Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum.

Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής:

  •  Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi
  •  Intercooler s3
  •  Πρόγραμμα Overload
  •  Boost controller made by me
  •  Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB
  •  Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό 
  •  Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός

Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...)

 

Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο.

 

2j31few.jpg

 

j139td.jpg

 

n4h5xg.jpg

 

102r1xe.jpg

 

smu4rd.png

 

Προσθέτω μία πρόσφατη φωτογραφία με τη νέα μάσκα

 

do6vs2.jpg

 

6eotpz.jpg

 

2priadc.jpg

 

2ns732x.jpg

Edited by stef80
  • Like 3
Posted

Πανέμορφο!

Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω!

Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση.

Posted

Ωραίο Στέφανε!

Ο δίσκος μας τελικά ποσα κιλα ροπή αντέχει με την ΙΗΙ? Τον έχεις αλλάξει?

Posted

Πανέμορφο!

Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω!

Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση.

 

Που να σε πάει και βόλτα δηλ.!!!!!!!

Posted

Αν τύχει και ανέβω βόρεια μια βόλτα θα τη ζητήσω.

Μετά θα σκέφτομαι καμια IHI...τη βλέπω τη δουλεία!

  • Like 1
Posted

Το πανελ φιλτρο ξεχασες :sHa_sarcasticlol:

 

Μπα, αυτό μας άφησε καιρούς, όπως και κάποια άλλα.

Έχω δοκιμάσει πάνελ φίλτρο, φιλτροχοάνη ΑΕΜ, carbon εισαγωγή της APR. Σαν τη μαμα εισαγωγή δεν έχει!

Posted

Ωραίο Στέφανε!

Ο δίσκος μας τελικά ποσα κιλα ροπή αντέχει με την ΙΗΙ? Τον έχεις αλλάξει?

 

Ε, μα βαλτός είσαι? Έχω δοκιμάσει μαμα, 4φτερο και 6φτερο. Δε θέλω να επεκταθώ αλλά πλέον φοράω και πάλι μαμα. Αντέχει στα 37-38 κιλά που έχω τώρα αλλά δεν ξέρω για πόσο. Βέβαια στο 99% του χρόνου κυκλοφορώ με τη χαμηλή πίεση οπότε δεν τον ταλαιπωρώ.

Posted

Πανέμορφο!

Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω!

Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση.

 

Ευχαριστώ πολύ! Αν βρεθείς προς τα μέρη μας, η βόλτα κανονίζεται.

  • Like 1
Posted

Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum.

Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής:

  •  Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi
  •  Intercooler s3
  •  Πρόγραμμα Overload
  •  Boost controller made by me
  •  Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB
  •  Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό 
  •  Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός

Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...)

 

Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο.

 

2j31few.jpg

 

j139td.jpg

 

n4h5xg.jpg

 

102r1xe.jpg

 

smu4rd.png

Σωωωωωωωωωωωωωωώπα ρε φούρνος γκρεμίστηκε? Έπρεπε δηλαδή να βάλουμε τα μεγάλα μέσα για να το δούμε? Και καλά ρε Στέφανε εμείς το έχουμε δει, οι υπόλοιποι δεν έπρεπε επιτέλους?

ΜΙα λέξη : Κούκλα.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Κάτσε να το ποστάρω και με τη νέα μάσκα μόλις μπορέσω να το βγάλω καμία φωτό της προκοπής να μαζέψω γνώμες. Τις φωτογραφίες που έβαλα προς το παρόν τις δανείστηκα από το site του Πορφύρη που έχει επιμεληθεί τις περισσότερες από τις αλλαγές μου.

Posted

Βγάλε καμια φωτό με το κινητό σου όπως είναι τώρα το αυτοκίνητο, μη στείλω τον Μόκα με DSLR ρε.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Αφού σου είπα, αν βγάλω με το κινητό που έχω... κάνω οικονομία στα κινητά για να βελτιώνω το αυτοκίνητο! :sHa_hehe:

  • Like 1
Posted

Ρε τρελε χωρίς εισαγωγή είσαι;;

Φοβερός!!! Χαχα!!!

Να το χαίρεσαι!!!

Για δώσε λεπτομέρειες για το μπλοκε.... Αξίζει;;

Posted

Όχι απλά χωρίς εισαγωγή. Με το χάρτινο φίλτρο είμαι. Δεν έχει θέμα, απλά χάνει λίγο στα ψηλά κυρίως.

Το μπλοκέ θα σου κάνει μια αξιοσημείωτη διαφορά μόλις το πρωτοβάλεις, αλλά το αυτοκίνητό μας είναι και θα παραμείνει μία σπινιαρίστρα. Σε καλή άσφαλτο μόνο δουλεύει ωραία και αλλάζει πολύ τη συμπεριφορά.

Posted

Όχι απλά χωρίς εισαγωγή. Με το χάρτινο φίλτρο είμαι. Δεν έχει θέμα, απλά χάνει λίγο στα ψηλά κυρίως.

