Jump to content

Recommended Posts

Posted

Μου θύμισες διάλογο πριν καμιά 5αρα χρόνια που λέγανε ότι για τα μις φταίει το πρόγραμμα χαχα

Δεν ξέρω Δημήτρη εγώ θα το έβλεπα στον δρόμο το αμάξι. Ουτε θέλω να λέω πράγματα που δεν έχω στοιχεία. Μηχανικός δεν είμαι ούτε έξυπνος το παίζω προφανώς.. Το Dyno το συγκεκριμένο δεν θα το λαμβανα υπόψη σαν στοιχείο ειδικά από τη στιγμή που στον δρόμο είπε ο Πάνος ότι δεν παρατηρεί και κάτι. Και εύχομαι να βγω και σωστός ;)

 

 

Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Και κάποιοι λέγανε ότι φταίνε ελατήρια βαλβίδων εξαγωγής...... Και ξηλωνονταν ο κόσμος......

Posted

Νασος;

Να γράψουμε κάποια πράγματα έξω από τα δόντια, γιατί εμένα ξέρεις αυτά τα "φαντάσματα" που κάποιοι λένε ή δημιουργούν (δε με νοιάζει γιατί το κάνουν, στα @@ μου κιόλας, αλλά δεν είναι ωραίο και δίκαιο):

(σοβαρός απολογισμός και ξεκαθαρίσμα των πραγμάτων που γενικά αιωρούνται χωρίς λόγο, όποιος θέλει το διαβάζει, δεν αφορά άμεσα το πρόβλημα του Πάνου, αλλά περισσότερο αναφορικά με το τι συμβαίνει με τα revlimit προγράμματα και τα misfires σε υψηλές στροφές και μεγάλες πιέσεις)

 

 

Στο αμάξι του Νάσου δεν κλείνει πεταλούδα. Ποτέ δεν έκλεινε. Δεν ξέρω ποιός το είπε ή ποιός στο είπε, αλλά δεν ισχύει. Πάμε παρακάτω. Ο Νάσος έκανε misfires στο ιδιαίτερα επιθετικό πρόγραμμα που έχει και πιστεύουμε (εμείς = εγώ, νασος, Γιώργος/κεμ που το έχουμε συζητήσει σε καφέδες κατά καιρούς) ότι μάλλον προέρχονται από τα ελατήρια βαλβίδων. Το "πρόβλημα"/φαινόμενο είναι ιδιαίτερα περίεργο(?) γιατί με ελάχιστα μικρότερη πίεση δεν το εμφανίζει και επίσης το κάνει μόνο μετά από αρκετά/πολλά πατήματα. Όπως αντίστοιχα εμφανίζεται και στο δικό μου αν το τσιτώσω πολύ (στο high που έχω 1,7+ στις 6800-6900rpm). Προσωπικά δε δέχομαι να παίξουμε στο 1,6 στο high για να μην κάνει misfires. Θέλω να λύσω το πρόβλημα, όχι να παίξω τη στρουνθοκάμηλο.

 

Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου (που δεν είμαι και "γνώστης" - το ξαναλέω) είναι καθαρά μηχανικό, γιατί αν ήταν προγραμματιστικό θα το έκανε από το 1ο-2ο-3ο πάτημα και όχι στο 15ο (πχ). Και προσωπικά δε μειώνω πίεση γιατί όπως έχω πει (και στο δικό μου topic για το δικό μου αμάξι): η high είναι μόνο για "κόντρα". Πατάς 1-2-3-5 φορές και το γυρίζεις low (1,5 over - δε θυμάμαι κόφτη τώρα), που επίσης το αμάξι κινείται πολύ αξιοπρεπώς. Δεν είναι για χόρταση.... Γιατί έτσι το έχω φτιάξει εγώ. Κόβεις 2% παλμό από bc και γίνεται "για χόρταση". Απλά εγώ δε θέλω για τους λόγους που είπαμε (χρήση μόνο κόντρα).

