PanA4 Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 Έτσι παν, γιατί τα 120αρια δυναμωσαν παιδια!!! Το μπαρομετρο που λες να μπει; Δεν θέλω καγκουριες σε ένα τέτοιο ολοκληρωμένο σύνολο σαν το δικό σου!!! Όσο για το update στο προγραμμα μήπως καλύτερα να περιμένες να ανοίξει λίγο ο καιρός; Το μπαρόμετρο μάλλον θα μπει στο ταμπλώ αριστερά. Σιγά μην περίμενα να ανοίξει ο καιρός.Θα τον ανοίξω εγώ! 2
PanA4 Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 Ακούω φιλαράκι Τετάρτη ετοιμάσου, θα μετράς πίεση πλέον Δημήτρης Μου αρέσει που καταλαβαινόμαστε!!! 1
GianKitsa4 Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Το αμάξι γράφει και στο δρόμο τι να λέμε τωρα!!!! Μπράβο φιλαράκι εχεις κάνει πολυ καλη δουλειά σε ολα! 2
Theodore Saba Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Σήμερα,μετά από καιρό,βρήκα χρόνο και πήγα για update στο πρόγραμμα λόγω intercooler. Πρώτο πάτημα με το νέο file: Ο maf μέτρησε 193 gr/sec από 184 που ήταν πριν. Επίσης, το αμάξι σήκωσε 30.5 μοίρες αβανς. Από αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής η ιπποδύναμη υπολογίζεται στα 250+. Για το αβανς μου είπε πως είναι κορυφαία τιμή για 1.8 tfsi. Εισαγωγή και Intercooler κάνουν καλή δουλειά τελικά! Μπράβο ρε Πάνο, να τα χαίρεσαι !!! Πολύ και ποιοτική δύναμη !!! Τελικά είναι τρελά και τρέλα αυτά τα 120 hp !!!!! Στα κατάλληλα χέρια μεταμορφώνονται.................σε πυροβόλα !!! 4
PanA4 Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 Καλησπέρα σε όλους! Τον τελευταίο καιρό μου έχει καρφωθεί η ιδέα για περαιτέρω αναβάθμιση. Πρώτα απ' όλα μια ανακεφαλαίωση του τι φοραει το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής: Πρόγραμμα για 100 αρα βενζίνη Εξάτμιση με 70αρι dp και 63.5 η υπόλοιπη. Custom Εισαγωγή. Intercooler kit της CTS με παροχή μέχρι 600 hp. Πάμε τώρα στο "ψητό". Θέλω να αλλάξω την τουρμπίνα.Οι σκέψεις είναι : Μια ΙΗΙ σε διαμήκες μοτέρ( Μια APR Κ04 bolt on για το Β8. Οι απόρίες μου: Η ΙΗΙ ταιριάζει στο διαμήκες μοτέρ μου ή θα έχω κόψε-ράψε. Όποια τουρμπίνα κι αν επιλέξω,η εξάτμισή μου είναι τροχοπέδη; Η Κ04 που προανέφερα διαφέρει σε spool από την κλασική Κ04; O εργοστασιακός δίσκος μου με 60000 km ,θα αντέξει;Mέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Ευχαριστώ για την ανάγνωση και περιμένω συμβουλές από τους πιο "περπατημένους". 3
georgio3gr Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Πσνσγιωτη η μετατροπη Β8 με ΙΗΙ εχει γινει ηδη απο μελος του forum, τον giogio... http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/17331-audi-a4-b8-18tfsi-quattro-giogios-project/ Η εξατμιση για ΙΗΙ θεωρω οτι ειναι ικανοποιητικη... Ο Stef80 την δουλευει στο ΤΤ του με μαμα εξατμιση, αν δεν κανω λαθος... Για Κ04 ειναι μικρη... Αν πεις να δουλεψεις φουλ την ΙΗΙ, δλδ 40+ κιλα ροπη, δεν προκειται να αντεξει και πολλα πατηματα ο δισκος σου... Φιλαρακι που το εκανε σε leon tsi, ο δισκος του παρεδωσε πνευμα στον προγραμματισμο ακομα... Οπως και να'χει, χωρις να ξερω τις "ορεξεις" σου, απλα εχοντας δει πως παει 18αρι με IHI, για τα δικα μου γουστα θα ηταν οτι πρεπει... 2
