Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Εγώ ψηφίζω λαστιχενια όχι οτι και τα άλλα δεν είναι μπομπα απλά με λαστιχενια γλυτώνεις πολι βρωμιά και πολλά νερά όταν μπενεις μέσα όταν βρέχει και άσε που τα περνάς με το πιεστικο και σε 2 λεπτά είναι έτοιμα και από αντοχή........ Στο προηγούμενο 6 χρόνια που τα είχα πανό δεν παθανε το παραμικρό....

 

Θάνος

Edited by skia
Posted

Εγώ ψηφίζω λαστιχενια όχι οτι και τα άλλα δεν είναι μπομπα απλά με λαστιχενια γλυτώνεις πολι βρωμιά και πολλά νερά όταν μπενεις μέσα όταν βρέχει και άσε που τα περνάς με το πιεστικο και σε 2 λεπτά είναι έτοιμα και από αντοχή........ Στο προηγούμενο 6 χρόνια που τα είχα πανό δεν παθανε το παραμικρό....

 

Θάνος

Είχα και original λαστιχένια (τα έχω δώσει σε μέλος να...."παίζει" που είναι λίγο πιο άρρωστος από μένα με την καθαριότητα), αλλά η αίσθηση της μοκέτας δεν περιγράφεται. 

 

(επίσης τα λαστιχένια εμένα έκαναν σημάδι εκεί που ακουμπάω τη φτέρνα του δεξιού ποδιού, το οποίο σημάδι δημιουργήθηκε με μόλις 6 μήνες χρήση)

 

Ο καθένας βέβαια με ό,τι βολεύεται. :)

 

 

 

ΥΓ:by the way, στις μοκέτες (στο αμάξι) το χειρότερο που μπορείς να τους κάνεις είναι να πατήσεις με πολλές λάσπες και να ποτίσουν μέχρι το "μεδούλι". Κανένα πρόβλημα: Τα βάζεις μπροστά από πιεστικό και τα αφήνεις να στεγνώσουν μισή μερα και είσαι έτοιμος. :)

Posted

Η αλήθεια είναι πως όσες φωτο και αν έβγαλα σήμερα το αποτέλεσμα είναι όντως χειρότερο της πραγματικότητας. Μάλλον θέλει Kavoura για να αποτυπωθεί καλά η πραγματικότητα στις φωτογραφίες!!!

:LaieA_013:  :LaieA_013:  :LaieA_013:  :LaieA_013:

 

Γιάννη, φως θέλει για να βγει σωστά. Μόνο έτσι θα μπορέσεις να την βγάλεις, όπως περίπου είναι στην πραγματικότητα.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
  • 2 months later...
Posted (edited)

Μπήκε και το καντραν

IMG_9550.jpg

 

και κωδικοποιήθηκε όπως έπρεπε, με τη βοήθεια του Αγίου Νεκταρίου του Κωδικοποιητή, (Nexus, μεγάλη η χάρη σου)

IMG_9538.jpg

IMG_9541.jpg

 

 

ΠΣΚ ξετουρμπιστος.... :sSa_worried3:  :sSa_worried3:  :sSa_worried3:

Από Δευτέρα τα καλά

 

Edited by ianos
  • Like 8
Posted (edited)

Τελικά έχει πέσει επιδημία με τα καντράν . Καλορίζικο Γιάννη. Βάλε και μια βραδινή φωτο με τον φωτισμό του....Εκεί πρέπει να κάνει την διαφορά...

 

@ Τουμπανάκια τα έχετε κάνει και οι δύο σας.....Πολύ όμορφα !

Edited by Theodore Saba
  • Like 2
Posted

Με κάνετε και ζηλεύω με τον "εσωτερικό" σας κόσμο. Αντε να δω πόσο θα αντέξω.

Τέλειο Γιάννη! Περιμένω τα καλύτερα...

  • Like 1
Posted

Καλορίζικο τρλελελλλλελελελελελελε

 

θανος

  • Like 1
Posted (edited)

Καμμια σχέση η έγχρωμη...αξίζει η ταλαιπωρία.

