Kavouras Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Γιώργο σου το είχα γράψει στο άλλο ποστ ότι ενδεχομένως δεν θα πατάει όλοι την επιφάνεια τριβής του δίσκου! Στάλθηκε από το GT-I9195I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk επειδή έχω δει τις δισκόπλακες του Βαγγέλη από όπου βγήκαν οι δαγκάνες, δεν θυμάμαι να έχει τόσο μεγάλο "ανεκμετάλλευτο" κομμάτι. (το οποιό θα μετρήσω παρεπιπτόντως μόλις βγει η δαγκάνα)
kari Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 επειδή έχω δει τις δισκόπλακες του Βαγγέλη από όπου βγήκαν οι δαγκάνες, δεν θυμάμαι να έχει τόσο μεγάλο "ανεκμετάλλευτο" κομμάτι. (το οποιό θα μετρήσω παρεπιπτόντως μόλις βγει η δαγκάνα)Δεν πειράζει!έχασες σε πλάτος κέρδισες σε μήκος συν τρία πιστόνια! Στάλθηκε από το GT-I9195I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1
kananelos Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Όλη την ώρα έτσι πας ;;; Με την όπισθεν ;; Sent from my I phone Και γω με την όπισθεν νόμιζα ότι πήγαινε, δες πάλι βίντεο 2
Theodore Saba Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Καλορίζικα George !!! Πολύ όμορφα δείχνουν. @ Γιατί μου φαίνεται και εμένα σαν να πηγαίνει όπισθεν ? 1
Stavros_K Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Γιατί η κάμερα είναι από τελείως μπροστά στην μούρη και τραβάει προς τα πίσω. Καλοριζικα Γιώργο, έκατσαν πολύ όμορφα!!! 1
Kavouras Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 Γιατί η κάμερα είναι από τελείως μπροστά στην μούρη και τραβάει προς τα πίσω. Καλοριζικα Γιώργο, έκατσαν πολύ όμορφα!!! Ευχαριστώ Σταύρο!!!! Πάντως να ξέρετε (όσοι παρακολουθείτε το topic) πως ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ο λόγος που ανεβάζω φωτογραφίες κτλ είναι γιατί θέλω την κριτική. Δεν χρειάζεται να έχουν πάντα καλά λόγια. Σίγουρα κι εγώ έχω κάνει τα λάθη μου. Φυσικά και (πάλι) εννοείται πως προτιμώ να μου πει κάποιος την αλήθεια παρά να μπει στη διαδικασία να μου "καλοπιάσει" απλώς τα αφτιά και να "κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου". (άλλωστε από τα λάθη μας παίρνουμε τα καλύτερα μαθήματα ) 2
kananelos Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Ναι Γιώργο είναι χάλια, νομίζω στο δικό μου θα ταίριαζαν καλύτερα. Θα σου στείλω ΠΜ για τα υπόλοιπα. LOL 3
Kavouras Posted November 21, 2016 Author Posted November 21, 2016 Και μιας και μετρήθηκα στο dynoday χθες, ας ανεβάσω κι εδώ τις δυναμομετρήσεις: low: high: 4
Kavouras Posted November 21, 2016 Author Posted November 21, 2016 Ουουουουου μωρή άλλαξε τελικό! φήμες λένε ότι το μεσημέρι με φωνάξανε να ψήσω κανα μπριζολάκι με το τούρμπο μου. ΥΓ: 2bar από τις 2000rpm μέχρι τις 4500rpm....
