Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλύτερα πήγαινέ το για επισκευή και μετά πέτα το ρε. Θες και άλογα πανάθεμά σε.

 

 

Δημήτρης

 

 

Και βαλε ΙΗΙ :sSic_fever:

Λες?? :P

 

Γιωργο..αλλαξε προγραμμα.. :P

εσύ κάτι ξέρεις που δεν ξέρω? :P

 

100% είναι απο το προγραμμα και το βγάζει λόγω εβομς το ίδιο πρόβλημα είχε και ο σαουλς(Γιάννης Χανιά)έβγαλε την εβομς έβαλε βαρέλι itg και τέλος και εκτός απο αυτό το ίδιο πρόβλημα το έχουν αντιμετωπίσει πολύ με ρεβο2 με συνδιασμο πολύ ελεύθερης εισαγωγής.τι να κάνουμε είναι ευαίσθητα τα ρεβο 2 με το θέμα εισαγωγής .γνωμη μου βάλε το παπά επάνω για λίγο καιρό και δες εάν στο ξανά κάνει εφόσον μηδενισεις όμως

μα είναι δυνατόν ρε συ Τάσο, να έχεις πιο ελεύθερη εισαγωγή και να βγάζει σφάλμα για υπερβολική ροπή? Θα τρελαθούμε τελείως? Δεν μπορεί να είναι τοσο για...."πέταμα" το revo....

Posted (edited)

Και όμως πίστεψε με είναι θέμα εισαγωγής το ρεβο είναι πολύ ευαίσθητο πάνω σε αυτό το θέμα γιαυτο και οι Άγγλοι πρότειναν το βαρέλι και όχι κάποιο άλλο κιτ εισαγωγής που να είναι τόσο ελευθέρας .επισης αυτό το πρόβλημα πιο πολύ έχει παρουσιασθεί σε ρεβο2 με μοτέρ bzb ,σε cda ότι και να βάλεις θα δουλέψει σπάνιες οι περιπτώσεις που δεν θα δουλέψει το ρεβο με κάποια εισαγωγή με μοτέρ cda.αρα δοκίμασε σε παρακαλω το παπά με και θα το δεις και μόνος Αυτό που λέω

Edited by tasossline
  • Like 1
Posted (edited)

Αν εχεις κονσέρβα πρόγραμμα μπορεί να συμβεί αυτό που λέει ο Τασος όπως πχ με REVO  αλλιως πας διορθώνεις το πρόγραμμα και τελειώνεις

Edited by THE BARBARIAN
Posted

Λοιπόν, το revo2 το έβαλα 18/12/2012 και το 1ο σφάλμα καταγράφηκε 21/12/2012 (άρα μετά το revo2).

 

@Βάρβαρε,

Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι έχει λάθος χάρτη (ή όρια?) το πρόγραμμα που φοράω και γι' αυτό βγάζει αυτό το σφάλμα. Μακάρι να είχα τρόπο να το διερευνήσω περισσότερο το ζήτημα και για ακαδημαϊκούς λόγους.

Δυστυχώς παραμετροποίηση το revo δεν παίρνει στο δικό μου μοτέρ, εκτός από ρύθμιση avance (που σου δίνει 3 επιλογές).

 

Οπότε ή το αποδέχομαι ως έχει ή αλλάζω πρόγραμμα... :(

Posted

Λοιπόν, το revo2 το έβαλα 18/12/2012 και το 1ο σφάλμα καταγράφηκε 21/12/2012 (άρα μετά το revo2).

 

@Βάρβαρε,

Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι έχει λάθος χάρτη (ή όρια?) το πρόγραμμα που φοράω και γι' αυτό βγάζει αυτό το σφάλμα. Μακάρι να είχα τρόπο να το διερευνήσω περισσότερο το ζήτημα και για ακαδημαϊκούς λόγους.

Δυστυχώς παραμετροποίηση το revo δεν παίρνει στο δικό μου μοτέρ, εκτός από ρύθμιση avance (που σου δίνει 3 επιλογές).

 

Οπότε ή το αποδέχομαι ως έχει ή αλλάζω πρόγραμμα... :(

Ναι είναι μια επιλογή να αλλάξεις το πρόγραμμα αλλά πριν το κάνεις ρίξε λίγο και το αβανς αφου αυτό σου δίνει ως μόνη επιλογή και δες αν το αμάξι ανταποκρίνεται θετικά

αλλιως δες κάποιο άλλο πρόγραμμα 

 

Στην REVO τους ρώτησες ????

