Jump to content

Recommended Posts

Posted

Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση!

Έχω διαβάσει διάφορα και έχω κάποια αγωνία για το αποτέλεσμα,περισσότερο όσον αφορά τον θόρυβο.

Θα μπεί 200αρης καταλύτης hjs με 70αρι dp και από τον καταλύτη και πίσω Φ63.5 mm.

Μετά πάμε για Stage 2 file και βλέπουμε.

Μου αρέσει που στην αρχή έλεγα θα μείνω μόνο στο πρόγραμμα! :icon_turbo:

Posted

Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση!

Έχω διαβάσει διάφορα και έχω κάποια αγωνία για το αποτέλεσμα,περισσότερο όσον αφορά τον θόρυβο.

Θα μπεί 200αρης καταλύτης hjs με 70αρι dp και από τον καταλύτη και πίσω Φ63.5 mm.

Μετά πάμε για Stage 2 file και βλέπουμε.

Μου αρέσει που στην αρχή έλεγα θα μείνω μόνο στο πρόγραμμα! :icon_turbo:

 

Mε το καλο Παναγιώτη! :new_thumright:

 

Χειροποιητη εξάτμιση απο ποιον;

Εκείνος σε συμβουλευσε για τις διαστασεις ή το αποφάσισες μονος σου;

Posted

Mε το καλο Παναγιώτη! :new_thumright:

 

Χειροποιητη εξάτμιση απο ποιον;

Εκείνος σε συμβουλευσε για τις διαστασεις ή το αποφάσισες μονος σου;

Να ΄σαι καλά φιλε Σταύρο!

Απευθύνθηκα στον Exhaust Flow Δανελάτο.

Στις διαμέτρους υπήρξε ταυτιση απόψεων αν και ο προγραμματιστης με παρότρυνε για full 70αρα.

Για πείτε καμια γνώμη οι πιο έμπειροι!

Posted

Και εγω πιστευω οτι καλυτερα θα ηταν φουλ 70. Τωρα οσον αφορα τον θορυβο, παιζει ρολο η ποιοτητα των καζανιων....

Posted

Φουλ 70αρα...για να μην ξανα μπαινεις και 2η φορα...μια και καλη :new_thumright:

 

 

 

 

Δεν ξερω μην μπεις για κανα 100αρι καταλυτη αργοτερα :new_lol:

Posted

Δεν έχω σκοπό να αλλάξω τουρμπίνα στο μέλλον κι απ'ότι έχω διαβάσει στο forum 63.5 είναι ok για πρώτο στάδιο.

Με 70άρα θα χάσω σε χαμηλές-μεσαίες; Το λέω γιατί το αμάξι δεν το δουλεύω ιδιαίτερα ψηλά.

Posted

Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς!

 

Εγώ έχω το ψυχανώμαλο 76-63.6 και το σκέφτομαι να βάλω 70άρα από καταλύτη και μετά....αλλά λυπάμαι το 700άρι.....

Posted

Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς!

 

 

+1000 :new_thumright:

Posted

Δεν θα χάσεις, βάλε 70άρα full και θα είσαι μια χαρά....καζάνια καλά και ''αθόρυβα'' και θα το καταευχαριστηθείς!

 

Εγώ έχω το ψυχανώμαλο 76-63.6 και το σκέφτομαι να βάλω 70άρα από καταλύτη και μετά....αλλά λυπάμαι το 700άρι.....

Γιατί το επέλεξες αυτό Δημήτρη?

 

 

ΥΓ: λίγο "μπουρί σόμπας της γιαγιάς" δεν είναι το Φ76...? :sFun_nahnahna3:

Posted

Γιατί το stg2 νομίζω της revo λέει για μεγάλο dp. Από εκεί και μετά κάνει πρόταση για 70. Τότε, μη γνωρίζοντας τί παίζει με τα turbo και τις εξατμίσεις πολύ καλά και έχοντας μικρή σχετικά εμπειρία με ατμοσφαιρικά θεώρησα πως με μια 63.5 θα κάνω την δουλειά μου και χωρίς πολύ θόρυβο.......Έκανα καλά ή όχι; θα δείξει...πάντως παράπονο έως τώρα δεν έχω...μόνο εάν βάλω 70άρα και δώ διαφορές θα ξέρω.

Posted

Γιατί το stg2 νομίζω της revo λέει για μεγάλο dp. Από εκεί και μετά κάνει πρόταση για 70. Τότε, μη γνωρίζοντας τί παίζει με τα turbo και τις εξατμίσεις πολύ καλά και έχοντας μικρή σχετικά εμπειρία με ατμοσφαιρικά θεώρησα πως με μια 63.5 θα κάνω την δουλειά μου και χωρίς πολύ θόρυβο.......Έκανα καλά ή όχι; θα δείξει...πάντως παράπονο έως τώρα δεν έχω...μόνο εάν βάλω 70άρα και δώ διαφορές θα ξέρω.