Το μπλοκέ θα σου κάνει μια αξιοσημείωτη διαφορά μόλις το πρωτοβάλεις, αλλά το αυτοκίνητό μας είναι και θα παραμείνει μία σπινιαρίστρα. Σε καλή άσφαλτο μόνο δουλεύει ωραία και αλλάζει πολύ τη συμπεριφορά.

Στέφανε, νομίζω ότι ήρθε η ώρα...

 

 

ΥΓ: χάνεις παντού με το φιλτροκούτι. Εγώ με revo 1 και κατάλαβα διαφορά σε όλο το φάσμα. Ψηλά προσωπικά λίγα πράγματα κατάλαβα. Αντιλήφθηκα όμως ότι "άρπαζε" πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Φυσικά αντίστοιχα αυξήθηκε λίγο και η κατανάλωση (αφού περισσότερος αέρας => ανάγκη για περισσότερο καύσιμο)

Posted

Αν δεις παραπάνω, αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει αρκετές εναλλακτικές και όχι φθηνές. Την ποιότητα λειτουργίας που δίνει η μαμα εισαγωγή όμως δεν την έχεις με καμία after market εισαγωγή.

Posted

Αν δεις παραπάνω, αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει αρκετές εναλλακτικές και όχι φθηνές. Την ποιότητα λειτουργίας που δίνει η μαμα εισαγωγή όμως δεν την έχεις με καμία after market εισαγωγή.

Τι εννοείς με το "ποιότητα λειτουργίας"? Πχ επιπλέον θόρυβο? πτώση απόδοσης μέσα στην πόλη?

Posted

Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum.

Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής:

  •  Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi
  •  Intercooler s3
  •  Πρόγραμμα Overload
  •  Boost controller made by me
  •  Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB
  •  Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό 
  •  Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός

Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...)

 

Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο.

 

2j31few.jpg

 

j139td.jpg

 

n4h5xg.jpg

 

102r1xe.jpg

 

smu4rd.png

 

Προσθέτω μία πρόσφατη φωτογραφία με τη νέα μάσκα

 

do6vs2.jpg

Πολύ όμορφο και δυνατό !!! Να το χαίρεσαι Στέφανε !!!

Posted

Τι εννοείς με το "ποιότητα λειτουργίας"? Πχ επιπλέον θόρυβο? πτώση απόδοσης μέσα στην πόλη?

Ο Στεφανος γενικα θελει το αυτοκινητο να δουλευει γραμικα οπως δουλευε μαμα κ μονο αυτος το εχει καταφερει με την ΙΗΙ.

Το λεω αυτο γιατι η ΙΗΙ εχει ενα ξεσπασμα ισχυος αρκετα δυνατο στις μεσαιες στροφες.Οταν βαζεις μια εισαγωγη σου χαλαει λιγο αυτη τη γραμικοτητα.Δε μιλαω για κοψηματα κ τετοια απλα δεν ειναι οπως η μαμα εισαγωγη λειτουργειας.

Posted

Ο Στεφανος γενικα θελει το αυτοκινητο να δουλευει γραμικα οπως δουλευε μαμα κ μονο αυτος το εχει καταφερει με την ΙΗΙ.

Το λεω αυτο γιατι η ΙΗΙ εχει ενα ξεσπασμα ισχυος αρκετα δυνατο στις μεσαιες στροφες.Οταν βαζεις μια εισαγωγη σου χαλαει λιγο αυτη τη γραμικοτητα.Δε μιλαω για κοψηματα κ τετοια απλα δεν ειναι οπως η μαμα εισαγωγη λειτουργειας.

Έτσι ακριβώς. Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά όσες φορές δοκίμασα χοάνη, ανέβαινε το lag και χαλούσε η γραμμικότητα της απόκρισης.

Ότι χάνω σε απόδοση σε σχέση με το αν είχα φίλτρο πάνελ ή εισαγωγή το ξέρω αλλά ακόμα και έτσι η απόδοση με υπερκαλύπτει, άσε που υπερνικά την πρόσφυση για πλάκα οπότε δεν έχει νόημα από ένα σημείο και μετά.

Ένα ακόμα κεφάλαιο είναι το φιλτράρισμα. Ειδικά στις συνθήκες που επικρατούν στους δρόμους από και προς τη δουλειά μου, που μπορεί να κολλήσω για ώρα πίσω από φορτηγά ή βυτία σε δρόμους με πολλή σκόνη και χώμα, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις την καλύτερη δυνατή συγκράτησης λεπτόκοκκης σκόνης που προκαλεί φθορά μακροπρόθεσμα σε αρκετά σημεία.

  • Like 1
Posted

Στεφανε, απο τη στιγμη που εσυ εισαι καλα με το αμαξι, οι υπολοιποι περισσευουμε.

 

Αυτο που περιεγραψε ο μοκας παντως δεν το ειχα σκεφτει. Ενδιαφερον...

 

 

Sent from my iphone 6s

Posted

Όντως είναι ζόρικη η ΙΗΙ.

Υπάρχει προγραμματιστής που προτιμούσε να βάλει ο πελάτης k04 αντί για ΙΗΙ. Του ερχόταν πιο εύκολη στον προγραμματισμό!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.