Kavouras Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Ο Χρήστος κάνει κάτι πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς άρπα κόλλα λύσεις και με μελέτη για ΟΕΜ τύπου εγκατάσταση. Η διάταξη όλων των παρελκόμενων, που έχει βάλει στο τούρμπο του, είναι για πολλούς λόγους άρτια μηχανολογικά, κατά την άποψή μου. Επιπλέον, αναφέρει και περιγράφει τι έχει κάνει, βοηθώντας ουσιαστικά το φόρουμ και τους αναγνώστες, όχι σαν κάτι μαιμουδιάρηδες που κρατάνε κλειστό το στόμα, μήπως τυχόν βρεθεί κανένας και τους κλέψει κανένα άλογο.. Από μένα συγχαρητήρια Χρηστάρα, για όλο το εγχείρημα και την περιγραφή του. Ό,τι τυχόν χρειαστείς και για όποιο θέμα, αν γνωρίζω, ευχαρίστως να βοηθήσω φιλαράκι. Δημήτρης +1000 μόνο και μόνο γι' αυτό!!! Καλά αποτελέσματα Χρήστο! Εύχομαι να είναι αυτά που αναμένεις να δεις! 3
GianKitsa4 Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Ο Χρήστος κάνει κάτι πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς άρπα κόλλα λύσεις και με μελέτη για ΟΕΜ τύπου εγκατάσταση. Η διάταξη όλων των παρελκόμενων, που έχει βάλει στο τούρμπο του, είναι για πολλούς λόγους άρτια μηχανολογικά, κατά την άποψή μου. Επιπλέον, αναφέρει και περιγράφει τι έχει κάνει, βοηθώντας ουσιαστικά το φόρουμ και τους αναγνώστες, όχι σαν κάτι μαιμουδιάρηδες που κρατάνε κλειστό το στόμα, μήπως τυχόν βρεθεί κανένας και τους κλέψει κανένα άλογο.. Από μένα συγχαρητήρια Χρηστάρα, για όλο το εγχείρημα και την περιγραφή του. Ό,τι τυχόν χρειαστείς και για όποιο θέμα, αν γνωρίζω, ευχαρίστως να βοηθήσω φιλαράκι. Δημήτρης +1000000 έπρεπε να το πει κάποιος!!!!!! εδώ μια παρέα είμαστε που βοηθάει ο ένας τον άλλον. 4
xristoskor Posted November 26, 2013 Author Posted November 26, 2013 (edited) Oπως εχω βοηθηθει αφανταστα απο το φορουμ ετσι αν μπορω και γω να βοηθησω θα το κανω. Εχει 5-6 κοψε ραψε για να μπει η k04 σε Β8.Ενδεικτικα αναφερω 1) Τροποποιηση στο πλακακι του dp 2) relocation της σκαστρας 3)Τροποποιηση της εισαγωγης της τουρμπινας 4)Τροποιηση μικρη των σωληνωσεων του ιντερκουλερ 5)Μικροαλλαγες σε ενα σωληνακι λαδιου της τουρμπινας 6)Τροποποιηση του μαρκουτσιου στηριξης της τουρμπινας. Στη φωτο φαινεται ποιο κομματι κοβεται τελειως και με αλουμινοκολληση μπαινει σωληνα αλουμινιου σαν προεκταση..Στην πρασινη γραμμη κοβουμε και φευγει ολο το ''δοχειακι'' αλλιως δεν μπαινει γιατι βρισκει στον κορμο του μοτερ. To μεσημερι που θα το παραλαβω θα παραθεσω φωτογραφικο υλικο! Edited November 28, 2013 by xristoskor 7
