Prince_73 Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Ρε συ θα βάλεις την παλιά αντλία στο καινούργιο μοτέρ σου? Δημήτρης αλλά τι?? από όσο ξέρω τα μόνα περιφερειακά που κρατήθηκαν από το παλιό μοτέρ, είναι οι πολλαπλασιαστές και οι αντλίες νερού και βενζίνης...μ@λ@κι@???
Kavouras Posted October 6, 2015 Author Posted October 6, 2015 αλλά τι?? από όσο ξέρω τα μόνα περιφερειακά που κρατήθηκαν από το παλιό μοτέρ, είναι οι πολλαπλασιαστές και οι αντλίες νερού και βενζίνης...μ@λ@κι@??? Κοίτα...η αντλία νερού άμεσα δεν επηρεάζει τη σωστή λειτουργία του μοτέρ (μέχρι να "χαιρετήσει" βέβαια). Για τους πολλαπλασιαστές, εγώ θα τους άλλαζα (υποθέτω ότι μπουζί αλλάχτηκαν ). Κόστος αντλίας είναι κάπου στα 150€ χωρίς τα λοιπά εξαρτήματα (o-rings, παπαρίτσες και λοιπά). Ανάλυση κατά την παραλαβή του οχήματος (Τετάρτη απόγευμα).
Dimitris_Kon Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Πρίγκηπα ποτε δεν ξαναβάζουμε την ίδια αντλία νερού, όταν βγει από τον κινητήρα. Καλύτερα πάρε μια καινούργια - γνώμη μου. Πολλαπλασιαστές και αντλία βενζίνης δεν πειράζει, αλλά αντλία νερού καλύτερα κούτα. Δημήτρης
Kavouras Posted October 6, 2015 Author Posted October 6, 2015 Πρίγκηπα ποτε δεν ξαναβάζουμε την ίδια αντλία νερού, όταν βγει από τον κινητήρα. Καλύτερα πάρε μια καινούργια - γνώμη μου. Πολλαπλασιαστές και αντλία βενζίνης δεν πειράζει, αλλά αντλία νερού καλύτερα κούτα. Δημήτρης και το μοτερ πρίγκιπα αν βγει, καλύτερα "κούτα". Και τα ίδια και με τα λάστιχα. Αν βγουν από το αμάξι, τα πετας. Δεν τα ξαναβάζεις. Α...και στο τούρμπο τα ίδια. Το έβγαλες από πάνω? Τέλος, πέταμα. 1
Prince_73 Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Κοίτα...η αντλία νερού άμεσα δεν επηρεάζει τη σωστή λειτουργία του μοτέρ (μέχρι να "χαιρετήσει" βέβαια). Για τους πολλαπλασιαστές, εγώ θα τους άλλαζα (υποθέτω ότι μπουζί αλλάχτηκαν ). Κόστος αντλίας είναι κάπου στα 150€ χωρίς τα λοιπά εξαρτήματα (o-rings, παπαρίτσες και λοιπά). Ανάλυση κατά την παραλαβή του οχήματος (Τετάρτη απόγευμα). πολλά (επιπλέον) λεφτά ρε παιδί μου...