Πολλές φορές μου είπε ο προγραμματιστής "να κόψουμε καλύτερα ελάχιστη πίεση? να είναι πιο χρηστικό το high ρε παιδί μου" και είπα κατηγορηματικά όχι.

 

Είναι και προφανές (για μένα τουλάχιστον) ότι όσο πιο ήπιο είναι το πρόγραμμα, τόσο λιγότερα "θέματα" του μοτερ θα φέρει στην επιφάνεια, αφού είναι πιο μακρυά από τα όρια ανοχής/αντοχής των πραγμάτων που φοράει.

 

Και για να το κλείσουμε, γιατί δε μου αρέσει αυτό που γίνεται, να πω μερικά προσωπικά θέματα που ίσως δεν έχουν θέση άμεση εδώ, αλλά παρόλα αυτά εξηγούν αρκετά πράγματα που για καποιους είναι "πηγή προβλήματος και γι' αυτό δεν γράφει, δεν τα λέει" και άλλες τέτοιες μπουρδολογίες (δεν πάει σε σας Πάνο και Δημήτρη, αλλά κολλάει στο όλο κλίμα του post):

 

Απλά και ειλικρινά:

1) δεν είμαι μπροστά από ένα πληκτρολόγιο όλη ή κάθε 2η μέρα (δεν ξέρω για τους άλλους και δε με νοιάζει, αλλά όταν φεύγω από το γραφείο στις 20:00 και στις 21:00, λέω να πάω να παίξω με τα παιδιά μου και όχι να τρέχω να ρυθμίζω το αμάξι - το αμάξι δεν είναι το μόνο ενδιαφέρον πράγμα στη ζωή μου, sorry κιόλας...πλέον ίσως είναι και αρκετά κάτω στη λίστα λόγω παιδιών)... Έχω πιάσει τον εαυτό μου να έχει να κάνει και 15 μέρες log-in από το κινητό στο φόρουμ. Ναι...τόσο πολύ πήζω στη νέα δουλειά. Τι να κάνουμε?

 

2) το πιστεύει κάποιος ή όχι, επειδή η σχέση μου με τον προγραμματιστή "μου" είναι συγγενική, προφανώς δείχνω πολύ μεγάλη κατανόηση, όταν ο άλλος έχει φάει όλη μέρα σκίσιμο/δουλειά και έρχομαι εγώ στις 21:30 από το γραφείο και τον ακούω κομμάτια στο τηλέφωνο. Ντάξει.....Αμάξι και σίδερα είναι. Να πα να γαμηθεί το αμάξι. Δε με νοιάζει και δε θα πάθει κάτι αν περάσουμε σοβαρό (σουπερ) πρόγραμμα ή φτιάξουμε και τη Χ μλκια που θέλω ή βελτιστοποιήσω στο πρόγραμμα μετά από 1-2 ή και 3 μήνες. Ούτως ή άλλως το αμάξι το φτιάχνω στον ελεύθερο χρόνο μου για πάρτη μου, με πρώτο γνώμονα την οικογένεια και το να μη λείψει τίποτα σε κάνεναν (έστω και σε μελλοντικό σενάριο) και όχι για να κάνω κόντρες ή για να "δειχτώ". Δε με νοιάζει καν αυτή η διάσταση του αυτοκινήτου. Αν με ενδιέφερε, πιστέψτε με, θα είχα RS3 8V του 2018 τώρα, όχι Α3 8P 1800 του 2008 (πραγματικό σενάριο).

 

Συγνώμη που χαλάω το μύθο και τις φαντασιώσεις κάποιων που κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα (δυστυχώς γι' αυτούς ο χώρος της βελτίωσης στην Ελλάδα είναι "ένα τασάκι"), αλλά αυτή είναι η μόνη αλήθεια.

Άντε μπας και ξεκολλήσουμε και να πάμε παρακάτω και μας φύγει η προκατάληψη που μας "φυτεύουν" οι προγραμματιστές και οι "φανατικοί" των προγραμμάτων για τους ανταγωνιστές.

