Kavouras Posted April 28, 2017 Author Posted April 28, 2017 Ζαμφορ εννοείς τα μικρά ζαμφορακια με τους λαστιχενιους συνδέσμους τους... ναι-ναι. Αααα εδω ειμαστε...ενταξη .. θα σοβαρεψω κ θα βαλω κ εγω το κεφαλι κατω να οδηγησω ως αρμοζει στη περισταση και στη διαδρομη!! ετοιμάζομαι για 2ο κλάμα δηλαδή....
TTs80 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Νέα από το "μέτωπο": Αλλαγή φλάτζας στροφάλου-βολάν Αλλαγή συνεμπλόκ + λαστιχένιους συνδέσμους + ζαμφόρ ευθυγράμμιση (γιατί κατέβηκε σασμάν, λύθηκε γέφυρα κτλ) αλλαγή υγρών DSG με φίλτρο ---------------------------------- Κόστος 500€ Σχετικά με τα φρένα: Τελικά, η carbotech δεν έχει stock τακάκια για τις μπροστινές δαγκάνες μου (από XJR 4,2lt N3 του 2008-2009) σε AX6 (παλιό XP4 κωδικό) και θα έχει μετά από παραγγελία με 40 μέρες παράδοση (και ίσως παραπάνω). Οπότε φάγανε "Χ" από κει.... Μετά από πολύ ψάξιμο και προβληματισμό , παρήγγειλα τα ebc redstuff για εμπρός και τα ebc greenstuff για πίσω. (κάποιος μου είχε προτείνει τα ebc redstuff εδώ μέσα..... - δε θυμάμαι σε ποιό topic) Κρατάμε και τους ίδιους δίσκους μπρος πίσω (ΑΤΕ αμφότεροι που είναι με θερμική επεξεργασία - όχι επίστρωση) και βλέπουμε. Υγρά φρένων θα αλλάξουμε όταν θα έρθουν τα τακάκια. Δεν το κάναμε τώρα λόγω φόρτου εργασίας. ΥΓ: Αλλάζοντας όλους τους λαστιχένιους συνδέσμους, είδα μεγάλη διαφορά στο δρόμο. Βασικά σα να έγινε πιο μασιφ όλο το αμάξι μπρος πίσω. Έτσι ήταν από το εργοστάσιο? Πραγματικά ξανα-ερωτεύτηκα το πάτημά του. Πρέπει οπωσδήποτε να έρθουν τακάκια να πάμε "2ο γύρο" Σούνιο να δω τι γίνεται. Εγώ σου είχα πει για τα EBC. Νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή και καλό συνδυασμό. Εγώ τα είχα ευχαριστηθεί και από τα τακάκια που έχω δοκιμάσει έχουν το καλύτερο first bite. Φαντάζομαι από τον Σίρρο τα πήρες. Φιλική συμβουλή να τα βάλεις στον μάστορά σου και όχι εκεί. Επίσης χρειάζονται 700-800 χιλιόμετρα για να φτάσουν σε maximum απόδοση. Με τα πράσινα πίσω, όταν πατήσουν καλά θα νομίζεις ότι σε τραβάει κάτι από πίσω στο φρενάρισμα. 1
Kavouras Posted April 28, 2017 Author Posted April 28, 2017 Εγώ σου είχα πει για τα EBC. Νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή και καλό συνδυασμό. Εγώ τα είχα ευχαριστηθεί και από τα τακάκια που έχω δοκιμάσει έχουν το καλύτερο first bite. Φαντάζομαι από τον Σίρρο τα πήρες. Φιλική συμβουλή να τα βάλεις στον μάστορά σου και όχι εκεί. Επίσης χρειάζονται 700-800 χιλιόμετρα για να φτάσουν σε maximum απόδοση. Με τα πράσινα πίσω, όταν πατήσουν καλά θα νομίζεις ότι σε τραβάει κάτι από πίσω στο φρενάρισμα. τα παρήγγειλα απευθείας από ebc Αγγλίας, μιας και ο μηχανικός μου μου είχε βρει τους κωδικούς και μου είπε να τους παραγγείλω εγώ, μιας και ο ίδιος αν τους βάλει στο μαγαζί, να υποχρεωθεί να μου βάλει τάπα (έστω ένα ελάχιστο ποσοστό). Και τώρα υπάρχει περίοδος προσφοράς-έκπτωσης (τυχαία) οπότε κέρδισα κάποια χρήματα παραγγέλνοντας τώρα. Είχα ψάξει αρκετές λύσεις από: ΑΤΕ brembo delphi ferodo pagid mintex remsa textar trw zimmerman ebc (και 1-2 που μου διαφεύγουν τώρα) και μετά από πολύ-πολύ ψάξιμο, κατέληξα στα ebc. Κι εγώ αυτό που διάβασα σε reviews και σε τεχνικά στοιχεία ήταν ότι έχουν και καλό δάγκωμα, δεν σφυρίζουν, έχουν καλή συνεργασία με τους δίσκους που έχω ήδη πάνω (ΑΤΕ heat treated 345χ30) και το κυριότερο ότι δεν έχουν αυτό το "κούφιο" δάγκωμα που έχει το ds2500 (χαρακτηριστικό παράδειγμα) όταν είναι κρύο το τακάκι. (όχι ότι είναι κακό ως τακάκι το ds2500, απλά στο 1ο φρενάρισμα -αν έχεις να φρενάρεις αρκετή ώρα, βλέπε ταξίδια- πρέπει να πατήσεις περισσότερο το πεντάλ του φρένου για να πάρεις την ίδια απόδοση που θα πάρεις όταν το τακάκι ζεσταθεί)