τι εννοείς ότι δεν επηρεάζει "άμεσα" τη λειτουργία του μοτέρ?? ή λειτουργεί ή δε λειτουργεί! Πρίγκηπα ποτε δεν ξαναβάζουμε την ίδια αντλία νερού, όταν βγει από τον κινητήρα. Καλύτερα πάρε μια καινούργια - γνώμη μου. Πολλαπλασιαστές και αντλία βενζίνης δεν πειράζει, αλλά αντλία νερού καλύτερα κούτα. Δημήτρης Δημήτρη αυτήν την εποχή δε "βγαίνουν" άλλα λεφτά για το αμάξι, αν τα κακαρώσει η αντλία, τότε αντικατάσταση - θα κάνω υπομονή μέχρι να είναι ο καιρός για service και θα την αλλάξω του χρόνου... και το μοτερ πρίγκιπα αν βγει, καλύτερα "κούτα". Και τα ίδια και με τα λάστιχα. Αν βγουν από το αμάξι, τα πετας. Δεν τα ξαναβάζεις. Α...και στο τούρμπο τα ίδια. Το έβγαλες από πάνω? Τέλος, πέταμα. ρε σεις....με κοροϊδεύετε??? τώρα σοβαρά, τι μπορώ να πάθω από "μεταχείρο" αντλία στο νέο μοτέρ??? από όσο γνωρίζω, ακόμη και αν είναι να την αλλάξεις προληπτικά, αυτό γίνεται στα 60.000-80.000 χλμ... 1
Kavouras Posted October 6, 2015 Author Posted October 6, 2015 πολλά (επιπλέον) λεφτά ρε παιδί μου...τι εννοείς ότι δεν επηρεάζει "άμεσα" τη λειτουργία του μοτέρ?? ή λειτουργεί ή δε λειτουργεί! Δημήτρη αυτήν την εποχή δε "βγαίνουν" άλλα λεφτά για το αμάξι, αν τα κακαρώσει η αντλία, τότε αντικατάσταση - θα κάνω υπομονή μέχρι να είναι ο καιρός για service και θα την αλλάξω του χρόνου... ρε σεις....με κοροϊδεύετε??? τώρα σοβαρά, τι μπορώ να πάθω από "μεταχείρο" αντλία στο νέο μοτέρ??? από όσο γνωρίζω, ακόμη και αν είναι να την αλλάξεις προληπτικά, αυτό γίνεται στα 60.000-80.000 χλμ... Όσο λειτουργεί, τίποτα. Κατά τη γνώμη μου πάντα.
Dimitris_Kon Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Εγώ για την αντλία νερού προσωπικά διαφωνώ, να μπει η ίδια η παλιά. Για τον ίδιο λόγο που δεν βγάζεις και ξαναβάζεις την ίδια, εκτός του κόστους, είσαι και ήσυχος ότι "πάτησε" σωστά στο καινούργιο μπλοκ και στεγανοποίησε σωστά. Όπως επίσης, ποτέ δεν αφαιρείς μπουζί και τα επανατοποθετείς. Δημήτρης
Prince_73 Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Εγώ για την αντλία νερού προσωπικά διαφωνώ, να μπει η ίδια η παλιά. Για τον ίδιο λόγο που δεν βγάζεις και ξαναβάζεις την ίδια, εκτός του κόστους, είσαι και ήσυχος ότι "πάτησε" σωστά στο καινούργιο μπλοκ και στεγανοποίησε σωστά. Όπως επίσης, ποτέ δεν αφαιρείς μπουζί και τα επανατοποθετείς. Δημήτρης καλά τα μπουζί ήταν καινούργια μέσα στην παραλαβή του μοτέρ, όπου και να μην τα 'χε δλδ η κυλινδροκεφαλή, εγώ θα τα άλλαζα.....με την αντλία με ανησυχείς τώρα, γιατί έχει μπει η "μαμά" πάνω....ο Φιλοσίδης δε μου είπε κάτι για αλλαγή πάντως, αν πάθω το παραμικρό θα του το φορέσω κολλάρο το μοτέρ!!
