Kavouras Posted January 11, 2018 Author Posted January 11, 2018 επιμενω αυτην την πιεση ουτε 2λιτρα δεν την βγαζουν.Αφού εισαι τοσο σίγουρος, τι συζητάμε ρε Παύλο; Πίστευε αυτούς που σου ειπαν οτι δεν γινεται και μείνε κι εσυ με χαμηλότερη πιεση. Κανενα προβλημα. Να το ξανά-αναφερω: Δεν γράφω εδώ για να πείσω άλλους αν γινεται ή Οχι αυτο που εκανα/κατάφερα/πέτυχα ως αποτελεσμα (συνολικά). Περισσότερο για να δωσω την ιδέα (όπως την πηρα κι Εγω στο παρελθόν) για να Παμε παρακάτω και να αμφισβητήσουμε καποιες φορες αυτα που μας λένε οι επαγγελματίες (για δικους τους λόγους) και εν τελεί να γίνουν καλυτερα τα αμαξια μας. Τωρα οποίος θελει, παιρνει αυτο το ερέθισμα και κανει κατι. Οποίος θελει, μένει δύσπιστος και «καθεται στα αυγά του». :-) Παντα ολα με φιλικό υφος μιας και δεν εχω να χωρίσω κατι με κανενα. 3
georgio3gr Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Πρώτα απ'ολα Γιώργο το σύνολο που έχεις φτιάξει να είναι απροβληματιστο. Προσωπικά κι εμένα μου φαίνεται δυσκολο η Κ04 να μπορεί να κρατήσει 1.7 στις 7100 αλλά δεν το αμφισβητώ σαν πιθανότητα ή έστω ότι το έχετε καταφέρει και ότι αποδίδει μάλιστα χωρίς να μετράει πατήματα λιγότερα από τα δάχτυλα του ενός χεριου... Εδώ άκουσα και για 400 άλογα απροβληματιστα με την 28rs που φοράω εγώ... Όπως και να'χει, να το χαίρεσαι φίλε... 1
pavlospap Posted January 12, 2018 Posted January 12, 2018 Αφού εισαι τοσο σίγουρος, τι συζητάμε ρε Παύλο; Πίστευε αυτούς που σου ειπαν οτι δεν γινεται και μείνε κι εσυ με χαμηλότερη πιεση. Κανενα προβλημα. Να το ξανά-αναφερω: Δεν γράφω εδώ για να πείσω άλλους αν γινεται ή Οχι αυτο που εκανα/κατάφερα/πέτυχα ως αποτελεσμα (συνολικά). Περισσότερο για να δωσω την ιδέα (όπως την πηρα κι Εγω στο παρελθόν) για να Παμε παρακάτω και να αμφισβητήσουμε καποιες φορες αυτα που μας λένε οι επαγγελματίες (για δικους τους λόγους) και εν τελεί να γίνουν καλυτερα τα αμαξια μας. Τωρα οποίος θελει, παιρνει αυτο το ερέθισμα και κανει κατι. Οποίος θελει, μένει δύσπιστος και «καθεται στα αυγά του». :-) Παντα ολα με φιλικό υφος μιας και δεν εχω να χωρίσω κατι με κανενα. Μα για να μου φυγει η απορια ηθελα να πατησουμε. απλα εσυ αρνεισαι...
GTaros Posted January 12, 2018 Posted January 12, 2018 Μα για να μου φυγει η απορια ηθελα να πατησουμε. απλα εσυ αρνεισαι... Ποια απορία????
Kavouras Posted January 12, 2018 Author Posted January 12, 2018 Μα για να μου φυγει η απορια ηθελα να πατησουμε. απλα εσυ αρνεισαι...Το εχουμε συζητήσει κατ’ ιδιαν. Νομιζω δε χρειάζεται να στο ξαναγράψω.
pavlospap Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 στην απ εξω εμεις για πειτε ρε ολα στο φως Τπτ μωρε μου ειπε απλα οτι δεν παταει..αυτο.Βασικα μου το χει πει πολλες φορες απλα ηθελα να δω την διαφορα με 1.7 στον κοφτη απο 1.45 π εχω εγω. αυτο..
