Jump to content

Audi A3 1.8T IHI turbo


Recommended Posts

Καλα... Αμα σου λυσω κι εσενα το αμαξι σε τετοιο βαθμο, θα σου εχω και ενα φορειο να ξαπλωσεις... Χαχαχα

 

 

Sent from my iphone 6s

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γιωργο να σε γερος να το χαιρεσαι και οχι αλλα προβληματα, φτανουν αυτα που τραβηξες .μπραβο κριτωνα για την ωραια δουλεια σου

 

Να σαι καλα Τασο , με το δικο σου ξεμπερδεψες τελικα ?

Link to comment
Share on other sites

Μπαααα τιποτα απλα το εκανα μαμα και απλα ψαχνομαι να δω τελικα τι θα κανω και που θα παω για να το ξανα κανω οπως ηταν.παντως μαμα δουλευει αψογα χωρις misfire στο ρελαντι χωρις να εχει στα ψηλα τιποτα ενα αμαξι τελειο σε λειτουργεια οπως πρεπει να ειναι

Link to comment
Share on other sites

Γιωργαρα να εισαι καλά, να είναι απροβληματιστο και να το χαίρεσαι!!

 

@Κι εγώ ακούω κροταλισμα καμία φορά αλλά δεν είναι από wg, είναι απ το στομάχι μου...χαχαχα

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Γιωργαρα να εισαι καλά, να είναι απροβληματιστο και να το χαίρεσαι!!

 

@Κι εγώ ακούω κροταλισμα καμία φορά αλλά δεν είναι από wg, είναι απ το στομάχι μου...χαχαχα

 

Χαχαχαχαχαχαχαχ δεν παίζεσαι!

 

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιωργαρα να εισαι καλά, να είναι απροβληματιστο και να το χαίρεσαι!!

 

@Κι εγώ ακούω κροταλισμα καμία φορά αλλά δεν είναι από wg, είναι απ το στομάχι μου...χαχαχα

Μας έχεις πεθάνει χαχαχα :)

Να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ Ντιναρα!

Link to comment
Share on other sites

Eνα βιντεάκι 60-160..

 

 

Οσον αφορά για τον μεταλλικό ήχο που ακούω σε πάτημα μέχρι τις 3000 στροφές περίπου, πρέπει να είναι απο την βάση στήριξης του

wg στο τούρμπο. Απο μια πρόχειρη έρευνα στο ιντερνετ φαίνεται οτι πάρα πολλά golf mk6 gti με το συγκεκριμένο τουρμπο έχουν το ιδιο θέμα.

 

Η λύση στο πρόβλημα είναι με ενα κλιπσακι με κωδικο 06J 145 220A το οποίο τοποθετείται στο σημείο στήριξης του wg και το σταθεροποιεί.

 

2-0T-font-b-ENGINE-b-font-font-b-TURBO-b-font-TURBINE-CLIP-FOR-font.jpg

 

Το θέμα είναι αν αυτό το φαινόμενο μπορεί να προκαλέσει ενδέχομενη ζημια στο τουρμπο ή πρόβλημα πίεσης καυσαερίων.

Πάντως μέχρι στιγμής οι πιέσεις μου ειναι νορμάλ.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά για τον μεταλλικό ήχο που ακούω σε πάτημα μέχρι τις 3000 στροφές περίπου, πρέπει να είναι απο την βάση στήριξης του

wg στο τούρμπο. Απο μια πρόχειρη έρευνα στο ιντερνετ φαίνεται οτι πάρα πολλά golf mk6 gti με το συγκεκριμένο τουρμπο έχουν το ιδιο θέμα.

 

Η λύση στο πρόβλημα είναι με ενα κλιπσακι με κωδικο 06J 145 220A το οποίο τοποθετείται στο σημείο στήριξης του wg και το σταθεροποιεί.

 

attachicon.gif2-0T-font-b-ENGINE-b-font-font-b-TURBO-b-font-TURBINE-CLIP-FOR-font.jpg

 

Το θέμα είναι αν αυτό το φαινόμενο μπορεί να προκαλέσει ενδέχομενη ζημια στο τουρμπο ή πρόβλημα πίεσης καυσαερίων.

Πάντως μέχρι στιγμής οι πιέσεις μου ειναι νορμάλ.