TTs80 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Πολύ σωστός για το κούφιο δάγκωμα. Δεν θα μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα. Για το σφύριγμα, επειδή έβαλες μπροστά τα κόκκινα, κι επειδή δεν μπαίνουν σε κουνούριους δίσκους, να είσαι λίγο ευγενικός για λίγο με τα φρένα για να πατήσουν καλά, αλλιώς μπορεί να ακούσεις σφύριγμα. Όταν έρθουν από Αγγλία ενημέρωσε για τον χρόνο παράδοσης και για έξοδα αποστολής γιατί πρέπει να παραγγείλω κι εγώ τα πράσινα για το Α4 και δεν είχα σκεφτεί να τα πάρω κατευθείαν από Αγγλία. 1
Kavouras Posted April 28, 2017 Author Posted April 28, 2017 (edited) Πολύ σωστός για το κούφιο δάγκωμα. Δεν θα μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα. Για το σφύριγμα, επειδή έβαλες μπροστά τα κόκκινα, κι επειδή δεν μπαίνουν σε κουνούριους δίσκους, να είσαι λίγο ευγενικός για λίγο με τα φρένα για να πατήσουν καλά, αλλιώς μπορεί να ακούσεις σφύριγμα. Όταν έρθουν από Αγγλία ενημέρωσε για τον χρόνο παράδοσης και για έξοδα αποστολής γιατί πρέπει να παραγγείλω κι εγώ τα πράσινα για το Α4 και δεν είχα σκεφτεί να τα πάρω κατευθείαν από Αγγλία. ~160 λυρες, 15λυρες μεταφορικα. Χρόνος παράδοσης μου ειπαν στο mail οτι Ελλάδα φτάνουν σε 4 μέρες περιπου. Edited April 28, 2017 by Kavouras 2
Kavouras Posted May 4, 2017 Author Posted May 4, 2017 ~160 λυρες, 15λυρες μεταφορικα. Χρόνος παράδοσης μου ειπαν στο mail οτι Ελλάδα φτάνουν σε 4 μέρες περιπου. παρότι έχω κάνει την παραγγελία από 28/4 και έχω πληρώσει από 28/4, ακόμα λέει waiting for payment. Έχω ανταλλάξει και 1-2 mails αλλά ακόμα τίποτα. Ευτυχώς τακάκια δεν είναι τόσο αναγκαία αλλιώς θα είχαν φύγει "ορδές" από mails. Όχι τίποτε άλλο αλλά θέλω να προγραμματίσω μία επίσκεψη στο συνεργείο και μου λεέι και ο άνθρωπος (με το δίκιο του) "έλα μαζί με τα τακάκια..."
Paladin Posted May 5, 2017 Posted May 5, 2017 ενα τηλεφωνο κ απευθειας επικοινωνια?..μηπως λυσει το θεμα? 1
Kavouras Posted May 16, 2017 Author Posted May 16, 2017 Και επιτέλους ήρθαν!!! Τώρα μένει ένα ραντεβού στο συνεργείο. 3
Paladin Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 τα εχουμε πει Γιωργο...οταν δεις να φρεναρει ο αλλος, μετρας απο μεσα σου 1001-1002-1003 κ μετα πατας φρενο εσυ! 1
Kavouras Posted June 6, 2017 Author Posted June 6, 2017 Δύο νέα: α) Τα τακάκια μπήκαν. Έκανα και ~500km. Απλά καμία επαφή με τα προηγούμενα τακάκια που είχα πάνω. Ξέρω ότι θα ακουστώ υπερβολικός, αλλά μιλάμε για τουλάχιστον 20% βελτίωση στο φρενάρισμα... Και πολύ δυνατό δάγκωμα! Θα τολμούσα να πω και πιο δυνατό από του cupra... Μόνο αρνητικό ότι κάποιες ελάχιστες φορές ακούω (με ανοιχτά παράθυρα και μόνο) ένα πολύ απαλό σφύριγμα όταν πάω με ~10km/h (χωρίς να πατάω γκάζι ή φρένο) και έχω κομμένο το τιμόνι πάνω από 90 μοίρες. Μόλις "ακουμπήσω" απλά το πεντάλ του φρένου, σταμάταει. Συγκεκριμένα το ακούω μόνο στο πάρκινγκ της δουλειάς έχει τύχει να το ακούσω... Nα θυμίσω μόνο το πόσο κόβω το τιμόνι από το παρακάτω