tasossline Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 καλοφορετα ολα φιλε καβουρα .ειδες που το ιντερκουλερ σ3 εχει καλες διαστασεις ?σου ειπαμε βαλτο και εισαι μια χαρα .
Kavouras Posted March 21, 2013 Author Posted March 21, 2013 Σήμερα τοποθετήθηκαν τα πίσω silent blocks των εμπρός ψαλιδιών. Προς έκπληξή μου, τελικά φορούσα "του S3" τα silent blocks από το εργοστάσιο (ακόμα και το part number ήταν ίδιο)! Παρακάτω βλέπετε πώς βγήκε πάνω από το αμάξι (οκ, το έπλυνα πρώτα λίγο με νερό γιατί έσταζε βρώμα): Και εδώ οι δύο φωτογραφίες αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε για να φανεί και πώς (και που) είναι σκισμένο. (στη δεύτερη φωτο ισως φαίνεται καλύτερα το σκίσιμο). Αξιοσημείωτο είναι ότι παρότι πολυκαιρισμένα, τα λάστιχα είναι πολύ σκληρά (σαν τα καινούρια, όσο τα εξέταζα με το χέρι). Για να ανοίξει αυτό το λάστιχο, φανταστείτε τι δυνάμεις δέχεται...!! Από άποψη αίσθησης οδήγησης, εντύπωση μου έκανε ότι το αμάξι έδεσε αρκετά σε σχέση με πριν. Επίσης σκλήρυνα την ανάρτηση κατά δύο σκάλες, τοποθετώντας τις ροδέλες (ρύθμισης σκληρότητας) στο "5" μπρος-πίσω (με πριν να είναι στο "3"). Αξιοσημείωτο ότι το αμάξι πάλι δεν κοπανάει καθόλου. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η αναπήδηση σε σαμαράκια. ΥΓ: αλλάχτηκαν και τα δύο (αριστερά-δεξιά), αλλά στις φωτογραφίες κράτησα μόνο το επίμαχο. 1
PanoulisTheTroll Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Γιώργο είσαι σίγουρος ότι η αίσθηση δεσίματος που σου έδωσε το αυτοκίνητο είναι από τα καινούρια silent blocks ή μήπως από την αλλαγή στην ανάρτηση???
KeM Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Σήμερα τοποθετήθηκαν τα πίσω silent blocks των εμπρός ψαλιδιών. Προς έκπληξή μου, τελικά φορούσα "του S3" τα silent blocks από το εργοστάσιο (ακόμα και το part number ήταν ίδιο)! Παρακάτω βλέπετε πώς βγήκε πάνω από το αμάξι (οκ, το έπλυνα πρώτα λίγο με νερό γιατί έσταζε βρώμα): silent block (1).JPG silent block (2).JPG silent block (3).JPG silent block (4).JPG Και εδώ οι δύο φωτογραφίες αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε για να φανεί και πώς (και που) είναι σκισμένο. silent block (5).JPG silent block (6) close.JPG (στη δεύτερη φωτο ισως φαίνεται καλύτερα το σκίσιμο). Αξιοσημείωτο είναι ότι παρότι πολυκαιρισμένα, τα λάστιχα είναι πολύ σκληρά (σαν τα καινούρια, όσο τα εξέταζα με το χέρι). Για να ανοίξει αυτό το λάστιχο, φανταστείτε τι δυνάμεις δέχεται...!! Από άποψη αίσθησης οδήγησης, εντύπωση μου έκανε ότι το αμάξι έδεσε αρκετά σε σχέση με πριν. Επίσης σκλήρυνα την ανάρτηση κατά δύο σκάλες, τοποθετώντας τις ροδέλες (ρύθμισης σκληρότητας) στο "5" μπρος-πίσω (με πριν να είναι στο "3"). Αξιοσημείωτο ότι το αμάξι πάλι δεν κοπανάει καθόλου. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η αναπήδηση σε σαμαράκια. ΥΓ: αλλάχτηκαν και τα δύο (αριστερά-δεξιά), αλλά στις φωτογραφίες κράτησα μόνο το επίμαχο. Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα 1
Dimitris_Kon Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις Δημήτρης 3
Kavouras Posted March 21, 2013 Author Posted March 21, 2013 Θα μου το δώσεις μια βόλτα να το τεσταρω γιατί άκουγα ένα σφύριγμα Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις Δημήτρης Θα σου πω την ιστορια την κυριακη, αν δεν στην εχει μαρτυρησει ο συνονοματος μεχρι τοτε. Sent from my iphone 6s
Kavouras Posted March 21, 2013 Author Posted March 21, 2013 Γιώργο είσαι σίγουρος ότι η αίσθηση δεσίματος που σου έδωσε το αυτοκίνητο είναι από τα καινούρια silent blocks ή μήπως από την αλλαγή στην ανάρτηση???καθαρα απο συνεμπλοκ. Το τιμονι ειχε μια ασαφεια που εξαφανιστηκε με την αλλαγη των σινεμπλοκ. Sent from my iphone 6s