Να το χαίρεσαι φίλε μου το αυτοκίνητο με πολλά και ασφαλή χλμ!! :LaieA_014:

 

Φίλε μου θα με σώσεις αν μου πείς το link που λένε γι' αυτό το κλιπσάκι...!

Έχω αυτό το κροτάλισμα από την πρώτη μέρα και μου έχει σπάσει τα νεύρα...!

Εμενα το κάνει όταν έχεις ταχύτητα μεσα και ρολλάρεις χωρίς γκάζι με όποια ταχύτητα κι αν έχεις μέσα...!

Link to comment
Share on other sites

σπινιάρει ή άφησες γκάζι??

 

Σπινιάρει Γιώργο, γκάζι δεν άφησα πουθενά.

 

Να το χαίρεσαι φίλε μου το αυτοκίνητο με πολλά και ασφαλή χλμ!! :LaieA_014:

 

Φίλε μου θα με σώσεις αν μου πείς το link που λένε γι' αυτό το κλιπσάκι...!

Έχω αυτό το κροτάλισμα από την πρώτη μέρα και μου έχει σπάσει τα νεύρα...!

Εμενα το κάνει όταν έχεις ταχύτητα μεσα και ρολλάρεις χωρίς γκάζι με όποια ταχύτητα κι αν έχεις μέσα...!

 

Το λινκ το βρήκα εδώ.

Το θέμα είναι αν το αφήσεις έτσι μπορεί να προκαλέσει φθορά και προβλήματα ή κρίνεται απόλυτα απαραίτητο να μπεί?

Έχει και 80 δολάρια..

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Σπινιάρει Γιώργο, γκάζι δεν άφησα πουθενά.

 

 

Το λινκ το βρήκα εδώ.

Το θέμα είναι αν το αφήσεις έτσι μπορεί να προκαλέσει φθορά και προβλήματα ή κρίνεται απόλυτα απαραίτητο να μπεί?

Έχει και 80 δολλάρια..

Θεωρώ ότι δε θα έχει πρόβλημα. Σίγουρα είναι καλύτερα να στο σταθεροποιήσεις με το έλασμα, αλλά νομίζω ότι πιο πολύ είναι η ιδέα σου...

Συν του ότι: Τόσα Golf 6 gti κυκλοφορούν ρε φίλε (και με πρόγραμμα αρκετά από αυτά). Αν προκαλούσε πρόβλημα αυτή η ελαστικότητα, σίγουρα δε θα το είχαμε πάρει πρέφα...? :)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!

 

Εγώ το βρήκα παρακάτω με 19$. Κινέζικο προφανώς αλλά ένα κλιπσακι είναι στο κάτω κατω.

 

http://www.aliexpress.com/store/product/2-0T-ENGINE-TURBO-TURBINE-CLIP-FOR-VW-CC-GTI-SCIROCCO-AND-FOR-AUDI-2-0T/909381_672885876.html

 

Μακάρι να φύγει αυτό το κροτάλισμα γιατί ακούγεται το αυτοκίνητο λες και είναι χαρχαλο!!

Link to comment
Share on other sites

Στη δική μου ΙΗΙ δεν υπήρχε αυτό το έλασμα, αλλά δεν έχω διαπιστώθει το θόρυβο που αναφέρετε.

Στου Λευτέρη (mokasquattro) που είναι πιο καινούρια, το είχε.

Προφανώς, το βάλανε από κάποια χρονολογία και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Στέφανε φαντάζομαι οτι στου Λευτέρη, επειδή τη πήρε μεταχερισμένη, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα πήγε αντιπροσωπεία για να του το βάλουνε.

Δεν έρχονται απο το εργοστάσιο δηλαδή με το κλιπσάκι πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Kατα ρχήν υπάρχουνε 2 μοντέλα ΙΗΙ.

Η μία έχει βιδωτή βάση WG και η άλλη έχει κολλημένη βάση WG με αποτέλεσμα να μην αλλάζει!

 

Εγώ έχω την βιδωτή και έχω βάλει Forge WG.

 

Μεταχειρησμένη την πήρα αλλά τέτοιο έλασμα δεν είχε πάνω.

 

Θα το πάρω το παραπάνω έλασμα και θα ενημερώσω αν διορθώνει το πρόβλημα ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Kατα ρχήν υπάρχουνε 2 μοντέλα ΙΗΙ.

Η μία έχει βιδωτή βάση WG και η άλλη έχει κολλημένη βάση WG με αποτέλεσμα να μην αλλάζει!

