Kavouras Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 (edited) Τοποθέτηση Μπαρόμετρου σε Α3 8Ρ τρίπορτο. Στο συγκεκριμένο project χρησιμοποιήθηκαν ένα μπαρόμετρο 52mm της racetech και το κιτ λήψης υποπίεσης της forge. Το δύσκολο του όλου project είναι πως πρέπει με κάποιο τρόπο να περάσει το καλώδιο που ενώνει τον μετατροπέα σήματος (από αναλογικό σε ψηφιακό) που βρίσκεται στο χώρο της μηχανής, με το μπαρόμετρο (ή με τη μονάδα ελέγχου του μπαρόμετρου σε άλλες περιπτώσεις) που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα. ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ, καλό θα ήταν να έχετε κάπου 2-3 δοχειάκια (πχ πλαστικά διάφανα ποτήρια ή ρηχά χάρτινα κουτάκια) για να βάζετε τις βίδες που βγάζετε από το εκάστοτε μέρος του αυτοκινήτου και να μην τις μπερδέψετε μεταξύ τους, αλλά και να μην τις χάσετε (πολύ σημαντικό!). Σημειώνω ότι λήψη υποπίεσης παίρνεται από εδώ: Οπότε είτε χρησιμοποιείτε το κιτ της forge για πιο ευκολία, είτε μπορείτε να φτιάξετε ένα δικό σας κιτ τρυπώντας τον εργοστασιακό σωλήνα. Κατά τη δική μου προσέγγιση, προτιμήθηκε το έτοιμο κιτ και αυτό χρησιμοποιήθηκε στο παρόν Do-it-yourself. Εδώ βλέπουμε το κιτ λήψης υποπίεσης. Αυτό έχει τρεις τρύπες. Η μία είναι για τη χρήση μπαρόμετρου, η άλλη για την χρήση της σκάστρας forge και η τρίτη είναι για χρήση μεθανόλης. Προς το παρόν, εμείς χρειαζόμαστε μόνο τη μία, οπότε βιδώνουμε τις μεταλλικές τάπες με ένα κλειδί άλεν (δεν περιέχεται στη συσκευασία) στις δύο τρύπες (όποιες θέλουμε) και βιδώνουμε το ένα "ρουξούνι" στη μία τρύπα (πάλι σε όποια τρύπα θέλουμε ή μας βολεύει). Αφού κάνουμε την παραπάνω διαδικασία, τοποθετούμε το κυλινδρικό κομμάτι όπως φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω: και πιέζουμε μέχρι να κουμπώσει. Αφού κουμπώσει, περνάμε την ασφάλεια (είναι σαν "Π", περιέχεται μέσα στη συσκευασία του κιτ λήψης υποπίεσης) στην άκρη (από την αριστερή πλευρά όπως φαίνεται στην φωτογραφία), ώστε να μην φύγει. Στη συνέχεια πρέπει να βγάλουμε τους αεραγωγούς και τον "νεροχύτη" που μαζεύει τα νερά από το παρμπρίζ και το καπό (όταν κινούμαστε), ώστε να μπορέσουμε να έχουμε πρόσβαση σε μία "τρύπα" που θα μας δώσει τη δυνατότητα να περάσουμε το καλώδιο που αναφέραμε στην αρχή του post. Οπότε ξεκουμπώνουμε τα καπάκια που έχω κυκλώσει στην φωτογραφία με ένα λεπτό κατσαβίδι. Από κάτω θα βρούμε δύο (2) παξιμάδια: τα οποία συγκρατούν τους υαλοκαθαριστήρες στη θέση τους. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Οι υαλοκαθαριστήρες δεν βγαίνουν έτσι απλά. Για να βγουν χρειάζεσαι μία συγκεκριμένη διαδικασία όπου πατάμε προς τα κάτω με το ένα χέρι στην άρθρωσή τους και με το άλλο μας χέρι τραβάμε με προσοχή την άκρη του υαλοκαθαριστήρα προς τα πάνω. