PanA4 Posted July 16, 2012 Author Posted July 16, 2012 Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση! Έχω διαβάσει διάφορα και έχω κάποια αγωνία για το αποτέλεσμα,περισσότερο όσον αφορά τον θόρυβο. Θα μπεί 200αρης καταλύτης hjs με 70αρι dp και από τον καταλύτη και πίσω Φ63.5 mm. Μετά πάμε για Stage 2 file και βλέπουμε. Μου αρέσει που στην αρχή έλεγα θα μείνω μόνο στο πρόγραμμα!
strivis Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση! Έχω διαβάσει διάφορα και έχω κάποια αγωνία για το αποτέλεσμα,περισσότερο όσον αφορά τον θόρυβο. Θα μπεί 200αρης καταλύτης hjs με 70αρι dp και από τον καταλύτη και πίσω Φ63.5 mm. Μετά πάμε για Stage 2 file και βλέπουμε. Μου αρέσει που στην αρχή έλεγα θα μείνω μόνο στο πρόγραμμα! Mε το καλο Παναγιώτη! Χειροποιητη εξάτμιση απο ποιον; Εκείνος σε συμβουλευσε για τις διαστασεις ή το αποφάσισες μονος σου;
PanA4 Posted July 16, 2012 Author Posted July 16, 2012 Mε το καλο Παναγιώτη! Χειροποιητη εξάτμιση απο ποιον; Εκείνος σε συμβουλευσε για τις διαστασεις ή το αποφάσισες μονος σου; Να ΄σαι καλά φιλε Σταύρο! Απευθύνθηκα στον Exhaust Flow Δανελάτο. Στις διαμέτρους υπήρξε ταυτιση απόψεων αν και ο προγραμματιστης με παρότρυνε για full 70αρα. Για πείτε καμια γνώμη οι πιο έμπειροι!
strivis Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 Και εγω πιστευω οτι καλυτερα θα ηταν φουλ 70. Τωρα οσον αφορα τον θορυβο, παιζει ρολο η ποιοτητα των καζανιων....
Alex Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 Φουλ 70αρα...για να μην ξανα μπαινεις και 2η φορα...μια και καλη Δεν ξερω μην μπεις για κανα 100αρι καταλυτη αργοτερα
PanA4 Posted July 16, 2012 Author Posted July 16, 2012 Δεν έχω σκοπό να αλλάξω τουρμπίνα στο μέλλον κι απ'ότι έχω διαβάσει στο forum 63.5 είναι ok για πρώτο στάδιο. Με 70άρα θα χάσω σε χαμηλές-μεσαίες; Το λέω γιατί το αμάξι δεν το δουλεύω ιδιαίτερα ψηλά.
Dikonou Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς! Εγώ έχω το ψυχανώμαλο 76-63.6 και το σκέφτομαι να βάλω 70άρα από καταλύτη και μετά....αλλά λυπάμαι το 700άρι.....
strivis Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς! +1000
Kavouras Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς! Εγώ έχω το ψυχανώμαλο 76-63.6 και το σκέφτομαι να βάλω 70άρα από καταλύτη και μετά....αλλά λυπάμαι το 700άρι..... Γιατί το επέλεξες αυτό Δημήτρη? ΥΓ: λίγο "μπουρί σόμπας της γιαγιάς" δεν είναι το Φ76...?
Dikonou Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Γιατί το stg2 νομίζω της revo λέει για μεγάλο dp. Από εκεί και μετά κάνει πρόταση για 70. Τότε, μη γνωρίζοντας τί παίζει με τα turbo και τις εξατμίσεις πολύ καλά και έχοντας μικρή σχετικά εμπειρία με ατμοσφαιρικά θεώρησα πως με μια 63.5 θα κάνω την δουλειά μου και χωρίς πολύ θόρυβο.......Έκανα καλά ή όχι; θα δείξει...πάντως παράπονο έως τώρα δεν έχω...μόνο εάν βάλω 70άρα και δώ διαφορές θα ξέρω.
