Jump to content

Αγορά AUDI TT MK1 Quattro


George_7

Recommended Posts

Εχω μπει στο ψαξιμο για ενα TT MK1 για λογο του θειου μου.

Επειδη το συγκεκριμενο θα ειναι 2ο αυτοκινητο θελω να εκφρασω μερικες αποριες που εχω.

Ενα τοσο παλιο μοντελο θα αντεξει ας πουμε για τα επομενα 5 χρονια οταν εχει ηδη πανω απο 100.000 χιλ;

Ενα συχνο προβλημα που εχουν ειναι το καντραν, τι αλλα προβληματα παθαινουν με τον καιρο;

Αξιζει πιστευετε αυτη η αγορα ή υπαρχουν καλυτερα παρομοια αυτοκινητα και πιο καινουργια;

Τα χρηματα που διαθετει ειναι γυρω στα 7000-8000 και κατα προτιμιση το κουπε με τα 225 αλογα.

Edited by George_7
Link to comment
Share on other sites

Eίναι τρομερά αξιόπιστο μοντέλο αρκεί να μην λυπάσαι τη συντήρηση.Δηλαδή όταν το πάρετε θα πρέπει να δαπανήσετε ένα ποσό της τάξης των 2000 ευρώ ώστε να αλλάξετε σημαντικά ανταλλακτικά και να κάνετε γερό service.Ψαλίδια,βαλβίδα ν75,εγκέφαλος haldex για το quattro,διαρροές από κολάρα,σκάστρα,intercooler,ίσως τουρμπίνα....Απλά είσαι βέβαιος ότι αλλάζοντας κάποια βασικά πράγματα έχεις ένα εξαιρετικά αξιόπιστο μεταχειρισμένο.

 

Αν βάλεις λοιπόν το χέρι στη τσέπη στην αρχή μετά θα χρειάζεται να το βάζεις μόνο για τα βασικά...(λάδια φίλτρα).

 

Το θέμα του καντράν λύνεται εύκολα,επισκευάζεται η οθόνη led ,είτε εδώ,είτε στέλνεις το καντράν Γερμανία για 1 βδομάδα.

 

Το ΤΤ mk1 είναι ένα future classic,είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένο και θα αντέξει όχι για άλλα 5 αλλά για άλλα 50 χρόνια.Το παν είναι η συντήρηση...Επίσης περιττό να πω ότι θέλει προσεκτική επιλογή μιας και μεγάλο μέρος των αυτοκινήτων προς πώληση είναι πρώην stage 3 και αρκετά ταλαιπωρημένα...

 

Όπως και να έχει είναι εξαιρετική επιλογή,ειδικα τώρα που οι τιμές έχουν πέσει τόσο πολύ.Ο αντιπρόσωπος των maserati,lamborghini,lotus στην Ελλάδα κάποτε είχε πει ότι αποτελεί τη νούμερο 1 επιλογή του όταν ήθελε να πάει οδικώς στην Ευρώπη...

 

Και μένα υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου,όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες ίσως ψάξω για ένα ανοιχτό ασημί 225 mk1...

Edited by JIM A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eίναι τρομερά αξιόπιστο μοντέλο αρκεί να μην λυπάσαι τη συντήρηση.Δηλαδή όταν το πάρετε θα πρέπει να δαπανήσετε ένα ποσό της τάξης των 2000 ευρώ ώστε να αλλάξετε σημαντικά ανταλλακτικά και να κάνετε γερό service.Ψαλίδια,βαλβίδα ν75,εγκέφαλος haldex για το quattro,διαρροές από κολάρα,σκάστρα,intercooler,ίσως τουρμπίνα....Απλά είσαι βέβαιος ότι αλλάζοντας κάποια βασικά πράγματα έχεις ένα εξαιρετικά αξιόπιστο μεταχειρισμένο.

 

Αν βάλεις λοιπόν το χέρι στη τσέπη στην αρχή μετά θα χρειάζεται να το βάζεις μόνο για τα βασικά...(λάδια φίλτρα).

 

Το θέμα του καντράν λύνεται εύκολα,επισκευάζεται η οθόνη led ,είτε εδώ,είτε στέλνεις το καντράν Γερμανία για 1 βδομάδα.

 

Το ΤΤ mk1 είναι ένα future classic,είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένο και θα αντέξει όχι για άλλα 5 αλλά για άλλα 50 χρόνια.Το παν είναι η συντήρηση...Επίσης περιττό να πω ότι θέλει προσεκτική επιλογή μιας και μεγάλο μέρος των αυτοκινήτων προς πώληση είναι πρώην stage 3 και αρκετά ταλαιπωρημένα...

 

Όπως και να έχει είναι εξαιρετική επιλογή,ειδικα τώρα που οι τιμές έχουν πέσει τόσο πολύ.Ο αντιπρόσωπος των maserati,lamborghini,lotus στην Ελλάδα κάποτε είχε πει ότι αποτελεί τη νούμερο 1 επιλογή του όταν ήθελε να πάει οδικώς στην Ευρώπη...

 

Και μένα υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου,όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες ίσως ψάξω για ένα ανοιχτό ασημί 225 mk1...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5292217/

Νομιζω εχουν γινει ολα αυτα σε αυτο το μοντελο.

Θα κανονισουμε συναντηση για να το δουμε..

