Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ειναι μικρο το over ή ειναι ιδεα μου? 1,4 δεν ειδαμε?

Σήκωσα πολύ χαμηλό over. Δεν ξέρω γιατί.

Περιμένα να δω ό,τι και στο μπαρόμετρο που βλέπω κατά καιρούς, αλλά δυστυχώς δε μας έκανε τη χάρη το αμάξι.

Ίσως φταίει και ότι έκανα reset τα σφάλματα το πρωί....

 

 

ΥΓ: το αμάξι το είδα κάπως πεσμένο (στο είπα κιόλας) στο πάτημα.

Edited by Kavouras
Posted

Με τί ταχύτητα πάτησες;

με 3η. Δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει πάτημα 4ης γιατί θα τρακάραμε. :)

Posted

λογικά θα μπορούσε να είχε 0.1 bar ( οχι μποφορ ) παραπάνω........ποιό perf έχεις είπαμε το 3;

Posted

λογικά θα μπορούσε να είχε 0.1 bar ( οχι μποφορ ) παραπάνω........ποιό perf έχεις είπαμε το 3;

ναι. performance #3. Επίσης σε άλλο λογκάρισμα (το είχα βάλει και κατέγραφε καθώς πήγαινα στη δουλειά), είδα μέχρι και 1,49bar όβερ (4η, ανηφόρα Συγγρού).

Σε συνδιασμό με το reset DTCs, μπορεί όντως να "έπεσε" αρκετά το over μέχρι να ξανα-ανταπτάρει.

Γι' αυτό και δε με παρεξένεψε. :)

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου:

Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά.

 

Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??)

 

160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό....

 

Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω :LaieA_052:). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. :sHa_hehe:

Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. :tease:

Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών.

 

edit:

ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε).

 

Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα?

Edited by Kavouras
Posted

για να εχουμε το καλο ερωτημα ποιος ειναι ο ενδιαφερομενος?βαλε powerflex φιλε

Posted

Powerflex κατηγορηματικά όχι για σένα κατά τη γνώμη μου. Πολύ σκληρό για το δικό σου στυλ οδήγησης.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

για να εχουμε το καλο ερωτημα ποιος ειναι ο ενδιαφερομενος?βαλε powerflex φιλε

ξέρει αυτός... :sHa_hehe:

Powerflex κατηγορηματικά όχι για σένα κατά τη γνώμη μου. Πολύ σκληρό για το δικό σου στυλ οδήγησης.

 

 

 

Δημήτρης

είναι τόσο πιο σκληρά από του S3-cupra ρε συ Δημήτρη?

Με προβλημάτισε το "κατηγορηματικά όχι"... μιας και αρχικά έκλεινα προς τα εκεί.

Posted

ξέρει αυτός... :sHa_hehe:

 

είναι τόσο πιο σκληρά από του S3-cupra ρε συ Δημήτρη?

Με προβλημάτισε το "κατηγορηματικά όχι"... μιας και αρχικά έκλεινα προς τα εκεί.

 

 

Ναι είναι πολύ σφικτά φίλε. Στο προηγούμενο Α3 μου να φανταστείς τα έβαλα και μετά τα έβγαλα γιατί ήταν πολύ απότομο το αυτοκίνητο.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Γιωργο εγω προσωπικα θα εβαζα οεμ. Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο πιο σκληρα ειναι τα αντιστοιχα του cupra/s3 (φανταζομαι οχι πολυ).

Posted

Γιώργο, μη βάλεις κάτι σκληρότερο από του s3. Θα σου αρέσουν πολύ.

Ακομα και του tt παραείναι σκληρά. Φαντάζομαι τα powerflex...

Posted (edited)

ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου:

Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά.

 

Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??)

 

160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό....

 

Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω :LaieA_052:). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. :sHa_hehe:

Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. :tease:

Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών.

 

edit:

ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε).

 

Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα?

 

Συγνώμη Γιώργο 160 ευρώ για λάδια + φίλτρο ???? :sSc_eek: Και δεν σου φάνηκε ακριβό ? Μπορείς να μας πεις πόσο χρέωσαν το κάθε πράγμα - εργασία ?