  • Like 1
Posted

Ναι είναι μια επιλογή να αλλάξεις το πρόγραμμα αλλά πριν το κάνεις ρίξε λίγο και το αβανς αφου αυτό σου δίνει ως μόνη επιλογή και δες αν το αμάξι ανταποκρίνεται θετικά

αλλιως δες κάποιο άλλο πρόγραμμα 

 

Στην REVO τους ρώτησες ????

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου βάρβαρε! :)

Μου πρότειναν να ξαναπεράσουμε το πρόγραμμα.... (αν και ο dealer μου είπε ότι φοράω το τελευταίο update, οπότε ποιό το νόημα?? Και πρέπει να πάρω και άδεια να πάω στα κεντρικά, γιατί δεν μπορεί να γίνει ούτε απόγευμα ούτε σάββατο, από ό,τι θυμάμαι από το πρόγραμμά τους... - όχι και και την προηγούμενη φορά μου βρήκαν λύση! Βλέπε προβλήματα με το stage1...)

 

Η "πλάκα"(?) είναι ότι το πρώτο σφάλμα ήταν με performance #3 (χρήση 100στάρας βενζίνης = είχα μετρήσει σε log-άρισμα μέγιστες τιμές avance 29,3 μοίρες), αλλά το 2ο σφάλμα ήταν με performance #2 (βρήκα SPS plus από φίλο κάπου στο Μάρτιο και το κατεβάσαμε ακριβώς σκεπτόμενοι αυτό που έγραψες κι εσύ).

Δεν πιστεύω ότι θα κάνει διαφορά αν το βάλω στο performance #1....

 

 

ΥΓ: προσωπικά είμαι απογοητευμένος από το revo σαν πρόγραμμα (δυστυχώς) στο δικό μου μοτέρ (και με βάση τη δική μου εμπειρία) είτε στο stage 1 (κακή λειτουργία στις χαμηλές στροφές - το είχα γράψει νομίζω παλαιότερα)  είτε στο stage 2 (τα τωρινά σφάλματα με EPC). Γι' αυτό και αποφάσισα να μην ασχοληθώ περισσότερο. Υπομονή και μόλις σταθεροποιηθούν λίγο τα πράγματα στον επαγγελματικό τομέα, θα κάνω κάποια φρεσκαρίσματα να τελειώνουμε.... Δεν γίνεται να πληρώνεις κάτι ακριβά και να μην δουλεύει σωστά.

  • Like 5
Posted

κοίτα δεν είσαι ο μόνος που εχεις πρόβλημα σε 1,8tfsi  με revo και σε άλλα αδελφά φόρουμ γράφονται διάφορα δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αυτό μόνο

οι ιδιοκτήτες το ξέρουν και μιλάω για προβλήματα σαν το δικό σου κάποιοι τα διόρθωσαν λένε κάποιοι άλλαξαν πρόγραμμα δεν ξέρω ακριβώς αλλά εκείνο που θέλει

είναι ένας περιοριστείς πίεσης ο οποίος θέλει να ανοίξει κι άλλο και φυσηκα κάποιες ακόμα ρυθμίσεις για να διορθωθεί  το αμάξι

  • Like 1
Posted

Γιώργο καμιά εντύπωση από την ανάρτηση όσο περνάνε τα χλμ. όταν μπορέσεις γράψε σε παρακαλώ...... :sHa_wink3:

Posted

Γιώργο καμιά εντύπωση από την ανάρτηση όσο περνάνε τα χλμ. όταν μπορέσεις γράψε σε παρακαλώ...... :sHa_wink3:

Έχω πολύ καλή εντύπωση με την ανάρτηση Δημήτρη.

Είναι η ίδια αίσθηση με αυτή που είχα όταν την έβαλα. Σημαντικό ότι είναι ακούραστη. Τι εννοώ?