βασικά η ερώτησή μου ήταν "γιατί Φ76 στο DP" :sFun_nahnahna3: , αλλά οκ... κατάλαβα. :)

Posted

Αύριο μπαινει το Α4 για εξάτμιση!

 

Για πες εντυπωσεις Παναγιωτη.....!

Posted

Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια.

Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm.

Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ:

Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ.

Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους.

Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα.

Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί.

Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο.

Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project.

Posted

Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια.

Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm.

Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ:

Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ.

Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους.

Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα.

Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί.

Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο.

Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project.

 

Την μείωση στην διάμετρο του dp, και με δεδομένο πως το μήκος του είναι περιορισμένο, πώς την πέτυχε; Επίσης στα καλώδια θα πρέπει να έχει γίνει άψογη δουλειά για να διαβάζουν σωστά και μετά την επιμήκυνση οι αισθητήρες......

 

Φωτό και γρήγορα!!! :new_thumright:

Posted

Π.χ. σε μένα έχει γωνία 76mm από πλακάκι, 200άρι σπιράλ ενισχυμένο 76mm και αυτό και μέχρι τον καταλύτη επίσης 76mm από τον καταλύτη και μετά είναι 63,5.

 

dsc00319r.jpg

 

 

 

dsc00318yt.jpg

Posted

Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια.

Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm.

Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ:

Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ.

Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους.

Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα.

Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί.

Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο.

Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project.

 

Οταν λες 90αρι dp εννοεις την διαμετρο ή το σπιραλ?

Επισης γιατι σου αλλαξε θεση καταλυτη?

Posted

Οταν λες 90αρι dp εννοεις την διαμετρο ή το σπιραλ?

Επισης γιατι σου αλλαξε θεση καταλυτη?

Στα Β8 ο καταλύτης είναι ψηλά αμέσως μετά την τουρμπίνα.

Ο καταλύτης άλλαξε θέση μετά από δική μου προτροπή ώστε να ελευθερωθουν πιο πολύ τα καυσαέρια.

Το πλακάκι της τουρμπίνας είχε μεγάλο άνοιγμα από ότι μου είπε και το έκλεισε σταδιακά και ομαλά από Φ90 σε Φ80,Φ76,Φ70,Φ63,5.

Μιλάμε για μήκος σωλήνας ακουρμπαριστης χονδρικά 1.5 m μέχρι τον καταλυτη.

Επειδη λόγω δουλειάς δεν ήμουν παρών στο μεγαλυτερο μέρος της εγκατάστασης δεν έχω φωτό πριν τοποθετηθουν οι σωλήνες στο αυτοκίνητο.

Ωστόσο,το επίμαχο στένεμα φαίνεται με ανοικτό το καπώ και σύντομα θα ανεβάσω φωτο.

Πάντως το αμάξι δίνει από χαμηλα κι πολύ στρωτά οπότε θεωρώ πως για να το κάνει έτσι κάτι παραπάνω θα ήξερε.

Posted

Στα Β8 ο καταλύτης είναι ψηλά αμέσως μετά την τουρμπίνα.

Ο καταλύτης άλλαξε θέση μετά από δική μου προτροπή ώστε να ελευθερωθουν πιο πολύ τα καυσαέρια.

Το πλακάκι της τουρμπίνας είχε μεγάλο άνοιγμα από ότι μου είπε και το έκλεισε σταδιακά και ομαλά από Φ90 σε Φ80,Φ76,Φ70,Φ63,5.

Μιλάμε για μήκος σωλήνας ακουρμπαριστης χονδρικά 1.5 m μέχρι τον καταλυτη.

Επειδη λόγω δουλειάς δεν ήμουν παρών στο μεγαλυτερο μέρος της εγκατάστασης δεν έχω φωτό πριν τοποθετηθουν οι σωλήνες στο αυτοκίνητο.

Ωστόσο,το επίμαχο στένεμα φαίνεται με ανοικτό το καπώ και σύντομα θα ανεβάσω φωτο.

Πάντως το αμάξι δίνει από χαμηλα κι πολύ στρωτά οπότε θεωρώ πως για να το κάνει έτσι κάτι παραπάνω θα ήξερε.

 

Το ομαλά.... εσωτερικά στο σωλήνα του Dp πώς το πέτυχε;

Posted

Καλοριζικη Παναγιωτη.

Οντως ο καταλυτης ειναι πολυ κοντα στην τουρμπινα και για βελτιωση πηγαινει κατω απο το αμαξι!

 

Με προβληματιζει το σταδιακο στενεμα της διαμετρου! :sCo_hmmthink:

Posted

Λοιπόν,η εξάτμιση τοποθετήθηκε χθες και όλα φαινονται καλά όσον αφορά λαμπάκια και τέτοια.