Kavouras Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 (edited) Oπως εχω βοηθηθει αφανταστα απο το φορουμ ετσι αν μπορω και γω να βοηθησω θα το κανω. Εχει 5-6 κοψε ραψε για να μπει η k04 σε Β8.Ενδεικτικα αναφερω 1) Τροποποιηση στο πλακακι του dp 2) relocation της σκαστρας 3)Τροποποιηση της εισαγωγης της τουρμπινας 4)Τροποιηση μικρη των σωληνωσεων του ιντερκουλερ 5)Μικροαλλαγες σε ενα σωληνακι λαδιου της τουρμπινας 6)Τροποποιηση του μαρκουτσιου στηριξης της τουρμπινας. Στη φωτο φαινεται ποιο κομματι κοβεται τελειως και με αλουμινοκολληση μπαινει σωληνα αλουμινιου σαν προεκταση..Στην πρασινη γραμμη κοβουμε και φευγει ολο το ''δοχειακι'' αλλιως δεν μπαινει γιατι βρισκει στον κορμο του μοτερ. To μεσημερι που θα το παραλαβω θα παραθεση φωτογραφικο υλικο! Χρήστο, για τα σωληνάκια λαδιού και νερού (από την πλευρά της τουρμπίνας) δεν αξίζει να πάρεις τα εργοστασιακά ή δεν κάνουν ούτως ή άλλως? ΥΓ: θεωρητικά, αφαιρώντας αυτό το δοχείο, πρέπει να ακούς και αρκετά πιο δυνατό spool-άρισμα πλέον. Edited November 26, 2013 by Kavouras
georgio3gr Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Αψογο προτζεκτ και με αποτελεσμα που σιγουρα θα χαρισει πολλα χαμογελα... Να το χαιρεσαι Χρηστο και ευχαριστουμε που μοιραστηκες τις πληροφοριες σου μαζι μας ωστε να γνωριζουν οσοι πανε να κανουν την αναβαθμιση... Γιατι ολοι Bolt on νομιζουν οτι ειναι και πας να το βαλεις κι εσυ και μενεις μ@λ@κ@ς... 3
Dikonou Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Bolt on θα μπορούσε να θεωρηθεί το κιτάκι της APR, δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, αλλά και εκεί πρέπει να θές τις ΟΕΜ σωλήνες από turbo σε intercooler πιστεύω για την K04 και όχι αυτές που έχει η μικρή Κ03 μας! Παντού θέλει ψάξιμο, μελέτη και προσοχή στην λεπτομέρεια για να γίνει πραγματικά σωστή δουλειά!! 1
georgio3gr Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Ετσι οπως τα λες ειναι Δημητρη απλα το κακο με τα ετοιμα κιτακια ειναι και η τιμη η οποια ξεφευγει πολυ (στην περιπτωση του κιτ της APR πχ τα 3500$ στην Αμερικη χωνευονται λιγο δυσκολα)... Γι'αυτο αναφερομαι σε "ενδοεργοστασιακες" αναβαθμισεις... 2
Dikonou Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Συμφωνώ κι επαυξάνω!! Το δοχειάκι αυτό που κόβεται εάν δεν κάνω λάθος λειτουργεί ως σιγαστήρας της τουρμπίνας; Οπότε και ακουστικά θα πάρει κάμποσο!!!! 1
georgio3gr Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Αν ειναι οντως σιγαστηρας της τουρμπινας και κρινοντας απο ενος φιλου το Cupra που οδηγησα, το οποιο παραειχε φασαριοζικη τουρμπινα, εχοντας μονο μια injen εισαγωγη και χωρις προγραμμα, τοτε αυτο θα ξεσηκωνει κοσμο... 1
Kavouras Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Περιμενουμε εναγωνιως εντυπωσεις και βιντεο απο τον Χρηστο!! 1