A80Avant Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 (edited) Γιατί Παύλο, συγκρίνεις ανομία πράγματα? 1.45 με 1.7 με τι τουρμπινες? Ποια έκδοση Κ04 έχει ο καθένας σας? Δηλαδή εντάξει μετά από Χ σελίδες τρολλαρισματος διάφορα παραδείγματα δοκιμών που έβγαλαν κουκουρουκου αποτελέσματα κλπ, αρχίζει να υποτιμά την νοημοσύνη μας αυτή η εμμονή... Edited January 13, 2018 by A80Avant 1
xrhstosa4b6 Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Το 1.7 σαν παροχή στον 1.8 είναι ίδιο με το 1.45 στον 2 λίτρο. 1
Dimitris_Kon Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Ρε κάβουρα βαρέθηκα με τα πατήματά σου ρε! Ήμαρτον! Κόψε πίεση να ηρεμήσουμε όλοι... Δημήτρης 3
Dikonou Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 (edited) Ρε δεν πατάτε να τελειώνουμε λέω γω; Σήριαλ το κάνατε. Edited January 13, 2018 by Dikonou
A80Avant Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Εγώ πέτυχα χθες τον Κάβουρα μπροστά μου και έκανε μια ευθυγράμμιση... ήθελε να στρώσει τα λαστιχα. 1
Kavouras Posted January 15, 2018 Author Posted January 15, 2018 Ρε κάβουρα βαρέθηκα με τα πατήματά σου ρε! Ήμαρτον! Κόψε πίεση να ηρεμήσουμε όλοι... Δημήτρης Πραγματικά έχω αρχίσει να το σκέφτομαι.... Εγώ πέτυχα χθες τον Κάβουρα μπροστά μου και έκανε μια ευθυγράμμιση... ήθελε να στρώσει τα λαστιχα. αφού δεν κάπνισαν, δεν πέτυχε. Θα το γυρίσω 1,5bar μήπως και κάνει τη διαφορά. 2
Paladin Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 καλα ειπαμε ενα κ4 στοκ ειμαι.. μα θα ξερει με τι θα πατησει..
pavlospap Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Πες μου το αστειο και μενα να γελασω λιγακι και γω..
Kavouras Posted February 6, 2018 Author Posted February 6, 2018 (edited) Λοιπόν, αφού τα λάστιχα μου κράτησαν οριακά 3 έτη και ~45.000km (παραθέτω φωτογραφία 1,5 μήνα πριν τα βγάλω): να γράψω τον απολογισμό: Τα λάστιχα ήταν dunlop sp sport maxx RT (τα "1" όχι τα "2" για όσους ξέρουν ότι υπάρχουν τα RT2 πλέον στην αγορά). Δυστυχώς συνολικά δεν ξετρελάθηκα. Τι εννοώ: -Ναι ήταν πολύ ομοιόμορφο στη συμπεριφορά του (ζεστό-κρύο), - Ναι, ζεσταινόταν εύκολα και γρήγορα (οδηγώντας και νορμάλ, χωρίς να πιέζεις το αμάξι), - Ναι, δεν είχες φόβο με τα νερά (εκτός κι αν το παράκανες και νόμιζες οτι οδηγεις τζιπ και πήγαινες να περάσεις μέσα από ποτάμι), - Ναι, δεν ξεκόλλαγε απότομα στις στροφές αλλά σου έδινε μηνύματα και όταν ξεκόλλαγε, ξεκόλλαγε γλυκά, αλλά γενικά το grip ήταν μέτριο στο στεγνό. Δεν ήταν κορυφαίο όπως υποσχότανε ούτε πολύ κοντά στο dunlop sp sport maxx GT που υποτίθεται ότι αντικαθιστούσε σταδιακά με βελτιώσεις στα σημεία (τουλάχιστον στο στεγνό όπου και προορίζεται ως ένα θερινό σπορ λάστιχο). Και αυτό φάνηκε από την πρώτη βδομάδα που τα έβαλα. Δεν περίμενα 3 χρόνια