Dimitris_Kon Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 Καλησπέρα σε όλους! Τον τελευταίο καιρό μου έχει καρφωθεί η ιδέα για περαιτέρω αναβάθμιση. Πρώτα απ' όλα μια ανακεφαλαίωση του τι φοραει το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής: Πρόγραμμα για 100 αρα βενζίνη Εξάτμιση με 70αρι dp και 63.5 η υπόλοιπη. Custom Εισαγωγή. Intercooler kit της CTS με παροχή μέχρι 600 hp. Πάμε τώρα στο "ψητό". Θέλω να αλλάξω την τουρμπίνα.Οι σκέψεις είναι : Μια ΙΗΙ σε διαμήκες μοτέρ( Μια APR Κ04 bolt on για το Β8. Οι απόρίες μου: Η ΙΗΙ ταιριάζει στο διαμήκες μοτέρ μου ή θα έχω κόψε-ράψε. Όποια τουρμπίνα κι αν επιλέξω,η εξάτμισή μου είναι τροχοπέδη; Η Κ04 που προανέφερα διαφέρει σε spool από την κλασική Κ04; O εργοστασιακός δίσκος μου με 60000 km ,θα αντέξει;Mέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Ευχαριστώ για την ανάγνωση και περιμένω συμβουλές από τους πιο "περπατημένους". Φιλαράκι η γνώμη μου είναι η εξής : 1) Διαφωνώ με την τοποθέτηση μεταχείρο APR, προτιμώ καινούργια ΚΟ4 κανονική ή ΙΗΙ. Θα κοίταζα περισσότερο προς ΙΗΙ μεριά, μιας και για να εκμεταλλευτείς την απόδοσή της, θες μπιέλες και μπεκ. 2) Για την ΚΟ4, αν τη δουλέψεις χαμηλά, δεν νομίζω τροχοπέδη, αλλά σίγουρα αν θες να ξεφύγεις σε δύναμη δεν σου κάνει, θες μεγαλύτερη εξάτμιση σε διατομή. 3) Ο δίσκος σου, είτε στη μια, είτε στην άλλη περίπτωση, θα την ακούσει σύντομα. Αυτό που θα έκανα εγώ είναι να έβαζα μια ΙΗΙ στο setup σου, χωρίς να πειράξω εξάτμιση, να ανεβάσω πίεση όσο με παίρνει προγραμματιστικά, άντε να βάλω και ένα σύστημα μεθανόλης για να κρατάω καθαρή την πολλαπλή εισαγωγής μου και μέχρι εκεί. Μην υποβαθμίζεις την απόδοση της ΙΗΙ, είναι αρκετά καλό value for money, άσε που η ΚΟ4 της APR δεν ξέρω αν και κατα πόσο μπορεί να "ελεγχθεί" προγραμματιστικά. Δημήτρης 3
giogio Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Καλησπέρα σε όλους! Τον τελευταίο καιρό μου έχει καρφωθεί η ιδέα για περαιτέρω αναβάθμιση. Πρώτα απ' όλα μια ανακεφαλαίωση του τι φοραει το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής: Πρόγραμμα για 100 αρα βενζίνη Εξάτμιση με 70αρι dp και 63.5 η υπόλοιπη. Custom Εισαγωγή. Intercooler kit της CTS με παροχή μέχρι 600 hp. Πάμε τώρα στο "ψητό". Θέλω να αλλάξω την τουρμπίνα.Οι σκέψεις είναι : Μια ΙΗΙ σε διαμήκες μοτέρ( Μια APR Κ04 bolt on για το Β8. Οι απόρίες μου: Η ΙΗΙ ταιριάζει στο διαμήκες μοτέρ μου ή θα έχω κόψε-ράψε. Όποια τουρμπίνα κι αν επιλέξω,η εξάτμισή μου είναι τροχοπέδη; Η Κ04 που προανέφερα διαφέρει σε spool από την κλασική Κ04; O εργοστασιακός δίσκος μου με 60000 km ,θα αντέξει;Mέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Ευχαριστώ για την ανάγνωση και περιμένω συμβουλές από τους πιο "περπατημένους". Παναγιωτη η ΙΗΙ ειναι μια καλη λυση,αρκετα ζωηρη στις μεσαιες στροφες και ψιλολαχανιαζει ψηλα.Θεωρω οτι ειναι μια αρκετα καλη λυση.Στην τοποθετηση τωρα δεν εχει μπελα,ειναι σχεδον bolton,με μοναδικη εξαιρεση την μικροαλλαγη των διαδρομων απο σωληνακια.Με την εξατμιση δεν θα εχεις θεμα κανενα,με τον δισκο ομως πιστευω οτι θα εχεις,μιας που η ΙΗΙ εχει ροπη απο χαμηλα Τωρα η Κ04 ειναι αλλο θεμα,με διαφορετικη λειτουργεια,ο Χρηστος απο την Κορινθο θα σε διαφωτισει σχετικως 1