 

Εγώ έχω την βιδωτή και έχω βάλει Forge WG.

 

Μεταχειρησμένη την πήρα αλλά τέτοιο έλασμα δεν είχε πάνω.

 

Θα το πάρω το παραπάνω έλασμα και θα ενημερώσω αν διορθώνει το πρόβλημα ή όχι.

 

Και εμένα βιδωτή είναι.

Και εγώ θα πάρω το έλασμα.

Αν έχεις νεα ενημέρωσε!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται σήμερα έκανα το service των 60000 στην autorep. Ο γιώργος ίσως είναι από τους λίγους στον χώρο με διάθεση να προτείνει,να ασχοληθεί για το αυτοκίνητο και πάνω από όλα φαίνεται η αγάπη του για το άθλημα. Απόλυτα ευχαριστημένος λοιπόν κ νομίζω ότι τέτοιου είδους δείγματα πρέπει να γράφονται. Άλλαχτηκαν λάδια,φίλτρα βενζίνης,λαδιού κ υγρα φρένων. Δισκοπλακες μπροστά κ τακακια λένε το ποίημα σιγά σιγά όπως κ η αντλία νερου. Αυτα από το μετωπο..

 

Sent from my HTC Wildfire S A510e

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ας κάνω κ εγω ενα update μιας και προκλήθηκα εξ εαυτού διαβάζοντας το ποστ που έγραψα πριν καποια χρονια και σύγκεκριμενα στο " φτάνω στο τελος όσον αφορά το μηχανικό κομματι".

Μετα απο καποιο καιρο πλέον η εργοστασιακή wg έδωσε τη θέση σε μια forge με μπλε ελατήριο με δυνατότητα ρύθμισης. Εμεινε λοιπον ξεσφιχτη εκμεταλλευόμενος την μηχανική καθαρά και μονο του ελατηρίου (0.9 bar). Την διαχείριση της πίεσης ανέλαβε το boost controller profec b spec II της greddy. Η ecu άλλαξε μυαλά με νέο προγράμμα απο την revlimit απο το όποιο αν μη τι αλλο έμεινα παρα πολυ ευχαριστημένος.

Το εργοστασιακό intercooler έδωσε τη θέση του σε ενα μεγαλύτερης χωρητικότητας απο S3 για την καλύτερη ψύξη του εισερχόμενου αερα το οποίο στέκεται στο ύψος του άνετα για τα δεδομένα του αυτοκινήτου.

 

Εξωτερικά, οι 17αρες ζάντες αντικατασταθηκαν απο 18αρες ΤΤ RS replica οι οποίες κάθονται πανω στα ταλαιπωρημένα πλέον Goodyear F1 assymetric 2.

Η οεμ γρίλια αλλαχτηκε με αλλη τύπου RS η οποία έδειξε αρκετα καλα κατα την άποψη μου.

Στα σχέδια ειναι και αλλαγή προφυλακτηρων και ηδη έχουν γινει κάποιες κίνησεις . Το τελικό αποτέλεμα πιστευω να με καλύψει. Συγκεκριμένα αγοράστηκε πισω diffuser και αεροτομή. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πλαϊνά σπόιλερ S3 μιας και πιστευω οτι ειναι τα μόνα που ταιριάζουν στο αυτοκίνητο και μπροστα ο γνωστός προφυλακτήρας της oettinger για τα Α3 8P μιας και ειναι ο μονος που μου αρέσει και δν χρειάζεται να αλλαχτεί και η γρίλια.

 

Και μερικές φωτο:

 

1297d0fe24d2d5f01856dae66d3ac30d.jpg

 

86b37cc7ffa0f8dc314b592b94544391.jpg

 

b3c78662aab533714f9546038e5ed239.jpg

 

e6619d4b081f19631b8572e86b51afad.jpg

 

ac308a4e0e8ef38c3b7b7fbbff0004cf.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KeM
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω κ εγω ενα update μιας και προκλήθηκα εξ εαυτού διαβάζοντας το ποστ που έγραψα πριν καποια χρονια και σύγκεκριμενα στο " φτάνω στο τελος όσον αφορά το μηχανικό κομματι".

