Jump to content

Recommended Posts

Posted

καλοφορετα ολα φιλε καβουρα .ειδες που το ιντερκουλερ σ3 εχει καλες διαστασεις ?σου ειπαμε βαλτο και εισαι μια χαρα .

Posted

Σήμερα τοποθετήθηκαν τα πίσω silent blocks των εμπρός ψαλιδιών.

Προς έκπληξή μου, τελικά φορούσα "του S3" τα silent blocks από το εργοστάσιο (ακόμα και το part number ήταν ίδιο)!

 

Παρακάτω βλέπετε πώς βγήκε πάνω από το αμάξι (οκ, το έπλυνα πρώτα λίγο με νερό γιατί έσταζε βρώμα):

silent block (1).JPG silent block (2).JPGsilent block (3).JPG silent block (4).JPG

 

Και εδώ οι δύο φωτογραφίες αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε για να φανεί και πώς (και που) είναι σκισμένο.

silent block (5).JPG

 

silent block (6) close.JPG

 

(στη δεύτερη φωτο ισως φαίνεται καλύτερα το σκίσιμο).

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρότι πολυκαιρισμένα, τα λάστιχα είναι πολύ σκληρά (σαν τα καινούρια, όσο τα εξέταζα με το χέρι). Για να ανοίξει αυτό το λάστιχο, φανταστείτε τι δυνάμεις δέχεται...!!

 

Από άποψη αίσθησης οδήγησης, εντύπωση μου έκανε ότι το αμάξι έδεσε αρκετά σε σχέση με πριν.

 

Επίσης σκλήρυνα την ανάρτηση κατά δύο σκάλες, τοποθετώντας τις ροδέλες (ρύθμισης σκληρότητας) στο "5" μπρος-πίσω (με πριν να είναι στο "3").

Αξιοσημείωτο ότι το αμάξι πάλι δεν κοπανάει καθόλου. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η αναπήδηση σε σαμαράκια.

 

 

 

ΥΓ: αλλάχτηκαν και τα δύο (αριστερά-δεξιά), αλλά στις φωτογραφίες κράτησα μόνο το επίμαχο.

  • Like 1
Posted

Γιώργο είσαι σίγουρος ότι η αίσθηση δεσίματος που σου έδωσε το αυτοκίνητο είναι από τα καινούρια silent blocks ή μήπως από την αλλαγή στην ανάρτηση???

Posted

Σήμερα τοποθετήθηκαν τα πίσω silent blocks των εμπρός ψαλιδιών.

Προς έκπληξή μου, τελικά φορούσα "του S3" τα silent blocks από το εργοστάσιο (ακόμα και το part number ήταν ίδιο)!

 

Παρακάτω βλέπετε πώς βγήκε πάνω από το αμάξι (οκ, το έπλυνα πρώτα λίγο με νερό γιατί έσταζε βρώμα):

silent block (1).JPG silent block (2).JPG silent block (3).JPG silent block (4).JPG

 

Και εδώ οι δύο φωτογραφίες αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε για να φανεί και πώς (και που) είναι σκισμένο.

silent block (5).JPG

 

silent block (6) close.JPG

 

(στη δεύτερη φωτο ισως φαίνεται καλύτερα το σκίσιμο).

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρότι πολυκαιρισμένα, τα λάστιχα είναι πολύ σκληρά (σαν τα καινούρια, όσο τα εξέταζα με το χέρι). Για να ανοίξει αυτό το λάστιχο, φανταστείτε τι δυνάμεις δέχεται...!!

 

Από άποψη αίσθησης οδήγησης, εντύπωση μου έκανε ότι το αμάξι έδεσε αρκετά σε σχέση με πριν.

 

Επίσης σκλήρυνα την ανάρτηση κατά δύο σκάλες, τοποθετώντας τις ροδέλες (ρύθμισης σκληρότητας) στο "5" μπρος-πίσω (με πριν να είναι στο "3").

Αξιοσημείωτο ότι το αμάξι πάλι δεν κοπανάει καθόλου. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η αναπήδηση σε σαμαράκια.

 

 

 

ΥΓ: αλλάχτηκαν και τα δύο (αριστερά-δεξιά), αλλά στις φωτογραφίες κράτησα μόνο το επίμαχο.

Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα :P

  • Like 1
Posted

Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα :P

Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις :sHa_hehe:

 

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Posted

Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα :P

Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις :sHa_hehe:

 

 

 

Δημήτρης

Θα σου πω την ιστορια την κυριακη, αν δεν στην εχει μαρτυρησει ο συνονοματος μεχρι τοτε.

 

 

Sent from my iphone 6s

Posted

Γιώργο είσαι σίγουρος ότι η αίσθηση δεσίματος που σου έδωσε το αυτοκίνητο είναι από τα καινούρια silent blocks ή μήπως από την αλλαγή στην ανάρτηση???