mokasquatrro Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 αυτες οι αντλιες στα μοτερ μας με εχουν κουρασει...βεβαια εχωντας βελτιωση παρομοια με του Γιωργου κ γω το μονο προβλημα κ σε μενα ηταν να αλλαξω 2 αντλιες νερου τιποτα αλλο!!κατι ειναι κ αυτο με οσα ακουμε κ βλεπουμε στα 1.8 tfsi. 3
stef80 Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Άσε ρε, μιλάς και συ για κούραση από βλάβες. Η μεγαλύτερη κούραση που έχεις πάρει ήταν που περιμέναμε μαζί την οδική για το tt μου! 1
Dikonou Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Άντε να μην το ανοίξω με προβλήματα που συνάντησα ως τώρα. Μιλάτε κιόλας. 2
Kavouras Posted October 7, 2015 Author Posted October 7, 2015 Άντε να μην το ανοίξω με προβλήματα που συνάντησα ως τώρα. Μιλάτε κιόλας. Εσύ είσαι σιδεροφάγος. Δεν πιάνεσαι!!! Φαντάσου πόσο πολύ σε είχαν πάρει χαμπάρι που από το εργοστάσιο σου δώσανε αμάξι με σασμάν που παίρνει 240mm δίσκο!!! 3
Dimitris_Kon Posted October 7, 2015 Posted October 7, 2015 Εσύ είσαι σιδεροφάγος. Δεν πιάνεσαι!!! Φαντάσου πόσο πολύ σε είχαν πάρει χαμπάρι που από το εργοστάσιο σου δώσανε αμάξι με σασμάν που παίρνει 240mm δίσκο!!! χαχαχαχαχαχαχαχ Δημήτρης 2
Kavouras Posted October 8, 2015 Author Posted October 8, 2015 Βρέθηκε "η πηγή του κακού" για τη μεγάλη διαρροή. Παρότι πριν την βγάλουμε, φαινόταν να χάνει από τον άξονα, τελικά ήταν μεγαλύτερη η ζημιά: Αντλία νερού audi A3 8P1 με BZB μοτέρ: από την πλευρά του άξονα: κι από εδώ η είσοδος-έξοδος "νερού" Μήπως σαν κάτι να μην πάει καλά? Για να το δούμε λίγο καλύτερα: Τυχαίο ελάττωμα? Ποιός ξέρει? Η νέα αντλία (ξέχασα να την τραβήξω φωτο παρότι την περιεργάστηκα για κανα 5λεπτό) είναι όλη μεταλλική (και μεταλλικό σώμα) και λίγο καλύτερης σχεδίασης (ροής, λειτουργίας κτλ σύμφωνα με τον "μάστορα"). Πάντως από τα τσιμουχάκια, φαίνεται (από τα ταλαιπωρημένα τσιμουχάκια που δεν είχαν πατήσει σωστά) ότι δεν μπήκε και με ευλάβια (κατά την προηγούμενη τοποθέτηση που έγινε στην αντιπροσωπεία). Το αφήνω ασχολίαστο αυτό....... Θα βάλω απλώς ένα emoticon-> Επιπλέον εργασίες που έγιναν αφού έμεινε που έμεινε μέσα στο συνεργείο: 1. η αντλία υψηλής (που είναι μπροστά) γιατί "χτύπαγε" πολύ, έχοντας δώσει τα τελευταία σημάδια πριν το τέλος της ζωής της. 110.650km έβγαλε με τα πρώτα 30.000km με "μαμά" κατάσταση, τα επόμενα 50.000km (30.000km με 80.000km) με πρόγραμμα 1ου σταδίου και τα υπόλοιπα με ΙΗΙ πάνω. 2. αλλάχτηκε η δεξιά φούσκα μπιλιοφόρου η οποία μπορεί να μην είχε διαρροή, αλλά ήταν τόσο ξερή που με το που την πιάσαμε, άρχισε να θρυμματίζεται!!! 3. λιπαντικό service (λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα, φίλτρο βενζίνης) 4. συντήρηση A/C (αλλαγή του φρέον με νέο και απολύμανση αεραγωγών). Τελικό κόστος? (850€) 2
