Kavouras Posted January 10, 2013 Author Posted January 10, 2013 (edited) Ειναι μικρο το over ή ειναι ιδεα μου? 1,4 δεν ειδαμε? Σήκωσα πολύ χαμηλό over. Δεν ξέρω γιατί. Περιμένα να δω ό,τι και στο μπαρόμετρο που βλέπω κατά καιρούς, αλλά δυστυχώς δε μας έκανε τη χάρη το αμάξι. Ίσως φταίει και ότι έκανα reset τα σφάλματα το πρωί.... ΥΓ: το αμάξι το είδα κάπως πεσμένο (στο είπα κιόλας) στο πάτημα. Edited January 10, 2013 by Kavouras
Kavouras Posted January 10, 2013 Author Posted January 10, 2013 Με τί ταχύτητα πάτησες; με 3η. Δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει πάτημα 4ης γιατί θα τρακάραμε.
Dikonou Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 λογικά θα μπορούσε να είχε 0.1 bar ( οχι μποφορ ) παραπάνω........ποιό perf έχεις είπαμε το 3;
Kavouras Posted January 10, 2013 Author Posted January 10, 2013 λογικά θα μπορούσε να είχε 0.1 bar ( οχι μποφορ ) παραπάνω........ποιό perf έχεις είπαμε το 3; ναι. performance #3. Επίσης σε άλλο λογκάρισμα (το είχα βάλει και κατέγραφε καθώς πήγαινα στη δουλειά), είδα μέχρι και 1,49bar όβερ (4η, ανηφόρα Συγγρού). Σε συνδιασμό με το reset DTCs, μπορεί όντως να "έπεσε" αρκετά το over μέχρι να ξανα-ανταπτάρει. Γι' αυτό και δε με παρεξένεψε. 1
Kavouras Posted January 18, 2013 Author Posted January 18, 2013 (edited) ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου: Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά. Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??) 160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό.... Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω ). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών. edit: ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε). Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα? Edited January 18, 2013 by Kavouras
tasossline Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 για να εχουμε το καλο ερωτημα ποιος ειναι ο ενδιαφερομενος?βαλε powerflex φιλε
Dimitris_Kon Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 Powerflex κατηγορηματικά όχι για σένα κατά τη γνώμη μου. Πολύ σκληρό για το δικό σου στυλ οδήγησης. Δημήτρης
Kavouras Posted January 18, 2013 Author Posted January 18, 2013 για να εχουμε το καλο ερωτημα ποιος ειναι ο ενδιαφερομενος?βαλε powerflex φιλε ξέρει αυτός... Powerflex κατηγορηματικά όχι για σένα κατά τη γνώμη μου. Πολύ σκληρό για το δικό σου στυλ οδήγησης. Δημήτρης είναι τόσο πιο σκληρά από του S3-cupra ρε συ Δημήτρη? Με προβλημάτισε το "κατηγορηματικά όχι"... μιας και αρχικά έκλεινα προς τα εκεί.
Dimitris_Kon Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 ξέρει αυτός... είναι τόσο πιο σκληρά από του S3-cupra ρε συ Δημήτρη? Με προβλημάτισε το "κατηγορηματικά όχι"... μιας και αρχικά έκλεινα προς τα εκεί. Ναι είναι πολύ σφικτά φίλε. Στο προηγούμενο Α3 μου να φανταστείς τα έβαλα και μετά τα έβγαλα γιατί ήταν πολύ απότομο το αυτοκίνητο. Δημήτρης
KeM Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 Γιωργο εγω προσωπικα θα εβαζα οεμ. Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο πιο σκληρα ειναι τα αντιστοιχα του cupra/s3 (φανταζομαι οχι πολυ).
stef80 Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 Γιώργο, μη βάλεις κάτι σκληρότερο από του s3. Θα σου αρέσουν πολύ. Ακομα και του tt παραείναι σκληρά. Φαντάζομαι τα powerflex...