 

Και κάτι ακόμα γιατί βάζεις 0-30 ? 5-30 δεν προτείνει η audi ?

Edited by theosaba
Posted

Εγώ το καλοκαίρι βάζοντας τα ίδια λάδια έδωσα για 5 λίτρα 70 € σε εξουσιοδοτημένο φίλου,αλλά και χωρίς φιλική τιμή δεν πιστεύω να εφτανε τα 160 €.

Posted

Συγνώμη Γιώργο 160 ευρώ για λάδια + φίλτρο ???? :sSc_eek: Και δεν σου φάνηκε ακριβό ? Μπορείς να μας πεις πόσο χρέωσαν το κάθε πράγμα - εργασία ?

 

Και κάτι ακόμα γιατί βάζεις 0-30 ? 5-30 δεν προτείνει η audi ?

152,35€ για την ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τιμή εργασίας ελέγχου για διαρροή στο κύκλωμα των φρένων (ξέχασα να το γράψω αυτό).

Τα "πολλά" λεφτά ήταν τα λάδια, τα οποία δεν ξέρω αν αξίζει να πάει κάποιος να τα αγοράσει από κάπου και να τους τα πάει.

Posted

152,35€ για την ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τιμή εργασίας ελέγχου για διαρροή στο κύκλωμα των φρένων (ξέχασα να το γράψω αυτό).

Τα "πολλά" λεφτά ήταν τα λάδια, τα οποία δεν ξέρω αν αξίζει να πάει κάποιος να τα αγοράσει από κάπου και να τους τα πάει.

 

Πάρα πολλά Γιώργο. Σκέψου ότι τον Αύγουστο έκανα το service των 30000km με 165 euro. Τα λάδια δικά μου επειδή ήθελα mobil 1 που δεν είχαν εκεί. Όμως είναι κοροϊδία για μένα να πληρώνω το ίδιο πράγμα αλλού 10 euro αλλού 16 έως και 22 euro......αισχρό !

 

Φιλικά πάντα και για την ιστορία.....

  • Like 1
Posted

Σχετικα με τις βασεις,ναι μεν οι powerflex ειναι πολυ καλες αλλα θα ειναι σκληρο και θα εχεις συντονισμους που αποτι εχω καταλαβει δεν ειναι του στυλ σου.

Παιξε σε ΟΕΜ S3,που ειναι και πιο σκληρες απο τις δικες σου και δεν θα εχεις προβλημα θορυβου σε βαθμο που να σε ενοχλει.

Posted

Σχετικα με τις βασεις,ναι μεν οι powerflex ειναι πολυ καλες αλλα θα ειναι σκληρο και θα εχεις συντονισμους που αποτι εχω καταλαβει δεν ειναι του στυλ σου.

Παιξε σε ΟΕΜ S3,που ειναι και πιο σκληρες απο τις δικες σου και δεν θα εχεις προβλημα θορυβου σε βαθμο που να σε ενοχλει.

Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

Μετά από τα σχόλιά σας, μάλλον θα βάλω τους εργοστασιακούς, ούτε κάν του S3, μιας και δε θέλω κραδασμούς μέσα στο αμάξι σε "πορεία".

 

Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για την προτροπή να μην βάλω τους powerflex, γιατί από ό,τι καταλαβαίνω από τα σχόλιά σας, θα το μετάνιωνα...

 

Πάρα πολλά Γιώργο. Σκέψου ότι τον Αύγουστο έκανα το service των 30000km με 165 euro. Τα λάδια δικά μου επειδή ήθελα mobil 1 που δεν είχαν εκεί. Όμως είναι κοροϊδία για μένα να πληρώνω το ίδιο πράγμα αλλού 10 euro αλλού 16 έως και 22 euro......αισχρό !

 

Φιλικά πάντα και για την ιστορία.....

καλά κάνεις και το σχολιάζεις. :)

  • 1 month later...
Posted

συνέχεια στο θέμα του αυτοκινήτου.