καθαρα απο συνεμπλοκ. Το τιμονι ειχε μια ασαφεια που εξαφανιστηκε με την αλλαγη των σινεμπλοκ.

 

 

Sent from my iphone 6s

Posted

Θα σου πω την ιστορια την κυριακη, αν δεν στην εχει μαρτυρησει ο συνονοματος μεχρι τοτε.

 

 

Sent from my iphone 6s

 

Εσυ τα περιγράφεις με πιο πολύ πάθος :P

  • Like 2
Posted

Γιωργο,

Εχε χαρη που ειμαι μοντ και πρεπει να κραταω επιπεδο, αλλις θα φευγανε μερικα καντιλια ακομα κι απο εδω μεσα.

 

 

Sent from my iphone 6s

  • Like 1
Posted

Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις :sHa_hehe:

 

 

 

Δημήτρης

 

 

Θα μου τη καργάρεις λιγάκι.....πρέπει να παίρνει και άλλο... :whistling:

  • Like 2
Posted

τι ακουω φιλε γιωργο ?θα παιξει σφυξιμο της gate?μπραβο αρχιζεις και μαρεσεις ακομα πιο πολυ χαχαχαχαχαχαχαχαααχα

Posted

τι ακουω φιλε γιωργο ?θα παιξει σφυξιμο της gate?μπραβο αρχιζεις και μαρεσεις ακομα πιο πολυ χαχαχαχαχαχαχαχαααχα

Ετοιμαστείτε να σας περάσω όλους τώρα!! :sHa_hehe:

 

 

 

ΥΓ: wastegate δεν σφίγγω για κανένα λόγο. Με ενδιαφέρει περισσότερο η μακροζωία του τούρμπο και λοιπών από την απόδοση. Συν του ότι όπως είναι τώρα το αμάξι, είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος. Μετά το cooler, για μένα το αμάξι είναι "full"... (αν και όλο και κάποια μλκια θα βρεθεί που θα θέλω να βάλω στο αμάξι, με τα "χοντρά" τουλάχιστον τελείωσα :) ).

Posted

ναι ρε φιλε εχεις δικαιο πλακα κανω .τωρα χρειαζεσαι ενα καταλυτη και πιστευω εισαι κομπλε μετα

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Λοιπόν...μετά από ΠΟΛΥ καιρό και λόγω πιεσμένου προγράμματος (και έλλειψης προσωπικού χρόνου), καταφέραμε να βάλουμε το intercooler του S3 στο Α3 μου.

 

Γενικά η όλη διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα (προσωπικά μας πήρε πάνω από 6 ώρες μέχρι το αμάξι να...ξαναγίνει αμάξι :P ) κι αυτό γιατί έχει πάρα πολύ ξύλωμα η όλη διαδικασία.

 

Επιχειρήσαμε να κάνουμε Do It Yourself κρατώντας λεπτομερείς σημείωσεις με τι τι κατσαβίδα-μύτες κτλ χρησιμοποιήσαμε αλλά μετά το παρακάτω στάδιο,

intercooler (10).JPG

 

intercooler (11).JPG

 

intercooler (12).JPG

 

εγώ σωριάστηκα, λιποθύμησα, μου κάνανε αέρα κτλ :sHa_hehe: , οπότε η φωτογράφιση διακόπηκε. :sSic_fever: 

 

Αυτό που παρατήρησα μετά από 2-3 μέρες λειτουργίας του αυτοκινήτου είναι το εξής:

- ο κινητήρας λειτουργεί πιο γλυκά από πριν.

- δεν μου ανάβει πλέον το βεντιλατέρ (με το που σβήνω το μοτέρ) σχεδόν ποτέ, ενώ πριν αν έπεφτα σε πολύ κίνηση, μετά από 1 ώρα στην κίνηση, όταν πάρκαρα (έσβηνα μοτέρ), το μοτέρ ήταν πυρωμένο και το βεντελατέρ λειτουργούσε για 2 λεπτά...

- δεν πέφτει πλέον η απόδοση του μοτέρ ακόμα και μετά από 5-6 συνεχόμενα ανοίγματα (φανάρι->full επιτάχυνση->φρένο Φανάρι-> κοκ). Δεν επιχείρησα περισσότερα γιατί....ε ας μην τρακάρουμε για να τεστάρουμε τις αντοχές του intercooler... :)

 

Τέλος να αναφέρω ότι αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει βιομηχανικού τύπου κολιέδες, θέλει αυτούς που είναι "63-70mm" (ή να πάρει τους συμβατικούς που έχουν μεγάλο διάστημα και περιθώρια).

Σε κάθε περίπτωση επιλογή ανοξείδωτων κολιέδων για να μην υπάρξουν δυσάρεστα στο μέλλον (σκουριές, απώλεια πίεσης κτλ).

