Jump to content

Αγορά Q3 1.4


niknik

Recommended Posts

Σκέφτομαι να αγοράσω το Q3 1.4 αλλά με προβληματίζει η αξιοπιστία του turbo κινητήρα και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου γενικά. 

Παρακαλώ τις γνώμες σας  :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχουν ιδιαιτερα θεματα αξιοπιστιας αρκει να ακολουθεις βασικους κανονες συντηρησης.Δηλαδη μην ''σπας'' το αυτοκινητο πριν ανεβει σε ιδανικη θερμοκρασια νερου-λαδιου,πριν φτασεις στο προορισμο σου καλο ειναι να πηγαινεις νορμαλ και να το αφηνεις λιγακι στο ρελαντι πριν το σβησεις...Αλλαγες λαδιων καθε 15000km το πολυ και γεινικο σερβις καθε 30000 km και δεν θα εχεις προβληματα.Αν συμπληρωσεις ενα χρονο πριν συμπληρωσεις τα αντιστοιχα χιλιομετρα τοτε προχωρας κανονικα σε αλλαγη λαδιων ή γενικο σερβις.Δηλαδη στα 15000km ή 1 χρονο αλλαζεις λαδια-φιλτρο λαδιου,στα 30000km ή σε 1 χρονο απο τη προηγουμενη αλλαγη κανεις γενικο σερβις.στα 45000km ή 1 χρονο μετα αλλαγη λαδιων κοκ...

 

Απο εκει και περα σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια,αν ισχυουν ακομα οι παλιες τιμολογιακες πολιτικες υπολογιζεις γυρω στα 170 ευρω για αλλαγη λαδιων και γυρω στα 300 για γενικο σερβις.Μετα το περας της διετους εγγυησης μπορεις να κανεις τις ιδιες εργασιες με τα ιδια ανταλλακτικα σε συνεργειο της εμπιστοσυνης σου με 80 και 180 ευρω αντιστοιχα....

Η καταναλωση ειναι πολυ χαμηλη αν πηγαινεις νορμαλ.

 

Θεωρω οτι προκειται για ενα πολυ αξιολογο suv με ομορφη και ξεχωριστη παρουσια στο δρομο και σε πολυ καλη τιμη (ειδα διαφημιση απο 25000 ευρω).Ειδα 2-3 στην εθνικη τις προηγουμενες μερες,λευκα με led φωτα και πραγματικα με εντυπωσιασαν.

Edited by JIM A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακυρη επιλογή το συγκεκριμένο Q3.Επωμιζεσαι το αυξημένο βάρος,ύψος και τη χειρότερη αεροδυναμικη χωρίς να έχεις κάν τετρακινηση....

Ενα ακόμα θέμα ειναι ο κινητήρας.Αν πρόκειται για τον twin charger εγω προσωπικά θα εμένα μακρυά.Εχει παρουσιάσει αρκετά θέματα στις διάφορες μορφές του.

Διατηρώ μια επιφύλαξη μήπως πρόκειται για τον νέο 1.4 μόνο με turbo &ACT ,που θα μπει στο νέο facelift toy Tiguan.

Edited by jasonbourne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κατανάλωσης μπορείς να βάλεις πρόγραμμα και να γίνει πιο ευέλικτο.Το tiguan που οδηγώ με μοτέρ 1.4 τούρμπο κομπρεσορ έχω να πω ότι είναι βαρύ αλλά στιβαρό κι έχει ένα καλό....Τη τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφέρει το θέμα της τετρακίνησης. Ένα ασφαλές αυτοκίνητο ψάχνω για χιλιόμετρα σε άσφαλτο. Η κατανάλωση πόσο αυξημένη να είναι όταν ανακοινώνουν 6,1 μικτή? Να υπολογίσω 20-30% επάνω, πάλι καλή είναι για τα κιλά και τους ίππους του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

H καταναλωση σε ταξιδι χαρη στη 6η ταχυτητα μπορει να πεσει και στα 5 λιτρα ανα 100 km ,εντος πολης μπορεις ευκολα να ανετα να εχεις ενα μεσο ορο της ταξης των 8-8,5 λιτρων εφοσον πηγαινεις με τη ροπη του.

Ωστοσο επειδη μας γραφεις οτι θελεις ενα αυτοκινητο χιλιομετροφαγο στην εθνικη γιατι δεν κοιτας το νεο sportback 1.4 tfsi cod,με 140 αλογα και απενεργοποιηση των 2 κυλινδρων?

28000 ευρω η εκδοση ambition με το πακετο comfort (xenon-led κλπ).Καπου εκει θα φτασει και το Q3 και σιγουρα το sportback ειναι πιο ικανο στον ανοιχτο δρομο,με το Q3 αντε να φτανεις σε καμια πιο δυσβατη παραλια κυριως λογω αποστασης απο εδαφος.