Kavouras Posted November 21, 2016 Author Posted November 21, 2016 Αυτά ειναι χάθηκε να "έγραφε" σταθερή πίεση 2μπαρο? Μάπα τουρμπίνα μου δώσανε.... 1
Kavouras Posted March 17, 2017 Author Posted March 17, 2017 (edited) Αλλαγή λαδιών μετά από 10.000km (συν φίλτρα κτλ). Διάφορα νέα: 1) Βρέθηκε τι ήταν αυτός ο πλαστικός θόρυβος που ακουγόταν πίσω αριστερά στις μικρές εγκάρσιες λακούβες. Ήταν τα πλαστικά φλαπς που υπάρχουν στα εσωτερικά των τροχών ως αεροδυναμικό βοήθημα όταν πας με πολλά km/h. Δείτε τη φωτογραφία (από internet μιας και ξέχασα να το τραβήξω φωτο πάνω στο αμάξι): Το αριστερό είχε πετσικάρει αρκετά και κουνιότανε με διαφορετική ταλάντωση από το υπόλοιπο αμάξι, με αποτέλεσμα σε μικρές λακούβες να ακουγόταν πολύ έντονα πλέον την τελευταία βδομάδα. Δυστυχώς τα κλιπς που πιάνει είναι πάνω στο "φλαπ" με αποτέλεσμα να προβλήκαμε στην αφαίρεσή του (όπως έγινε και στο δεξί για λόγους ομοιομορφίας). Επίσης με έκπληξη παρατήρησα (ψάχνοντας φωτο στο internet) ότι ένα μεγάλο ποσοστό από τα Α3 δεν τα είχαν αυτά από το εργοστάσιο, ενώ αλλα φτιαγμένα α3-S3 τα έχουν αφαιρέσει (άγνωστος λόγος - αλήθεια γιατί να τα βγάλει κάποιος αν δεν υπάρχει λόγος όπως σε μένα πχ?). ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτός ο σπαστικός πλαστικός ήχος σταμάτησε. Είχα ξηλώσει το καλοκαίρι όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να βρω τι στο κέρατο έκανε αυτό το θόρυβο και δεν είχα βρει τι ήταν. 2) η φλάτζα στεγανοποίησης στροφάλου "χάνει" πλέον. Λογικό (ειπώθηκε) μετά από 132.000km που έχει κάνει το αμάξι. Μπήκε στο πρόγραμμα για κοντά ή μετά το πάσχα να αλλαχτεί... Budget 250€, συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης, μιας και υποχρεωτικά θα λυθεί η γέφυρα στο αμάξι για να αλλαχτεί. Αυτή μάλλον ήταν και η αιτία που σε χαλαρό γκάζι μου άναβε τον τελευταίο μήνα 1-2 φορές (ακανόνιστο το πότε κτλ) το CEL με σφάλμα MAF sensor - impulse signal. 3) αλλάχτηκαν οι λάμπες στα προβολάκια. Δε μου άρεσαν αυτές που είχα βάλει (και καλά για καλύτερες, αλλά μπλεδίζανε αρκετά και δε μου άρεσαν και στην τελική έχω την αίσθηση ότι φωτίζανε χειρότερα). 4) Αφού τοποθετήσαμε τους αποστάτες (10mm πίσω, 15mm μπροστά), ο πίσω αριστερός τροχός υπό προϋποθέσεις (φορτωμένο 4 άτομα + 2 βαλίτσες αεροπορικού τύπου) έβρισκε σε μεγάλες λακούβες. Βρήκα ότι βρίσκει κλασσικά στη βίδα που συγκρατεί στον πίσω προφυλακτήρα. (μου το είχατε πει dikonou και nassos ότι μάλλον εκεί βρίσκει...). Στραβώσαμε λίγο το πλαστικό και μάλλον δε θα ξαναβρεί. Εντομεταξύ ήταν-είναι τόοοσο ελάχιστο που ίιιισα που βρίσκει-γλύφει την άκρη της βίδας... 5) για πρώτη φορά έβαλα άλλη μάρκα (όχι audi) πίσω τακάκια λόγω μη διαθεσιμότητας και αποδείχθηκαν αρκετά σκληρά. Αποτέλεσμα? Τις τελευταίες 25 μέρες, όταν πας με μικρές ταχύτητες όπου δεν πατάς φρένω (20-30km/h) να σφυρίζουν και μόλις τσιμπάςτο φρένο να σταματάνε. Μάλλον όταν πάω για τη φλάτζα στροφάλου να τα αλλάξω. Δεν την παλεύω καθόλου με το σφύριγμα από τα φρένα-τακάκια... 6) αφού θα γίνει που θα γίνει το "2" και θα έχουμε πρόσβαση σε λαστιχένιους συνδέσμους και ζαμφοράκια, θα αλλαχτούν κι αυτά στο εμπρός τμήμα και όλα τα πίσω για "φρεσκάρισμα" (90€με περαστικά νομίζω μου είπε - δε θυμάμαι). Άρα μαζί με το "2" είμαστε ήδη στα 340 ευρουλάκια.... Βάλε και το "3" (κανα 50άρικο το υπολογίζω), ε....