Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ως προς το ανώτατο όριο!!!

Posted

Ως προς το ανώτατο όριο!!!

380, να το αφήσω? :D

Posted

Η piper δουλεύει στεγνή. Παρόλα αυτά κάποιοι βάζουν λάδι. Αν δεν κάνει ζημιά στο μαφ απο άποψη φίλτρου σίγουρα βοηθάει.

 

Η ουσία είναι να μην είναι το λάδι τόσο που να πηγαίνει στο μαφ γιατί μετά διαβάζει ότι να ναι.

  • Like 1
Posted

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Καβουρα, τώρα έχω κι έναν στόχο με τον νέο τίτλο! Εύγε!!!

  • Like 2
Posted (edited)

Λοιπόν Μόλις στεγνώσει θα κάνεις το εξης:

Θα πεταξεις τη φιλτροχοανη στον αέρα, πρόσεξε να κάνει 3 πιρουετες και καθώς θα πέφτει θα ψεκάζεις λάδι από 23.5 πόντους μακριά συνεχόμενα. Θα το κάνεις αυτό 3 φορές. Μετά φωνάζεις παπά και κάνει ένα ευχέλαιο πριν το βάλεις στο αμάξι, γιατί αν το κάνει μετά δεν πιάνει. Πρέπει να ξαναπλυνεις και όλη η διαδικασία από την αρχη.

Πίστεψε με εχώ δει αλογα γνησια

Edited by A80Avant
  • Like 3
Posted

Με τη ζέστη του καλοκαιριού πόσο λιγότερη πίεση θα πρέπει να βλέπω. Πόσο περίπου χάνει ένα μοτέρ.

Είτε με μαφ είτε χωρίς δεν βλέπω διαφορά. Έχω πλυνει φίλτρο, μαφ.

Υπάρχει κάποιος διαθέσιμος για λογκαρισμα μετά τον Δεκαπενταυγουστο;

Posted

Με τη ζέστη του καλοκαιριού πόσο λιγότερη πίεση θα πρέπει να βλέπω. Πόσο περίπου χάνει ένα μοτέρ.

Είτε με μαφ είτε χωρίς δεν βλέπω διαφορά. Έχω πλυνει φίλτρο, μαφ.

Υπάρχει κάποιος διαθέσιμος για λογκαρισμα μετά τον Δεκαπενταυγουστο;

Πανο ειναι αναλογως το κωδικα, το εαν χανεις ή εαν σηκωνεις παραπανω , γιατι τι επαθες?

Posted

Αυτό που έχω γράψει παραπάνω Τάσο!

Σίγουρα δεν μπορώ να δω τις πιέσεις του Χειμώνα ούτε έχω αυτή την πεποίθηση.

Δεν βλέπω όμως τις περσινες πιέσεις του καλοκαιριού.

Αέρα δεν χάνω, σκαστρα και wg καλές. Ν75 καινούρια, pcv καινούρια, αντλίες βενζίνης νέες επίσης.

Posted

Αυτό που έχω γράψει παραπάνω Τάσο!

Σίγουρα δεν μπορώ να δω τις πιέσεις του Χειμώνα ούτε έχω αυτή την πεποίθηση.

Δεν βλέπω όμως τις περσινες πιέσεις του καλοκαιριού.

Αέρα δεν χάνω, σκαστρα και wg καλές. Ν75 καινούρια, pcv καινούρια, αντλίες βενζίνης νέες επίσης.

Aαααααα οκ εγω νομιζα οτι το ειχες διορθωσει και ειναι καινουργιο τωρα αυτο .

Posted (edited)

Πανο θα ειμαι Αθήνα την εβδομάδα, αν ειναι να κάνουμε κανα λογκαρισμα.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Posted

Έγινε Δημήτρη. Θα σου τηλεφωνήσω να το κανονίσουμε. Ευχαριστώ!

  • Like 1
Posted

Πανο, εχεις παρατηρησει οτι παει χειροτερα το αμαξι...;;; η απλα βλεπεις λιγοτερη πιεση στο μπαρομετρο;;; Αν και σπανιο αλλα λεω εαν δεν βλεπεις να εχει χασει το αμαξι μηηηηπως λεω μηπως το μπαρομετρο για καποιο λογο δειχνει οτι να ναι, πολυ μπακαλιστικη σκεψη αλλα πριν αρχισεις να αλλαζεις και να αλλαζεις πραγματα αφου δεν εχετε εντοπισει καποιο προβλημα και εχεις αλλαξει και τσεκαρει τα πιο πιθανα πραγματα, τσεκαρε και αυτο....