 

Στα ιδια χρηματα βεβαια πλεον μπορεις να παρεις μια Μ5 Ε60 ή ενα RS6 του 2003 και να πληρωνεις τελη και ασφαλειες για 10 χρονια!! :laughing: 

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφέρει το θέμα της τετρακίνησης. Ένα ασφαλές αυτοκίνητο ψάχνω για χιλιόμετρα σε άσφαλτο. Η κατανάλωση πόσο αυξημένη να είναι όταν ανακοινώνουν 6,1 μικτή? Να υπολογίσω 20-30% επάνω, πάλι καλή είναι για τα κιλά και τους ίππους του αυτοκινήτου.

Καλημέρα φίλε!

Καλώς όρισες στην παρέα μας!!!

Προσωπικά, θα ήθελα να μας γράψεις όλα αυτά τα πράγματα που ψάχνεις σε ένα αμάξι (θα ήταν ιδανικό να μας έγραφες και "γιατί", όπως γιατί χρειάζεσαι αμάξι με μεγάλη απόσταση από το έδαφος), ώστε κι εμείς να σε βοηθήσουμε στο μέγιστο δυνατό.

 

Τώρα...όσο αναφορά με όσα μας έχεις πει, θα σου πω κάποια "hints":

Α) ως μέση κατανάλωση θα θεωρείς ως "σωστή" (κοντά στην ελληνική πραγματικότητα) την τυπική κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνουν (οι κατασκευαστές) ως κατανάλωση μέσα στην πόλη. (που και πάλι μπορεί να είναι χαμηλότερη από την πραγματική, αλλά τουλάχιστον αρκετά κοντά)

 

Β) Αν χρειάζεσαι ένα αμάξι που να κάνει καλό ταξίδι στην άσφαλτο, τότε κακώς κοιτάς για το Q3 κατά τη γνώμη μου.

Το ότι είναι υπερυψωμένο αμάξι σημαίνει ότι έχει:

1. μεγαλύτερη πλευρική επιφάνεια (πιο επιρρεπές στους πλάγιους ανέμους), 

2. μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια (μεγαλύτερη κατανάλωση στα ίδια km/h)

 

Γ) Προσωπικά αν στόχος μου είναι η μειωμένη κατανάλωση (γι' αυτό υποθέτω ότι κοιτάς κάτι στα 1.4lt), θα κοιτούσα πχ το Α4 1.4tfsi.

Δεν ξέρω τιμές κτλ, αλλά υποψιάζομαι ότι το μόνο πλεονέκτημα του Q3 (και γι' αυτό το σκέφτεσαι για αγορά?) έναντι ενός "απλού" sedan αυτοκινήτου είναι ο επιπλέον χώρος αποσκευών. (ο οποιός -επειδή δεν το αναφέρεις- υποθέτω ότι δεν είναι στα πρώτα κριτήρια της λίστας σου)

 

Δ) Την απόσταση από το έδαφος δεν ξέρω γιατί τη χρειάζεσαι (δεν είσαι υποχρεωμένος και να μου την πεις), αλλά αν δεν πας σε σημεία που δεν μπορεί να πάει ένα "απλό" αυτοκίνητο, δεν υπάρχει πραγματικά κανένας λόγος για να πάρεις αμάξι SUV ("ελεύθερου χρόνου" όπως το λένε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων).

 

Φυσικά εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι.

Εύχομαι ό,τι κι αν επιλέξεις, να σου βγει σε καλό. :)

 

 

 

ΥΓ: ο 1.4tfsi που έχει "μόνο" το turbo (δεν είναι με κομπρέσσορα+turbo) θεωρητικά είναι λιγότερο επιρρεπής σε προβλήματα λόγω λιγότερης πολυπλοκότητας. Επίσης ο συγκεκριμένος κινητήρας κυκλοφορεί ήδη 5 χρόνια στην αγορά (και παραπάνω ίσως), με αποτέλεσμα να έχουν εξαλειφθεί τα όποια παιδικά προβλήματα (που τυχόν είχε).

ΥΓ2: Εννοείται ότι κανείς δεν μπορεί ακριβώς στο δικό σου σκεπτικό, αλλά σίγουρα όσο πιο πολλά στοιχεία δώσεις, τόσο πιο πολύ θα μπορούν να μπουν στη δική σου λογική.