πλησιάζουμε τα 400€ πάλι..... 7) πολλαπλή εισαγωγής εμπρός, θα αλλάξουμε τον ηλεκτρονικό αισθητήρα που ελέγχει τη θέση των φλαπς. 99% τα έχει "κλάσει" και γι' αυτό κάποιες φορές με κρύα εκκίνηση μπερδεύει για 3-4sec με βύθιση του ρελαντί (ίσως και σε συνδιασμό με την φλάτζα στροφάλου?) Κόστος άγνωστο. Θα το μάθουμε από βδομάδα. Αυτά τα ολίγα...(?) Edited March 17, 2017 by Kavouras 4
audidis Posted March 17, 2017 Posted March 17, 2017 Άρα Γιώργο από ότι καταλαβαίνω με τα πλαστικά flaps ήταν πραγματικό ΤΣΙΚ, και όχι μύθος.... Τ' ακούς κε Δημήτρη????? Kavouras = Τσικ Mythbuster 1
Dimitris_Kon Posted March 17, 2017 Posted March 17, 2017 Ευτυχώς είναι dsg και δεν χαμπαριάζει. Δημήτρης 1
KeM Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 Αλλαγή λαδιών μετά από 10.000km (συν φίλτρα κτλ). Διάφορα νέα: 1) Βρέθηκε τι ήταν αυτός ο πλαστικός θόρυβος που ακουγόταν πίσω αριστερά στις μικρές εγκάρσιες λακούβες. Ήταν τα πλαστικά φλαπς που υπάρχουν στα εσωτερικά των τροχών ως αεροδυναμικό βοήθημα όταν πας με πολλά km/h. Δείτε τη φωτογραφία (από internet μιας και ξέχασα να το τραβήξω φωτο πάνω στο αμάξι): rear flap (behind tire).jpg Το αριστερό είχε πετσικάρει αρκετά και κουνιότανε με διαφορετική ταλάντωση από το υπόλοιπο αμάξι, με αποτέλεσμα σε μικρές λακούβες να ακουγόταν πολύ έντονα πλέον την τελευταία βδομάδα. Δυστυχώς τα κλιπς που πιάνει είναι πάνω στο "φλαπ" με αποτέλεσμα να προβλήκαμε στην αφαίρεσή του (όπως έγινε και στο δεξί για λόγους ομοιομορφίας). Επίσης με έκπληξη παρατήρησα (ψάχνοντας φωτο στο internet) ότι ένα μεγάλο ποσοστό από τα Α3 δεν τα είχαν αυτά από το εργοστάσιο, ενώ αλλα φτιαγμένα α3-S3 τα έχουν αφαιρέσει (άγνωστος λόγος - αλήθεια γιατί να τα βγάλει κάποιος αν δεν υπάρχει λόγος όπως σε μένα πχ?). ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτός ο σπαστικός πλαστικός ήχος σταμάτησε. Είχα ξηλώσει το καλοκαίρι όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να βρω τι στο κέρατο έκανε αυτό το θόρυβο και δεν είχα βρει τι ήταν. 2) η φλάτζα στεγανοποίησης στροφάλου "χάνει" πλέον. Λογικό (ειπώθηκε) μετά από 132.000km που έχει κάνει το αμάξι. Μπήκε στο πρόγραμμα για κοντά ή μετά το πάσχα να αλλαχτεί... Budget 250€, συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης, μιας και υποχρεωτικά θα λυθεί η γέφυρα στο αμάξι για να αλλαχτεί. Αυτή μάλλον ήταν και η αιτία που σε χαλαρό γκάζι μου άναβε τον τελευταίο μήνα 1-2 φορές (ακανόνιστο το πότε κτλ) το CEL με σφάλμα MAF sensor - impulse signal. 3) αλλάχτηκαν οι λάμπες στα προβολάκια. Δε μου άρεσαν αυτές που είχα βάλει (και καλά για καλύτερες, αλλά μπλεδίζανε αρκετά και δε μου άρεσαν και στην τελική έχω την αίσθηση ότι φωτίζανε χειρότερα). 4) Αφού τοποθετήσαμε τους αποστάτες (10mm πίσω, 15mm μπροστά), ο πίσω αριστερός τροχός υπό προϋποθέσεις (φορτωμένο 4 άτομα + 2 βαλίτσες αεροπορικού τύπου) έβρισκε σε μεγάλες λακούβες. Βρήκα ότι βρίσκει κλασσικά στη βίδα που συγκρατεί στον πίσω προφυλακτήρα. (μου το είχατε πει dikonou και nassos ότι μάλλον εκεί βρίσκει...). Στραβώσαμε λίγο το πλαστικό και μάλλον δε θα ξαναβρεί. Εντομεταξύ ήταν-είναι τόοοσο ελάχιστο που ίιιισα που βρίσκει-γλύφει την άκρη της βίδας... 