 

Σιγουρα ομως με ενα λογκ ζητουμενης και πραγματικης πιεσης θα δεις ακριβως τι κανεις

  • Like 1
Posted

Σίγουρα το μπαρομετρο μου δεν είναι στην καλύτερη του κατάσταση. Πέρα από αυτό όμως όμως,δεν έχω το surging που είχα.

Ένα log ίσως δείξει κάτι.

Λες να το συνηθισα;

Posted

Σιγουρα το χεις συνηθισει, ποτε τα αλογα δεν μας ειναι αρκετα!! Η ζεστη πιστευω παιζει κ αυτη τον ρολο της αλλα απ οτι καταλαβαινω απο τον τροπο που ψαχνεσε ειναι αρκετη η απωλεια πιεσης που βλεπεις στο μπαρομετρο...Κανε ομως το λογκαρισματακι σου να δεις να βγαλεις εναν μπουσουλα για να ξερεις απο που να ξεκινησεις!!!

  • Like 1
Posted (edited)

Έλυσα τον map και είδα ότι ήταν λερωμενος με λάδι. Τον καθάρισα πρόχειρα μιας και δεν είχα σπρέι καθαρισμού. Υπάρχει περίπτωση ένας map που δεν μέτρα σωστά να προκαλέσει μείωση ισχύος και αύξηση κατανάλωσης;

Edited by PanA4
Posted

Έλυσα τον map και είδα ότι ήταν λερωμενος με λάδι. Τον καθάρισα πρόχειρα μιας και δεν είχα σπρέι καθαρισμού. Υπάρχει περίπτωση ένας map που δεν μέτρα σωστά να προκαλέσει μείωση ισχύος και αύξηση κατανάλωσης;

Ρε Πανο καθαρισες ειπες τον μαφ, δεν μιλας με το Θοδωρη να σου δωσει λιγο τον δικο του το μαφ να δεις μηπως θελεις μαφ ?

Posted

Ρε Πανο καθαρισες ειπες τον μαφ, δεν μιλας με το Θοδωρη να σου δωσει λιγο τον δικο του το μαφ να δεις μηπως θελεις μαφ ?

Τάσο, αν είχε θέμα ο μαφ το αμάξι δεν έπρεπε να πηγαίνει καλύτερα όταν τον ξεφυσωσω; Δεν είχε διαφορά.

Posted

Τάσο, αν είχε θέμα ο μαφ το αμάξι δεν έπρεπε να πηγαίνει καλύτερα όταν τον ξεφυσωσω; Δεν είχε διαφορά.

οχι δεν θα επρεπε να πηγαινει καλυτερα γιατι το ριχνει σε ασφαλες χαρτη συν οτι αλλαζει και το μειγμα και δουλευει το αμαξι πιο ηπια και πηγαινει κομμενα, επισης εαν δεν ειναι 100% αρπαγμενος και ειναι στην αρχη του κακου δεν μπορεις να καταλαβεις και πολλα, πιστευω μια δοκιμη καλο ειναι με αλλαγη μαφ, πες και τον Δημητρη οταν λογκαρετε να σου δωσει απο το δικο του εκεινη την ωρα και λογκαρετε και με το δικο σου μαφ αλλα και με το δικο του .

 

Επισης μια ερωτηση , ποτε ειχες βαλει το προγραμμα για κ04?

  • Like 1
Posted

Δύο χρόνια πριν.

Posted

Εποχη πρεπει να εννοει ο Τασος Πανο, καλοκαιρι χειμωνα....

Posted

Αν εχει οποιοδήποτε θέμα ο αισθητήρας πίεσης τότε θα το καταλάβαινες Πανο. Δεν ειναι σαν τον αισθητήρα maf.

 

 

Δημήτρης

Posted

Αυτό που έχω γράψει παραπάνω Τάσο!

Σίγουρα δεν μπορώ να δω τις πιέσεις του Χειμώνα ούτε έχω αυτή την πεποίθηση.

Δεν βλέπω όμως τις περσινες πιέσεις του καλοκαιριού.

Αέρα δεν χάνω, σκαστρα και wg καλές. Ν75 καινούρια, pcv καινούρια, αντλίες βενζίνης νέες επίσης.

Στο φασμα 6-7000στρ ποσο αποκλιση εχεις με το χειμωνα?

Posted (edited)

Σε όλο το φάσμα στροφών βλέπω 0.2-0.25 bar λιγότερο,σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι.

Edited by PanA4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.