 

Έλεος πια!!! Προϊόντα είναι, όπως είναι και τα αθλητικά παπούτσια που φοράμε ή οι μπλούζες... Αν αύριο το πρωί το πρόγραμμα revlimit δε μου κάνει ή η audi δεν βγάζει το αμάξι που με ικανοποιεί, θα αλλάξω μάρκα-εταιρία και τέλος. 

 

Τα είπα όλα να τελειώνουμε να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας (που έτσι νομίζουν κάποιοι ότι γίνεται δηλαδή, αλλά τελοσπάντων... το "αυτό"). Πάμε παρακάτω μπας και βοηθήσουμε τον Πάνο...

 

 

 

@PanA4,

Σορρυ για την απολογία μέσα στο δικό σου θέμα Πάνο. Το έβαλα σε spoiler. Ελπίζω να το "έσωσα". Αν ενοχλεί, το μεταφέρω άμεσα αλλού.

 

Πάμε στο θέμα σου: Είπες ότι έκλεισε η πεταλούδα. Πώς το ξέρεις? Έχεις log? Ή το υποψιάζεσαι? Αν ναι, μπορούμε να το δούμε ή να το δω εγώ αν δε θες να το φέρεις δημόσια διαθέσιμο?

 

Επιπλέον, όταν λες ότι σήκωσε πολύ πίεση, πόση? Ρωτάω γιατί εγώ αυτές τις λίγες φορές που ανέβασα στο δυναμόμετρο το αμάξι, πάντα είχα το ανάποδο πρόβλημα. Το μοτέρ δεν "έβλεπε" φορτίο και δε σήκωνε το "σωστό" over (και άρα και εν τέλει και πίεση κόφτη) που έβλεπα στο δρόμο. Γι' αυτό ρωτάω...

 

Τέλος, επειδή κολλάμε στο δέντρο και ίσως χάνουμε το δάσος, να βάλω έναν ακόμα παράγοντα στην εξίσωση: το πρόγραμμα είναι λογικό (και σωστό) να έχει χάρτη σφαλμάτων με κόφτη πίεσης. Έτσι σε προφυλάσει ακόμα κι αν δεν σηκώσεις εσύ το πόδι σου από το γκάζι, να μη σηκώσει περισσότερη πίεση από αυτή που θα ήθελες (πχ πάνω από 1,8?πάνω από 1,9 - ο προγραμματιστής το αποφασίζει) και να μη "γεννήσει" το μοτέρ, μόνο και μόνο για να μη σου κλείσει πεταλούδα στο dyno ή όπου αλλού που υπο συνθήκες μπορεί να σήκωνε.

Αν όντως είναι μία τέτοια περίπτωση, προσωπικά θα έκανα τελείως διαφορετική προσέγγιση του τι έγινε στο dyno. Γι' αυτό ρωτάω και τα παραπάνω.

Γνώμη μου βέβαια.... Δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή.

  • Like 2
Posted

Θέλω να μείνει ως έχει η συζήτηση. Έχει πολύ ενδιαφέρον.

Σήμερα αν το επιτρέψει ο καιρός έχω συνάντηση με τον προγραμματιστη. Θα μάθω ακριβώς τι συμβαίνει. Θα ενημερώσω.

Posted

Γιώργο στα γρήγορα εγώ... γιατί ξέρετε τα δικά μου προβλήματα.........εάν κάνετε 15 πατήματα και αναρωτιέστε γιατί κάνει misfire εκεί δεν φταίει το αμάξι........15 πατήματα; δεν το λυπάστε; και εργοστάσιο 15 φορές να το πατήστε τα ίδια θα κάνει.........

  • Like 1
Posted

@Kavouras: με την άδεια του Πάνου βέβαια, θα σε μεταφέρω στα offtopic και έτσι θα παραμείνω ως ο κορυφαίος σεντονολόγος....