Prince_73 Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Κοίτα με τι μικρά γράμματα έβαλε το κόστος....υπάρχουν και μεγάλοι άνθρωποι βρε στο forum!!! Φίλε περαστικά, είναι κονδυλάκι δε λέω, αλλά πάντα να σκέφτεστε το φίλο σας τον πρίγκηπα με αυτά που χρεώθηκε και ακόμη δεν έχει αρχίσει να ξεπληρώνει!! Περαστικά λοιπόν και εύχομαι να μην αλλάξεις άλλη αντλία ΠΟΤΕ πια... Μια ερώτηση μόνο: ξέρεις μήπως το δικό μου το sportback τι κωδικό αντλίας νερού φοράει?? δλδ με ενδιαφέρει περισσότερο αν φοράει τη μεταλλική ή την παλαιότερου τύπου "πλαστική"...(θα με "στοιχειώσει" το θέμα της αντλίας) 1
Kavouras Posted October 8, 2015 Author Posted October 8, 2015 Κοίτα με τι μικρά γράμματα έβαλε το κόστος....υπάρχουν και μεγάλοι άνθρωποι βρε στο forum!!! Φίλε περαστικά, είναι κονδυλάκι δε λέω, αλλά πάντα να σκέφτεστε το φίλο σας τον πρίγκηπα με αυτά που χρεώθηκε και ακόμη δεν έχει αρχίσει να ξεπληρώνει!! Περαστικά λοιπόν και εύχομαι να μην αλλάξεις άλλη αντλία ΠΟΤΕ πια... Μια ερώτηση μόνο: ξέρεις μήπως το δικό μου το sportback τι κωδικό αντλίας νερού φοράει?? δλδ με ενδιαφέρει περισσότερο αν φοράει τη μεταλλική ή την παλαιότερου τύπου "πλαστική"...(θα με "στοιχειώσει" το θέμα της αντλίας) Αν δεν την έχεις αλλάξει ποτέ, φοράς κι εσύ την φουλ πλαστική (ως το 2011 σύμφωνα με τον άρχοντα). Αν την έχεις αλλάξει μία φορά, φοράς την αντλία με τη μεταλλική φτερωτή και πλαστικό σώμα. Το τελευταίο revision βγήκε φέτος (σύμφωνα πάντα με τον μάστορα), οπότε............
Prince_73 Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Κατάλαβα....την πλαστική πρέπει να έχω! Ευχαριστώ Γιώργο 1
Dimitris_Kon Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Πάντως από τα τσιμουχάκια, φαίνεται (από τα ταλαιπωρημένα τσιμουχάκια που δεν είχαν πατήσει σωστά) ότι δεν μπήκε και με ευλάβια (κατά την προηγούμενη τοποθέτηση που έγινε στην αντιπροσωπεία). Το αφήνω ασχολίαστο αυτό....... Θα βάλω απλώς ένα emoticon-> Βλέπεις τι έλεγα Πρίγκηπα? Δημήτρης 1
Kavouras Posted October 8, 2015 Author Posted October 8, 2015 Βλέπεις τι έλεγα Πρίγκηπα? Δημήτρης Ρε φίλε όμως, εμένα καινούρια μπήκε πάνω αυτή που έσπασε. Δηλαδή είχα διαρροή στην αντλία πρώτης τοποθέτησης και πήγα και μου την αλλάξανε κομπλέ όλη (μαζί με βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης, μαζί με τεντωτήρες, λαστιχάκια, παπαράκια κτλ). Η αντλία που φορούσα τώρα δηλαδή ήταν "παρθένα" πριν μπει στο αμάξι μου. Προφανώς όμως ο κυρ-μάστορας που επιμελήθηκε το αμάξι μου, βαριότανε, ίσως ήταν και λίγο "βάλτη τώρα πάνω και ντάξει βλέπουμε αν χάνει όταν το βάλουμε μπροστά". Δεν πρόσεξε να πατήσουν καλά τα λαστιχάκια γιατί την έβαλε "συρταροτά" μέσα (κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και όπως είχαν παραμορφωθεί τα τσιμουχάκια). Αν ο μάστορας είναι τσαπατσούλης, δε θα σωθείς με το καινούριο ανταλλακτικό. Αυτό θέλω να πω.