για να βγάλω το συμπέρασμα αυτό. Στους καφέδες, όσοι με ρωτούσαν για τα λάστιχα, αυτό ακριβώς τους έλεγα. Το RT είναι αυτό που λένε: λάστιχο που τα κάνει όλα και συμφέρει. Και ειδικά στην τιμή που τα έβαλα (450€ αν θυμάμαι καλά) πριν 3 χρόνια, τα έκανε όλα εξαιρετικά. Η ρίζα του προβλήματος ήταν ότι είχαν να συναγωνιστούν τα λάστιχα που φορούσαν πριν....... Τα οποία ήταν τα dunlop sp sport maxx GT. Ένα λάστιχο με πραγματικά τρελό grip σε σχέση με τα RT με μόνο ένα μειονέκτημα. Στα 3 χρόνια χωρίς σκληρή χρήση (που έφαγαν τα RT που φορούσα τώρα) είχαν βγει σε πολύ χειρότερη κατάσταση από αυτά των φωτογραφιών. Όμως ακόμα και τότε, μπορούσες με τα νύχια σου να χαράξεις τη γόμα και να καταλάβεις πόσο μαλακή ήταν και στο στγενό το λάστιχο κρατούσε απίστευτα. Θα ορκιζόσουν ότι το λάστιχο έχει ψωμί ακόμα ή ότι είναι φρέσκα λάστιχα, αν δεν τα είχες δει/παρατηρήσει πριν μπεις μέσα στο αμάξι! (φυσικά γλιστράγανε ακόμα και σε υποψία υγρασίας λόγω έλλειψης αυλακώσεων στο τέλος της ζωής τους) Έτσι λοιπόν, αποφασίζοντας να "επιστρέψω" τα GT που ήμουν υπερευχαριστημένος, "ανακαλύπτω" ότι στα μέσα του 2017 η dunlop σταμάτησε η διάθεσή του στην αγορά στη διάστασή μου (225/40/18), ως ένα λάστιχο που δεν είχε ζήτηση (λογικό όταν ο μέσος όρος της διάστασής μου ήταν στα 400€ και αυτά παίζανε στα 700+€) Ψάχνοντας κάτι αντίστοιχο και έχοντας υπόψη μου ότι τα RT δε μου έκαναν και τα Rt2 είναι απλώς ελαφρώς καλύτερα από τα "1" (RT που φορούσα δηλαδή), αποφάσισα να ψάξω αλλού. Μετά από αρκετό ψάξιμο για ένα λάστιχο πολλαπλών επιστρώσεων (δηλαδή να διαρκεί το κράτημά του χωρίς να "ξεραίνεται") και τουλάχιστον 2ης γόμας (δηλαδή άλλη σύνθεση γόμας αριστερά -βρεγμένο- και άλλη δεξιά -στεγνό-), κατέληξα αρχικά στα michelin pilot sport 4S (προσοχή, 4S, όχι 4!!!), αλλά δυστυχώς δεν βγαίνουν στη διάστασή μου... Ως 2η επιλογή είχα τα michelin pilot super sport, τα οποία και έβαλα στην τιμή των 590€. Οι πρώτες εντυπώσεις μετά από 1 βδομάδα χρήσης: φαίνεται να έχουν καλύτερο grip από τα RT. Μία γρήγορη βόλτα (όταν το επιτρέψουν οι καταστάσεις) θα φέρει στην επιφάνεια και τις λεπτομέρειες. Επίσης, αρκετά πιο αθόρυβα λάστιχα από τα RT. Γενικά ως λάστιχο φαίνεται συνολικά καλύτερο. Ο καιρός θα κρίνει το αν είναι Edited February 6, 2018 by Kavouras διόρθωση των παρενθέσεων στο τέλος του post 9
Kavouras Posted March 30, 2018 Author Posted March 30, 2018 φουλ έτοιμοι πλέον!!! Τελειώσαμε και τις λεπτομέρειες 5
KeM Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 φουλ έτοιμοι πλέον!!! Τελειώσαμε και τις λεπτομέρειες Έβαλες αυτό που είπαμε; Sent from my TA-1021 using Tapatalk
Kavouras Posted March 30, 2018 Author Posted March 30, 2018 Έβαλες αυτό που είπαμε; Sent from my TA-1021 using Tapatalk όχι ακόμα.