5) για πρώτη φορά έβαλα άλλη μάρκα (όχι audi) πίσω τακάκια λόγω μη διαθεσιμότητας και αποδείχθηκαν αρκετά σκληρά. Αποτέλεσμα? Τις τελευταίες 25 μέρες, όταν πας με μικρές ταχύτητες όπου δεν πατάς φρένω (20-30km/h) να σφυρίζουν και μόλις τσιμπάςτο φρένο να σταματάνε. Μάλλον όταν πάω για τη φλάτζα στροφάλου να τα αλλάξω. Δεν την παλεύω καθόλου με το σφύριγμα από τα φρένα-τακάκια... 6) αφού θα γίνει που θα γίνει το "2" και θα έχουμε πρόσβαση σε λαστιχένιους συνδέσμους και ζαμφοράκια, θα αλλαχτούν κι αυτά στο εμπρός τμήμα και όλα τα πίσω για "φρεσκάρισμα" (90€με περαστικά νομίζω μου είπε - δε θυμάμαι). Άρα μαζί με το "2" είμαστε ήδη στα 340 ευρουλάκια.... Βάλε και το "3" (κανα 50άρικο το υπολογίζω), ε....πλησιάζουμε τα 400€ πάλι..... 7) πολλαπλή εισαγωγής εμπρός, θα αλλάξουμε τον ηλεκτρονικό αισθητήρα που ελέγχει τη θέση των φλαπς. 99% τα έχει "κλάσει" και γι' αυτό κάποιες φορές με κρύα εκκίνηση μπερδεύει για 3-4sec με βύθιση του ρελαντί (ίσως και σε συνδιασμό με την φλάτζα στροφάλου?) Κόστος άγνωστο. Θα το μάθουμε από βδομάδα. Αυτά τα ολίγα...(?) 1) ηταν το πρώτο πράγμα που ξήλωσα απο το αμάξι.2) πως σχετιζεται το θεμα του μαφ με τον στροφαλο; 3) Έχουμε το ιδιο θεμα με τα φλαπς. Αν αλλαχτει μονο το ποτενσιομετρο ξαναεμφανιζεται το πρόβλημα (τουλαχιστον αυτό εχει παρατηρηθει) οποτε και παμε για αντικατασταση πολλαπλης σε αυτή τη περίπτωση. Εγω προσωπικά το αφήνω ετσι ας καει και 2 λιτρα παραπάνω που λεει ο λόγος.
Kavouras Posted March 20, 2017 Author Posted March 20, 2017 1) ηταν το πρώτο πράγμα που ξήλωσα απο το αμάξι. 2) πως σχετιζεται το θεμα του μαφ με τον στροφαλο; 3) Έχουμε το ιδιο θεμα με τα φλαπς. Αν αλλαχτει μονο το ποτενσιομετρο ξαναεμφανιζεται το πρόβλημα (τουλαχιστον αυτό εχει παρατηρηθει) οποτε και παμε για αντικατασταση πολλαπλης σε αυτή τη περίπτωση. Εγω προσωπικά το αφήνω ετσι ας καει και 2 λιτρα παραπάνω που λεει ο λόγος. 1) είχες το ίδιο πρόβλημα ή απλά σου φάνηκαν άχρηστα και αποφάσισες να ελαφρύνεις το αμάξι? 2) τραβάει αέρα μέσα από τα λάδια και ουσιαστικά διαβάζει διαφορετικό μείγμα από αυτά που θεωρητικά περίμενε, συγκρίνοντας τιμές maf και αισθητήρα λ. Με πολύ απλά λόγια, συνήθως στο χαλαρό γκάζι, έχεις υποπίεση (πίεση μικρότερη από την ατμοσφαιρική), άρα ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει την τάση να μπει μέσα για να εξισορροπίσει την διαφορά πίεσης. Στο τέρμα γκάζι επειδή έχεις υπερπίεση (άρα περισσότερη από την ατμοσφαιρική), οπότε συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο (οπότε δε ρουφάει αέρα από κει, αλλά πιέζεται το λάδι να "βγει" έξω ώστε να πέσει η πίεση και να εξισορροπίσει η διαφορά πίεσης = διαρροή λαδιού). Επίσης το φαινόμενο αυτό με τη διαρροή στη φλάτζα στροφάλου εμφανίζεται συνήθως σε αμάξια με αυξημένο κόφτη στροφών ή σε μοτέρ που δουλεύουν με υψηλότερη πίεση από αυτή που είναι σχεδιασμένα ( ) 3) δεν το παίρνεις κάθε μέρα, στα @@ σου και λογικό. Εγώ θέλω να το φτιάξω όχι γιατί καίει περισσότερο, αλλά γιατί δεν δουλεύει σωστά. Πρέπει να δουλεύει σωστά το μοτέρ και όχι να είναι υπερπλούσιο ή υπερφτωχό (αντίστοιχα - αν κολλάνε κλειστά ή δεν ανοίγουν τέρμα).