Prince_73 Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Ρε φίλε όμως, εμένα καινούρια μπήκε πάνω αυτή που έσπασε. Δηλαδή είχα διαρροή στην αντλία πρώτης τοποθέτησης και πήγα και μου την αλλάξανε κομπλέ όλη (μαζί με βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης, μαζί με τεντωτήρες, λαστιχάκια, παπαράκια κτλ). Η αντλία που φορούσα τώρα δηλαδή ήταν "παρθένα" πριν μπει στο αμάξι μου. Προφανώς όμως ο κυρ-μάστορας που επιμελήθηκε το αμάξι μου, βαριότανε, ίσως ήταν και λίγο "βάλτη τώρα πάνω και ντάξει βλέπουμε αν χάνει όταν το βάλουμε μπροστά". Δεν πρόσεξε να πατήσουν καλά τα λαστιχάκια γιατί την έβαλε "συρταροτά" μέσα (κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και όπως είχαν παραμορφωθεί τα τσιμουχάκια). Αν ο μάστορας είναι τσαπατσούλης, δε θα σωθείς με το καινούριο ανταλλακτικό. Αυτό θέλω να πω. έτσι είναι παιδιά, αν ο "μάστορας" είναι κουλός ή έχει τα ψυχολογικά του εκείνη τη στιγμή, το καλύτερο ανταλλακτικό να έχεις θα στα κάνει μαντάρα... προς το παρόν θα παρακολουθήσω τη δικιά μου, ελπίζω αν είχαν δει κάτι στην επανατοποθέτηση στην αντιπροσωπεία, να με είχαν ενημερώσει για την αλλαγή...ήταν και ευκαιρία ρε γαμώτη μου έτσι που είχε λυθεί το αυτοκίνητο! τέλος του μήνα έχω και το ταξίδι στο Πήλιο και εκεί πάνω στα βουνά δεν είναι για νέες "γκέλες"... 1
Dimitris_Kon Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 έτσι είναι παιδιά, αν ο "μάστορας" είναι κουλός ή έχει τα ψυχολογικά του εκείνη τη στιγμή, το καλύτερο ανταλλακτικό να έχεις θα στα κάνει μαντάρα... προς το παρόν θα παρακολουθήσω τη δικιά μου, ελπίζω αν είχαν δει κάτι στην επανατοποθέτηση στην αντιπροσωπεία, να με είχαν ενημερώσει για την αλλαγή...ήταν και ευκαιρία ρε γαμώτη μου έτσι που είχε λυθεί το αυτοκίνητο! τέλος του μήνα έχω και το ταξίδι στο Πήλιο και εκεί πάνω στα βουνά δεν είναι για νέες "γκέλες"... Δεν είναι κουλός, απλά το έκανε άρπα κόλλα. Για να λέμε όμως και την αλήθεια, όταν τα τσιμουχάκια έχουν ήδη παραμορφωθεί, μετά είναι εύκολο να μην απομονώσουν σωστά. Το μπάσε - βγάλε, έχει ένα ρίσκο, κατά τη γνώμη μου πάντα. Δημήτρης 2
Prince_73 Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Δε θα διαφωνήσω μαζί σου Δημήτρη, ενέχουν όντως ρίσκο - θεωρώ όμως (πείτε με ευκολόπιστο) ότι αν έπρεπε να υπάρχει για λόγους ασφαλείας/στεγανότητας καινούργια αντλία νερού τοποθετημένη στο μπλοκ του κινητήρα, θα την είχαν βάλει οι γερμαναράδες μόνοι τους, όπως υπήρχε π.χ. η αντλία λαδιού και τα μπουζί, ή τουλάχιστον θα συνέστηναν την αλλαγή κάποιων περιφερειακών με νέα. Ελπίζω μόνο να μην γράφω πάλι σύντομα στο section "Προβλήματα"... μην πάρω και το ρεκόρ του φίλου μου του Στάθη!! 2
PanA4 Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Το κόστος "τσουζει" λίγο! Εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις άλλα προβλήματα στο μέλλον!
GTaros Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Και εγω προσφατα που εκανα την αλλαγη μου ειχα αγορασει αντλια φουλ μεταλλικη για παν ενδεχομενο. Δεν θα σου πω κοστος γιατι θα παρεις rs4 μετα....... 1
audidis Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Πρίγκηψ, μη μου ανχώνεσαι. Κι εγώ που την άλλαξα το 2011, μάλλον την πλαστική έχω πάλι. Μέχρι στιγμής (φτού) όλα ΟΚ. Αν είναι γραφτό μας, πάμε αγκαζέ και με ροπαλάκια στην αντιπροσωπία... 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now