 

Έχω παρατηρήσει ότι:

- όσο φορτώνεις το αμάξι, η ανάρτηση σφίγγει, μην αφήνοντας το αμάξι να "πλέει" όπως γίνεται με τις "απλές" αναρτήσεις. Έτσι το αμάξι είτε φορτωμένο είτε όχι, πρακτικά κάνει το ίδιο ταξίδι. Φυσικά αν το παρακάνεις, λόγω βάρους, μπορεί να κουράσεις τα φρένα σου. Όμως η ανάρτηση θα λειτουργεί ομοιόμορφα λες και το αμάξι είναι ξεφόρτωτο.

- με την εργοστασιακή ανάρτηση, από κάποια ώρα σκληρής χρήσης και μετά, καταλάβαινα ότι έπεφτε η απόδοση, χτυπώντας στις λακούβες (δεν τις απορροφούσε το ίδιο καλά με την "αρχή" της βόλτας) και με τάσεις για αρχή πλεύσης του αμαξώματος. Αντίθετα με την PSS10, όσο τη λειτουργείς, τόσο καλύτερα λειτουργεί.

 

Και όλα αυτά με την ρύθμιση σκληρότητας στο 3 (με το 1 το τέρμα μαλακό και το 10 το τέρμα σκληρό) μπρος-πίσω. Προσωπικά ίσως αυτή η ρύθμιση είναι η χρησή τομή (για μένα) ανάμεσα στην άνεση και την αίσθηση σπορ που θέλω.

 

Μόνη μου ένσταση είναι μήπως αν πήγαινα στην ohlins για κατασκευή ανάρτησης σε ρύθμιση σκληρότητας και ύψους αντί για την PSS10 (αν και μιλάγαμε για 1000€ επιπλέον κόστος), αν θα είχα καλύτερο ακόμα αποτέλεσμα. Όχι ότι δεν είμαι ευχαριστημένος, αλλά φίλος με SciroccoR που έβαλε, μου λέει ότι είναι απίστευτη η αίσθηση. Ακόμα καλύτερη και από το δικό μου αμάξι (αν και το scirocco έχει άλλο πάτημα, άλλο μετατρόχιο, οπότε δεν μπορώ να βγάλω σωστό συμπέρασμα). Πραγματικά θα ήθελα να μπω σε ένα αμάξι επιπέδου Α3 με ohlins για να....μου φύγει η ιδέα ρε παιδί μου.

 

Αν η ερώτησή σου είναι εργοστασιακή vs sline vs pss10, η απάντηση (Για μένα) είναι με κλειστά μάτια PSS10.

 

Αν το σκέφτεσαι ρε φίλε, όταν κατέβεις Αθήνα, πες μου να πάμε βόλτα να αποκτήσεις προσωπική άποψη. ;)

  • Like 3
Posted

Θα περάσω και για ένα γενικό τσέκ από την έδρα.....θα το κανονίσουμε.

  • Like 3
  • 1 month later...
Posted

Οπως εχω πει πολλες φορες, μου αρεσει να γραφω και τα καλα και τα κακα.

Χθες μετα απο συζητηση, με πεισανε να παω για δυναμομετρηση.

Εβγαλε 214 αλογα. ΠΟΛΥ χαμηλα κατα την γνωμη μου (που ποιος την χεζει αλλα ας μην το αναλυσουμε).

Θα ανεβασω και τη δυναμομετρηση μεσα στο σ/κ για τυχον σχολια.

 

 

ΥΓ: στο maha μετρησα γιατί έχω ακουσει ότι είναι το πλεον αυστηροτερο δυναμομετρο στην Αθήνα.

Posted (edited)

N' ανεβάσεις όπωσδήποτε.....

Με ποιά ταχύτητα στο κιβώτιο μέτρησες; 5η

Edited by Dikonou
Posted

N' ανεβάσεις όπωσδήποτε.....

Με ποιά ταχύτητα στο κιβώτιο μέτρησες; 5η

Με 4η,σηκωσε 1,3bar over. Η ροπη βγκε καλη. 34,5 κιλα. Απλα τα αλογα ηταν χχαμηλά.

 

ΥΓ: ειμαι απο κινητο και δεν μπορώ να την ανεβασω ακομα.

Posted (edited)

Ενα νουμερο απο μονο του δεν λεει και πολλα το θεμα ειναι τι κανει το αυτοκινητο στον δρομο. Ειναι πολυ αυστηρο το συγκεκριμενο δυναμομετρο και δεν "χαριζει". 