Αυτό Νομίζω δεν είναι ταλαιπωρία είναι το ποιο εύκολο mod 10 λεπτά 15 ( ο χρόνος αναμονής στην καρεντα είναι ταλαιπωρία)

 

θανος

Edited by skia
Posted (edited)

Όντως Γιώργο καμία ταλαιπωρία!!

 

Η δουλειά σαν δουλειά στην αντιπροσωπεία είναι 10-15 λεπτά!!

 

Ειδικά αν το εχεις τοποθετήσει κιόλας, λογικά είναι και λιγότερο!

 

Η μόνη μανούρα είναι να ξανά περάσεις τις οποίες μοντες τυχόν εχεις κάνει (needle swap κτλ)

 

Αλλα αξιζει

Edited by ianos
  • Like 1
Posted

Φανταζόμουν πως είναι ταλαιπωρία λόγω ταμπλό κλπ.Δεν το χρειάζομαι για αυτό και δεν το είχα ψάξει καθόλου.

Κατα την αναζήτησή μου για Α4 είχα αποκλείσει ολα όσα είχαν μονόχρωμη ( καλώς ή κακώς )

Είναι πάντως άλλη αίσθηση το εγχρωμο εκεί μέσα.

  • Like 2
Posted

Καλορίζικο Γιάννη. Το καντραν όπως και το τιμόνι είναι από τις καλύτερεςς εσσωτερικές αναβαθμίσεις.

  • Like 1
Posted (edited)

( ο χρόνος αναμονής στην καρεντα είναι ταλαιπωρία)

 

Δυο μέρες έμεινε μέσα.

Βγήκε άλλο αυτοκίνητο...

Το παρέλαβα το μεσημέρι και αντί να ρυθμίζω την Ihi, ρύθμιζα το κοντέρ...

Edited by ianos
  • Like 3
Posted

Καλορίζικο Γιάννη!!!

Πολύ ωραία αναβάθμιση στο εσωτερικό....αν και κάτι μου λέει ότι τα καλύτερα έρχονται... :icon_turbo:

Posted

Τσφφφφ Τσφφφφ...

 

Ακούεihi κανείς???

 

:icon_turbo:  :icon_turbo:   :JC_OMG_sign:  :jester:  :Laie_28:

  • Like 4
Posted

Εγώ πάντως την άκουσα για τα καλά... :JC_cheesy:

 

Άντε καλοτάξιδο το νέο σου αμάξι...!

  • Like 1
Posted

Τσφφφφ Τσφφφφ...

 

Ακούεihi κανείς???

 

:icon_turbo:  :icon_turbo:   :JC_OMG_sign:  :jester:  :Laie_28:

Πες εντυπώσεις!
  • Like 1
Posted

Τσφφφφ Τσφφφφ...

 

Ακούεihi κανείς???

 

:icon_turbo:  :icon_turbo:   :JC_OMG_sign:  :jester:  :Laie_28:

Δωσε πονο!!!

Πως σου φανηκε η τοσο ξαφνικη αυξηση ιπποδυναμης;

  • Like 1
Posted

Αστα τσαφ τσουφ και αναφερσου. Εντυπώσεις και νούμερα.....Πρόγραμμα? Τελικά μόνο εγώ έχω μείνει με τα 120 γαϊδούρια...

  • Like 1
Posted (edited)

Πες εντυπώσεις!

 

To κακό είναι ότι την Κυριακή είχα μπεί στο δικό σου....

:heat:  :heat: οπότε είχα πολύ γερό μέτρο σύγκρισης.

 

Αντικειμενικά τώρα συγκρίνοντας το πριν με το μετά μου μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο.. 

 

Από τις 3  σήμερα το μεσημέρι μέχρι σχεδόν τις 5 έκανα περίπου 130 χλμ δοκιμάζοντας... 