Theodore Saba Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 (edited) ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου: Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά. Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??) 160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό.... Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω ). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών. edit: ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε). Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα? Συγνώμη Γιώργο 160 ευρώ για λάδια + φίλτρο ???? Και δεν σου φάνηκε ακριβό ? Μπορείς να μας πεις πόσο χρέωσαν το κάθε πράγμα - εργασία ? Και κάτι ακόμα γιατί βάζεις 0-30 ? 5-30 δεν προτείνει η audi ? Edited January 19, 2013 by theosaba
PanA4 Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Εγώ το καλοκαίρι βάζοντας τα ίδια λάδια έδωσα για 5 λίτρα 70 € σε εξουσιοδοτημένο φίλου,αλλά και χωρίς φιλική τιμή δεν πιστεύω να εφτανε τα 160 €.
Kavouras Posted January 20, 2013 Author Posted January 20, 2013 Συγνώμη Γιώργο 160 ευρώ για λάδια + φίλτρο ???? Και δεν σου φάνηκε ακριβό ? Μπορείς να μας πεις πόσο χρέωσαν το κάθε πράγμα - εργασία ? Και κάτι ακόμα γιατί βάζεις 0-30 ? 5-30 δεν προτείνει η audi ? 152,35€ για την ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τιμή εργασίας ελέγχου για διαρροή στο κύκλωμα των φρένων (ξέχασα να το γράψω αυτό). Τα "πολλά" λεφτά ήταν τα λάδια, τα οποία δεν ξέρω αν αξίζει να πάει κάποιος να τα αγοράσει από κάπου και να τους τα πάει.
Theodore Saba Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 152,35€ για την ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τιμή εργασίας ελέγχου για διαρροή στο κύκλωμα των φρένων (ξέχασα να το γράψω αυτό). Τα "πολλά" λεφτά ήταν τα λάδια, τα οποία δεν ξέρω αν αξίζει να πάει κάποιος να τα αγοράσει από κάπου και να τους τα πάει. Πάρα πολλά Γιώργο. Σκέψου ότι τον Αύγουστο έκανα το service των 30000km με 165 euro. Τα λάδια δικά μου επειδή ήθελα mobil 1 που δεν είχαν εκεί. Όμως είναι κοροϊδία για μένα να πληρώνω το ίδιο πράγμα αλλού 10 euro αλλού 16 έως και 22 euro......αισχρό ! Φιλικά πάντα και για την ιστορία..... 1
konstantinoS3 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Σχετικα με τις βασεις,ναι μεν οι powerflex ειναι πολυ καλες αλλα θα ειναι σκληρο και θα εχεις συντονισμους που αποτι εχω καταλαβει δεν ειναι του στυλ σου. Παιξε σε ΟΕΜ S3,που ειναι και πιο σκληρες απο τις δικες σου και δεν θα εχεις προβλημα θορυβου σε βαθμο που να σε ενοχλει.
Kavouras Posted January 22, 2013 Author Posted January 22, 2013 Σχετικα με τις βασεις,ναι μεν οι powerflex ειναι πολυ καλες αλλα θα ειναι σκληρο και θα εχεις συντονισμους που αποτι εχω καταλαβει δεν ειναι του στυλ σου. Παιξε σε ΟΕΜ S3,που ειναι και πιο σκληρες απο τις δικες σου και δεν θα εχεις προβλημα θορυβου σε βαθμο που να σε ενοχλει. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Μετά από τα σχόλιά σας, μάλλον θα βάλω τους εργοστασιακούς, ούτε κάν του S3, μιας και δε θέλω κραδασμούς μέσα στο αμάξι σε "πορεία". Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για την προτροπή να μην βάλω τους powerflex, γιατί από ό,τι καταλαβαίνω από τα σχόλιά σας, θα το μετάνιωνα... Πάρα πολλά Γιώργο. Σκέψου ότι τον Αύγουστο έκανα το service των 30000km με 165 euro. Τα λάδια δικά μου επειδή ήθελα mobil 1 που δεν είχαν εκεί. Όμως είναι κοροϊδία για μένα να πληρώνω το ίδιο πράγμα αλλού 10 euro αλλού 16 έως και 22 euro......αισχρό ! Φιλικά πάντα και για την ιστορία..... καλά κάνεις και το σχολιάζεις.