 

Αναμενουμε το γραφημα :)

 

 

Y.Γ Μου φαινεται χαμηλη η πιεση που σηκωσε με 4η..Περα απο αυτο με 5η δεν μετραμε που ειναι κοντα στο 1:1?

Edited by KeM
  • Like 1
Posted

Με 4η,σηκωσε 1,3bar over. Η ροπη βγκε καλη. 34,5 κιλα. Απλα τα αλογα ηταν χχαμηλά.

 

ΥΓ: ειμαι απο κινητο και δεν μπορώ να την ανεβασω ακομα.

Γιώργο πέρνα να σε μετρήσω εγώ........ :sFi_dualpistols:

Posted

Εσυ κανεις πλακα Νασσο, αλλα μου φαινεται πολυ χαμηλο το νούμερο για τα λεφτα που εχω δωσει και τις οποιες υποσχεσεις της revo (ειμαι κατω και απο τα νουμερα γι revo1!!!).

Επιπλεον σημειωσε οτι εχω μηδεν διορθωσεις avance παροτι το πρόγραμμα ειναι πολυ επιθετικο (33 μοιρες στις 6500 rpm), κατι που σημαινει οτι η 100σταρα που εχω στο ντεπόζιτο ειναι αρκετα καλη. (Οποτε δεν ειναι η κακη βενζινη η αιτια για να πεις οτι φταιει αυτο).

Υποθεσεις σχετικα με το τι φταιει, μπορω να κανω, αλλα δεν εχω στοιχεια για να το τεκμηριωσω ο,τι θα εγραφα...

Εκανα και leak test για τον φοβο των Ιουδαίων να δω μηπως χανω απο καπου πιεση, αλλα ολα κομπλε απο το κύκλωμα πιεσης.

 

Ψαχνομαι για πρόγραμμα εδω και καιρο (λογω του "γνωστου" epc + safe mode), αλλα αυτο ηταν η χαριστική βολη στο υπαρχον προγραμμα.

 

Μαλλον θα βαλω revlimit , ενας προγραμματιστης που με έπεισε οτι θα ασχοληθει ουσιαστικα απο την αρχη με το αμαξι μου για να αποδοσει τα μεγιστα χωρις να χασουμε αξιοπιστια ή αγχος οτι το αποτελεσμα θα ειναι "πυροτεχνα" για τα ματια του κοσμου (δηλαδη να βγαλει την απόδοση μια φορα και μετα το αμαξι να μη δουλευει σωστα), μιας και η καθημερινη λειτουργια για μενα είναι πολυ σημαντικη παράμετρος.

  • Like 2
Posted

Το ζήτημα είναι εάν οι καμπύλες είναι σωστές. Απόλυτο νούμερο μην κοιτάς.

Με 4η θα έπρεπε να σου βγάλει περισσότερα, ΑΛΛΑ εσύ έχεις dsg κιβώτιο και δεν ξέρω πως παίζουν οι σχέσεις σε σχέση με ένα manual κιβώτιο.

Εμένα με 4η μου έδειξε καμιά 10 παραπάνω απ ότι με 5η.

Posted

Εμένα με 4η και 5η μου έδειξε περίπου τα ίδια.

Γιώργο, είναι λίγα τα άλογα για μάχα. Εμένα με μαμά τουρμπίνα, πρόγραμμα 95άρας και φίλτρο πάνελ στο φιλτροκούτι μου έδειξε 217 σε μάχα.

Ειδικά για ρέβο μου φαίνονται λίγα τα άλογα αφού έχουμε δει πολλές δυνατές δυναμομετρήσεις είτε με st1 είτε με st2.

Αν όμως έχεις τουλάχιστον 0,5 bar κόφτη και 33 μοίρες advance χωρίς επιστροφές, δε βλέπω τι άλλο να κάνει το πρόγραμμα. Ειδικά το advance είναι κλασσικό Revo st2 κανένα άλλο πρόγραμμα δεν έχω δει να πιάνει τέτοια νούμερα.

Από λ και missfires έχεις καμία ένδειξη τι παίζει?

Posted

Εσυ κανεις πλακα Νασσο, αλλα μου φαινεται πολυ χαμηλο το νούμερο για τα λεφτα που εχω δωσει και τις οποιες υποσχεσεις της revo (ειμαι κατω και απο τα νουμερα γι revo1!!!).

