stef80 Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 (edited) Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum. Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής: Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi Intercooler s3 Πρόγραμμα Overload Boost controller made by me Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...) Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο. Προσθέτω μία πρόσφατη φωτογραφία με τη νέα μάσκα Edited March 18, 2013 by stef80 3
PanA4 Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Πανέμορφο! Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω! Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση.
KeM Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Ωραίο Στέφανε! Ο δίσκος μας τελικά ποσα κιλα ροπή αντέχει με την ΙΗΙ? Τον έχεις αλλάξει?
Dikonou Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Πανέμορφο! Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω! Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση. Που να σε πάει και βόλτα δηλ.!!!!!!!
PanA4 Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Αν τύχει και ανέβω βόρεια μια βόλτα θα τη ζητήσω. Μετά θα σκέφτομαι καμια IHI...τη βλέπω τη δουλεία! 1
stef80 Posted March 14, 2013 Author Posted March 14, 2013 Το πανελ φιλτρο ξεχασες Μπα, αυτό μας άφησε καιρούς, όπως και κάποια άλλα. Έχω δοκιμάσει πάνελ φίλτρο, φιλτροχοάνη ΑΕΜ, carbon εισαγωγή της APR. Σαν τη μαμα εισαγωγή δεν έχει!
stef80 Posted March 14, 2013 Author Posted March 14, 2013 Ωραίο Στέφανε! Ο δίσκος μας τελικά ποσα κιλα ροπή αντέχει με την ΙΗΙ? Τον έχεις αλλάξει? Ε, μα βαλτός είσαι? Έχω δοκιμάσει μαμα, 4φτερο και 6φτερο. Δε θέλω να επεκταθώ αλλά πλέον φοράω και πάλι μαμα. Αντέχει στα 37-38 κιλά που έχω τώρα αλλά δεν ξέρω για πόσο. Βέβαια στο 99% του χρόνου κυκλοφορώ με τη χαμηλή πίεση οπότε δεν τον ταλαιπωρώ.
stef80 Posted March 14, 2013 Author Posted March 14, 2013 Πανέμορφο! Έχω διαβάσει τόσα για αυτό το αυτοκίνητο από τότε που έψαχνα για πρόγραμμα και επιτέλους το βλέπω! Καλά χιλιόμετρα και καλή επιτυχία σε όποια αναβάθμιση. Ευχαριστώ πολύ! Αν βρεθείς προς τα μέρη μας, η βόλτα κανονίζεται. 1
Dimitris_Kon Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum. Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής: Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi Intercooler s3 Πρόγραμμα Overload Boost controller made by me Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...) Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο. Σωωωωωωωωωωωωωωώπα ρε φούρνος γκρεμίστηκε? Έπρεπε δηλαδή να βάλουμε τα μεγάλα μέσα για να το δούμε? Και καλά ρε Στέφανε εμείς το έχουμε δει, οι υπόλοιποι δεν έπρεπε επιτέλους? ΜΙα λέξη : Κούκλα. Δημήτρης
stef80 Posted March 14, 2013 Author Posted March 14, 2013 Κάτσε να το ποστάρω και με τη νέα μάσκα μόλις μπορέσω να το βγάλω καμία φωτό της προκοπής να μαζέψω γνώμες. Τις φωτογραφίες που έβαλα προς το παρόν τις δανείστηκα από το site του Πορφύρη που έχει επιμεληθεί τις περισσότερες από τις αλλαγές μου.
Dimitris_Kon Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Βγάλε καμια φωτό με το κινητό σου όπως είναι τώρα το αυτοκίνητο, μη στείλω τον Μόκα με DSLR ρε. Δημήτρης
stef80 Posted March 14, 2013 Author Posted March 14, 2013 Αφού σου είπα, αν βγάλω με το κινητό που έχω... κάνω οικονομία στα κινητά για να βελτιώνω το αυτοκίνητο! 1
M@rios Posted March 14, 2013 Posted March 14, 2013 Ρε τρελε χωρίς εισαγωγή είσαι;; Φοβερός!!! Χαχα!!! Να το χαίρεσαι!!! Για δώσε λεπτομέρειες για το μπλοκε.... Αξίζει;;
stef80 Posted March 15, 2013 Author Posted March 15, 2013 Όχι απλά χωρίς εισαγωγή. Με το χάρτινο φίλτρο είμαι. Δεν έχει θέμα, απλά χάνει λίγο στα ψηλά κυρίως. Το μπλοκέ θα σου κάνει μια αξιοσημείωτη διαφορά μόλις το πρωτοβάλεις, αλλά το αυτοκίνητό μας είναι και θα παραμείνει μία σπινιαρίστρα. Σε καλή άσφαλτο μόνο δουλεύει ωραία και αλλάζει πολύ τη συμπεριφορά.
Kavouras Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Όχι απλά χωρίς εισαγωγή. Με το χάρτινο φίλτρο είμαι. Δεν έχει θέμα, απλά χάνει λίγο στα ψηλά κυρίως. Το μπλοκέ θα σου κάνει μια αξιοσημείωτη διαφορά μόλις το πρωτοβάλεις, αλλά το αυτοκίνητό μας είναι και θα παραμείνει μία σπινιαρίστρα. Σε καλή άσφαλτο μόνο δουλεύει ωραία και αλλάζει πολύ τη συμπεριφορά. Στέφανε, νομίζω ότι ήρθε η ώρα... ΥΓ: χάνεις παντού με το φιλτροκούτι. Εγώ με revo 1 και κατάλαβα διαφορά σε όλο το φάσμα. Ψηλά προσωπικά λίγα πράγματα κατάλαβα. Αντιλήφθηκα όμως ότι "άρπαζε" πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Φυσικά αντίστοιχα αυξήθηκε λίγο και η κατανάλωση (αφού περισσότερος αέρας => ανάγκη για περισσότερο καύσιμο)
stef80 Posted March 15, 2013 Author Posted March 15, 2013 Αν δεις παραπάνω, αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει αρκετές εναλλακτικές και όχι φθηνές. Την ποιότητα λειτουργίας που δίνει η μαμα εισαγωγή όμως δεν την έχεις με καμία after market εισαγωγή.
