Jump to content

Recommended Posts

Posted

Δωσε πονο Γιωργο!

Ελα ρε αφου η ρεβλιμιτ εχει τον Κωνσταντινο αθηνα τι φοβασαι φυσαει το παιδι (δεν τον ξερω προσωπικα αλλα ειναι γνωστος φιλου και εχω ακουσει τα καλυτερα)

 

Παντως για καθημερινο νομιζω το 1.7 οβερ και 1.3-1.4 σταθερο θα το χαρεις γιατι γενικα η βενζινη δεν ειναι παντα καλη και στο δικο μου τουλαχιστον (βεβαια ειναι και μια δεκαετια πισω η μηχανη) αυτο ειναι το οριο. Μετα αρχιζει η γκρινια του τυπου "ωχ δεν εβαλε ακριβως 100 οκτανια" η "εχει πολλη ζεστη και δεν παταω τερμα" κλπ

Χρήστο εισαι 20vt?

 

Σε μας δουλευει "άνετα" με 1,5 ψηλά. Το οβερ το κόβεις αν δε θες ροπή. :-)

 

 

 

ΥΓ: εχω boost Controler Οποτε δε θα δουλευει σχεδον ποτέ high.

  • Like 1
Posted

Χρήστο εισαι 20vt?

 

Σε μας δουλευει "άνετα" με 1,5 ψηλά. Το οβερ το κόβεις αν δε θες ροπή. :-)

 

 

 

ΥΓ: εχω boost Controler Οποτε δε θα δουλευει σχεδον ποτέ high.

Ναι 20vt Γιωργο.

Αφου εχεις bc εισαι αρχηγος, αν και εχετε κατι ωραια γκατζετακια που αλλαζεις προγραμμα. Ισως σε καλυπταν και εκεινα. Αλλα αλλη ακρίβεια στη ποεση το bc αλλη η ν75

  • Like 1
Posted

ΟΕΜ μπεκ:

 

μηχανική 1,0-1,1

 

low 1.5 οβερ 1.15 σταθερή

 

high 1,75-1,8 και 1,25

 

αυτά με σχετικά καλό αβανς και παντα σωστή μπετζινα......με την 70άρα που έχει και ΟΕΜ τελικό...........

  • Like 2
Posted

Wastegate έτοιμη.

Μπεκ έτοιμα.

 

Βράδυ ρύθμιση!!!!!!

  • Like 5
Posted

Αναμένουμε αποτελεσματα, καλο ρυθμισμα και μην το παρακανετε στο θεμα πιεσης γιατι ειναι κριμα να φατε το τουρμπο.

 

Πιστευω 1,7-1,8 οβερ με 1,4 στις 7000 και 20-22 μοιρες αβανς ειναι μια χαρα, δεν χρειαζεται παραπανω, με μειγμα 11,7 - 11,8 .

  • Like 3
Posted

Άντε ρε Γιώργο τελείωνε....

Σε τόσους μήνες παιδί θα είχες κάνει κι όχι ένα πρότζεκτ Κ4....

Άντε....

Και μετά πες μας εντυπώσεις....

Για εισαγωγη τι έβαλες τελικά;;;Τούλι;;;;;

Χαχαχα....

  • Like 2
Posted

Ανάλογα τι ωρα τελειώσουμε θα γράψω εντυπώσεις Αλλιως αυριο.

Posted

Το καλο πραγμα αργει να γινει!

 

Αλλα σημερα ηρθε η ωρα. Με το καλο και παντα μακρια απο προβληματα Γιωργο!

Posted

αν θελετε συγκρισεις στη διαθεση σας

Posted

Δεν περιμένω κάτι λιγότερο από πολύ καλό!

Posted (edited)

Άντε μωρή και μην ξεχάστε το DSG σας έφαγα!!!!

 

Έβαλες ΚΑΙ μπέκ;

 

οπότε...

μηχανικη 1,1

Low 1,6 με 1.25

Hi 1,9 με 1,35-1,4 ( εάν το επιτρέψουν εξάτμιση τελικό )

Edited by Dikonou
Posted

Φήμες λένε, ότι σε μεγάλη λεωφόρο της Αττικής, αλλάζουν άσφαλτο...με ένα γκρι όχημα

  • Like 2
Posted

Συγνώμη Παιδες. Ρυθμισαμε αλλα λόγω ζέστης θα το ξαναδούμε σε 15 μέρες. Πολυ δυναμη παντού. Εχει γινει πολυ ωραίο.