Επιπλεον σημειωσε οτι εχω μηδεν διορθωσεις avance παροτι το πρόγραμμα ειναι πολυ επιθετικο (33 μοιρες στις 6500 rpm), κατι που σημαινει οτι η 100σταρα που εχω στο ντεπόζιτο ειναι αρκετα καλη. (Οποτε δεν ειναι η κακη βενζινη η αιτια για να πεις οτι φταιει αυτο).

Υποθεσεις σχετικα με το τι φταιει, μπορω να κανω, αλλα δεν εχω στοιχεια για να το τεκμηριωσω ο,τι θα εγραφα...

Εκανα και leak test για τον φοβο των Ιουδαίων να δω μηπως χανω απο καπου πιεση, αλλα ολα κομπλε απο το κύκλωμα πιεσης.

 

Ψαχνομαι για πρόγραμμα εδω και καιρο (λογω του "γνωστου" epc + safe mode), αλλα αυτο ηταν η χαριστική βολη στο υπαρχον προγραμμα.

 

Μαλλον θα βαλω revlimit , ενας προγραμματιστης που με έπεισε οτι θα ασχοληθει ουσιαστικα απο την αρχη με το αμαξι μου για να αποδοσει τα μεγιστα χωρις να χασουμε αξιοπιστια ή αγχος οτι το αποτελεσμα θα ειναι "πυροτεχνα" για τα ματια του κοσμου (δηλαδη να βγαλει την απόδοση μια φορα και μετα το αμαξι να μη δουλευει σωστα), μιας και η καθημερινη λειτουργια για μενα είναι πολυ σημαντικη παράμετρος.

 

Χωρίς φυσικά να υποσκελίζω το όποιο πρόγραμμα επώνυμο, αυτός είναι και ο λόγος που προτιμώ, κατά τη γνώμη μου, το customized πρόγραμμα. Θεωρώ ότι το μοτέρ σου έχει κι άλλο να δώσει με άλλο πρόγραμμα (όπως σου έχω πει από κοντά).

 

 

Δημήτρης

Posted

Δημήτρη δεν έχεις άδικο μέχρι ένα σημείο ...για μένα .....και για ότι έγραψα για δυναμομέτρηση.....έχοντας σετάπ 76-63.5 και όταν ήμουν Αθήνα πρίν από κανα χρόνο μέτρησα και στα δύο γνωστά σε μένα τουλάχιστον ΜΑΗΑ.....

έδειξαν τα ίδια περίπου νούμερα......με την μόνη διαφορά ότι σε ένα από τα δύο.... πρώτα πάτησε με 4η στο κιβώτιο ........εκεί έδειξε 268 και με 5η 253......μην μου πείς εάν πρέπει να τα δεχτώ ως νούμερα.....αλλά λέω πώς τέτοια διαφορά είδα.......

 

Τώρα εάν μιλάμε για άλλο ΜΑΗΑ με άλλες ρυθμίσεις δεν μπορώ να ξέρω......και μιλάω πάντα από την προσωπική μου έως τώρα....το τονίζω αυτό.......εμπειρία....

Posted

Εμένα με 4η και 5η μου έδειξε περίπου τα ίδια.

Γιώργο, είναι λίγα τα άλογα για μάχα. Εμένα με μαμά τουρμπίνα, πρόγραμμα 95άρας και φίλτρο πάνελ στο φιλτροκούτι μου έδειξε 217 σε μάχα.

Ειδικά για ρέβο μου φαίνονται λίγα τα άλογα αφού έχουμε δει πολλές δυνατές δυναμομετρήσεις είτε με st1 είτε με st2.

Αν όμως έχεις τουλάχιστον 0,5 bar κόφτη και 33 μοίρες advance χωρίς επιστροφές, δε βλέπω τι άλλο να κάνει το πρόγραμμα. Ειδικά το advance είναι κλασσικό Revo st2 κανένα άλλο πρόγραμμα δεν έχω δει να πιάνει τέτοια νούμερα.

Από λ και missfires έχεις καμία ένδειξη τι παίζει?

λ σε λογικά νούμερα και για revo1 και για revo2. Δεν τα θυμάμαι απ' έξω αυτή τη στιγμή.

misfires μηδενικά και όταν είχα revo1 και τώρα (revo2) και στο δυναμόμετρο.