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία: Καλό είναι να κρατήσουμε ένα σημάδι για το πώς ήταν τοποθετημένοι (πχ σημαδεύουμε με μπλάνκο στο μπουζόνι και στο εσωτερικό άκρο των υαλοκαθαριστήρων) γιατί όταν θα τους ξανατοποθετήσετε, αν τους βάλετε "όπου-να-ναι", να πρέπει να τους επαναρυθμίσετε ώστε να μην βγαίνουν έξω από το παρμπρίζ (κάνοντας μερικές δοκιμές). Δεν είναι κάτι αξιόλογο. Απλά με το σημάδεμα, θα γλιτώσετε λίγο χρόνο. Αφού βγάλουμε τους υαλοκαθαριστήρες, βγάζουμε τον νεροχύτη. Δυστυχώς εδώ δεν έχω φωτογραφίες μιας και παιδευτήκαμε πολύ να τον βγάλουμε και ξεχαστήκαμε. Ανάλογα με το πόσο καιρό έχει να βγει ο νεροχύτης, λόγω της μάκας (βρωμιάς δηλαδή) κολλάει στο παρμπρίζ. Η σωστή διαδικασία (αν δεν κολλούσε) είναι η εξής: σηκώνουμε το νεροχύτη από την άκρη (από την μεριά του κινητήρα) και σηκώνουμε προς τα πάνω και βγαίνει. Λόγω όμως του ότι κολλάει (συμβαίνει σχεδόν σε όλους), σηκώνουμε σιγά-σιγά την μία άκρη (πχ πλευρά οδηγού) ώστε να ξεκολλήσει και προσεκτικά προχωράμε από την πλευρά του οδηγού προς το συνοδηγό. Μόλις βγει ο νεροχύτης, καλό θα ήταν να καθαριστεί όλη η περιοχή όπου εφαρμόζει (και στο αμάξι αλλά και στο νεροχύτη) και να ψεκαστεί από απόσταση 10cm με WD40 ώστε να μπει εύκολα στο τέλος (συναρμολόγηση). Αφού βγάλουμε το νεροχύτη, βλέπουμε την παρακάτω εικόνα με το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Αρχικά ξεφυσώνουμε το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων και μετά ξεβιδώνουμε τις βίδες torx που έχω (επίσης) κυκλώσει. Το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων στηρίζεται σε τρία σημεία. Στις δύο (2) βίδες που ξεβιδώσαμε και σε ένα "πείρο" που βρίσκεται περίπου πάνω από εκεί που πιάνει ο υαλοκαθαριστήρας του οδηγού. Γι' αυτό το λόγο το μοτέρ βγαίνει πλάγια και όχι κάθετα (όπως βλέπουμε τη φωτογραφία). Αφού βγάλουμε και το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, έχουμε πλέον πρόσβαση σε αυτή την "καταπακτή" μέσω της οποίας επικοινωνεί ο χώρος του κινητήρα με την καμπίνα των επιβατών. Ξεβιδώνουμε τα τρία (3) παξιμάδια όπως φαίνεται στη φωτογραφία: και βλέπουμε το παρακάτω: Μέσω της τρύπας αυτής (βλέπε κόκκινο τετράγωνο που έχω σχεδιάσει πάνω στη φωτογραφία), θα περάσουμε το καλώδιο. Η τρύπα αυτή οδηγεί ουσιαστικά κάτω από το τιμόνι του οδηγού (μέσα από το κάτω πλαστικό). Οπότε πάμε στο εσωτερικό και βγάζουμε το πλαστικό κάτω από το τιμόνι. Συγκρατείται από δύο βίδες οι οποίες λύνουν πολύ εύκολα με ένα καρυδάκι για 6γωνο παξιμάδι. και μία βίδα στο πλάι (μέσα στην ασφαλειοθήκη): Μόλις λύσετε τις βίδες, θα δείτε ότι το κάτω μέρος δεν "πέφτει", γιατί το κάτω πλαστικό στο ύψος του τιμονιού αριστερά (πάνω από τον διακόπτη φώτων) και δεξιά (στο ύψος της μίζας) στηρίζεται σε κάτι εσοχές. Για να βγεί, τραβήξτε παράλληλα με προσοχή προς τα έξω (προς το κάθισμα του οδηγού δηλαδή). Μετά βγάζετε με προσοχή την (διπλή) φύσα του διακόπτη φώτων (μία φύσα για το dimming και μία φύσα που δίνει εντολή να ανάβουν τα φώτα): Βγάζοντας λοιπόν το κάτω πλαστικό του τιμονιού: αντικρίζετε την παρακάτω