 

Στο high παίζουμε 1,75 οβερ και 1,4 στις 7100 (αλλαγή).

Μπήκε και stage2 στο dsg.

Ειδικά το dsg (ενώ ημουν επιφυλακτικός), τελικα ως αποτελεσμα ήρθε εκει που το ηθελα απο οταν πηρα το αμαξι και "βρήκα" τις τρύπες στη λειτουργία του. (Πχ πριν καππιες φορες σε ξεκίναγε άσκοπα με 2α).

 

Άργησα να γράψω Γιατι ολη μερα ημουν στο τρέξιμο και τωρα έκατσα.

 

Εμενα προσωπικά κι ετσι μου αρέσει αλλα ο προγραμματιστής λεει οτι εχουμε δρομο να γινει τελειο και να ξαναβρεθούμε οταν αρχίσουν τα κρύα να τσεκάρουμε καποια πραγματα.

 

Θετικό σημάδι η αντλία μπροστά που δουλευει υποδειγματικά (εχει αλλαχτεί πριν 20.000km φυσικά) για προληπτικούς λόγους).

Επίσης δνε εχω misfires. Surging εχω στο high σε χαμηλές στροφές αλλα Λογικο ειναι.

  • Like 8
Posted (edited)

Μπααααααα δε λέει η Κ04 Ε;

Σέρνεται χαμηλά...........έτσι δεν ειναι;

Τωρα θέλω λογκαρισμα μωρή!!!!

Επειδή ξέρω τι ψειρας είσαι......περίμενε τα κρύα, μηδέν εξωτερικη και ξανά κοίτα ρυθμίσεις εάν χρειαστεί.

Να το χαρείς να το απολαύσεις!!!!

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted (edited)

Συγνώμη Παιδες. Ρυθμισαμε αλλα λόγω ζέστης θα το ξαναδούμε σε 15 μέρες. Πολυ δυναμη παντού. Εχει γινει πολυ ωραίο.

 

Στο high παίζουμε 1,75 οβερ και 1,4 στις 7100 (αλλαγή).

Μπήκε και stage2 στο dsg.

Ειδικά το dsg (ενώ ημουν επιφυλακτικός), τελικα ως αποτελεσμα ήρθε εκει που το ηθελα απο οταν πηρα το αμαξι και "βρήκα" τις τρύπες στη λειτουργία του. (Πχ πριν καππιες φορες σε ξεκίναγε άσκοπα με 2α).

 

Άργησα να γράψω Γιατι ολη μερα ημουν στο τρέξιμο και τωρα έκατσα.

 

Εμενα προσωπικά κι ετσι μου αρέσει αλλα ο προγραμματιστής λεει οτι εχουμε δρομο να γινει τελειο και να ξαναβρεθούμε οταν αρχίσουν τα κρύα να τσεκάρουμε καποια πραγματα.

 

Θετικό σημάδι η αντλία μπροστά που δουλευει υποδειγματικά (εχει αλλαχτεί πριν 20.000km φυσικά) για προληπτικούς λόγους).

Επίσης δνε εχω misfires. Surging εχω στο high σε χαμηλές στροφές αλλα Λογικο ειναι.

 

Γιωργο μια ερωτηση ρε φιλε, οταν λες οτι ο προγραμματιστης σου λεει εχετε ακομα πολυ δρομο για να γινει τελειο ως προς τι εχει ακομα πολυ δρομο , δεν τουρμπιζει σωστα , εχει θεματα στα μισογκαζα, δεν ανεβαζει πολυ αβανς , δεν ειναι γραμμικο και στρωτο ως προς τη λειτουργια του, δεν εχεις σωστα μειγματα, ως προς τι?

 

Στα ρωταω αυτα γιατι εσυ λες οτι ειναι μια χαρα και σου αρεσει......

 

Εφοσον δεν εχεις misfire εισαι σε καλο δρομο, surging θα ειχες οπως και να ειχε το πραγμα ....

 

Οπως και να εχουν τα πραγματα με το καλο να το τελειωποιησετε για να το χαρεις οπως πρεπει, γνωμη μου ειναι   να μην ανεβασετε αλλο πιεση γιατι ηδη δουλευει αρκετα υψηλα .