Link to comment
Share on other sites

Σαν αυτοκίνητο μου κάνει, με καλύπτει απόλυτα. Οι προβληματισμοί μου, όπως έγαψα παραπάνω, είναι για την αξιοπιστία και για το κόστος συντήρησης.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ως τώρα δεν έχει φορεθεί σε κανένα άλλο μοντέλο αυτός ο κινητήρας 1.4 twincharger σε μοντέλο της audi, καλό θα ήταν να δεις σε άλλα μοντέλο του group vag όπως tiguan, golf, scirocco κτλ....τι μαργαριτάρια έχει βγάλει και τι στοιχίζει η χρήση και η συντήρησή του.

 

Πλέον σημασία έχει, αυτό που έχεις είναι να σε υπηρετεί, να σε ικανοποιεί και να κοστίζει το λιγότερο δυνατό στην τσέπη σου ώστε να μην κάνεις εκπτώσεις στην χρήση του.Να το λιώνεις κάθε μέρα και όχι μια φορά στο τόσο, επειδή π.χ καίει παραπάνω βενζίνη από αυτό που είχες πριν. 

 

Πάντως από φίλο οικογενειάρχη ( το αναφέρω για να καταλάβεις ότι δεν είναι κάποιος (καύτης - κοντράκιας)  που είχε και golf, passat και a4, όλα εταιρικά leasing και τώρα έχει το tiguan με τον εν λόγω κινητήρα, μου έχει πει ότι είναι το ποιο βενζινοβόρο.

 

Εγώ π.χ με τα ίδια λεφτά που έδωσα για το a4, μπορούσα π.χ να πάρω και τετρακίνητο tiguan ή να πήγαινα και ποιο ψηλά και να έπαιρνα και το Q5, όπως έκαναν άλλοι και τώρα ψάχνουν για smart για να μην καίει. Δεν ήθελα suv γιατί πολύ απλά αν το έπαιρνα θα μου ήταν παντελώς άχρηστο και μπορεί να σκεφτόμουν να το κυκλοφορώ λόγω καυσίμων.  

Πήρα a4 1.8Τ fw και καίω όσο καίω και με το  παλιό 1.4. Το πάω παντού, ταξιδεύω με ασφάλεια, άνετα και οικονομικά και φουλ φορτωμένος.  

 

Φιλικά όλα τα παραπάνω και χωρίς να θεωρηθώ αρνητικός στο οτιδήποτε.Απλά αποφάσισε με γνώμονα αυτό που θες και όχι το lifestyle.

Link to comment
Share on other sites

Κοντολογις,καλα αμαξια ειναι τα audi ,αλλα οσο αφορα την αξιοπιστια Toyota δεν ειναι.Η συντηρηση αν ειναι την κανεις σε εξουσιοδοτημενο ειναι ακριβη,αν βρεις ενα συνεργειο εξω δεν διαφερει απο καποιου αλλου αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν έχει και άδικο ο santax.....Τοyota δεν είναι ούτε στην αξιοπιστία αλλά ούτε και σε όλα τα άλλα όπως επιδόσεις , ανάρτηση, φρένα, ποιότητα κατασκευής, σχεδιασμός και αίσθηση πολυτέλειας στα οποία δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα Toyota.

 

Για το κόστος συντήρησης επίσης συμφωνώ. Μόνο σε εξειδικευμένο εκτός αντιπροσωπίας, για να μην σου πέσουν τα μαλλιά με το κουστούμι που θα σου κόψουν όταν πας για service. 

Link to comment
Share on other sites

το σκέφτηκες να το πάρεις diesel αν θες να κάνεις χλμ πολλά είναι πολύ καλύτερη επιλογή απο τον 1,4 tsi και νομίζω ότι κάπου είδα ότι το Q3 έρχεται και σε 1,6 tdi

Link to comment
Share on other sites

το διάβασα σε ξένο μπλοκ αλλά δεν θυμάμαι που έχει αρκετές μέρες κανε ένα κόπο και πίεσε τους στην αντιπρόσωποια να σου πουν μήπως σε μερικούς μήνες έρθει γιατί μου φαίνεται παράξενο να μην έρχεται ένα τόσο μικρο μοντέλο και μην το φοράει το 1,6tdi