εικόνα (σε κόκκινο κύκλο οι φύσες του διακόπτη): Για να πάρετε ρεύμα για το μπαρόμετρο, προτείνω να μην χρησιμοποιηθούν οι κλέφτες ρεύματος που συνήθως υπάρχουν μέσα στην συσκευασία, αλλά να πάρετε ρεύμα πίσω από την ασφαλειοθήκη, σφηνώνοντας τα καλώδια από πίσω και συγκρατώντας τα με tire-ups. Για να βγει η ασφαλειοθήκη από τη θέση της, ξεβιδώνετε δύο (2) ακόμα βίδες όπως φαίνονται στη φωτογραφία (βελάκια): Στη δική μας περίπτωση μπαρόμετρου (racetech), τα καλώδια που καταλήγουν στο μπαρόμετρο ήταν ιδιαίτερα χοντρά, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περαστούν σφινωτά στο πλάι του ταμπλό (όταν είδε φωτογραφίες στο τέλος, θα καταλάβετε). Έτσι αποφασίστηκε να βγει το πλαϊνό πλαστικό της κολόνας ώστε να μην κάνουμε ζημιά στο αμάξι ή στα καλώδια. Τραβάτε λοιπόν το πλαστικό αυτό κάθετα προς τα έξω και ξεκουμπώνει (κάπως δύσκολα αλλά βγαίνει). Μόλις βγάλετε το πλαϊνό αυτό, προσέξτε γιατί υπάρχει το καλώδιο του ηχείου, το οποίο και βγάζετε κατά προτίμηση για να απομακρυνθεί αρκετά το πλαστικό ώστε να μην λερωθεί, χτυπηθεί κτλ. Μόλις βγει, η εικόνα που αντικρίζετε είναι η εξής: (το άσπρο είναι ο πλευρικός αερόσακος οπότε προσοχή να μην τον πληγώσετε καταλάθος (γιατί αν κάνει τρύπα θα είναι άχρηστος). Έτσι λοιπόν έχουμε πλέον πολύ χώρο ώστε να περάσουμε τα καλώδια στη θέση του μπαρόμετρου: Περνάμε λοιπόν το καλώδιο του μετατροπέα σήματος από το χώρο της μηχανής, μέσα από το παραθυράκι: και το βγάζουμε μέσα στα πόδια του οδηγού: Μόλις γίνει αυτό, περνάμε τα καλώδια στη θέση του μπαρόμετρου και υπολογίζουμε να αφήσουμε λίγο μπόσικα σε περίπτωση μετακίνησης αλλά και για να μην καταπονούνται τα καλώδια. Αφού έχουμε φέρει όλα τα καλώδια στη θέση τους (χωρίς να έχουμε βάλει όργανα κτλ, παίρνουμε στα χέρια μας την ασφαλειοθήκη και με το πολύμετρο ψάχνουμε να βρούμε τα ρεύματα που μας ζητάει το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα του μπαρόμετρου. Στη δική μας περίπτωση, χρειαζόταν να συνδέσουμε τέσσερα καλώδια: -γείωση => πιάνουμε το καλώδιο σε κάποια βίδα του αυτοκινήτου, μιας και η γείωση στο αμάξι είναι ουσιαστικά το σασί του. - μόνιμο ρεύμα => με τα κλειδιά έξω από το διακόπτη, βρίσκουμε μία ασφάλεια που έχει συνεχώς ρεύμα - ρεύμα όταν γυρίζει το κλειδί στο ingition => εμείς επιλέξαμε την ασφάλεια 41 (πίσω υαλοκαθαριστήρας), αλλά υπάρχουν αρκετές άλλες που δίνουν ρεύμα με τον ίδιο τρόπο (πχ ασφάλεια του clima). - ρεύμα μόλις ανάψουν τα φώτα. Αφού γίνει και αυτό, και ΠΡΙΝ αρχίσουμε να ξαναβάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, συνδέουμε αντάπτορα υποπίεσης με μετατροπέα σήματος και μπαρόμετρο να δούμε ότι το σύστημά μας δουλεύει. Μη σας τρομάξει το γεγονός ότι τα φώτα του αυτοκινήτου παραμένουν ανοιχτά. Αυτό συμβαίνει γιατί ο διακόπτης δεν είναι συνδεδεμένος. Αν λοιπόν δουλεύουν όλα, έχει καλώς. Προχωράμε παρακάτω. Αν όχι, κάνουμε αρχικά έναν έλεγχο στην ηλεκτρολογική