@PanA4: Πάνο δεν προσθέτω κάτι άλλο στο θέμα που συζητάτε, την γνώμη μου την γνωρίζεις

 

 

Είναι ανύπαρκτη

 

 

  • Like 1
Posted

Άστο Στάθη ως έχει

  • Like 1
Posted

@Kavouras: με την άδεια του Πάνου βέβαια, θα σε μεταφέρω στα offtopic και έτσι θα παραμείνω ως ο κορυφαίος σεντονολόγος....

@PanA4: Πάνο δεν προσθέτω κάτι άλλο στο θέμα που συζητάτε, την γνώμη μου την γνωρίζεις

 

 

Είναι ανύπαρκτη

 

 

όπως κατάλαβες από την απάντηση του Πάνου: σε κατατρόπωσα......

  • Like 3
Posted

Θέλω να μείνει ως έχει η συζήτηση. Έχει πολύ ενδιαφέρον.

Σήμερα αν το επιτρέψει ο καιρός έχω συνάντηση με τον προγραμματιστη. Θα μάθω ακριβώς τι συμβαίνει. Θα ενημερώσω.

Έχουμε κανένα νεότερο;

 

Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Posted

Πήγα για λογκαρισμα σε συνθήκες δρόμου. Κάναμε πατήματα με τριτη και τεταρτη από 2000 rpm μέχρι κόφτη. Η πεταλούδα ήταν πάντα στο 100 %. Κανένα κλείσιμο.

 

Στο δυναμόμετρο δεν έγινε log. Κατά τα λεγόμενα του χειριστή, έκλεινε η πεταλούδα.

 

Το πρόγραμμα μου έχει κόφτη πίεσης για προστασία. Ως πιο πιθανή αιτία, το δυναμόμετρο είχε αρκετό φορτίο ώστε η πίεση που ανέβασε το αμάξι να ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια.

 

Μιας και το αμάξι είναι υποδειγματικο στο δρόμο, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το θέμα.

  • Like 4
Posted

Πήγα για λογκαρισμα σε συνθήκες δρόμου. Κάναμε πατήματα με τριτη και τεταρτη από 2000 rpm μέχρι κόφτη. Η πεταλούδα ήταν πάντα στο 100 %. Κανένα κλείσιμο.

 

Στο δυναμόμετρο δεν έγινε log. Κατά τα λεγόμενα του χειριστή, έκλεινε η πεταλούδα.

 

Το πρόγραμμα μου έχει κόφτη πίεσης για προστασία. Ως πιο πιθανή αιτία, το δυναμόμετρο είχε αρκετό φορτίο ώστε η πίεση που ανέβασε το αμάξι να ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια.

 

Μιας και το αμάξι είναι υποδειγματικο στο δρόμο, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το θέμα.

Το αυτο ;)

 

Sent from my TA-1021 using Tapatalk

Posted (edited)

Πήγα για λογκαρισμα σε συνθήκες δρόμου. Κάναμε πατήματα με τριτη και τεταρτη από 2000 rpm μέχρι κόφτη. Η πεταλούδα ήταν πάντα στο 100 %. Κανένα κλείσιμο.

 

Στο δυναμόμετρο δεν έγινε log. Κατά τα λεγόμενα του χειριστή, έκλεινε η πεταλούδα.

 

Το πρόγραμμα μου έχει κόφτη πίεσης για προστασία. Ως πιο πιθανή αιτία, το δυναμόμετρο είχε αρκετό φορτίο ώστε η πίεση που ανέβασε το αμάξι να ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια.

 

Μιας και το αμάξι είναι υποδειγματικο στο δρόμο, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το θέμα.

 

 

οπότε εάν λογκάρεις σε ανηφόρα θα πρέπει να δεις ότι είδες στο dyno. Επίσης, το IAT ήταν στους 51 βαθμούς οπότε θα περίμενα να έκλεινε η πεταλούδα λόγω υψηλών επιστροφών και όχι λόγω υψηλής πίεσης. 