KeM Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Θα σου πω την ιστορια την κυριακη, αν δεν στην εχει μαρτυρησει ο συνονοματος μεχρι τοτε. Sent from my iphone 6s Εσυ τα περιγράφεις με πιο πολύ πάθος 2
Kavouras Posted March 21, 2013 Author Posted March 21, 2013 Γιωργο, Εχε χαρη που ειμαι μοντ και πρεπει να κραταω επιπεδο, αλλις θα φευγανε μερικα καντιλια ακομα κι απο εδω μεσα. Sent from my iphone 6s 1
Velos Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Γιώργο είναι από το σφίξιμο της WG του ρε μην τον ζαλίζεις Δημήτρης Θα μου τη καργάρεις λιγάκι.....πρέπει να παίρνει και άλλο... 2
tasossline Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 τι ακουω φιλε γιωργο ?θα παιξει σφυξιμο της gate?μπραβο αρχιζεις και μαρεσεις ακομα πιο πολυ χαχαχαχαχαχαχαχαααχα
Kavouras Posted March 24, 2013 Author Posted March 24, 2013 τι ακουω φιλε γιωργο ?θα παιξει σφυξιμο της gate?μπραβο αρχιζεις και μαρεσεις ακομα πιο πολυ χαχαχαχαχαχαχαχαααχα Ετοιμαστείτε να σας περάσω όλους τώρα!! ΥΓ: wastegate δεν σφίγγω για κανένα λόγο. Με ενδιαφέρει περισσότερο η μακροζωία του τούρμπο και λοιπών από την απόδοση. Συν του ότι όπως είναι τώρα το αμάξι, είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος. Μετά το cooler, για μένα το αμάξι είναι "full"... (αν και όλο και κάποια μλκια θα βρεθεί που θα θέλω να βάλω στο αμάξι, με τα "χοντρά" τουλάχιστον τελείωσα ).
tasossline Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 ναι ρε φιλε εχεις δικαιο πλακα κανω .τωρα χρειαζεσαι ενα καταλυτη και πιστευω εισαι κομπλε μετα
Kavouras Posted April 15, 2013 Author Posted April 15, 2013 (edited) Λοιπόν...μετά από ΠΟΛΥ καιρό και λόγω πιεσμένου προγράμματος (και έλλειψης προσωπικού χρόνου), καταφέραμε να βάλουμε το intercooler του S3 στο Α3 μου. Γενικά η όλη διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα (προσωπικά μας πήρε πάνω από 6 ώρες μέχρι το αμάξι να...ξαναγίνει αμάξι ) κι αυτό γιατί έχει πάρα πολύ ξύλωμα η όλη διαδικασία. Επιχειρήσαμε να κάνουμε Do It Yourself κρατώντας λεπτομερείς σημείωσεις με τι τι κατσαβίδα-μύτες κτλ χρησιμοποιήσαμε αλλά μετά το παρακάτω στάδιο, εγώ σωριάστηκα, λιποθύμησα, μου κάνανε αέρα κτλ , οπότε η φωτογράφιση διακόπηκε. Αυτό που παρατήρησα μετά από 2-3 μέρες λειτουργίας του αυτοκινήτου είναι το εξής: - ο κινητήρας λειτουργεί πιο γλυκά από πριν. - δεν μου ανάβει πλέον το βεντιλατέρ (με το που σβήνω το μοτέρ) σχεδόν ποτέ, ενώ πριν αν έπεφτα σε πολύ κίνηση, μετά από 1 ώρα στην κίνηση, όταν πάρκαρα (έσβηνα μοτέρ), το μοτέρ ήταν πυρωμένο και το βεντελατέρ λειτουργούσε για 2 λεπτά... - δεν πέφτει πλέον η απόδοση του μοτέρ ακόμα και μετά από 5-6 συνεχόμενα ανοίγματα (φανάρι->full επιτάχυνση->φρένο Φανάρι-> κοκ). Δεν επιχείρησα περισσότερα γιατί....ε ας μην τρακάρουμε για να τεστάρουμε τις αντοχές του intercooler... Τέλος να αναφέρω ότι αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει βιομηχανικού τύπου κολιέδες, θέλει αυτούς που είναι "63-70mm" (ή να πάρει τους συμβατικούς που έχουν μεγάλο διάστημα και περιθώρια). Σε κάθε περίπτωση επιλογή ανοξείδωτων κολιέδων για να μην υπάρξουν δυσάρεστα στο μέλλον (σκουριές, απώλεια πίεσης κτλ). Δεν χρειάζεται κολάρο πουθενά. Χρησιμοποιείς τα εργοστασιακά. Απλά τα κόβεις σύριζα στο μεταλλικό τους άκρο (στην πλευρά του intercooler - προσοχή γιατί δεν κουμπώνουν ανάποδα αν κάνετε λάθος!!!) ΥΓ: κάποια στιγμή θα κάνω και log-άρισμα. ΥΓ2: ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο εγχείρημα ώστε να βάλουν το intercooler στο αμάξι μου. Edited April 15, 2013 by Kavouras 5
