PanA4 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Αυτός που μου έφτιαξε τον δίσκο έχει φτιάξει και σε άλλα μέλη εξαφτερο με επιτυχία. Πιστεύω ότι ξέρει. Ξέρει; 1
Dikonou Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Λοιπόν...να τα πάρω ένα ένα Στο δικό σου σεταπ δεν θέλει τίποτα έλεγχο. Απλά το βολάν ένα καθάρισμα, αλλά το πλατό εάν βάλεις εξάφτερο και έχει ρύθμιση κενών θα πρέπει να στο λύσει και να το ξαναδέσει. Στην λύση που σου πρότεινα πιο πάνω, απλά βολάν φτιαχτό και δίσκος από μοντέλο του γκρούπ οργανικός. 1
powergolf Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Παναγιώτη εχω ψαξει για επωνυμο και ολοι μου λενε οτι δεν υπαρχει ετοιμο για 228mm. Οσο για το kevlar που σκεφτομουνα και εγω να τον κανω μαστορας που φτιαχνει δισκο-πλατο μου τον απεκλεισε τον kevlar γιατι μου ειπε οτι ειχε καποια θεματα( με καποια αμαξια που ειχε φτιαξει) και δεν το συνιστα πλεον σαν υλικο τριβης. Αυτο που μου πρωτεινε ειναι οργανικος δισκος με ενισχυμενο πλατο και να του στειλω μαζι και το βολαν για να τα ζυγισει ολα μαζι.(κοστος 280ευρω μαζι και το ρουλεμαν). Μου ειπε και για εξαφτερο αλλα εγω δεν ηθελα. Το μονο που υπαρχει ειναι αυτο αλλα δεν ειναι επωνυμο.http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8K2-B8-11-07-%3E/1-8-TFSI-88-kW-;-01/2008-/Replacement-Clutch-Kit-Custom-Made-Reinforced::685.html ΜΟΝΟ custom λυση υπαρχει. 1
PanA4 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Έχω την εντύπωση ότι οργανικός και Kevlar είναι το ίδιο. Κάνω λάθος;
GTaros Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 (edited) Οχι δεν κάνεις λαθος Edited May 8, 2016 by gtaros
PanA4 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Παναγιώτη εχω ψαξει για επωνυμο και ολοι μου λενε οτι δεν υπαρχει ετοιμο για 228mm. Οσο για το kevlar που σκεφτομουνα και εγω να τον κανω μαστορας που φτιαχνει δισκο-πλατο μου τον απεκλεισε τον kevlar γιατι μου ειπε οτι ειχε καποια θεματα( με καποια αμαξια που ειχε φτιαξει) και δεν το συνιστα πλεον σαν υλικο τριβης. Αυτο που μου πρωτεινε ειναι οργανικος δισκος με ενισχυμενο πλατο και να του στειλω μαζι και το βολαν για να τα ζυγισει ολα μαζι.(κοστος 280ευρω μαζι και το ρουλεμαν). Μου ειπε και για εξαφτερο αλλα εγω δεν ηθελα. Το μονο που υπαρχει ειναι αυτο αλλα δεν ειναι επωνυμο.http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8K2-B8-11-07->/1-8-TFSI-88-kW-;-01/2008-/Replacement-Clutch-Kit-Custom-Made-Reinforced::685.html ΜΟΝΟ custom λυση υπαρχει. Για το στάδιο που είσαι είναι μια χαρά. Σε μένα έπεσε λίγος. Ίσως δεν έκανα τέλειο στρώσιμο, τι να πω.
