Jump to content

Recommended Posts

Posted

IMG_20230320_154108.jpgΛαδακι ακομα διαρρεει παρα το λυσιμο κατω της πλακας αναθιασεων - βαζοντας ρακορ και βγαζοντας τις αναθυμιασεος απο εκει σε κλειστό  δοχείο αναθυμιασεων. 

Σε πολυ μεγαλο βαθμο και φοβάμαι μηπως κατι δεν πηγε καλα με την επαναστεγανοποιηση, ή κατι τεντωσε με την τοποθετηση της εργοστασιακης pcv (έτσι ρυθμιστηκε δυναμομετρο με ΟΕΜ PCV). 

Αυριο ξαναλυνω και βλεπουμε τι εχει γινει. Δυστυχως μπλεξαμε....... 

  • Like 1
  • Sad 1
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Τσιμουχα στροφαλου....... Καινουρια.... 

Αυριο μαλλον λυνω.... Ξανα.... 

Edited by Dikonou
  • Sad 1
Posted (edited)

Τσα... Που

 

 

received_975288420302980.jpeg

 

Τελικα το μπαμ μαλλον δεν ηταν και τοσο αθωο....... 

Απο εκει χανει και πλημμυριζε συνεχως τσιμουχα περιμετρικα.... 

Δεν ξερω αν παιζει ρολο, αλλα πισω ακριβως εχω την εντύπωση οτι βρισκεται κεφαλοβιδα arp. 

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted

Η κεφαλοβιδα ειναι 10 cm πιο πανω..... Τωρα το τι μπορει να εφταιξε....... 

Θελω να δω αν έχει κοφτη ροπης το tvs και οταν ξεπερναω τα 60 κιλα ροπης κοβει το σασμαν με καποιο τροπο.......

Αν ειναι αυτο....... Δυσκολο βέβαια, αλλα μονο υποθεσεις μπορω να κανω για την ωρα. 

Παμε για νεο κορμο αν βρεθει βεβαια σε κατασταση που να μπορει να δεχθει τα οεμ διαστασεων πιστονια, αλλιως τρωμε και ενα σετ πιστονια στη σουμα.... 

  • Sad 4
Posted
1 ώρα πριν, Dikonou είπε

Δηλ. τώρα θα πρέπει να μεταφερθώ στα 2.0?

 

Για κάνε το φραγκοδίφραγκα 😁

Posted

Κορμός 18άρης αδύνατον να βρεθεί μαζί με κεφαλή σε ανεκτή κατάσταση...

Πιθανότατα να πάω σε 2.0 CCZ........κι ο Θεός μαζί μας......

  • Like 2
  • 3 weeks later...
Posted

Εντός της επόμενης εβδομάδος ΑΝ όλα πάνε καλά θα είμαστε ξανά στο δρόμο για στρώσιμο........

Αρχή με breakin oil grade 30 amsoil για 200-300 χλμ...έπειτα ένα καλό ορυκτό 10w40 για περίπου άλλα τόσα πάντα με αλλαγή φίλτρου και μετά μάλλον σε 10w60 ή 5W50.....Δεν έχω αποφασίσει γι αυτό ακόμα............

 

Η κατάσταση των εκκεντροφόρων που είχα επάνω.......... μετά και το άνοιγμα στο μπλόκ υποθέτω δεν ήταν καλή.......σημάδια φθοράς και υπερθέρμανσης πάλι υποθέτω......Δεν ξέρω αν το διάστημα που δούλεψε το μοτέρ με το ρήγμα ''ενεργό'' έπαιξε ρόλο στην πίεση λαδιού και την σωστή λίπανση ή απλά από το ξύλο που έφαγε με 2.4 όβερ κάμποσες ως αρκετές φορές έκανε τη ζημιά... Η αλήθεια είναι ότι το ξυλοφόρτωσα το καημένο αρκετά.

 

έκκεντρα από ΟΕΜ 18άρι και πίεση στο Θεούλη........για μαμά κεφαλή

 

341141449_237577655483657_8611093761625605177_n.jpg

  • 3 months later...
Posted

Αναμένω τέλος Αυγούστου με αρχές Σεμπτέμβρη να περάσω και την αντλία από 2.0 με σωθηκά VIS με το vaccum για 2.0 επίσης, γιατί έτσι με την HPFP από 1.8 μπροστά δεν πατάω ούτε μηχανική............χωρίς μεθανόλη.

Έρχεται κι ένα carbon τιμονάκι ..........

Άντε να δούμε θα μας κάνει τη χάρη ο Σεπτέμβρης;

  • Like 3
Posted

Καλό κουράγιο δε λές τίποτα.........................εικόνα_Viber_2023-07-21_16-32-01-612.jpg

 

ορίστε η διαφορά ανάμεσα σε έμβολο και απόσταση από 1.8 και 2.0

Η δεκαοχτάρα βαράει αέρα από ένα σημείο και μετά και δεν κρατάει πίεση το καύσιμο ούτε μηχανική.......