Τελικά κατέληξα στο αρχικο πλάνο με 70αρι dp και 63.5 mm από καταλύτη και πίσω με 200αρη Hjs διαμέτρου Φ118 mm.

Βέβαια τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγώ:

Ο καταλύτης κατέβηκε αρκετά χαμηλά,σχεδόν κάτω από οδηγό-συνοδηγό με μάκρυμα των καλωδίων για τους λ.

Το dp το ξεκίνησε 90αρι και σταδιακά το κατέληξε σε 63.5 λίγο πριν τον καταλύτη,διάμετρο την οποία συνέχισε μέχρι τέλους.

Από τη δουλειά που έγινε έμεινα ευχαριστημένος όσο και από το αποτέλεσμα.

Το αμάξι δείχνει πιο ζωηρό σε χαμηλές-μεσαίες στροφές.

Από ήχο κάνει ένα ελαφρύ-γλυκό μπάσο χωρίς να ενοχλεί.

Βέβαια ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα για να το δω κι εκεί αν κάνει θόρυβο.

Τέλος, τη Δευτέρα θα πάω για update στο πρόγραμμα και να ολοκληρώσω προς το παρόν αυτό το μικρό project.

Καλά πατήματα!!! :sHa_thumbsup2:

Posted

Σε όλα τα Α4 με τον 1.8 ή το 2.0 ο καταλύτης εφάπτεται του τούρμπο για λόγους σίγασης και μείωσης καυσαερίων και γιαυτό σωστά σε βελτιώσεις απομακρύνεται για να μην δημιουργείται το φαινόμενο "bottleneck" που σημαίνει "πνίξιμο" όπως ο λαιμός σε μπουκάλι γυάλινο. Η σταδιακή μείωση διαμέτρου είναι επιβεβλημένη προκειμένου να διατηρηθεί το backpressure του τούρμπο σε σωστά επίπεδα για να μην "ξεφουσκώνει" από την μεγάλη διάμετρο που ταιριάζει σε μεγάλα τούρμπο.\

 

 

 

 

Δημήτρης

Posted
Καλά πατήματα!!!

Σε ευχαριστώ φίλε Kavouras! :sHa_thumbgoodjob:

 

Σε όλα τα Α4 με τον 1.8 ή το 2.0 ο καταλύτης εφάπτεται του τούρμπο για λόγους σίγασης και μείωσης καυσαερίων και γιαυτό σωστά σε βελτιώσεις απομακρύνεται για να μην δημιουργείται το φαινόμενο "bottleneck" που σημαίνει "πνίξιμο" όπως ο λαιμός σε μπουκάλι γυάλινο. Η σταδιακή μείωση διαμέτρου είναι επιβεβλημένη προκειμένου να διατηρηθεί το backpressure του τούρμπο σε σωστά επίπεδα για να μην "ξεφουσκώνει" από την μεγάλη διάμετρο που ταιριάζει σε μεγάλα τούρμπο.

 

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα :JC_goodpost:

Posted

Παναγιωτη με εισαγωγη τι θα κανεις;

Δεν χρειαζεται για 2ο σταδιο;

Posted

Προς το παρών φοράω ΚΝ φίλτρο τύπου πάνελ.

Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 400-500 € για εισαγωγή,λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος σε άλογα.

Δεν το αποκλείω βέβαια σαν μελλοντική αναβάθμιση γιατί ο ήχος της εξάτμισης με έχει πορώσει και από μπροστά μου ακουγεται κάπως...σαν ταξί.Σαν να λείπει κάτι!

Για το πρόγραμμα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού έχω επικοινωνήσει με τα παιδια της Overload και δε μου είπαν κάτι.

Από Σεπτέμβρη λέω να κάνω και μια νέα δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από αυτή την κίνηση.

Posted

Προς το παρών φοράω ΚΝ φίλτρο τύπου πάνελ.

Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 400-500 € για εισαγωγή,λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος σε άλογα.

Δεν το αποκλείω βέβαια σαν μελλοντική αναβάθμιση γιατί ο ήχος της εξάτμισης με έχει πορώσει και από μπροστά μου ακουγεται κάπως...σαν ταξί.Σαν να λείπει κάτι!

Για το πρόγραμμα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού έχω επικοινωνήσει με τα παιδια της Overload και δε μου είπαν κάτι.

Από Σεπτέμβρη λέω να κάνω και μια νέα δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από αυτή την κίνηση.

μπορείς να φτιάξεις και μία με πολύ λιγότερα χρήματα βέβαια, ψιλο-αντιγράφοντας λίγο κούρμπες και πώς είναι πάνω στο μοτέρ σου. Ο.Κ, δε θα πάρεις το 100% από την εισαγωγή, αλλά θα έχεις δώσει και το 1/4 (και λιγότερο) των χρημάτων μίας έτοιμης εισαγωγής.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.