GianKitsa4 Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Παναγιωτη η ΙΗΙ ειναι μια καλη λυση,αρκετα ζωηρη στις μεσαιες στροφες και ψιλολαχανιαζει ψηλα.Θεωρω οτι ειναι μια αρκετα καλη λυση.Στην τοποθετηση τωρα δεν εχει μπελα,ειναι σχεδον bolton,με μοναδικη εξαιρεση την μικροαλλαγη των διαδρομων απο σωληνακια.Με την εξατμιση δεν θα εχεις θεμα κανενα,με τον δισκο ομως πιστευω οτι θα εχεις,μιας που η ΙΗΙ εχει ροπη απο χαμηλα Τωρα η Κ04 ειναι αλλο θεμα,με διαφορετικη λειτουργεια,ο Χρηστος απο την Κορινθο θα σε διαφωτισει σχετικως Γιώργο τροποποίηση στο πλακάκι του DP δεν θέλει? 2
giogio Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Γιώργο τροποποίηση στο πλακάκι του DP δεν θέλει? Οχι τιποτα απολυτως!Μονο στα σωληνακια αλλαζεις πλευρα οδευσης.Θα βγαλω μια φωτο να το δεις
GianKitsa4 Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Οχι τιποτα απολυτως!Μονο στα σωληνακια αλλαζεις πλευρα οδευσης.Θα βγαλω μια φωτο να το δειςΆντε γιωργο δώσε φωτο στο λαό να δουμε γιατι μας έχουν μπερδέψει
basiliskaz Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Άντε γιωργο δώσε φωτο στο λαό να δουμε γιατι μας έχουν μπερδέψει και ενα βιντεακι να το δουμε και να spoo λαρει..
giogio Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 Άντε γιωργο δώσε φωτο στο λαό να δουμε γιατι μας έχουν μπερδέψει Φωτο 4
GianKitsa4 Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Και μια τελευταια Γιώργο κανόνισε την Τετάρτη αν μπορείς να περάσεις από έδρα να το δούμε απο κοντά να μας φύγουν όλες οι απορίες!!!! 3
giogio Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Γιώργο κανόνισε την Τετάρτη αν μπορείς να περάσεις από έδρα να το δούμε απο κοντά να μας φύγουν όλες οι απορίες!!!! Γιαννη δυστηχως το προγραμμα μου ειναι φουλ,γυρισα απο Ιταλια,φευγω για 2 βδομαδες Λετονια,γυριζω και για εναν μηνα σχεδον παω Γερμανια.
ChRiS82 Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Παναγιώτη απο πιέσεις έχουμε νούμερα ή ακόμα δεν έβαλες μπαρόμετρο; Ρε μπαγάσες τρώγομαι συνεχώς με αυτά που διαβάζω και το θέμα είναι πως κατέλληξα εδώ μετά απο αναζήτηση ιντερκουλερ,και το CTS με έφερε εδώ στο φόρουμ κλασικά,να διαβάζω για το αυτοκίνητο σου
PanA4 Posted May 22, 2014 Author Posted May 22, 2014 Έχω βάλει Χρήστο και σύντομα μετά από κάποιες μικροαλλαγές θα είμαι σε θέση να σου πώ τιμές πίεσης. 1
PanA4 Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Παναγιώτη απο πιέσεις έχουμε νούμερα ή ακόμα δεν έβαλες μπαρόμετρο; Ρε μπαγάσες τρώγομαι συνεχώς με αυτά που διαβάζω και το θέμα είναι πως κατέλληξα εδώ μετά απο αναζήτηση ιντερκουλερ,και το CTS με έφερε εδώ στο φόρουμ κλασικά,να διαβάζω για το αυτοκίνητο σου Μετά από ένα μικροπροβληματάκι που είχα με μια σωλήνα από το intercooler,το αμάξι δουλεύει υποδειγματικά και οι πιέσεις που βλέπω σύνήθως είναι: 1.25-1.3 over 1.1 σταθερή και 0.6 περίπου στον κόφτη. 1
tasossline Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Κανένα λογκ δεν έχεις ρε φιλε να δούμε πως δουλεύει ;
PanA4 Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Δεν έχω κάνει ακόμη Τάσο. Σύντομα θα γίνει και αυτό! Κον πες αλέυρι;
tasossline Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Χαχαχαχχαχαχαχαχααχααχαχαχα Αχ αυτό το παιδί έχει μπλέξει μαζί σας και δεν μπορεί να κανεί και τίποτα ,Αρέ μητσο τι τραβάς και δεν το μάρτυρας . 3
PanA4 Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Τον περιμένω να γυρίσει από τις βουτιές του. Τώρα που καλοκαίριασε πάει...Ζακ Υβ Κουστώ ο Μήτσος,χαχαχαχα! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now