βίντεο: (από το πάρκινγκ της δουλειάς. η κάμερα είναι στον εμπρός προφυλακτήρα, κοιτάζει προς τα πίσω και "τραβάει" τον εμπρός αριστερό τροχό-οδηγού) Περιμένω να συμπληρώσω 700-800km για να τα πιέσω σε στροφοδιαδρομή να δω τι "δόντια" έχουν. β) άλλαξα συνεμπλόκ και λαστιχένιους συνδέσμους στο αμάξι μου. Συνεμπλόκ έβαλα αυτά: Είναι εργοστασιακά audi, αλλά όχι από καρότσα S3/A3 8p. Τώρα από τι είναι? Μυστικό. Είδα πολύ σημαντική βελτίωση στο κράτημα του αυτοκινήτου και σταμάτησαν και οι σπαστικές κλίσεις που περιέγραφα στο topic με τα roll bars. Επίσης άλλαξα και τη ρύθμιση της σκληρότητας της ανάρτησης σε 3 εμπρός και 2 πίσω, από 4-2 που το είχα για κανα 2μηνο και 3-1 που το είχα εδώ και 2,5 χρόνια. Το ιδανικό είναι το 3-3 (μπρος πίσω), αλλά όταν είναι το αμάξι άδειο πίσω (χωρίς πράγματα), μου έχουν πει όσοι κάθονται πίσω, ότι νιώθουν πως το σασί πίσω "διαβάζει" ενοχλητικά το δρόμο, κάτι που δεν το νιώθεις όταν κάθεσαι μπροστά. 5
Kavouras Posted June 6, 2017 Author Posted June 6, 2017 Σιγά το μυστικό ΤΤ όχι. Του ΤΤ έχουν λάθος τις τρύπες αφού έχουν διαφορετικό ψαλίδι και επηρεάζουν γωνίες της ανάρτησης.
escape_A3 Posted June 6, 2017 Posted June 6, 2017 Τα ίδια συνεμπλοκ ψαλιδιών μου έβαλε και εμένα, πρόσφατα κατά την αλλαγή αντιστρεπτικων. Αξίζουν! 1
Kavouras Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 (edited) a small update... Edited June 28, 2017 by Kavouras 9
Dikonou Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 (edited) Me like!!!!! me like A LOT!!!!! A! κι αυτό δε λέγεται small update....αλλά a jod done right!!! Επιτέλους!!!!!! Edited June 28, 2017 by Dikonou 1
KeM Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 a small update... IMG_3262.JPG IMG_3323.JPG IMG_3324.JPG IMG_3326.JPG IMG_3733.JPG Παταω 2
Dikonou Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 όχι. Του ΤΤ έχουν λάθος τις τρύπες αφού έχουν διαφορετικό ψαλίδι και επηρεάζουν γωνίες της ανάρτησης. Από RS3 είναι τελικά; 1
Paladin Posted June 28, 2017 Posted June 28, 2017 δεν αποκαλυπτουμε μυστικα της δουλειας κυριε......αντε αντε ολα τα Α3 (περαν του δικου σου) ιδια κ ομοια?! 2
Kavouras Posted July 1, 2017 Author Posted July 1, 2017 Δυστυχως το προτζεκτ αναβάλλεται για μετα τις διακοπές. Μην μας βγουν ξύνεις επειδη βαλαμε τουρμπο τελευταία στιγμη (κυριολεκτικά).
Kavouras Posted July 1, 2017 Author Posted July 1, 2017 Κατάλαβα......καλό χειμώνα..... Καλές διακοπές! Μπα. Πριν τον Αύγουστο θα μπει εκτός απροόπτου. 1
Kavouras Posted July 4, 2017 Author Posted July 4, 2017 (edited) Ένα σχόλιο, αφού παρέλαβα επιτέλους το αμάξι από το φανοποιείο. Κυκλοφορούσα εδώ και 1+ βδομάδα με ένα α3 sportback 1.6tdi (diesel-άκι δηλαδή 110ps - 25,5kgm) και είχα "χαρεί" που δεν έκαιγε σχεδόν τίποτα (μιλάμε για αστείες καταναλώσεις) και είχα την αίσθηση ότι σχετικά "πήγαινε" όσο το οδηγούσα. Αλλά το βενζινοκίνητο αμάξι δεν συγκρίνεται..... Χθες, έχοντας παραλάβει το αμάξι, πάτησα(?) με ένα ίδιο Α3 (sportback 1.6tdi), και κυριολεκτικά χαϊδεύοντας το γκάζι (ούτε 15% δεν το πάταγα), στεκόμουν δίπλα-δίπλα... Και αναφέρω το 15%, γιατί έχοντας το σασμάν στο D, η πίεση του τούρμπο που δεν ανέβηκε πάνω από τα μόλις 0,2bar και στροφές όχι πάνω από 2000rpm....... Edited July 4, 2017 by Kavouras
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now