GTaros Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Δεν είναι θέμα στρωσιματος. Αφού είναι σωστά ρυθμισμενος προφανώς έχεις ξεπεράσεις τις δυνατότητες του. Και εγώ μόλις έφτιαξα και την εισαγωγή εκλασε πάνω του ο δίσκος.... Με παρέσυρε ο Καβούρα να βαράω 2+ bar και τώρα θα πλερωσω 2
GTaros Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Ε ναι ρε φιλε αλλά είναι πολύ ωραία!!! Γλυστραγα με το πλάι με τα τέσσερα όλη την δευτερα...... 4
NASSOS Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Παναγιωτη δυστυχως στα αλογα και στην ροπη που εισαι το θεμα δισκος-πλατο ειναι ενα θεμα που θελει ψαξιμο.Σιγουρη λυση μεχρι τωρα για 228 δεν υπαρχει....Εψτιαξες οργανικο δεν σου βγηκε.....δοκιμασε εξαφτερο,νομιζω οτι θα εισαι οκ.Ολα εχουν τα υπερ και τα κατα.Σκεφτεσαι να παραμεινεις σε αυτα τα πλαισια της δυναμης;Το ποσο θα κρατησει ο εξαφτερος εξαρταται απο το ποσο βαρυ ποδι εχεις....αν και νομιζω οτι δεν εισαι καυτης....! 1
PanA4 Posted May 9, 2016 Author Posted May 9, 2016 Παναγιωτη δυστυχως στα αλογα και στην ροπη που εισαι το θεμα δισκος-πλατο ειναι ενα θεμα που θελει ψαξιμο.Σιγουρη λυση μεχρι τωρα για 228 δεν υπαρχει....Εψτιαξες οργανικο δεν σου βγηκε.....δοκιμασε εξαφτερο,νομιζω οτι θα εισαι οκ.Ολα εχουν τα υπερ και τα κατα.Σκεφτεσαι να παραμεινεις σε αυτα τα πλαισια της δυναμης;Το ποσο θα κρατησει ο εξαφτερος εξαρταται απο το ποσο βαρυ ποδι εχεις....αν και νομιζω οτι δεν εισαι καυτης....! Κάπου εκεί θα μείνω,από άποψη ισχύος και ροπής. Σκέψου πως ακόμη έχω το πρόγραμμα που είχα με τον μαμά δίσκο και είχαμε προσέξει να μη δώσουμε ροπή από πολύ χαμηλά. 1
PanA4 Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Καλησπέρα παιδιά! Ξαφνικά δεν τουρμπιζει καθόλου. Καμία ιδέα;
GTaros Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Δώσε πληροφορίες στο λαό μπας και βοηθήσουμε.... 1
PanA4 Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Χθες σε ταξίδι, κάποια στιγμή δεν τουρμπισε αλλά μετά όλα καλά. Μάλλον μου φάνηκε, σκέφτηκα. Σήμερα σε μια μικρή βόλτα στο πήγαινε όλα καλά, στο γυρισμο όσο και να πατούσα γκάζι το μπαρομετρο έδειχνε μέχρι μηδέν. Υποπιεσεις, κανονικά. Επίσης δεν τραβάει.
PanA4 Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Θα το δω αύριο το πρωί. Μακάρι να είναι κάτι απλό. Βαρέθηκα να μου τυχαινουν όλα μέσα στον Αύγουστο με κλειστά συνεργεια.
Dimitris_Kon Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 (edited) Τσεκαρε βλάβες με διαγνωστικό, μετά έλεγξε σωληνώςεις τουρμπο, σωληνάκια n75 και αν ακόμα δεν βγάλεις άκρη, λύσε κολλάρο εισαγωγής και δες με τη χέρι σου αν γυρνάς φτερωτή. Δημήτρης Edited August 14, 2016 by Dimitris_Kon 1
PanA4 Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Δημήτρη έβγαλα μαφ αλλά δεν άλλαξε κάτι. Διαγνωστικό όταν επιστρέψω Αθήνα. Αύριο το πρωί ότι μπορώ να δω μόνος μου θα το κάνω. Παίζει να είναι αντλία υψηλής;
Dimitris_Kon Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Μπορεί ναι ειναι πιθανό αλλα βγάζει check αν δεν τουρμπιζει καθόλου. Αν μπορεις βγάλε το κολλάρο εισαγωγής να δεις οτι γυρνάει η φτερωτή ελεύθερα. Δημήτρης
PanA4 Posted August 15, 2016 Author Posted August 15, 2016 Καλημέρα. Σωληνακια κομπλέ, σωληνωσεις intercooler OK. Έχω μικρή δυσκολία στο να πάρει μπροστά ο κινητήρας και ανεβάζω μέχρι 0.2 bar. Πλέον έχω αναμμένο και το check. Το μυαλό μου πάει σε αντλία υψηλής. Σε τέτοια περίπτωση, επειδή είμαι μακριά από αντιπροσωπία, διαγνωστικό, μπορώ να κατέβω οδικώς Αθήνα ή καλύτερα οδική;
Kavouras Posted August 15, 2016 Posted August 15, 2016 Καλημέρα. Σωληνακια κομπλέ, σωληνωσεις intercooler OK. Έχω μικρή δυσκολία στο να πάρει μπροστά ο κινητήρας και ανεβάζω μέχρι 0.2 bar. Πλέον έχω αναμμένο και το check. Το μυαλό μου πάει σε αντλία υψηλής. Σε τέτοια περίπτωση, επειδή είμαι μακριά από αντιπροσωπία, διαγνωστικό, μπορώ να κατέβω οδικώς Αθήνα ή καλύτερα οδική; αν είναι αντλία, καλύτερα οδική....
PanA4 Posted August 15, 2016 Author Posted August 15, 2016 Επιβεβαιωμενο δεν είναι τίποτα. Η οδική θα με κατεβάσει Αθήνα ή μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο; Πέρυσι που είχα ζητήσει μεταφορά ήθελαν ραντεβού και να το μεταφέρουν ασυνοδευτο. Κάτι τέτοιο δεν το κάνω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now