 

Μετά από ένα "φύσωμα" για τυχόν σφάλματα, βρήκα αυτό:
 

004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
               P1335 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 69730 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.12.21
                    Time: 22:50:16

             Freeze Frame
                    RPM: 2284 /min
                    Load: 43.9 %
                    Speed: 30.0 km/h
                    Temperature: 68.0°C
                    Temperature: 33.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

 

Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ, αλλά να πω την αλήθεια, δεν βρήκα κάτι ως σφάλμα και επιπλέον εγώ δεν κατάλαβα κάποια δυσλειτουργία...

 

 

 

ΥΓ: σκέφτομαι μήπως καταγράφηκε τότε που "πέταξε" και το κολάρο turbo-intercooler (γιατί κοντά στα χριστούγεννα το έπαθα και βράδυ) και κακώς με ανησυχεί, αλλά το σφάλμα δεν καταλαβαίνω πώς συνδέεται (τουλάχιστον από τις δικές μου γνώσεις) με το αναφερθέν συμβάν...

  • Like 1
Posted (edited)

Εγω θα το παρακολούθησα μηπως

ξαναεμφανιστει σε πρώτη φάση. Το εκανες clear;

 

Έψαξες το rosstech για το τι σφάλμα ακριβως είναι;

Edited by KeM
Posted

Εάν κατάλαβα καλά ξεπέρασες όριο ροπής και το έβγαλε σαν σφάλμα. Έκανες ποτέ κανένα παράξενο όβερ;

Posted

συνέχεια στο θέμα του αυτοκινήτου.

 

Μετά από ένα "φύσωμα" για τυχόν σφάλματα, βρήκα αυτό:

 

 

Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ, αλλά να πω την αλήθεια, δεν βρήκα κάτι ως σφάλμα και επιπλέον εγώ δεν κατάλαβα κάποια δυσλειτουργία...

 

 

 

ΥΓ: σκέφτομαι μήπως καταγράφηκε τότε που "πέταξε" και το κολάρο turbo-intercooler (γιατί κοντά στα χριστούγεννα το έπαθα και βράδυ) και κακώς με ανησυχεί, αλλά το σφάλμα δεν καταλαβαίνω πώς συνδέεται (τουλάχιστον από τις δικές μου γνώσεις) με το αναφερθέν συμβάν...

θα σε φάνε οι φυσες εσένα στο τέλος καμάρι μου ;)

Τις πρίζες πρόσεχε ...

Posted (edited)

Λοιπόν:

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4629997#post61658782

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3246798/page11

 

......Λόγκαρες να δείς εάν κρατάς περισσότερο πίεση απ' ότι ζητάει το πρόγραμμα; και σε ποιό σημείο γίνεται, εάν γίνεται , κάτι τέτοιο;

 

Αλλά βλέπω στις 2284 σου το έβγαλε, άρα χαμηλά......... :sCo_hmmthink:

Edited by Dikonou
Posted (edited)

Εάν κατάλαβα καλά ξεπέρασες όριο ροπής και το έβγαλε σαν σφάλμα. Έκανες ποτέ κανένα παράξενο όβερ;

τι εννοείς "τρελό over?" Γιατί τα εργοστασιακά επίπεδα είναι πολύ μακρυά από την λειτουργία του μοτέρ όπως είναι σήμερα...

 

Αλλά εκτός αυτού, αν δεις, το σφάλμα έγινε με 43,9% γκάζι στις 2200rpm. Οπότε...τι over να κάνει σε τέτοια περίπτωση?

 

Η αλήθεια είναι ότι στη ross-tech δεν το έψαξα Γιώργο (ΚεΜ)...

 

 

ΥΓ: γενικά το αμάξι σηκώνει 1.4over με 5η και 6η,1,3-1,35 με 3η,4η και με 2α ανεβαίνει μέχρι 1,2 (δεν προλαβαίνει για πιο πάνω).

ΥΓ2: θα κοιτάξω και αυτά που μου είπες Δημήτρη.

Edited by Kavouras
Posted (edited)

λέω μήπως για το ποσοστό της πεταλούδας που διάβασε ο εγκέφαλος μήπως σήκωσε παραπάνω πίεση απ' ότι προβλέπει ο κώδικας......δηλ ανέβασε απότομα την πίεση χωρίς να φτάει στο over, αλλά απλά ανέβασε υπερβολικά γρήγορα και το θεώρησε ως ''λάθος''.

Edited by Dikonou

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.