Kavouras Posted July 17, 2012 Posted July 17, 2012 Γιατί το stg2 νομίζω της revo λέει για μεγάλο dp. Από εκεί και μετά κάνει πρόταση για 70. Τότε, μη γνωρίζοντας τί παίζει με τα turbo και τις εξατμίσεις πολύ καλά και έχοντας μικρή σχετικά εμπειρία με ατμοσφαιρικά θεώρησα πως με μια 63.5 θα κάνω την δουλειά μου και χωρίς πολύ θόρυβο.......Έκανα καλά ή όχι; θα δείξει...πάντως παράπονο έως τώρα δεν έχω...μόνο εάν βάλω 70άρα και δώ διαφορές θα ξέρω. βασικά η ερώτησή μου ήταν "γιατί Φ76 στο DP" , αλλά οκ... κατάλαβα.
strivis Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση! Για πες εντυπωσεις Παναγιωτη.....!
PanA4 Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια. Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm. Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ: Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ. Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους. Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα. Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί. Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο. Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project.
Dikonou Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια. Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm. Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ: Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ. Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους. Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα. Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί. Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο. Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project. Την μείωση στην διάμετρο του dp, και με δεδομένο πως το μήκος του είναι περιορισμένο, πώς την πέτυχε; Επίσης στα καλώδια θα πρέπει να έχει γίνει άψογη δουλειά για να διαβάζουν σωστά και μετά την επιμήκυνση οι αισθητήρες...... Φωτό και γρήγορα!!!
Dikonou Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Π.χ. σε μένα έχει γωνία 76mm από πλακάκι, 200άρι σπιράλ ενισχυμένο 76mm και αυτό και μέχρι τον καταλύτη επίσης 76mm από τον καταλύτη και μετά είναι 63,5.
KeM Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια. Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm. Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ: Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ. Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους. Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα. Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί. Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο. Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project. Οταν λες 90αρι dp εννοεις την διαμετρο ή το σπιραλ? Επισης γιατι σου αλλαξε θεση καταλυτη?
PanA4 Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 Οταν λες 90αρι dp εννοεις την διαμετρο ή το σπιραλ? Επισης γιατι σου αλλαξε θεση καταλυτη? Στα Β8 ο καταλύτης είναι ψηλά αμέσως μετά την τουρμπίνα. Ο καταλύτης άλλαξε θέση μετά από δική μου προτροπή ώστε να ελευθερωθουν πιο πολύ τα καυσαέρια. Το πλακάκι της τουρμπίνας είχε μεγάλο άνοιγμα από ότι μου είπε και το έκλεισε σταδιακά και ομαλά από Φ90 σε Φ80,Φ76,Φ70,Φ63,5. Μιλάμε για μήκος σωλήνας ακουρμπαριστης χονδρικά 1.5 m μέχρι τον καταλυτη. Επειδη λόγω δουλειάς δεν ήμουν παρών στο μεγαλυτερο μέρος της εγκατάστασης δεν έχω φωτό πριν τοποθετηθουν οι σωλήνες στο αυτοκίνητο. Ωστόσο,το επίμαχο στένεμα φαίνεται με ανοικτό το καπώ και σύντομα θα ανεβάσω φωτο. Πάντως το αμάξι δίνει από χαμηλα κι πολύ στρωτά οπότε θεωρώ πως για να το κάνει έτσι κάτι παραπάνω θα ήξερε.
Dikonou Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Στα Β8 ο καταλύτης είναι ψηλά αμέσως μετά την τουρμπίνα. Ο καταλύτης άλλαξε θέση μετά από δική μου προτροπή ώστε να ελευθερωθουν πιο πολύ τα καυσαέρια. Το πλακάκι της τουρμπίνας είχε μεγάλο άνοιγμα από ότι μου είπε και το έκλεισε σταδιακά και ομαλά από Φ90 σε Φ80,Φ76,Φ70,Φ63,5. Μιλάμε για μήκος σωλήνας ακουρμπαριστης χονδρικά 1.5 m μέχρι τον καταλυτη. Επειδη λόγω δουλειάς δεν ήμουν παρών στο μεγαλυτερο μέρος της εγκατάστασης δεν έχω φωτό πριν τοποθετηθουν οι σωλήνες στο αυτοκίνητο. Ωστόσο,το επίμαχο στένεμα φαίνεται με ανοικτό το καπώ και σύντομα θα ανεβάσω φωτο. Πάντως το αμάξι δίνει από χαμηλα κι πολύ στρωτά οπότε θεωρώ πως για να το κάνει έτσι κάτι παραπάνω θα ήξερε. Το ομαλά.... εσωτερικά στο σωλήνα του Dp πώς το πέτυχε;
strivis Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Καλοριζικη Παναγιωτη. Οντως ο καταλυτης ειναι πολυ κοντα στην τουρμπινα και για βελτιωση πηγαινει κατω απο το αμαξι! Με προβληματιζει το σταδιακο στενεμα της διαμετρου!