 

Για εμένα απλά δημιουργήθηκαν συγκεκριμένες συνθήκες και είδες αυτό που είδες. Στον δρόμο όταν πέσεις στις ίδιες συνθήκες πάλι το ίδιο θα δεις. 

Edited by kdrak
  • Like 1
Posted

Έχω πατήσει σε ανηφόρες, με ζεστή αλλά τίποτα. Στο λογκαρισμα που ακολούθησε το αμάξι ήταν ζεστό, μετά από μποτιλιαρισμα.

Δεν έκανε κιχ.

Posted

 

 

Αυτη τη στιγμη αν πας να πατησεις σε ανηφορα θα το κανει?

 

 

ρωταω γιατι ισως κρυβεται κατι αλλο. Πχ λαθος μπουζι η φθαρμενο μπουζι (εχει τυχει σε φιλο να σκαει και να μη βρισκει την αιτια και τελικα ειχε ραγισει μπουζι το αλλαξε και τελος. Ευτυχως δεν εσπασε τελειως να πεσει μεσα. )

Posted

Αυτη τη στιγμη αν πας να πατησεις σε ανηφορα θα το κανει?

ρωταω γιατι ισως κρυβεται κατι αλλο. Πχ λαθος μπουζι η φθαρμενο μπουζι (εχει τυχει σε φιλο να σκαει και να μη βρισκει την αιτια και τελικα ειχε ραγισει μπουζι το αλλαξε και τελος. Ευτυχως δεν εσπασε τελειως να πεσει μεσα. )

Το αμάξι έχει ελεγχθεί πρόσφατα μηχανικά. Είναι σε άψογη κατάσταση. Μπουζί μια χαρά. Αντλίες καυσίμου καινούριες.

Γιατί αποκλείεται να είναι λόγω πίεσης;

Posted

Το αμάξι έχει ελεγχθεί πρόσφατα μηχανικά. Είναι σε άψογη κατάσταση. Μπουζί μια χαρά. Αντλίες καυσίμου καινούριες.

Γιατί αποκλείεται να είναι λόγω πίεσης;

Οχι απλα ανεφερα ενα επικινδυνο περιστατικο που ειχα δει. Αν ειναι λογω πιεσης δεν εγινε και τιποτα. Με ν75 εισαι?

  • Like 1
Posted (edited)

Ναι με n75.

Αν εχεις σφικτη wg ισως φταιει αυτο. Προσωπικα δε νομιζω να ειναι προβλημα. Αν στο μελλον σε ενοχλει βαζει ενα bc η μια παραλληλη βαλβιδα.

 

# το καθε τουρμπο εχει το ωφελιμο φασμα του. Αν βγεις απο αυτο συνεχιζει να αποδιδει απλα απορροφα δυσαναλογη ενεργεια για αυτο που προσφερει. ειναι και ο λογος που απο ενα σημειο και πανω πας σε αλλο σετ απ. για να απορροφησει αυτη την ενεργεια ανεβαζει την πιεση στα καυσαερια και τη θερμοκρασια.Τελικα απο ενα σημειο και πανω δεν δουλευει σωστα. Για να εχεις σωστη αναφλεξη πρεπει να μπορει να φυγει το καυσαεριο απο τον κυλινδρο.

 

Με μικροδιορθωσεις στο προγραμμα μπορεις να κουκουλωσεισ το προβλημα. Τελικα ομως σε βαθος χρονου κοστιζει σε καυσιμα.

Αυτο τουλαχιστον ειδα να συμβαινει στο δικο μου με αλλη μηχανη και τουρμπινα αλλα η "φυσικη" ειναι ιδια. Η 064 ειναι μια χαρα τουρμπινα και αντεχει πιεσεις αλλα μετα το 1.5-1.6 ψηλα βρισκεται στα "δεξια" του χαρτη της. Αρχιζει να πηγαινει στο σταδιο που για να αποδοσει ζοριζεται. Φυσικα μπορει να δωσει κι αλλο με καποια ανταλλαγματα.