xristoskor Posted November 26, 2013 Author Posted November 26, 2013 Παιδια αν ξερεις απο πριν τι χρειαζεται ειναι παιχνιδακι..Εμεις ταλαιπωρηθηκαμε αρκετα γιατι προσπαθουσε ο μηχανικος να ''φαμε'' απλα λιγο το δοχειακι και οχι να το κοψουμε τελειως. Μετα απο αρκετα ανεβα κατεβα της τουρμπινας πειστηκαμε οτι επρεπε να κοπει τελειως. Αυριο θα εχω εντυπωσεις απο το στρωσιμο.Για αρχη στο ρελαντι με ελαφρο μαρσαρισμα η φτερωτη κανει πολυ αισθητη την παρουσια της!Καμια σχεση με την μαμα τουρμπινα..Επισης ειναι πολυ δυνατο το σκασιμο της σκαστρας.Εντυπωσεις απο τον δρομο αυριο!! 3
georgio3gr Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Η μεγαλυτερη παροχη αερα λογω μεγεθους τουρμπο αλλα και το relocation ειναι αυτα που συμβαλουν στο δυνατοτερο σκασιμο... Αναμενουμε εντυπωσεις... 1
xristoskor Posted November 26, 2013 Author Posted November 26, 2013 Αυριο μεσημερι θα τραβηξω Παναγιωτη!! Και γω περιμενω πως και πως!! 1
Theodore Saba Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Πάντως από αυτά που διαβάζω, θέλουν χειρουργική ακρίβεια όλες αυτές οι επεμβάσεις πάνω σε μια καινούργια K04. Μπράβο σου Χρήστο και μπράβο και στον μηχανικό που ανέλαβε ένα τέτοιο εγχείρημα. Αναμένουμε οπτικοακουστικό υλικό και φυσικά εντυπώσεις ! 4
Dimitris_Kon Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Επισης ειναι πολυ δυνατο το σκασιμο της σκαστρας.Εντυπωσεις απο τον δρομο αυριο!! Φιλαράκι, αυτό είναι το επακόλουθο του relocation, όπως σου είπα. Φυσικά, εκτός από την ηχητική απόλαυση, έχει αλλάξει όλο το setup πλέον, μιας και ο αέρας εκτονώνεται αμέσως μετά την πεταλούδα, χωρίς να την επιβαρύνει και φυσικά, χωρίς να γεμίαζει όλο το κύκλωμα εισαγωγής αέρα μέχρι το τούρμπο και να το εκτονώνει εκεί, όπως γινόταν με την ΚΟ3. Καλή συνέχεια και καλά αποτελέσματα σου εύχομαι! Δημήτρης 1
mariosA4 Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Ωραίο αποτέλεσμα ,ελπίζω να το δω από κοντά χρηστο 1
xristoskor Posted November 27, 2013 Author Posted November 27, 2013 (edited) Οποτε θες Μαρινο!Διπλα ειμαστε!! Ηδη παιδια ξεκινησα το στρωσιμο.Ολα δουλευουν ρολοι.Αυτο που παρατηρω ειναι οτι με το ιδιο γκαζι σηκωνει πολυ πιο αποτομα πιεση.Βεβαια μεχρι 0.5 σηκωνω κσθως ειναι αρυθμιστο για k04.Με υποπιεση κοντα στο 0 ακουγεται ηδη πολυ ωραια η τουρμπινα.Θα συνεχισω για 4-5 μερες το στρωσιμο μεχρι να ανεβω Αθηνα να το ρυθμισω. Καποιες γρηγορες φωτος παρακατω Edited November 27, 2013 by xristoskor 5
konstantinoS3 Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Καλοριζικο κολλητε!! Απο ηχο το αμαξι ειναι απλα αλλου.Καταπληκτικο ρουγηφμα-ξεφυσημα και πλεον ακουγεται serious inside... Ειμαι σιγουρος οτι μολις τελειωσεις με το προγραμμα θα το ευχαριστηθεις πραγματικα!! 1
xristoskor Posted November 27, 2013 Author Posted November 27, 2013 Ευχαριστω ρε!! Θελει πολυ κοπο να το πηγαινεις μεχρι 0.5 μπαρ..χαχαχα Υπομονη μεχρι την αλλη βδομαδα..