καλωδίωση. Με την ανάστροφή διαδικασία, βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και ορίστε το τελικό αποτέλεσμα: Δυστυχώς στη δική μας περίπτωση (racetech) και μετά την τοποθέτηση, παρατηρήθηκε ότι τα καλώδια ήταν τόσο χοντρά, που και το πλαϊνό της κολώνας δεν εφαπτόταν πλέον με το ταμπλό, αφήνοντας ένα χάσμα, το οποίο είναι το παρακάτω: Και επειδή δε μας άρεσε αισθητικά αυτό το ελάττωμα, αποφασίστηκε να ξαναβγεί το πλαϊνό πλαστικό της κολώνας και η ασφαλειοθήκη, ώστε να περαστούν τα καλώδια ανάμεσα στο ταμπλό και το παρμπρίζ όπου υπάρχει αρκετός χώρος-κενό. Φυσικά όποιος προσπαθήσει να επαναλάβει μόνος του διαδικασία, διαβάζοντας το παρόν topic, τόσο το audi sport club όσο και ο γράφων δε φέρουν καμία ευθύνη. Τέλος, θα ήθελα εκ μέρους του club να ευχαριστήσω πολύ το μέλος KeM που μας παραχώρησε το αμάξι του για να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο DIY. Edited March 25, 2013 by Kavouras 8
Dinos Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Μπράβο σας παιδιά πολύ καλή δουλειά και ωραίο D.I.Y.!!!! Μπράβο και στους 3 σας αλλά ειδικότερα στα μαγικά χέρια του Κον. 1
Kavouras Posted March 19, 2013 Author Posted March 19, 2013 Μπράβο σας παιδιά πολύ καλή δουλειά και ωραίο D.I.Y.!!!! Μπράβο και στους 3 σας αλλά ειδικότερα στα μαγικά χέρια του Κον. o Κον δεν έκανε σχεδόν τίποτα ρε... Πάλι τη δόξα μας έκλεψε?? ban στον Δον Κον τώρα!!!!! 1
Dikonou Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 (edited) Αφού έχει ''πρόσωπο'' ρε σύ............ο Δον......εσύ ακόμα ''λακές'' είσαι στη φαμίλια.........τα έρτει και σένα το ώρα σου Γκεοργκι...αλλά πρέπει περιμένει περάσουν κρόνια και ανέβει κλίμάκιο σιγκά σιγκά.... :sHa_hehe: :sHa_hehe: Edited March 19, 2013 by Dikonou 2
stef80 Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Μπράβο παιδιά πολύ χρήσιμο! Γιώργο, πιο αναλυτικό πεθαίνεις! αχαχαχαχ! 1
Dimitris_Kon Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Κάβουρα, όταν μεγαλώσεις με το καλό, θα μάθεις να βάζεις και φιλτράκι και σπιράλ για να προστατεύεις τα καλώδια.. Δημήτρης 2
Kavouras Posted March 19, 2013 Author Posted March 19, 2013 (edited) Μπράβο παιδιά πολύ χρήσιμο! Γιώργο, πιο αναλυτικό πεθαίνεις! αχαχαχαχ! ο ορισμός του σεντονιού...Νομίζω ότι είναι ρεκόρ γκίνες!!! @Κον, δες τις φωτο στο φατσοβιβλίο και τα λέμε Πάντως για να λέμε και τις αλήθειες και όχι μόνο το χαβαλέ, αν δεν ήταν ο Κον θα είχαμε σκαλώσει εκεί που βγάλαμε το πλαϊνό της κολώνας, όπως και από που θα παίρναμε "σήμα" για το πότε είναι αναμμένα τα φώτα! Edited March 19, 2013 by Kavouras 1
Velos Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Ενδεχομένως επειδή είμαι πολύ μετριόφρων απλά δεν θα αναφερθώ στο ποιό ήταν πραγματικάαα το "μυαλό" της όλης τοποθέτησης!!! Γιώργο πόλυ καλό το DIY και πολύ κατατοπιστικό μπράβο!! Να πώ και πάλι καλορίζικο στον Κem για το τουτού του...Να το χαίρεσαι φιλαρακι.. 3