Dimitris_Kon Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Καλορίζικο Βαγιώ! Συμπληρώνοντας, να πω τεχνικά ότι οι διαφορές είναι σημαντικές μεταξύ του ΟΕΜ και του S3, ακόμα και μέχρι την είσοδο και έξοδο των κολλάρων που στο ΟΕΜ είναι πλαστικές, στο S3 είναι αλουμινίου. Ευτυχώς που δεν είχε πολύ λύσιμο Δημήτρης 2
KeM Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Λοιπόν...μετά από ΠΟΛΥ καιρό και λόγω πιεσμένου προγράμματος (και έλλειψης προσωπικού χρόνου), καταφέραμε να βάλουμε το intercooler του S3 στο Α3 μου. Γενικά η όλη διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα (προσωπικά μας πήρε πάνω από 6 ώρες μέχρι το αμάξι να...ξαναγίνει αμάξι ) κι αυτό γιατί έχει πάρα πολύ ξύλωμα η όλη διαδικασία. Επιχειρήσαμε να κάνουμε Do It Yourself κρατώντας λεπτομερείς σημείωσεις με τι τι κατσαβίδα-μύτες κτλ χρησιμοποιήσαμε αλλά μετά το παρακάτω στάδιο, intercooler (10).JPG intercooler (11).JPG intercooler (12).JPG εγώ σωριάστηκα, λιποθύμησα, μου κάνανε αέρα κτλ , οπότε η φωτογράφιση διακόπηκε. ΥΓ: κάποια στιγμή θα κάνω και log-άρισμα. ΥΓ2: ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ΥΠΕΡ-ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο εγχείρημα ώστε να βάλουν το intercooler στο αμάξι μου. Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη πίτα του παππού που ήταν δίπλα μας αυτες τις δύσκολες ώρες :P 2
Dikonou Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Μεγειές.........ίσως από τις πιο καλές επενδύσεις στο αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει κανείς!
Kavouras Posted April 15, 2013 Author Posted April 15, 2013 Καλορίζικο Βαγιώ! Συμπληρώνοντας, να πω τεχνικά ότι οι διαφορές είναι σημαντικές μεταξύ του ΟΕΜ και του S3, ακόμα και μέχρι την είσοδο και έξοδο των κολλάρων που στο ΟΕΜ είναι πλαστικές, στο S3 είναι αλουμινίου. Ευτυχώς που δεν είχε πολύ λύσιμο Δημήτρης Σου γεμίζει το μάτι (και το χέρι)... Μιλάμε για ΠΟΛΥ λύσιμο...Κάποια στιγμή τρόμαξα. Λέω "δεν μπορεί να λύνουμε κι άλλο". Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη πίτα του παππού που ήταν δίπλα μας αυτες τις δύσκολες ώρες :P Ήταν καλός "χορηγός"... Μεγειές.........ίσως από τις πιο καλές επενδύσεις στο αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει κανείς! Ευχαριστώ Δημήτρη!
Dikonou Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 (edited) Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά... Τί με θύμησες τώρα φελαράκι: Edited April 15, 2013 by Dikonou
stef80 Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Πολύ καλό Γιώργο. Και εγώ αυτό έχω και πιστεύω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για το στάδιο που βρίσκεσαι. 1
Dimitris_Kon Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά... Τί με θύμησες τώρα φελαράκι: Δημήτρη γιατί σου έβγαλαν τελείως τα ψυγεία? Δημήτρης
Dikonou Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 (edited) Γιατί τους διευκόλυνε Δημήτρη......ξέρω πως γίνεται και με τα ψυγεία επάνω, αλλά τους ήταν πιο ''εύκολο'' να κάνουν την αλλαγή με τα ψυγεία κάτω!! ''Χρεώθηκα'' και καινούριο αντιψυκτικό το οποίο το ζήτησα εγώ και έλεγχο-συμπλήρωμα φρέον.... Edited April 15, 2013 by Dikonou
Dimitris_Kon Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 (edited) Το φρέον? Το πλήρωσες και αυτό, επειδή εσύ το ήθελες? Δημήτρης Edited April 15, 2013 by Dimitris_Kon 1
stef80 Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Και εγώ τα ίδια πέρασα, αλλά τα πλήρωσα 200 γιούρια......τα εργατικά... Τί με θύμησες τώρα φελαράκι: Πωπω ζημιά... Εγώ ευτυχώς απουσίαζα κατά την αλλαγή του δικού μου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now