xristoskor Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 (edited) Xθες το βραδυ μετα απο πολυ ψαξιμο το αμαξι λειτουργησε σωστα για πρωτη φορα! Ακομα δεν δουλευει 100% σωστα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι τελειες..Δουλευει 1.3 οβερ και 1.1 - 1.15 κοφτη. Ειδικα μετα τις 4500 καμια σχεση με πριν.Το θεμα που μας ειχε ταλαιπωρησει και ακομα δεν το εχουμε λυσει τελειως τελειως ειναι η σκαστρα.Οσο ηταν κ03 το αμαξι ειχα βαλει τη σκαστρα απο το καινουργιο s3 στην εργοστασιακη θεση πανω στο τουρμπο δηλαδη.Μολις μπηκε η κ04 εγινε το relocation και με τη βαση της σκαστρας απο το νεο s3 μπηκε πριν την πεταλουδα.Οταν το αμαξι ρυθμιστηκε αλλες φορες δουλευε ψιλοκανονικα αλλες εκανε εντελως τα δικα του(δεν σηκωνε πιεση πανω απο 0.8, δεν εκανε τον κλασσικο δυνατο ηχο εκτονωσης κτλ κτλ)..Χθες εβαλα την παλια εργοστασιακη σκαστρα που ειχε το αμαξι και αμεσως σηκωνε κανονικα πιεση και η εκτονωση ακουγοταν εντονα και γενικα το αμαξι λειτουργουσε κανονικοτατα. Βγαζω τις δυο σκαστρες και τις συγκρινω.Η παλια μου μπροστα στο εμβολο ειχε ενα τσιμουχακι - ο-ρινγκ ενω του s3 κατεληγε σε πλαστικο ''στεφανι'' διχως κατι να μπορει να σφραγισει πανω στην μεταλλικη βαση της σκαστρας..Ακολουθουν 2 χαλια φωτογραφιες που βρηκα απλα για να φανει η διαφορα. Αυτη τη στιγμη το αμαξι λειτουργει κανονικα αλλα η ΄΄μαμα'' σκαστρα του 1,8 tfsi δεν νομιζω οτι ειναι η πιο ενδεδειγμενη μιας και στην αλλαγη πανω κρεμαει λιγο κτλ κτλ.. Ή κατι λαθος κανουμε, η κατι καπου εχει παραπεσει..δεν ξερω.. Μολις τελειωσουμε θα σηκωσουμε 1.35-1.4 οβερ και 1,2 γεματο κοφτη.. Edited December 9, 2013 by xristoskor
Kavouras Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Έτσι όπως το περιγράφεις μάλλον απλά τα έχει παίξει η "ενισχυμένη" σκάστρα (απίθανο αλλά αν σου πέσει-χτυπηθεί, ποτέ δεν ξέρεις)... Από τη στιγμή μάλιστα που λες ότι έβαλες την απλή με τη μεμβράνη και το αμάξι δουλεύει καλά, δεν υπάρχει θέμα αμφισβήτησης. Τέλος, η σκάστρα με τη μεμβράνη δεν έχει πρόβλημα θεωρητικά μέχρι πιέσεις 1,6bar. Απλά πολλοί την αλλάζουν γιατί υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να σκιστεί η μεμβράνη σε σχέση με την "πιστονάτη" (του S3) και ΑΝ σκιστεί η μεμβράνη, χάνεις πίεση (δε σηκώνει τόση πίεση όση θα έπρεπε). Προσωπικά θα το άφηνα έτσι και θα έβαζα στο πρόγραμμα μία αλλαγή σκάστρας με την "πιστονάτη (του S3).
xristoskor Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 Το θεμα Γιωργο ειναι οτι του s3 μπροστα δεν εχει ο-ρινγκ με αποτελεσμα απο οσο καταλαβαινω να μην μπορει να σφραγισει πανω στη βαση της σκαστρας.Το θεμα ειναι οτι μηπως οταν η σκαστρα μπηκε πανω στην κ03 εγινε καποια τροποποιηση..αφαιρεθηκε κατι και τωρα που κουμπωσε πανω στον εργοστασιακο ανταπτορα δεν μπορει να σφραγισει..Κατι τετοιο μου ανεφερε ο Δημητρης αλλα θα μπει να το αναλυσει καλυτερα..
GianKitsa4 Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Για αρχή Χρήστο νομίζω πως πρέπει να αγοράσεις μια καινούργια σκαστρα από S3 ώστε να δεις πως θα αντιδράσει. η προηγούμενη κατάλαβα έχει βγει OFF. Το κόστος της είναι πιστεύω πολύ μικρο για να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν προέρχεται από εκεί και προχωράς σε ρύθμιση. 2
xristoskor Posted December 9, 2013 Author Posted December 9, 2013 Γιαννη δεν εχω προβλημα να αγορασω αλλα κατι αλλο πιστευω εχει παιχτει..κατι λειπει στο συνδυασμο βαση σκαστρας με σκαστρα.. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now