mokasquatrro Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Μπραβο παιδια!!Πολυ καλη παρουσιαση! Δεν ηξερα οτι εχει τοσο ξηλωμα. 1
KeM Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Πολυ καλο και αναλυτικο DIY μπραβο! Ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια για ολα! 2
Kavouras Posted March 19, 2013 Author Posted March 19, 2013 Μπραβο παιδια!!Πολυ καλη παρουσιαση! Δεν ηξερα οτι εχει τοσο ξηλωμα. βασικά το ξήλωμα γίνεται γι' αυτό που έγραψα: πρέπει με κάποιο τρόπο να περάσει ένα καλώδιο από το χώρο της μηχανής μέσα στην καμπίνα. Τα υπόλοιπα μπορείς να τα αποφύγεις αν θες, αλλά λύνοντας 2 βίδες ακόμα (να βγάλεις ασφαλειοθήκη), μπορείς να πετύχεις τέλειο και σχεδόν εργοστασιακό αποτέλεσμα. 3
kostas_7 Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Αφού κάνει τέτοια ο Μητσος θα περάσω κάποιο σουκου να μου αλλάξει το χρώμα των ραφών στα καθίσματα 2
Velos Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 (edited) Αφού κάνει τέτοια ο Μητσος θα περάσω κάποιο σουκου να μου αλλάξει το χρώμα των ραφών στα καθίσματα Να περάσεις φιλαράκι να σου πλέξω και κανα μάλλινο σκουφί εγω!!! Edited March 20, 2013 by gi0rg0s 3
kostas_7 Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Να περάσεις φιλαράκι να σου πλέξω και κανα μάλλινο σκουφί εγω!!! Άστο φιλαράκι θα χω προλάβει να βάλω τρίχες μέχρι τότε 1
Theodore Saba Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 Μπράβο σε όλους σας και να συνεχίσετε να κάνετε πολλά - πολλά Do - It - Yourself για να μαθαίνουμε και εμείς οι νέοι.... Υ.Γ : Επίσης χωρίς να θέλω να φανώ κόλακας και να παρεξηγηθώ, αλλά μιας και δοκίμασα να φτιάξω το πρώτο μου Diy και έχω προσωπική εμπειρία , έχω να πω ότι όσο ωραίο και ευκολοδιάβαστο μπορεί να φαίνεται μέσα σε λίγα λεπτά , τόσο δύσκολο είναι να μεταφέρεις τη γνώση και τον τρόπο που γίνεται το κάθε τι μέσα σε ένα post. Και εκεί φαίνεται η αγάπη και το μεράκι των ανθρώπων που ασχολήθηκαν με αυτό ! 3
Kavouras Posted March 25, 2013 Author Posted March 25, 2013 Μπράβο σε όλους σας και να συνεχίσετε να κάνετε πολλά - πολλά Do - It - Yourself για να μαθαίνουμε και εμείς οι νέοι.... Υ.Γ : Επίσης χωρίς να θέλω να φανώ κόλακας και να παρεξηγηθώ, αλλά μιας και δοκίμασα να φτιάξω το πρώτο μου Diy και έχω προσωπική εμπειρία , έχω να πω ότι όσο ωραίο και ευκολοδιάβαστο μπορεί να φαίνεται μέσα σε λίγα λεπτά , τόσο δύσκολο είναι να μεταφέρεις τη γνώση και τον τρόπο που γίνεται το κάθε τι μέσα σε ένα post. Και εκεί φαίνεται η αγάπη και το μεράκι των ανθρώπων που ασχολήθηκαν με αυτό ! που να δεις το επόμενο που ετοιμάζω... Πιο αναλυτικός, θα πεθαίνεις... 2
Theodore Saba Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 που να δεις το επόμενο που ετοιμάζω... Πιο αναλυτικός, θα πεθαίνεις... Σε λίγο καιρό όπως το πας, θα έχεις αρκετό υλικό για να εκδόσεις βιβλίο με τίτλο : '' Τα άπαντα του kavoura '' από τις εκδόσεις '' Τηγάνι '' ...
