επρεπε να σπασω 4η και καπου κοντα στα 13 πιστευω να επαιζα Εντωμεταξυ οσο γρηγορα κ να κανεις την αλλαγη μεταξυ των ταχυτητων τα κμ πεφτουν για λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kritonas Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 (edited) Μετά τις 6000 πως και σου κάνει αυτή την πτώση; Tο αυτοκινητο εχει 100% Ν75 ψηλα , 100% πεταλουδα και λιγο πιο σφιχτο WG απο το ΟΕΜ . Στις 6000 σαλ ανοιγει περισσοτερο το WG απο την πιεση των καυσαεριων . Τo dyno dynamics ειναι " τσεκουρι " στις υψηλες σαλ λογω διαφορετικου τροπου μετρησης απωλειων . Η ισχυς του μοτερ ειναι ουσιαστικα αναγωγη της ισχυος τροχου . Η τουρμπινα αυτη τερματιζει στα 335-340ΗΡ , και προκυπτει σε 2λιτρο μοτερ CCZ , με ολα τα ροϊκα περιφερειακα και σφιχτο wastegate . Το misfiring φαινεται καθαρα στην παλαιοτερη καμπυλη ( κοκκινη ) στις τελευταιες 200σαλ . Μπορει στο δρομο να δειχνει σωστο , αλλα στο dyno . με σωστο φορτιο και χαμηλη ΙΑΤ , ή σε λογκαρισμα φαινεται η οποια πιθανη δυσλειτουργια . Τip : Στα 1.8ΤFSI το προγραμμα δεν ειναι στα ελατηρια βαλβιδων ! Μονο με software μπορει να ξεπεραστει η εργοστασιακη δυσλειτουργια σε εφαρμογες 300+ΗΡ μετα τις 5800-6000σαλ . Edited September 3, 2012 by Alex Συγχωνευση μηνυματων 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 (edited) Οκ με υπέρκάλυψες!!! ¨Ασχετο...................................... ο Άγγελος με το ibiza fr 20vt στα πόσα παίζει ρε το κ@λόπαιδο; Απάντηση έστω και με pm..... :flag_of_truce: Edited September 3, 2012 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 (edited) Τip : Στα 1.8ΤFSI το προγραμμα δεν ειναι στα ελατηρια βαλβιδων ! Μονο με software μπορει να ξεπεραστει η εργοστασιακη δυσλειτουργια σε εφαρμογες 300+ΗΡ μετα τις 5800-6000σαλ . Υπαρχει καποιο προβλημα στα συγκεκριμενα μοτερ, μετα απο καποια αλογα; Αν θες ενημερωσε μας! Edited September 3, 2012 by strivis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Οκ με υπέρκάλυψες!!! ¨Ασχετο...................................... ο Άγγελος με το ibiza fr 20vt στα πόσα παίζει ρε το κ@λόπαιδο; Απάντηση έστω και με pm..... :flag_of_truce: Και οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε? pm κι από εδώ, για να..........έχω να πειράξω τον Kem όταν βρεθούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 (edited) Έ!!!!! αμέσως pm μια πλακίτσα πήγα να κάνω.....Άγγελε με μπουφλιάζεις από κοντά.... :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: Edited September 3, 2012 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Και οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε? pm κι από εδώ, για να..........έχω να πειράξω τον Kem όταν βρεθούμε. χαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted December 9, 2012 Author Share Posted December 9, 2012 (edited) Παραθετω καποια λογκς προ 2 ημερων, σε ελαφρως κατηφορικο δρομο και ανοιγμα με 3η. KEM logs.xls Εγω βλεπω διαφορα κουλα. Πρωτα απο ολα φαινεται καθαρα misfire και κλεισιμο πεταλουδας. Βεβαια οταν αφηνω γκαζι τα misfire δειχνουν ενα "5" (δεν ξερω γιατι). Fuel rail pressure το ιδιο οταν αφηνω γκαζι ανεβαινουν τα bar. Ν75 τα ιδια. Επισης για κανενα λογο και σε παλαιοτερα λογκς δεν εχω δει 100% n75 ψηλα οπως αναφερθηκε και εναν μαφ ο οποιος οταν ημουν ακομα με φιλτροκουτι ποτε δε ξεπερασε τα 190g/sec (θεωρητικα θα επρεπε να ειναι κοντα στα 220). Περιμενω τα σχολια σας. Y.Γ Στον δρομο δεν καταλαβα ουτε misfire ουτε κοψιμο ουτε τρανταγμα,τιποτα,πραγμα που σημαινει οτι μπορει να τα κανει και χωρις να το αισθανεσαι απαραιτητα. Edited December 9, 2012 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.