Edited by xrhstosa4b6
  • Like 1
Posted (edited)

PanA4: εάν είναι λόγω πίεσης τότε σε μία 4η με χαμηλές στροφές και ανηφόρα θα στο κάνει. Γιατί νομίζεις ότι ο εγκέφαλος θα αφήσει να ανέβει υπερβολικά η πίεση και μετά θα κόψει;;; Δεν δουλεύει έτσι. Πριν καν ανέβει η πίεση θα έχει ανοίξει το wastegate και μόνο σε μηχανικό πρόβλημα που δεν θα ανοίξει η wastegate και θα κλείσει η πεταλούδα. Εσύ δεν έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα εφόσον το αμάξι στο δρόμο είναι μια χαρά άρα η υπόθεση της υπερβολικής πίεσης ίσως δεν είναι τοσο σωστή. 

 

Εγώ θα έλεγα να λόγκαρες επιστροφές με υψηλή IAT να δεις τα επίπεδα που είσαι γιατί το 50 βαθμούς ΙΑΤ θα το δεις μόνο σε συνεχόμενα πατήματα ή στην πίστα . Εκεί πρέπει να δεις τις επιστροφές

Edited by kdrak
  • Like 1
Posted

Προσωπικά δεν θα πάταγα ποτέ με 4η από χαμηλές στροφές εκτός από λογκαρισμα. Το θεωρώ άνευ λόγου.

Για τη θερμοκρασία εισαγωγής που αναφέρεις, μου έκανε κι εμένα εντύπωση. Είχα κάνει βέβαια μια διαδρομή 40 λεπτών μέχρι το δυναμόμετρο. Επιπλέον έγιναν μερικά ψευτοπατηματα για να ρυθμίσει το δυναμόμετρο. Τα δικά μας μοτέρ έχουν θέμα με την εισαγωγή μιας και βρίσκεται δίπλα στην τουρμπίνα.

Posted (edited)

Αν ξερετε απο μαχα, ανεβαζουν για πλακα θερμοκρασιες εισαγωγης...εννοειται πρεπει να εχει κουμπωμενη την φυσα obd για να διαβαζει..

Καποτε ειχα δει 80αρες με 33 εξωτερικ...λιγο τρελος ειμαι..

Edited by iliasr38
Posted

Δυστυχώς θύρα δεν είχε βάλει. Αν το είχε κάνει θα ήξερα και τι συνέβη και δε θα κάναμε τόσες υποθέσεις. Ίσως ήταν δική μου λανθασμένη επιλογή το συγκεκριμένο δυναμόμετρο.

Posted

Το αμάξι με το που μείνει στάσιμο εάν πχ έξω έχει 25 εξωτερική θερμοκρασία τότε το IAT θα πάει 60+.  Με το που δουλέψει και ρουφήξει αέρα θα πέσει το ΙΑΤ αλλά όχι αρκετά επειδή θα χρεαστεί το αμάξι να έχει φρέσκο αέρα και να κάνει πορεία. Αυτό όμως δεν γίνεται στο dyno και έχεις πολύ υψηλή IAT όταν μετράς το αμάξι. Το υψηλό IAT δικαιολογεί και επιστροφές έως και κλείσιμο πεταλούδας εάν δεν είναι τόσο καλή η βενζίνη ή η ζέση είναι υπερβολική. 

  • Like 1
Posted

Επίσης δυναμομετρο με καλη παροχή αέρα ξερω ενα στην Αθηνα όπου προσομοιώνει πολυ την ΡΟΗ αέρα (του μοτερ) στο δρομο. Χρεώνει φυσικά και τα αντίστοιχα σωστα(?) ποσά.

 

Dyno με ανεμιστήρες μεγέθους που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι, δεν γινεται σωστα. Δυστυχως.

  • Like 1
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.