 

Ανεβάζει καλά και σχεδον γραμμικά παντού και πάντα. Δίνει από τις 2.500 στροφές περίπου αλλά λίγο πάνω από τις 3 και μέχρι τον κόφτη ξεσκίζεται. Σε φουλ γκάζι, η πρώτη μένει όλη στην άσφαλτο, όπως και (λίγο περισσότερη) από τη μισή δευτέρα. Από 3η και μετά είναι καλά, αλλά συνήθως από 4η και μετά αναγκαζόμουν να κόψω βάναυσα επειδή είχε κίνηση. 

 

Με  τη βοήθεια του Νεκταριου προσπαθώντας να μετρήσουμε  ένα πρόχειρο 0-100, το torque έδειξε ένα γεμάτο 8άρι, αλλά με δύο κόφτες στην πρώτη και τρελο σπινιάρισμα. Σε δεύτερη απόπειρα στη Χαμοστέρνας δεν μας έκανε τη χαρη ένα φορτηγό και ένα golf. Μετά άρχισε να μυρίζει ο δίσκος οπότε..  Πάντως μόλις το συνηθίσω και με φυσιολογικές συνθήκες κίνησης υπολογίζω ένα πολύ πολυ χαμηλό 7άρι .. Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία πάντως αφού αισθάνομαι πως το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλω, ίσως και πιο γρήγορο από ότι θα μπορούσα να χειριστώ με το υπάρχων στήσιμο... 

 

Το προγραμματιστικό κομμάτι διήρκησε περίπου 3,5 ώρες μαζί με κάποια logαρίσματα. Το ζητούμενο ήταν safe πρόγραμμα με 95άρα βενζίνη και ας μην απέδιδε το 100% όσων θα μπορούσε να αποδώσει. Τελικά καταλήξαμε σε μια ρύθμιση 0.8 με  1.0 -1.2. Με αυτές τις τιμές και μιλώντας καθαρά προσεγγιστικά ανεμένεται μια ιπποδύναμη της τάξης των 250+ με οριακά λιγότερα από 40 κιλά. 

Στη συγκεκριμένη φάση και χωρίς δυναμόμετρο, ή έστω κάποια logs δεν μπορώ να ξέρω αν οι τιμές αυτές  ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή αν είναι 

- "βάλε ένα κιλό φέτα" 

- "βγήκε ενα διακόσια, να τ'άφήσω ??"

αλλά αφού είναι κοντά στις προσδοκίες μου δεν με καιει και ιδιαίτερα. Κάποια στιγμή θα γίνουν και μετρήσεις ώστε να έχω να πω κάτι πιο συγκεκριμένο.

Πάντως σε σχέση με το rx8 με τα 230 (ονομαστικά ατμοσφαιρικά άλογα, την καλύτερη πρόσφυση και την ελαφρύτερη καρότσα) έχω την αίσθηση ότι είναι παντού και πάντα πολύ πιο γρήγορο.

 

Το μόνο αρνητικό αυτή τη στιγμή είναι πως σε μισόγκαζα και από τις 2.500 έως τις 3.000 στροφές κάνει μερικά κοψίματα αλλά απ'ότι είπε ο Κωνσταντίνος ενδέχεται να στρώσει με το adaptation και δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω. Στην περίπτωση που δεν εξαλειφθεί θα χρειαστούμε κάποια logs επιπλέον για να ένα fine tuning κάτι το οποίο εύχομαι πως θα γίνει εύκολα καθώς μένουμε δίπλα. Επιπλέον ευχής έργον θα ήταν να δίνει περισσότερο από λίγο πιο χαμηλά αλλά και έτσι όπως ήταν δεν με χαλάει και λογικά θα το δούμε όταν με το καλό φορέσω εισαγωγή και καταλύτη. Δυστυχώς η ECU μου δεν μπορούσε να υποστηρίξει διπλό setup (low & high πχ) οπότε θα κοιτάξουμε να εφαρμόσουμε τη λύση με το κουμπάκι που θα απομονώνει την Ν75. Αλλά και πάλι επειδή ακόμη και σε full ρύθμιση το αυτοκίνητο είναι πολύ φιλικό, το πιο πιθανό είναι να μείνει ως έχει...