Dimitris_Kon Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 που να δεις το επόμενο που ετοιμάζω... Πιο αναλυτικός, θα πεθαίνεις... Κάβουρα, πάρε κάρτα μνήμης.. Θα τη χρειαστείς, έχεις πολύ ξύλωμα. Δημήτρης 1
john tsop Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 Πόλη καλή δουλειά μπράβο σας..!!! Φαντάζομαι θα υπάρξει και DIY ''πως να τουρμπιζεις τα FSI''......??? Υ.Γ Τι έχετε πάθει όλοι με τα diy ....ο ένας βάζει μπαρομετρο ο αλλος επισκευάζει κλειδαριά σε 5 θυρο..!!!! Εμείς με τα 3 θύρα fsi ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ????
Kavouras Posted March 25, 2013 Author Posted March 25, 2013 (edited) Πόλη καλή δουλειά μπράβο σας..!!! Φαντάζομαι θα υπάρξει και DIY ''πως να τουρμπιζεις τα FSI''......??? Υ.Γ Τι έχετε πάθει όλοι με τα diy ....ο ένας βάζει μπαρομετρο ο αλλος επισκευάζει κλειδαριά σε 5 θυρο..!!!! Εμείς με τα 3 θύρα fsi ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ???? Να κάνουμε ένα DIY πώς να το κάνεις 5θυρο? Edited March 25, 2013 by Kavouras 1
KeM Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 (edited) Δυστυχώς στη δική μας περίπτωση (racetech) και μετά την τοποθέτηση, παρατηρήθηκε ότι τα καλώδια ήταν τόσο χοντρά, που και το πλαϊνό της κολώνας δεν εφαπτόταν πλέον με το ταμπλό, αφήνοντας ένα χάσμα, το οποίο είναι το παρακάτω: Και επειδή δε μας άρεσε αισθητικά αυτό το ελάττωμα, αποφασίστηκε να ξαναβγεί το πλαϊνό πλαστικό της κολώνας και η ασφαλειοθήκη, ώστε να περαστούν τα καλώδια ανάμεσα στο ταμπλό και το παρμπρίζ όπου υπάρχει αρκετός χώρος-κενό. Πλέον τα καλώδια μεταφέρθηκαν μεταξύ ταμπλό και παρμπρίζ. Φωτό Edited April 6, 2013 by KeM 1
Velos Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 (edited) Καλύτερα μου φαίνονται George Edited April 6, 2013 by gi0rg0s
KeM Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Γιωργάρα, είναι πολύ χοντρά τα καλώδια για το συγκεκριμένο μπαρόμετρο (δυστυχώς). Πχ στα defi είναι πιο λεπτά και δεν θα υπήρχε "πρόβλημα". Απλά καλό είναι να το έχει κάποιος υπόψη του (το πάχος των καλώδιων) γιατί σίγουρα δεν είναι όλες οι μάρκες το ίδιο.. Τώρα το κενό που υπήρχε μεταξύ ταμπλό και κολώνας δεν υπάρχει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now