Μετα απο καποιο καιρο πλέον η εργοστασιακή wg έδωσε τη θέση σε μια forge με μπλε ελατήριο με δυνατότητα ρύθμισης. Εμεινε λοιπον ξεσφιχτη εκμεταλλευόμενος την μηχανική καθαρά και μονο του ελατηρίου (0.9 bar). Την διαχείριση της πίεσης ανέλαβε το boost controller profec b spec II της greddy. Η ecu άλλαξε μυαλά με νέο προγράμμα απο την revlimit απο το όποιο αν μη τι αλλο έμεινα παρα πολυ ευχαριστημένος.

Το εργοστασιακό intercooler έδωσε τη θέση του σε ενα μεγαλύτερης χωρητικότητας απο S3 για την καλύτερη ψύξη του εισερχόμενου αερα το οποίο στέκεται στο ύψος του άνετα για τα δεδομένα του αυτοκινήτου.

 

Εξωτερικά, οι 17αρες ζάντες αντικατασταθηκαν απο 18αρες ΤΤ RS replica οι οποίες κάθονται πανω στα ταλαιπωρημένα πλέον Goodyear F1 assymetric 2.

Η οεμ γρίλια αλλαχτηκε με αλλη τύπου RS η οποία έδειξε αρκετα καλα κατα την άποψη μου.

Στα σχέδια ειναι και αλλαγή προφυλακτηρων και ηδη έχουν γινει κάποιες κίνησεις . Το τελικό αποτέλεμα πιστευω να με καλύψει. Συγκεκριμένα αγοράστηκε πισω diffuser και αεροτομή. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πλαϊνά σπόιλερ S3 μιας και πιστευω οτι ειναι τα μόνα που ταιριάζουν στο αυτοκίνητο και μπροστα ο γνωστός προφυλακτήρας της oettinger για τα Α3 8P μιας και ειναι ο μονος που μου αρέσει και δν χρειάζεται να αλλαχτεί και η γρίλια.

 

Και μερικές φωτο:

 

1297d0fe24d2d5f01856dae66d3ac30d.jpg

 

86b37cc7ffa0f8dc314b592b94544391.jpg

 

b3c78662aab533714f9546038e5ed239.jpg

 

e6619d4b081f19631b8572e86b51afad.jpg

 

ac308a4e0e8ef38c3b7b7fbbff0004cf.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Και εδώ είναι που λέμε δεν θα αφήσω ούτε βίδα μαμά........μια χαρά φιλαράκι,α και καλός ξαναήρθες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εδώ είναι που λέμε δεν θα αφήσω ούτε βίδα μαμά........μια χαρά φιλαράκι,α και καλός ξαναήρθες.

Οι βίδες ειναι ακομα οεμ! Ακομα περιμενω βόλτα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι βίδες ειναι ακομα οεμ! Ακομα περιμενω βόλτα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωστος!!! Χαχαχχαχα
Link to comment
Share on other sites

Οι βίδες ειναι ακομα οεμ! Ακομα περιμενω βόλτα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Για πόσο ακόμα?Θέλεις βόλτα?Εάν σε πάω θα το κάνεις κ04 γατάκι..... :sHa_hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για πόσο ακόμα?Θέλεις βόλτα?Εάν σε πάω θα το κάνεις κ04 γατάκι..... :sHa_hehe:

φοβάσαι μην το κάνει κ04 και σε πατάει μετά (όντας πιο ελαφρύς)?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλοριζικα και καλοφορετα ολα φιλε , μα καλα αυτος ο καβουρας τι νοσο σας κολησε οξια ρεβλιμιτιδα ?ολοι πλεον απο αυτη τη νοσο πασχετε χαχαχαχαχαχαχαχααχαχ

Edited by tasossline
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλοριζικα και καλοφορετα ολα φιλε , μα καλα αυτος ο καβουρας τι νοσο σας κολησε οξια ρεβλιμιτιδα ?ολοι πλεον απο αυτη τη νοσο πασχετε χαχαχαχαχαχαχαχααχαχ

Αυτό το πρόγραμμα έχει σίγουρα κάποιον ιό....Το βάζει ένας και μετά, εγκαθίσταται αυτόματα σε όλα τα αμάξια των φίλων σου.

Και ΑΤΟΣ να έχεις, σου περνάει πρόγραμμα revlimit! Και σου βγάζει και μήνυμα να το τουρμπίσεις με 2μπαρα!!!

 

 

χαχαχαχαχαχαχα

Edited by Kavouras
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.