strivis Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Προς το παρών φοράω ΚΝ φίλτρο τύπου πάνελ. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 400-500 € για εισαγωγή,λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος σε άλογα. Δεν το αποκλείω βέβαια σαν μελλοντική αναβάθμιση γιατί ο ήχος της εξάτμισης με έχει πορώσει και από μπροστά μου ακουγεται κάπως...σαν ταξί.Σαν να λείπει κάτι! Για το πρόγραμμα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αφού έχω επικοινωνήσει με τα παιδια της Overload και δε μου είπαν κάτι. Από Σεπτέμβρη λέω να κάνω και μια νέα δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από αυτή την κίνηση. Με το καλο λοιπον!
Dimitris_Kon Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 μπορείς να φτιάξεις και μία με πολύ λιγότερα χρήματα βέβαια, ψιλο-αντιγράφοντας λίγο κούρμπες και πώς είναι πάνω στο μοτέρ σου. Ο.Κ, δε θα πάρεις το 100% από την εισαγωγή, αλλά θα έχεις δώσει και το 1/4 (και λιγότερο) των χρημάτων μίας έτοιμης εισαγωγής. Στα κατά το διαμήκη άξονα τοποθετημένα Α4, δυστυχώς Γιώργο η λύση της εισαγωγής πάσχει και θέλει πολύ μελέτη, ενώ το αποτέλεσμα σε σχέση με τα εγκάρσια τοποθετημένα μοτέρ, είναι σχετικά μέτριο με τα τούρμπο παραγωγής - γνωμη μου. Δημήτρης
Krokodile Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Παναγιώτη καλό ριζική η εξατμηση. Καμία foto για να δούμε το κολαρακι? θα σε πάρω και τηλέφωνο για αυτά που σε ρώτησα τις προάλλες.
PanA4 Posted September 11, 2012 Author Posted September 11, 2012 Παναγιώτη καλό ριζική η εξατμηση. Καμία foto για να δούμε το κολαρακι? θα σε πάρω και τηλέφωνο για αυτά που σε ρώτησα τις προάλλες. Ευχαριστώ Νίκο. Έχω παραμελήσει το θέμα με τις φωτό,αλλά σύντομα θα ανεβάσω.
PanA4 Posted September 15, 2012 Author Posted September 15, 2012 Παραθέτω φωτό από το dp όπου φαίνεται το σταδιακό στένεμα της διατομής του. Για το τελικό καζανάκι και το θέμα της εμφάνισης δεν έχω φωτό μιας και είναι στα εργοστασιακά πρότυπα με διπλή απόληξη από την αριστερή μεριά.
strivis Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Παναγιώτη έκανες αναβάθμιση στο πρόγραμμα; Εντυπώσεις;
PanA4 Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Η αναβάθμιση έχει γίνει εδώ και δυο μήνες.Το αμάξι έχει δυναμώσει αισθητά σε όλο το φάσμα των στροφών,η δευτέρα μένει όλη κάτω πλέον. Έχοντας κάνει αναβάθμιση από τα 120 στα 220 άλογα δεν περίμενα ότι με την εξάτμιση θα δω τέτοια διαφορά,όμως διαφορά υπάρχει και είναι έντονη! Μένει όταν δροσίσει λίγο να κάνω μια δυναμομέτρηση για να δώ το κέρδος από την αλλαγή αυτή.
PanA4 Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Εδώ και μερικές ημέρες το Α4 κυκλοφορεί με καινούρια παπουτσάκια που μου τα έστειλε ο Αϊ-Βασίλης επειδή ήμουν καλό παιδί όλο το χρόνο. Λαστιχα: Continental ContiSportContact 5 245/40/18 Ζάντες:ΤΤRS replica 8x18 ET 45 1
strivis Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 Αυτά είναι..............!!! Παναγιώτη καλορίζικα φίλε! Το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ! Εσένα;;;χαχαχαχαχα!!! 1
PanA4 Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Αυτά είναι..............!!! Παναγιώτη καλορίζικα φίλε! Το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ! Εσένα;;;χαχαχαχαχα!!! Εννοείται πως μου αρέσει, αλλά με ξενίζει λίγο η αντίθεση που υπάρχει τώρα. Κροκόδειλε, μήπως θέλω κι άλλο χαμήλωμα;
johnas Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 (edited) φιλε πολυ ωραιο το συνολο τωρα που το βλεπω μου αρεσει αρκετα αν και την φοβομουν γιατι ειναι πολυ αραια τα μπρατσα..., αλλα διαψευστηκα!!!!!! καλα χλμ να εχεις!!!!!!ποσο σου πηγε το δωρακι;;;;; με εβαλες σε σκεψεις :g: Edited December 24, 2012 by johnas
Kavouras Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 απλά ΥΠΕΡΟΧΗ η ζάντα!!! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!! 1
Krokodile Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 Φίλε Παναγιώτη πολύ καλό. Στον πίσω θολό αυτό που είναι μέσα είναι σκύλος; Πλάκα κάνω. Μια χαρα είναι δεν θέλεις τίποτα. Τώρα είσαι έτοιμος απο όλα εμείς τι κάνουμε;
Scooby Doo Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 Μπράβο Παναγιώτη. Πολύ καλή επιλογή! Καλά χιλιόμετρα! ΥΓ. Τι άλλο έχει σειρά τώρα ?