Πίεση είχα 0,5κάτι στις 6500rpm (εκεί αλλάζει υποχρεωτικά το dsg).

 

Το ζήτημα είναι εάν οι καμπύλες είναι σωστές. Απόλυτο νούμερο μην κοιτάς.

Με 4η θα έπρεπε να σου βγάλει περισσότερα, ΑΛΛΑ εσύ έχεις dsg κιβώτιο και δεν ξέρω πως παίζουν οι σχέσεις σε σχέση με ένα manual κιβώτιο.

Εμένα με 4η μου έδειξε καμιά 10 παραπάνω απ ότι με 5η.

Με 4η με μέτρησε γιατί είναι πιο κοντά στο 1:1 στο dsg. Η 5η είναι πιο μακρυά από αυτή του manual και η 3η πιο κοντή από αυτή του manual. Αν έχεις περιέργεια, να βρω το "σκονάκι" μου να σου πω ακριβώς πολλαπλασιασμούς ανά ταχύτητα.

Οι καμπύλες είναι πολύ ωραίες στο μάτι (δεν έχουν κάπου βύθισμα, "σηκώνονται" από χαμηλά και είναι ομαλές μέχρι τον "κόφτη") .

Επίσης στο εύρος που δουλεύει το DSG (υποχρεωτική αλλαγή ταχύτητας στις 6500rpm), δεν προλαβαίνει να λαχανιάσει (πολύ) η τουρμπίνα. ;)

 

Χωρίς φυσικά να υποσκελίζω το όποιο πρόγραμμα επώνυμο, αυτός είναι και ο λόγος που προτιμώ, κατά τη γνώμη μου, το customized πρόγραμμα. Θεωρώ ότι το μοτέρ σου έχει κι άλλο να δώσει με άλλο πρόγραμμα (όπως σου έχω πει από κοντά).

 

 

Δημήτρης

Τη θυμάμαι τη συζήτηση Δημήτρη, αλλά δεν περιμένα τόσο απογοητευτικά νούμερα όσο αναφορά τη διαφορά υποτιθέμενης απόδοσης και πραγματικής.

Όταν με το καλό βάλω άλλο πρόγραμμα, θα μάθεις πρώτος τα νέα. ;)

(ελπίζω προς το καλύτερο.......)

Posted

ρε γιωργο ειναι πολυ λιγα οντως τι να πω δεν ξερω μηπως να μετρουσες και σε κανενα αλλο μαχα στην αθηνα ετσι απο περιεργεια ρε φιλε να δεις τι γινεται ...... απογοητευση παντως  :sorry: αλλα μην αγχωνεσαι ο φωταρας θα στο κανει να βγαζει φωτιες  :icon_turbo:  ;)

Posted

Γιώργο, υπάρχει περίπτωση να μπερδεύτηκες και να είδες την ιπποδύναμη τροχού?

Posted

Για μένα το βασικότερο ερώτημα είναι το αν στον δρόμο το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση πως έχει την απόδοση που λέει η δυναμομέτρηση. Συγκριτικά δηλαδή με άλλα αυτοκίνητα που ξέρεις τι δύναμη έχουν... Από εκεί πρέπει να ξεκινήσεις κατά τη γνώμη μου για να δεις τι φταίει....

Posted (edited)

Εγώ πάλι Γιώργο , πιστεύω πως κάτι συμβαίνει μηχανικό..(αν δεν @&€(·@ το δυναμόμετρο που παίζει και αυτό..) Δεν είναι δυνατόν το πρόγραμμα (έστω κονσέρβα) να έχει 30+ άλογα απόκλιση.. Στα άλλα 1.8 η ίδια κονσέρβα δεν μπαίνει..?

 

Το custom σίγουρα θα ρυθμιστεί πάνω στο αμάξι σου αλλά η διαφορά είναι πολύ μεγάλη για να την φέρει.. Εκτός και το δικό σου έχει κάποια ιδιαιτερότητα(κουφό βέβαια) και αντιπαθεί το Revo.. :)

 

Θα τσέκαρα πάντως το αμάξι με ένα άλλο αντίστοιχο ώστε να έχω ιδία άποψη για την απόδοση και όχι του δυναμόμετρου , πριν κάνω οτιδήποτε..!

Edited by itGfloG

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.