Edited by tasossline
Posted

Να το χαρείς στο έπακρο!

Πες μας τι άλλο "παίρνει" γιατί ετοιμαζομαστε για update!

  • Like 1
Posted

Ρυθμίσατε στο δρόμο ή στο δυναμόμετρο;

Να φανταστώ μπροστά στη δύναμη δεν σου φαίνεται τίποτα το lag σε σχέση με το μηδαμινό της ihi...

Posted (edited)

Τασο εννοω οτι εχουμε μείγμα 11,5, αφήσαμε τις μοίρες safe Γιατι ειχαμε υψηλές ΙΑΤ κτλ.

 

Και μαζι με τη μηχανή και fine tuning στο dsg για τις αλλαγές και τον τρόπο λειτουργίας.

 

Και μαζι με τη ζέστη, ειχαμε και κινηση στο δρομο και παταγαμε 3ες μονο και Οχι όλα τα ανοίγματα καλα

Edited by Kavouras
Posted

Τασο εννοω οτι εχουμε μείγμα 11,5, αφήσαμε τις μοίρες safe Γιατι ειχαμε υψηλές ΙΑΤ κτλ.

 

Και μαζι με τη μηχανή και fine tuning στο dsg για τις αλλαγές και τον τρόπο λειτουργίας.

 

Και μαζι με τη ζέστη, ειχαμε και κινηση στο δρομο και παταγαμε 3ες μονο και Οχι όλα τα ανοίγματα καλα

OK εχετε ακομα να διορθωσετε και να δωσετε πραγμα, αντε με το καλο να τελειωνεις για να το χαρεις....

Posted

Ρυθμίσατε στο δρόμο ή στο δυναμόμετρο;

Να φανταστώ μπροστά στη δύναμη δεν σου φαίνεται τίποτα το lag σε σχέση με το μηδαμινό της ihi...

Συγνώμη. Τωρα το είδα.

Δρομο ρυθμισαμε αλλα όπως εγραψα και στον Τασο, ειχαμε υψηλές θερμοκρασίες εισαγωγης. Σε dyno θα ηταν ακομα χειρότερα τα πραγματα.

 

Γενικα το lag ειναι αισθητό αλλα αποζημειωνεσαι μόλις φτασεις τις 3500rpm.

Ηδη στο low που το οδηγώ τωρα, εχω πιεση 1,5 bar στις ~3500 και 1,2 ή 1,3 ( δεν το εχω προσέξει καλα) στις 7100 (αλλαγή ταχύτητας).

 

Επίσης παρατήρησα οτι δε σηκωνει θερμοκρασίες καυσαερίων ευκολα όπως με την ΙΗΙ με αποτελεσμα η εξατμιση να μην πυρώνει ακομα και με (πολυ) υψηλές ταχύτητες ταξιδιού (=καθολου μα καθολου θόρυβος απο εξατμιση!!! Σούπερ δηλαδή!!!)

 

Τωρα που ειμαι εκδρομή, έδωσα το αμαξι σε φίλο και έκατσα συνοδηγός. Ακομα και στη χαμηλή πιεση μαζεύει τα χιλιόμετρα αέρα σε σημειο που αγχώνει (εμενα ως συνοδηγό) μιας και λόγω dsg, με το που σηκώσει πιεση, δε νιώθεις τίποτε αλλο απο ενα σταθερό σπρώξιμο-τράβηγμα.

 

Επίσης χαζοσπινιαρισματα και νευρικότητα που ειχα με ΙΗΙ, χάθηκαν. Ευχάριστο αυτο σε πολυ μεγάλο βαθμό.

 

Κοινώς, το τελικό πόρισμα ειναι: με άρεσε σε λεω η νέα τουρμπινα, παρόλο το αισθητό lag σε σχεση με ΙΗΙ και κ03! (Που θα λέγανε και κάποιοι φίλοι μου στα βόρεια :-) )

 

 

ΥΓ: γενικα ειμαι ταξίδι (απο μεσημέρι Παρασκευης) με την οικογένεια τωρα οποτε καγκουριλικια κομμένα!

  • Like 2
Posted

40fddca0d0435b390419aca4bfa82ba9.jpg

 

[emoji106]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.