PanA4 Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αν και πιστεύω πως μετά από τόσες αναφορές και ερωτήσεις κάποιοι από σας έχετε βάλει το χεράκι σας για την τελική επιλογή. φιλε πολυ ωραιο το συνολο τωρα που το βλεπω μου αρεσει αρκετα αν και την φοβομουν γιατι ειναι πολυ αραια τα μπρατσα..., αλλα διαψευστηκα!!!!!! καλα χλμ να εχεις!!!!!!ποσο σου πηγε το δωρακι;;;;; με εβαλες σε σκεψεις :g: 850€ για λαστιχα και 650€ για τις ζάντες. Φίλε Παναγιώτη πολύ καλό. Στον πίσω θολό αυτό που είναι μέσα είναι σκύλος; Πλάκα κάνω. Μια χαρα είναι δεν θέλεις τίποτα. Τώρα είσαι έτοιμος απο όλα εμείς τι κάνουμε; Με ένα προγραμματάκι θα είσαι κομπλέ! Μπράβο Παναγιώτη. Πολύ καλή επιλογή! Καλά χιλιόμετρα! ΥΓ. Τι άλλο έχει σειρά τώρα ? Ευχαριστώ Δημήτρη. Κάποια στιγμή θα αλλαχθούν και τα αμορτισέρ με κάποια ειδικά για χαμήλωμα και μετά βλέπουμε.
ianos Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 Παναγιώτη κουκλι! Απίστευτα όμορφο. Η αλήθεια είναι ότι οι Ζαντες αυτές δεν μου πολυαρεσαν όταν τις έβλεπα εκτός αυτοκινήτου. Τώρα που τις βλέπω πάνω όμως είναι με διαφορα πανέμορφες. Καλα χιλιόμετρα να έχεις 1
Theodore Saba Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 Παναγιώτη είσαι ..........πολύ μπροστά !!! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και έκανες πολύ καλά που μας άκουσες ! Να το χαίρεσαι!!! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα σου εύχομαι !!! 1
john tsop Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Αυτα ειναι!!!! εχει γουστο ο αι βασιλης !!!! χαχαχ κουκλι !!! και ανθρακι μπρατσο ..!!! 1
giogio Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Παναγιωτη εκανες πολυ καλη επιλογη,το αυτοκινητο εγινε πανεμορφο!!!!!
PanA4 Posted December 25, 2012 Author Posted December 25, 2012 Σας ευχαριστώ όλους και εύχομαι και σε σας ό,τι αναβάθμιση ονειρεύεστε για τα καμάρια σας να την πραγματοποιήσετε.
Dikonou Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Ειλικρίνα δεν περίμενα να του ταιριάζουν τόσο αυτές οι ζάντες............πανέμορφο!!!!! Να το χαίρεσαι!!!!
PanA4 Posted February 24, 2013 Author Posted February 24, 2013 Μέ τα νέα ζαντολάστιχα κάτι δε μου άρεσε.Οι θόλοι δεν γέμισαν όσο θα ήθελα και δεν ήμουν ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Μετά από έντονη σκέψη,προβληματισμό και πολύ διάβασμα,πήρα την απόφαση να τοποθετήσω αποστάτες και στους τέσσερεις τροχούς. Αφού έγιναν οι απαραίτητες μετρήσεις ακολούθησε η κατασκευή τους από εμένα μιας και το κατέχω το άθλημα. Τοποθετήθηκάν αποστάτες 16 mm μπροστά και 18 mm πίσω. Μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει τρέμουλα σε υψηλές ταχύτητες. Παρακάτω και μερικές φωτό για το πριν και το μετά: Πριν Μετά Πριν Μετά 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now