Kavouras Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Αν δεις παραπάνω, αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει αρκετές εναλλακτικές και όχι φθηνές. Την ποιότητα λειτουργίας που δίνει η μαμα εισαγωγή όμως δεν την έχεις με καμία after market εισαγωγή. Τι εννοείς με το "ποιότητα λειτουργίας"? Πχ επιπλέον θόρυβο? πτώση απόδοσης μέσα στην πόλη?
Theodore Saba Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Αν και (πολύ) καθυστερημένα, θα προσθέσω και εγώ το tt μου στο garage του forum. Το tt αγοράστηκε καινούριο το 2009, φοράει τον 1.8 tfsi και με τον καιρό έχω κάνει τα εξής: Τουρμπίνα ΙΗΙ από το δίλιτρο tfsi Intercooler s3 Πρόγραμμα Overload Boost controller made by me Μπλοκέ διαφορικό της Peloquins τύπου ATB Βαφή εργοστασιακών ζαντών σε χρώμα μάυρο γυαλιστερό Μάσκα tts μετά από ένα ατυχές, ευτυχώς ελαφρύ, γεγονός Αν ξεχνάω κάτι θα προστεθεί αργότερα. Ίσως προς το καλοκαίρι να ασχοληθώ και με την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε 272 ίππους και 38 κιλά ροπής και μετά τη μέτρηση ανέβασα λίγο ακόμη advance, αλλά δεν το χω μετρήσει έκτοτε. Από εμφάνιση μηχανοστασίου και επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης είμαι εργοστασιακός (η κατανάλωση εννοείται πως δε διατηρείται εργοστασιακή όταν του πίνεις το αίμα...) Ας περάσω στις φωτογραφίες, οι οποίες όμως είναι πριν την τοποθέτηση της μάσκας. Θα ενημερώσω το topic με νεότερες φωτο. Προσθέτω μία πρόσφατη φωτογραφία με τη νέα μάσκα Πολύ όμορφο και δυνατό !!! Να το χαίρεσαι Στέφανε !!!
mokasquatrro Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Τι εννοείς με το "ποιότητα λειτουργίας"? Πχ επιπλέον θόρυβο? πτώση απόδοσης μέσα στην πόλη? Ο Στεφανος γενικα θελει το αυτοκινητο να δουλευει γραμικα οπως δουλευε μαμα κ μονο αυτος το εχει καταφερει με την ΙΗΙ. Το λεω αυτο γιατι η ΙΗΙ εχει ενα ξεσπασμα ισχυος αρκετα δυνατο στις μεσαιες στροφες.Οταν βαζεις μια εισαγωγη σου χαλαει λιγο αυτη τη γραμικοτητα.Δε μιλαω για κοψηματα κ τετοια απλα δεν ειναι οπως η μαμα εισαγωγη λειτουργειας.
stef80 Posted March 15, 2013 Author Posted March 15, 2013 Ο Στεφανος γενικα θελει το αυτοκινητο να δουλευει γραμικα οπως δουλευε μαμα κ μονο αυτος το εχει καταφερει με την ΙΗΙ. Το λεω αυτο γιατι η ΙΗΙ εχει ενα ξεσπασμα ισχυος αρκετα δυνατο στις μεσαιες στροφες.Οταν βαζεις μια εισαγωγη σου χαλαει λιγο αυτη τη γραμικοτητα.Δε μιλαω για κοψηματα κ τετοια απλα δεν ειναι οπως η μαμα εισαγωγη λειτουργειας. Έτσι ακριβώς. Δεν ξέρω αν ήμουν η εξαίρεση αλλά όσες φορές δοκίμασα χοάνη, ανέβαινε το lag και χαλούσε η γραμμικότητα της απόκρισης. Ότι χάνω σε απόδοση σε σχέση με το αν είχα φίλτρο πάνελ ή εισαγωγή το ξέρω αλλά ακόμα και έτσι η απόδοση με υπερκαλύπτει, άσε που υπερνικά την πρόσφυση για πλάκα οπότε δεν έχει νόημα από ένα σημείο και μετά. Ένα ακόμα κεφάλαιο είναι το φιλτράρισμα. Ειδικά στις συνθήκες που επικρατούν στους δρόμους από και προς τη δουλειά μου, που μπορεί να κολλήσω για ώρα πίσω από φορτηγά ή βυτία σε δρόμους με πολλή σκόνη και χώμα, είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις την καλύτερη δυνατή συγκράτησης λεπτόκοκκης σκόνης που προκαλεί φθορά μακροπρόθεσμα σε αρκετά σημεία. 1
Kavouras Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Στεφανε, απο τη στιγμη που εσυ εισαι καλα με το αμαξι, οι υπολοιποι περισσευουμε. Αυτο που περιεγραψε ο μοκας παντως δεν το ειχα σκεφτει. Ενδιαφερον... Sent from my iphone 6s
stef80 Posted March 15, 2013 Author Posted March 15, 2013 Όντως είναι ζόρικη η ΙΗΙ. Υπάρχει προγραμματιστής που προτιμούσε να βάλει ο πελάτης k04 αντί για ΙΗΙ. Του ερχόταν πιο εύκολη στον προγραμματισμό!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now