Δεν χρειάζεται κολάρο πουθενά. Χρησιμοποιείς τα εργοστασιακά. Απλά τα κόβεις σύριζα στο μεταλλικό τους άκρο (στην πλευρά του intercooler - προσοχή γιατί δεν κουμπώνουν ανάποδα αν κάνετε λάθος!!!)

 

 

ΥΓ: κάποια στιγμή θα κάνω και log-άρισμα.

ΥΓ2: ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο εγχείρημα ώστε να βάλουν το intercooler στο αμάξι μου. :)

Edited by Kavouras
  • Like 5
Posted

Καλορίζικο Βαγιώ! Συμπληρώνοντας, να πω τεχνικά ότι οι διαφορές είναι σημαντικές μεταξύ του ΟΕΜ και του S3, ακόμα και μέχρι την είσοδο και έξοδο των κολλάρων που στο ΟΕΜ είναι πλαστικές, στο S3 είναι αλουμινίου. Ευτυχώς που δεν είχε πολύ λύσιμο :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

Λοιπόν...μετά από ΠΟΛΥ καιρό και λόγω πιεσμένου προγράμματος (και έλλειψης προσωπικού χρόνου), καταφέραμε να βάλουμε το intercooler του S3 στο Α3 μου.

 

Γενικά η όλη διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα (προσωπικά μας πήρε πάνω από 6 ώρες μέχρι το αμάξι να...ξαναγίνει αμάξι :P ) κι αυτό γιατί έχει πάρα πολύ ξύλωμα η όλη διαδικασία.

 

Επιχειρήσαμε να κάνουμε Do It Yourself κρατώντας λεπτομερείς σημείωσεις με τι τι κατσαβίδα-μύτες κτλ χρησιμοποιήσαμε αλλά μετά το παρακάτω στάδιο,

attachicon.gifintercooler (10).JPG

 

attachicon.gifintercooler (11).JPG

 

attachicon.gifintercooler (12).JPG

 

εγώ σωριάστηκα, λιποθύμησα, μου κάνανε αέρα κτλ :sHa_hehe: , οπότε η φωτογράφιση διακόπηκε. :sSic_fever: 

 

 

ΥΓ: κάποια στιγμή θα κάνω και log-άρισμα.

ΥΓ2: ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο εγχείρημα ώστε να βάλουν το intercooler στο αμάξι μου. :)

 

Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη πίτα του παππού που ήταν δίπλα μας αυτες τις δύσκολες ώρες :P :P

  • Like 2
Posted

Μεγειές.........ίσως από τις πιο καλές επενδύσεις στο αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει κανείς!

Posted

Καλορίζικο Βαγιώ! Συμπληρώνοντας, να πω τεχνικά ότι οι διαφορές είναι σημαντικές μεταξύ του ΟΕΜ και του S3, ακόμα και μέχρι την είσοδο και έξοδο των κολλάρων που στο ΟΕΜ είναι πλαστικές, στο S3 είναι αλουμινίου. Ευτυχώς που δεν είχε πολύ λύσιμο :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

Σου γεμίζει το μάτι (και το χέρι)... :)

 

Μιλάμε για ΠΟΛΥ λύσιμο...Κάποια στιγμή τρόμαξα. Λέω "δεν μπορεί να λύνουμε κι άλλο". :sSa_worried3:  

 

Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη πίτα του παππού που ήταν δίπλα μας αυτες τις δύσκολες ώρες :P :P

Ήταν καλός "χορηγός"... :sHa_hehe:

 

Μεγειές.........ίσως από τις πιο καλές επενδύσεις στο αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει κανείς!

Ευχαριστώ Δημήτρη!

Posted (edited)

Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά...

 

Τί με θύμησες τώρα φελαράκι:

 

dsc00306ts.jpg
 

Edited by Dikonou
Posted

Πολύ καλό Γιώργο. Και εγώ αυτό έχω και πιστεύω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για το στάδιο που βρίσκεσαι.

  • Like 1
Posted

Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά...

 

Τί με θύμησες τώρα φελαράκι:

 

dsc00306ts.jpg

 

 

Δημήτρη γιατί σου έβγαλαν τελείως τα ψυγεία?

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Γιατί τους διευκόλυνε Δημήτρη......ξέρω πως γίνεται και με τα ψυγεία επάνω, αλλά τους ήταν πιο ''εύκολο'' να κάνουν την αλλαγή με τα ψυγεία κάτω!! ''Χρεώθηκα'' και καινούριο αντιψυκτικό το οποίο το ζήτησα εγώ και έλεγχο-συμπλήρωμα φρέον....

Edited by Dikonou
Posted (edited)

Το φρέον? Το πλήρωσες και αυτό, επειδή εσύ το ήθελες?

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Posted

Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά...

 

Τί με θύμησες τώρα φελαράκι:

 

dsc00306ts.jpg

 

 

Πωπω ζημιά...

Εγώ ευτυχώς απουσίαζα κατά την αλλαγή του δικού μου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.