 
Bonus Feature:
Αν το επιτρέψει ο δίσκος μου, και οι ελεύθερες ώρες μας, αναμένω να υλοποίησουμε την πολύ καλή ιδέα που είχε ο Μάνος ώστε να δώσουμε μια έμπρακτη απάντηση στο θέμα full K03 ή μόνο ΙΗΙ που μας τρώει εδώ και καιρό.
Edited by ianos
  • Like 7
Posted

Να το χαρείς στο έπακρο Γιανναρε!

Μια παρατήρηση μόνο. Αν άρχισες από τώρα να πηγαίνεις την πρώτη κοφτες, σε βλέπω σύντομα για δίσκο.

  • Like 1
Posted

καλορίζικη Γιάννη! Προσωπική άποψη : Δεν πιστεύω ότι αξίζει τόσο η συνολική διαφορά τιμής (προσωπική άποψη φυσικά). Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θεωρώ ότι δεν κυνηγάς και τον τελευταίο ίππο, αλλά τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, να είναι σε εργοστασιακού τύπου απόδοση - γνώμη μου. Σε κάθε περίπτωση, η ρύθμιση του συγκεκριμένου τούρμπο, είναι λίγο απαιτητική και θέλει σίγουρα fine tuning προκειμένου να αποδώσει τα μέγιστα και να δεις σοβαρή διαφορά με την ΚΟ3 (δηλαδή της τάξης των 20 ίππων και κανα δυό κιλά ροπή).

Καλορίζικη και πάλι!

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Να το χαρείς στο έπακρο Γιανναρε!

Μια παρατήρηση μόνο. Αν άρχισες από τώρα να πηγαίνεις την πρώτη κοφτες, σε βλέπω σύντομα για δίσκο.

Κι εγώ με βλέπω Πάνο!!! Πιστεύω πως αν περάσεις από την ανισόπεδη στη Χαμοστέρνας κάτω από τη Συγγρού ακόμη μυρίζει ο δίσκος μου!!! Ευτυχώς που άνοιξες το δρόμο και σε αυτό!!!!

 

καλορίζικη Γιάννη! Προσωπική άποψη : Δεν πιστεύω ότι αξίζει τόσο η συνολική διαφορά τιμής (προσωπική άποψη φυσικά). Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θεωρώ ότι δεν κυνηγάς και τον τελευταίο ίππο, αλλά τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, να είναι σε εργοστασιακού τύπου απόδοση - γνώμη μου. Σε κάθε περίπτωση, η ρύθμιση του συγκεκριμένου τούρμπο, είναι λίγο απαιτητική και θέλει σίγουρα fine tuning προκειμένου να αποδώσει τα μέγιστα και να δεις σοβαρή διαφορά με την ΚΟ3 (δηλαδή της τάξης των 20 ίππων και κανα δυό κιλά ροπή).

Καλορίζικη και πάλι!

 

 

Δημήτρης

Δημήτρη η ihi ήταν συνειδητή επιλογή (λογικά το θυμάσαι από το επικό θέμα που είχε ανοίξει ο chris82) ώστε το αυτοκίνητο να μην χάσει το χαρακτήρα του, να μην χρειαστεί να αλλάξει το μισό μηχανοστάσιο για να τοποθετηθεί και να μην μας βγει η ψυχή στα logαρίσματα ώστε να δουλέψει φυσιολογικά.

 

Τα 5-10-20 άλογα πάνω κάτω δεν με ενδιαφέρουν, τουλάχιστον τώρα, γι αυτό και είπα πως δεν δίνω σημασία στο ποσα τελικά θα είναι αφού το αποτέλεσμα για εμένα κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικό.

 

Το αν θα παίξουμε ή όχι τελικά με τον Μάνο είναι πιο πολύ για χαβαλέ και "για την πρόοδο της επιστήμης" αφού θα έχουμε ίσως ένα σημείο αναφοράς ανάμεσα στα δύο setup. Αλλά απλό σημείο αναφοράς και όχι κάτι παραπάνω...

  • Like 1
Posted

Καλορίζικα και από εμένα John ! Να το χαρείς όσο δεν το έχεις χαρεί ως τώρα και πάντα με ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα...

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.