Kavouras Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια. Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm. Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ: Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ. Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους. Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα. Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί. Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο. Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project. Καλά πατήματα!!!
Dimitris_Kon Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Σε όλα τα Α4 με τον 1.8 ή το 2.0 ο καταλύτης εφάπτεται του τούρμπο για λόγους σίγασης και μείωσης καυσαερίων και γιαυτό σωστά σε βελτιώσεις απομακρύνεται για να μην δημιουργείται το φαινόμενο "bottleneck" που σημαίνει "πνίξιμο" όπως ο λαιμός σε μπουκάλι γυάλινο. Η σταδιακή μείωση διαμέτρου είναι επιβεβλημένη προκειμένου να διατηρηθεί το backpressure του τούρμπο σε σωστά επίπεδα για να μην "ξεφουσκώνει" από την μεγάλη διάμετρο που ταιριάζει σε μεγάλα τούρμπο.\ Δημήτρης
PanA4 Posted July 19, 2012 Author Posted July 19, 2012 Καλά πατήματα!!! Σε ευχαριστώ φίλε Kavouras! Σε όλα τα Α4 με τον 1.8 ή το 2.0 ο καταλύτης εφάπτεται του τούρμπο για λόγους σίγασης και μείωσης καυσαερίων και γιαυτό σωστά σε βελτιώσεις απομακρύνεται για να μην δημιουργείται το φαινόμενο "bottleneck" που σημαίνει "πνίξιμο" όπως ο λαιμός σε μπουκάλι γυάλινο. Η σταδιακή μείωση διαμέτρου είναι επιβεβλημένη προκειμένου να διατηρηθεί το backpressure του τούρμπο σε σωστά επίπεδα για να μην "ξεφουσκώνει" από την μεγάλη διάμετρο που ταιριάζει σε μεγάλα τούρμπο. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα
strivis Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Παναγιωτη με εισαγωγη τι θα κανεις; Δεν χρειαζεται για 2ο σταδιο;
PanA4 Posted July 19, 2012 Author Posted July 19, 2012 Προς το παρών φοράω ΚΝ φίλτρο τύπου πάνελ. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 400-500 € για εισαγωγή,λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος σε άλογα. Δεν το αποκλείω βέβαια σαν μελλοντική αναβάθμιση γιατί ο ήχος της εξάτμισης με έχει πορώσει και από μπροστά μου ακουγεται κάπως...σαν ταξί.Σαν να λείπει κάτι! Για το πρόγραμμα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού έχω επικοινωνήσει με τα παιδια της Overload και δε μου είπαν κάτι. Από Σεπτέμβρη λέω να κάνω και μια νέα δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από αυτή την κίνηση.
Kavouras Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Προς το παρών φοράω ΚΝ φίλτρο τύπου πάνελ. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 400-500 € για εισαγωγή,λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος σε άλογα. Δεν το αποκλείω βέβαια σαν μελλοντική αναβάθμιση γιατί ο ήχος της εξάτμισης με έχει πορώσει και από μπροστά μου ακουγεται κάπως...σαν ταξί.Σαν να λείπει κάτι! Για το πρόγραμμα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού έχω επικοινωνήσει με τα παιδια της Overload και δε μου είπαν κάτι. Από Σεπτέμβρη λέω να κάνω και μια νέα δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από αυτή την κίνηση. μπορείς να φτιάξεις και μία με πολύ λιγότερα χρήματα βέβαια, ψιλο-αντιγράφοντας λίγο κούρμπες και πώς είναι πάνω στο μοτέρ σου. Ο.Κ, δε θα πάρεις το 100% από την εισαγωγή, αλλά θα έχεις δώσει και το 1/4 (και λιγότερο) των χρημάτων μίας έτοιμης εισαγωγής.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now