Kavouras Posted March 5, 2013 Author Posted March 5, 2013 συνέχεια στο θέμα του αυτοκινήτου. Μετά από ένα "φύσωμα" για τυχόν σφάλματα, βρήκα αυτό: 004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded P1335 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 69730 km Time Indication: 0 Date: 2012.12.21 Time: 22:50:16 Freeze Frame RPM: 2284 /min Load: 43.9 % Speed: 30.0 km/h Temperature: 68.0°C Temperature: 33.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.843 V Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ, αλλά να πω την αλήθεια, δεν βρήκα κάτι ως σφάλμα και επιπλέον εγώ δεν κατάλαβα κάποια δυσλειτουργία... ΥΓ: σκέφτομαι μήπως καταγράφηκε τότε που "πέταξε" και το κολάρο turbo-intercooler (γιατί κοντά στα χριστούγεννα το έπαθα και βράδυ) και κακώς με ανησυχεί, αλλά το σφάλμα δεν καταλαβαίνω πώς συνδέεται (τουλάχιστον από τις δικές μου γνώσεις) με το αναφερθέν συμβάν... 1
KeM Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 (edited) Εγω θα το παρακολούθησα μηπως ξαναεμφανιστει σε πρώτη φάση. Το εκανες clear; Έψαξες το rosstech για το τι σφάλμα ακριβως είναι; Edited March 5, 2013 by KeM
Dikonou Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 Εάν κατάλαβα καλά ξεπέρασες όριο ροπής και το έβγαλε σαν σφάλμα. Έκανες ποτέ κανένα παράξενο όβερ;
kostas_7 Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 συνέχεια στο θέμα του αυτοκινήτου. Μετά από ένα "φύσωμα" για τυχόν σφάλματα, βρήκα αυτό: Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ, αλλά να πω την αλήθεια, δεν βρήκα κάτι ως σφάλμα και επιπλέον εγώ δεν κατάλαβα κάποια δυσλειτουργία... ΥΓ: σκέφτομαι μήπως καταγράφηκε τότε που "πέταξε" και το κολάρο turbo-intercooler (γιατί κοντά στα χριστούγεννα το έπαθα και βράδυ) και κακώς με ανησυχεί, αλλά το σφάλμα δεν καταλαβαίνω πώς συνδέεται (τουλάχιστον από τις δικές μου γνώσεις) με το αναφερθέν συμβάν... θα σε φάνε οι φυσες εσένα στο τέλος καμάρι μου Τις πρίζες πρόσεχε ...
Dikonou Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 (edited) Λοιπόν: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4629997#post61658782 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3246798/page11 ......Λόγκαρες να δείς εάν κρατάς περισσότερο πίεση απ' ότι ζητάει το πρόγραμμα; και σε ποιό σημείο γίνεται, εάν γίνεται , κάτι τέτοιο; Αλλά βλέπω στις 2284 σου το έβγαλε, άρα χαμηλά......... Edited March 6, 2013 by Dikonou
Kavouras Posted March 6, 2013 Author Posted March 6, 2013 (edited) Εάν κατάλαβα καλά ξεπέρασες όριο ροπής και το έβγαλε σαν σφάλμα. Έκανες ποτέ κανένα παράξενο όβερ; τι εννοείς "τρελό over?" Γιατί τα εργοστασιακά επίπεδα είναι πολύ μακρυά από την λειτουργία του μοτέρ όπως είναι σήμερα... Αλλά εκτός αυτού, αν δεις, το σφάλμα έγινε με 43,9% γκάζι στις 2200rpm. Οπότε...τι over να κάνει σε τέτοια περίπτωση? Η αλήθεια είναι ότι στη ross-tech δεν το έψαξα Γιώργο (ΚεΜ)... ΥΓ: γενικά το αμάξι σηκώνει 1.4over με 5η και 6η,1,3-1,35 με 3η,4η και με 2α ανεβαίνει μέχρι 1,2 (δεν προλαβαίνει για πιο πάνω). ΥΓ2: θα κοιτάξω και αυτά που μου είπες Δημήτρη. Edited March 6, 2013 by Kavouras
Dikonou Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 (edited) λέω μήπως για το ποσοστό της πεταλούδας που διάβασε ο εγκέφαλος μήπως σήκωσε παραπάνω πίεση απ' ότι προβλέπει ο κώδικας......δηλ ανέβασε απότομα την πίεση χωρίς να φτάει στο over, αλλά απλά ανέβασε υπερβολικά γρήγορα και το θεώρησε ως ''λάθος''. Edited March 6, 2013 by Dikonou
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now