  • Like 3
  • 4 weeks later...
Posted
On 8/17/2023 at 6:38 PM, Dikonou said:

Αναμένω τέλος Αυγούστου με αρχές Σεμπτέμβρη να περάσω και την αντλία από 2.0 με σωθηκά VIS με το vaccum για 2.0 επίσης, γιατί έτσι με την HPFP από 1.8 μπροστά δεν πατάω ούτε μηχανική............χωρίς μεθανόλη.

Έρχεται κι ένα carbon τιμονάκι ..........

Άντε να δούμε θα μας κάνει τη χάρη ο Σεπτέμβρης;

Για δώσε μερικές πληροφορίες. Το έκανες εσύ? Το πουλάει κάποιος επαγγελματίας??

 

Posted

Τι να κάνω ρε εδώ πνίγκαμαν..........................

 

Μόλις ωμπορέσω και άν δεν έχω σπάσει μοτέρ και δεν ξανανοίξω θα τα πούμε

  • Like 1
Posted (edited)

Λοιπόν....

πριν

362833172_295203659676171_432550957513038473_n.jpg

 

 

μετά

377147735_363459092689000_6217755296955623543_n.jpg

 

το τιμονάκι ήρθε χωρίς χειριστήρια infotainment αλλά με carbon paddles και καπάκι αερόσακου με δέρμα377993359_979504266647855_6730698751366082190_n.jpg377676072_687022592950589_8248998732588841712_n.jpg377553277_602141018664394_7112382644672689089_n.jpg

 

Τιμή για όλο το πακέτο 600 ευρώ με μεταφορικά από Κίνα.

Γλύτωσα τελωνείο μάλλον λόγω Daniel αλλιώς θα φορτωνόμουνα αλλά 180 ευρώ περίπου.

Αύριο θα παραλάβω κάλυμμα αερόσακου και θα λύσω αερόσακο για να κάνω την αλλαγή.

 

Η διαδικασία αλλαγής χειριστηρίων θέλει προσοχή και να έχεις κατάλληλα εργαλεία, αλλιώς μπορεί να γίνει ζημιά.

377152568_10031911576882427_4312167048795308094_n.jpg378176023_1041816263852049_7938604420286588292_n.jpg377565845_267090589496790_1044719296904463488_n.jpg

377739864_341396211652392_6944311278940394817_n.jpg

 

και μια με λίγο φώς

377225463_237837888847020_5746922384929082628_n.jpg

Edited by Dikonou
  • Like 2
Posted

Άντε να δούμε τώρα πότε θα βρώ χρόνο να κατέβω για να αλλάξω αντλία υψηλής και να ρυθμίσω.

Posted

Î'αλε vis σωθικά Stage1.
Î'λλαξα φετος τη δικη μου Autotech + Νεα Î'ντλια.
Ειναι παντου πιο ψηλα απο Autotech εως και peak 20bar στις μεσαιες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Υπέροχο το κάλυμα.
Να ξεμπερδέψω και εγώ με την αντλία του Haldex που μας άφησε χρόνους, και νομίζω ότι θα τσιμπήσω ένα.
 

  • Like 1
  • 3 weeks later...
Posted

Σαν κατι να εγινε

Σπινιαροντας ολη η τριτη κατω με κρυο λαστιχο...... 

Screenshot_20231008_091314.jpg

  • Like 3
Posted (edited)

Η μόνη αλλαγή που έγινε είναι να μπεί αντλία από 2.0 με vaccum και εγκέφαλος από 2.0 dsg

Η μερα με τη νύχτα στο πώς δουλεύει το μοτέρ........Ακαριαίο ( σε σχέση με τον εγκέφαλο του 1.8 manual ), πιο οικονομικό ( λογικό καλύτερη διαχείριση ) και δουλεύει πολύ πιο ομαλά ( όσο ομαλά μπορεί να δουλέψει το κιβώτιο με TVS stg3 ). 

Καύσιμο παντού σταθερά και χωρίς να πιεστεί και πολύ η αντλία υψηλής ( με VIS σωθηκά όμως ).

 

 

Edited by Dikonou
  • Like 5
Posted

Μπηκε και το οεμ bluetooth, προγραμματιστηκε και ολα οκ. 

Το μονο μερος που μπορεσα να το βαλω ευκολα, ειναι εσωτερικα στο ντουλαπακι συνοδηγου δεμενο επανω αριστερα. 

  • Like 1
Posted

Πέρασα εχθές και dynamic led στους καθρέφτες............... μακελέφτκα βέβαια μέχρι να τα βγάλω γιατί οι καθρέφτες είναι βαμμένοι και όλα είναι οριακά από ανοχές σε βάλε βγάλε, αλλά το αποτέλεσμα είναι αρκετά ωραίο.

Posted
Πέρασα εχθές και dynamic led στους καθρέφτες............... μακελέφτκα βέβαια μέχρι να τα βγάλω γιατί οι καθρέφτες είναι βαμμένοι και όλα είναι οριακά από ανοχές σε βάλε βγάλε, αλλά το αποτέλεσμα είναι αρκετά ωραίο.
Φώτο;

Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.