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει 1.6 tdi σε αυτο το αυτοκινητο?Ενταξει σε ενα Α1 ή Α3...Νομιζω οτι ο turbo βενζινης με τα 150 αλογα ειναι μια χαρα δεδομενου οτι δεν κανεις πανω απο 20000km το χρονο.Ναι μεν δυσκολες εποχες-κοιταζουμε τη καταναλωση αλλα θα δωσεις κοντα στα 30000 ευρω οποτε καλο ειναι το αυτοκινητο που θα παρεις να εχει και μια παραπανω σπιρταδα.Χαρη στη 6η και τη ροπη του θα πετυχαινεις πολυ χαμηλες καταναλωσεις.Ειδα χθες ενα Q3 μπλε σκουρο με γκρι λεπτομερειες περιμετρικα στα χαμηλα τμηματα και ηταν πολυ ωραιο,ειναι το ομορφοτερο suv στη κατηγορια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και γω σκεφτομαι κανω την αλλαγη απο Golf Fsi σε Q3. Ο λογος οτι μεγαλωνει η οικογενεια, θελω χωρο, θελω σχετικα οικονομια, θελω μικρα παγια εξοδα, ανεση, ποιοτητα. Τον κινητηρα τον ξερω απο το Tiguan του πατερα μου που 4 χρονια δουλευει μονο με βενζινη (οντως αν δεν το ζοριζεις και κανεις καθε χρονο τη συντηρηση του δε φαινεται να βγαζει προβλημα)

Θα παω μεσα στην αλλη βδομαδα να το δω και απο κοντα και ισως μεχρι μεσα Σεπτεμβρη το παραγγειλω

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται την αποχρωση,ειναι ξεκαθαρα υποκειμενικο θεμα.Οι απαντησεις θα ηταν αντικειμενικες αν ρωτουσες για μεταλλικο ή μη μεταλλικο οποτε η λογικη θα ελεγε μεταλλικο λογω αυξημενης αντοχης και ζωντανιας χρωματος.(για παραδειγμα υπαρχει το απλο μαυρο και το μεταλλικο ,απλο λευκο ή το περλε,απλο κοκκινο και μεταλλικο)...Το δικο μου Α3 εχει περλε χρωμα και μου αρεσει το παιχνιδισμα που κανει στο φως του ηλιου.Παιρνει διαφορετικες αποχρωσεις αναλογα με την ωρα της ημερας και αναλογα με το ποσο καθαρο ειναι...

 

Καλυτερα να μας πεις ποια χρωματα σου αρεσουν για να σου πουμε γνωμες αλλα και παλι μπορει απο 10 ατομα να ακουσεις 10 διαφορετικες γνωμες...Παντως απο θεμα ποιοτητας περλε χρωμα και μεταλλικο δεν εχει διαφορα οποτε πας ξεκαθαρα σε αυτο που σου αρεσει.

 

Σημαντικο ειναι και το οικονομικο.Το καλυτερο χρωμα κατα τη γνωμη μου στα περισσοτερα audi ειναι το daytona grey αλλα το χρεωνει 2500 ευρω συνηθως...Τα υπολοιπα περλε-μεταλλικα τα χρεωνει γυρω στα 750.

Edited by JIM A3
Link to comment
Share on other sites

Εμενα δε με ενθουσιαζουν οι αποχρωσεις που εχει στο μεταλλικο. Το αυτοκινητο που εχω τωρα εχει περλε χρωμα και οντως ειναι πολυ ομορφο στον ηλιο ειδικα πλυμενο. Αλλα σε συνδυασμο οτι δε μ αρεσει καποια απο τις αποχρωσεις των μεταλλικων/περλε χρωματων του Q3 συν το 900αρι επιπλεον το λιγοτερο, θα παω στο μαυρο απλο. Εχω καταληξει και στα εξτρα (κλιματισμος, αισθητηρες παρκαρισματος, πολυλειτουργικο τιμονι). Πρωτα ο Θεος μεχρι τελος του μηνα λεω να το παραγγειλω

Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο τηλεφωνικα ρωτησα ποτε ερχεται. Ακομα δεν χει ερθει αλλα εχουν κανει καποιες παραγγελιες. Νομιζω τα απλα χρωματα πλεον δεν ειναι οπως πριν καποια χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Ολα ειναι θεμα φροντιδας.Σφραγιζοντας το με κερι 2 φορες το χρονο και προσεχοντας πως και που το πλενεις δεν θα εχεις να φοβασαι κατι.Αν δεν το προσεχεις,ο,τι χρωμα και αν εχεις θα χαλασει με το καιρο.Σημαντικη προυποθεση που βοηθαει στη διατηρηση-συντηρηση ειναι βεβαια και η υπαρξη στεγασμενου χωρου σταθμευσης,εστω και πυλωτη...Αν θελεις λοιπον λευκο,κοκκινο,μαυρο δες και τα απλα,αν απο την αλλη σου αρεσει καποια απο τις αλλες μεταλλικες/περλε αποχρωσεις μη λυπηθεις τη διαφορα τιμης,το χρωμα ειναι βασικος παραγοντας και ετσι και αλλιως δινεις ενα σεβαστο ποσο συνεπως πρεπει να σε γεμιζει αυτο που βλεπεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.