KeM Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 1) είχες το ίδιο πρόβλημα ή απλά σου φάνηκαν άχρηστα και αποφάσισες να ελαφρύνεις το αμάξι? [emoji14] 2) τραβάει αέρα μέσα από τα λάδια και ουσιαστικά διαβάζει διαφορετικό μείγμα από αυτά που θεωρητικά περίμενε, συγκρίνοντας τιμές maf και αισθητήρα λ. Με πολύ απλά λόγια, συνήθως στο χαλαρό γκάζι, έχεις υποπίεση (πίεση μικρότερη από την ατμοσφαιρική), άρα ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει την τάση να μπει μέσα για να εξισορροπίσει την διαφορά πίεσης. Στο τέρμα γκάζι επειδή έχεις υπερπίεση (άρα περισσότερη από την ατμοσφαιρική), οπότε συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο (οπότε δε ρουφάει αέρα από κει, αλλά πιέζεται το λάδι να "βγει" έξω ώστε να πέσει η πίεση και να εξισορροπίσει η διαφορά πίεσης = διαρροή λαδιού). Επίσης το φαινόμενο αυτό με τη διαρροή στη φλάτζα στροφάλου εμφανίζεται συνήθως σε αμάξια με αυξημένο κόφτη στροφών ή σε μοτέρ που δουλεύουν με υψηλότερη πίεση από αυτή που είναι σχεδιασμένα ( ) 3) δεν το παίρνεις κάθε μέρα, στα @@ σου και λογικό. Εγώ θέλω να το φτιάξω όχι γιατί καίει περισσότερο, αλλά γιατί δεν δουλεύει σωστά. Πρέπει να δουλεύει σωστά το μοτέρ και όχι να είναι υπερπλούσιο ή υπερφτωχό (αντίστοιχα - αν κολλάνε κλειστά ή δεν ανοίγουν τέρμα). Δες σε τι rpm σου πεταει το σφαλμα ο μαφ αρχικα. Σιγουρα ειναι θεμα διαρροής αερα πιστεύω γιατι αν θυμάσαι τον ειχα αλλαξει και εκανε το ίδιο. Προσωπικα υποπτεύομαι το discharge pipe προς το κουλερ γιατι απο τότε που αλλαξα τη σωλήνα μου το εβγαζε.Τα φλαπς απο κάτω τα εβγαλα γιατι ήταν αχρηστα κατ εμε. Για το ποτενσιομετρο αν σου είπε και σε βεβαιώσε ότι αλλάζοντας μονο ποτενσιομετρο φτιαχνει οκ ειδάλλως αν θελει ολη τη πολλαπλη αστα να πάνε. Δεν ειναι θεμα ότι δεν δουλεύει σωστα ή ποσο συχνα το κουνάω όσο ότι δεν προκαλεί δυσλειτουργια απλα δουλεύουμε πιο πλουσιοι σε part throttle στη πόλη.