RTouris Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Να κάνω με τη σειρά μου μια ερώτηση στο νήμα αυτό καθώς βλέπω διατηρείται φρέσκο εδώ και χρόνια, αλλά και η συνάφεια με το ερώτημα μου είναι έντονη καθώς αφορά το ίδιο στην ουσία αμάξι, ήτοι ένα παρόμοιο A3 1.8TFSi S-tronic του 2008. Η ερώτηση λοιπόν: υπάρχει δυνατότητα με τη χρήση του VCDS - όχι από logαρίσματα καναλιών, αλλά από τα στοιχεία των αντίστοιχων components - να εξετάσει κάποιος το κατά πόσο ο προγραμματισμός του εγκαφάλου (Revo εν προκειμένω) έχει μήπως διαγραφεί; μετά το τελευταίο σέρβις (αντιπροσωπείας όπου περάστηκε και το πρόγραμμα προ αμνημονεύτων χρόνων) το DIS ήταν στα γερμανικά και γενικά παρατηρώ μια αρκετά υποτονικότερη συμπεριφορά του κινητήρα σε σημείο που με έβαλε σε σκέψεις. Φαντάζομαι με το "μηχανάκι της Revo" μπορεί κάποιος να διαπιστώσει το σχετικό, εγώ βέβαια αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να το δω μέσω του VCDS που χρησιμοποιώ κατά καιρούς για να μη "τραβιέμαι" στην αντιπροσωπεία πάλι... Ευχαριστώ προκαταβολικά (για το κράξιμο για το hi-jacking του νήματος ) 1
georgio3gr Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Χωρίς να αποτελεί απαραίτητα ορισμό, αν με το vcds μπεις στο μπλοκ του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, μόλις διαβάσει τον εγκέφαλο, μπορείς να δεις αν στην ονομασία στο πάνω δεξιά κουτάκι (πράσινα γράμματα), γράφει κάτι σχετικό με revo (πχ σε μένα γράφει overload). Εναλλακτικά θα σου γράφει κάτι στα γερμανικά. Πολύ μπακαλιστικο αυτό αλλά πολλοί προγραμματιστες θέλουν να φαίνεται το πρόγραμμα τους εκεί... 2
RTouris Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Ευχαριστώ για την ιδέα! θα το δοκιμάσω μεν, αν και επιφυλάσσομαι για το αποτέλεσμα καθώς θυμάμαι ότι υπήρχε ένα θεματάκι με τα labels του 812.4b που έχω και τον κινητήρα BΖB συγκριμένα το οποίο μεν λύνονταν κάνοντας redirect τα αρχεία ενός 2.0l κινητήρα, αλλά δεν έδειχνε όλα τα στοιχεία...έχει κάποιος σωστό .lbl για τον ΒΖB που να λειτουργεί κανονικά (προσπάθησα να κατεβάσω κάποιο από τα τελευταία VCDS, αλλά είναι κωδικοποιημένα πλέον - αρχεία .clb νομίζω τα οποία δεν κατάφερα να "σπάσω" μέσω ενός ρωσικού command line utility που δοκίμασα να χρησιμοποιήσω)... Από την άλλη θυμάμαι ότι εγκαθιστώντας το Revo κάτι άλλο που είχα προσέξει ήταν ότι είχε πέσει δραματικά ο χρόνος στον οποίο έπεφτε κατά την έναυση του κινητήρα η λειτουργία από τις 1000+ στροφές στο "ρελαντί" ~850 στροφές...πλέον ο χρόνος αυτός είναι περίπου στα 10'' (που επίσης θυμίζει κάτι από την προ-Revo εποχή)...μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τον χρόνο σε "ενεργό" revo προφίλ για να συγκρίνω αρχικά και να προχωρήσω στα επόμενα..
Dikonou Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Δυναμομετρο πηγές ή ρυθμίσεις στο δρομο; ή βγάζουμε ουρίτσα σιγά σιγά;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now