Dimitris_Kon Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 1) είχες το ίδιο πρόβλημα ή απλά σου φάνηκαν άχρηστα και αποφάσισες να ελαφρύνεις το αμάξι? 2) τραβάει αέρα μέσα από τα λάδια και ουσιαστικά διαβάζει διαφορετικό μείγμα από αυτά που θεωρητικά περίμενε, συγκρίνοντας τιμές maf και αισθητήρα λ. Με πολύ απλά λόγια, συνήθως στο χαλαρό γκάζι, έχεις υποπίεση (πίεση μικρότερη από την ατμοσφαιρική), άρα ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει την τάση να μπει μέσα για να εξισορροπίσει την διαφορά πίεσης. Στο τέρμα γκάζι επειδή έχεις υπερπίεση (άρα περισσότερη από την ατμοσφαιρική), οπότε συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο (οπότε δε ρουφάει αέρα από κει, αλλά πιέζεται το λάδι να "βγει" έξω ώστε να πέσει η πίεση και να εξισορροπίσει η διαφορά πίεσης = διαρροή λαδιού). Επίσης το φαινόμενο αυτό με τη διαρροή στη φλάτζα στροφάλου εμφανίζεται συνήθως σε αμάξια με αυξημένο κόφτη στροφών ή σε μοτέρ που δουλεύουν με υψηλότερη πίεση από αυτή που είναι σχεδιασμένα ( ) 3) δεν το παίρνεις κάθε μέρα, στα @@ σου και λογικό. Εγώ θέλω να το φτιάξω όχι γιατί καίει περισσότερο, αλλά γιατί δεν δουλεύει σωστά. Πρέπει να δουλεύει σωστά το μοτέρ και όχι να είναι υπερπλούσιο ή υπερφτωχό (αντίστοιχα - αν κολλάνε κλειστά ή δεν ανοίγουν τέρμα). Συμφωνώ στο bold κείμενο 100%. Δημήτρης 1
KeM Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Μονο μαυριλα και ακαυστες ρε! Περα απο τη πλακα @kavouras εχουν αλλαχτεί παμπολες φορες αισθητηρες φλαπς χωρις αποτέλεσμα και ο λογος ειναι ότι εχει θεμα ο άξονας που κινεί τα φλαπς. Δεν είναι δλδ ηλεκτρικό το πρόβλημα αλλα μηχανικό εξου και η αντικατασταση πολλαπλής. Για εμενα θέλει πρωτα λυσιμο και έλεγχο και κατόπιν αλλαγη ποτενσιομετρου. Οσον αφορά το implausible signal του μαφ εμένα το εμφανίζει σε wot κοντα στις 5500. Στα λογκς παρατηρείται στιγμιαία μείωση των gr/sec και μικρή πτώση πιεσης. Για αυτο και υποπτεύομαι το κυκλωμα αερα για τυχον απώλειες (δεν είναι εμφανής κατα τα αλλα σε υποπιεση ή υπερπιεση κατω απο αυτες τις στροφές)
Dikonou Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Λογικά εκεί κοντά εχεις την μέγιστη πίεση στο κύκλωμα, όποτε φούσκωσε το να δεις που χάνει! 1
Kavouras Posted March 21, 2017 Author Posted March 21, 2017 Μονο μαυριλα και ακαυστες ρε! Περα απο τη πλακα @kavouras εχουν αλλαχτεί παμπολες φορες αισθητηρες φλαπς χωρις αποτέλεσμα και ο λογος ειναι ότι εχει θεμα ο άξονας που κινεί τα φλαπς. Δεν είναι δλδ ηλεκτρικό το πρόβλημα αλλα μηχανικό εξου και η αντικατασταση πολλαπλής. Για εμενα θέλει πρωτα λυσιμο και έλεγχο και κατόπιν αλλαγη ποτενσιομετρου. Οσον αφορά το implausible signal του μαφ εμένα το εμφανίζει σε wot κοντα στις 5500. Στα λογκς παρατηρείται στιγμιαία μείωση των gr/sec και μικρή πτώση πιεσης. Για αυτο και υποπτεύομαι το κυκλωμα αερα για τυχον απώλειες (δεν είναι εμφανής κατα τα αλλα σε υποπιεση ή υπερπιεση κατω απο αυτες τις στροφές) εμένα δεν το κάνει σε τέρμα γκάζι. Μόνο σε μισόγκαζα όπου έχω μικρή πίεση ή υποπίεση και περίπου στις 2200rpm (όπως λέει και το σφάλμα κατά την καταγραφή)
Kavouras Posted April 9, 2017 Author Posted April 9, 2017 Καλημερα. Ξερω οτι θα πεσει κράξιμο τερμα αλλα τι επιλογές εχουμε για φρενα χωρίς να αλλάξω δαγκάνες; Δηλαδή διατηρώντας τι διάσταση της δισκοπλακες στα 345χ30 (s3 διάσταση) ;; Γιατι μετα απο μια πολυ γρήγορη βολτα στο σουνιο, τα φρενα βγήκαν off.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now