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται καλή περίπτωση εφόσον δεν έχει φάει γερό τρακάρισμα και τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά.Πολύ θετικό το γεγονός ότι επιτρέπει έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δε το έχει οδηγήσει ας πάρει μια ιδέα του στυλ οδήγησης αυτού του αυτοκινήτου.Το λέω γιατί είναι σα να κάθεσαι στο δρόμο.Δεν είναι καθόλου βολικό.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι μια χαρα βολικο το ειδα σημερα που οδηγησα για πολοστη φορα το ΤΤ 225 cabrio ενος φιλου... Οπως ειπαν και οι προλαλλησαντες, με σωστη συντηρηση ειναι ενα πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο...  Τωρα αν πεσεις σε ενα που αρεσκεται λιγο παραπανω στα προβληματα, τοτε εκανες την τυχη σου... Αν κανεις ομως σωστη ερευνα αγορας, εισαι και λιγο τυχερος, θα το απολαυσεις... Κουσουρια παντως ειναι λογικο να εχουν... Ολα  εχουν ξεπερασει την 10ετια...

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δε το έχει οδηγήσει ας πάρει μια ιδέα του στυλ οδήγησης αυτού του αυτοκινήτου.Το λέω γιατί είναι σα να κάθεσαι στο δρόμο.Δεν είναι καθόλου βολικό.

Οταν λες δεν ειναι βολικο εννοεις οτι νιωθεις το εδαφος, τρεμει κτλ ή απλα ειναι χαμηλο;
Link to comment
Share on other sites

Οταν λες δεν ειναι βολικο εννοεις οτι νιωθεις το εδαφος, τρεμει κτλ ή απλα ειναι χαμηλο;

Χαμηλό και κουραστικό που σημαίνει,καθόλου βολικό.Έτσι το νιώθω εγώ και 2-3 φίλοι ακόμα που μου έχουν πει το ίδιο πράγμα και για το παλιό ΤΤ και για το καινούργιο.Γιατί δε του κάνει ένα test drive πρώτα να δει αν τον καλύπτει το συγκεκριμένο αμάξι;

Edited by kostas_7
Link to comment
Share on other sites

Χαμηλό και κουραστικό που σημαίνει,καθόλου βολικό.Έτσι το νιώθω εγώ και 2-3 φίλοι ακόμα που μου έχουν πει το ίδιο πράγμα και για το παλιό ΤΤ και για το καινούργιο.Γιατί δε του κάνει ένα test drive πρώτα να δει αν τον καλύπτει το συγκεκριμένο αμάξι;

Απο δευτερα παμε να τα τσεκαρουμε και θα γινει και test drive.

Απο επιδοσεις λεει τιποτα;

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και λέει ;)

Εαν αποφασισει σε αυτο θελει να αλλαξει και την μπρος μασκα στο στυλ των τελευταιων μοντελων.
Link to comment
Share on other sites

Εαν αποφασισει σε αυτο θελει να αλλαξει και την μπρος μασκα στο στυλ των τελευταιων μοντελων.

Γούστο του καθενός αυτό αλλά για μένα αυτό είναι τεράστιο λάθος.Αυτό είναι το μοντέλο και ΤΕΛΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και σκεψη για 2000c 10ετιας. Ζ4 ή boxter

Ωραία αυτοκίνητα και τα δυο,εμφανισιακά μιλάω.Οδηγικα,στήσιμο,προβλήματα δεν ξέρω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τα 3 θα επέλεγα ΤΤ. Οι boxter για μένα μόνο Porsche δεν είναι. Η Ζ4 από την άλλη θέλει να είναι 3λιτρη για να έχει τις επιδόσεις ενός ΤΤ. Όσον αφορά την μάσκα θα συμφωνήσω. Θεωρώ ότι ο πιο ωραίος προφυλακτήρας με μάσκα είναι του 3.2, γι'αυτό είναι και δυσευρετος...

Link to comment
Share on other sites

Εμφανισιακα πιστευω η Z4 ειναι πιο μπροστα απο το ΤΤ.

Απο επιδοσεις ομως το χανει αρκετα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα μας την εκανε ο προηγουμενος και δεν μας πηρε τηλεφωνο, λογικα επειδη το πουλησε.

Τσεκαραμε σημερα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5001942/

Και απο οτι ειδε ο τεχνικος εχει μια διαροη λαδιου η οποια φτιαχνετε ευκολα και επισης θελει λαστιχα!

Μας ειπε επισης οτι τα quattro αυτα ειναι ηλεκτρικα 4κινητα οχι μηχανικα και οτι θα βγαλει πολλα προβληματα στο μελλον.

Καμια ιδεα; αξιζει να δωσει 7000 με παζαρια για αυτο το αμαξι ή θα το πληρωνει συνεχως μετα;

Edited by George_7
Link to comment
Share on other sites

Ναι όπως σου είχα γράψει παραπάνω επίφοβος είναι ο εγκέφαλος του haldex (τετρακίνηση τύπου haldex),σε ορισμένες περιπτώσεις χαλάει και λειτουργεί ως δικίνητο.Είναι μια βλάβη της τάξης των 600 ευρώ αν θυμάμαι καλά,σίγουρα για μένα δεν θα ήταν αποτρεπτικό για να επιλέξω το 225 αφού είναι ένα καλύτερο πακέτο από τα 150-180...

 

Ένα από το + στο συγκεκριμένο είναι το προσεγμένο baseball σαλόνι.Μείον για μένα προσωπικά είναι οι επιλογές σε ζάντες,καθρέφτες και μάσκα αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα υποκειμενικό.

 

7000 ευρώ είναι στο άνω άκρο τιμής που πουλιούνται τα ΤΤ ,υποθέτω ότι δεν θα ζητήσει πολλά σε συντήρηση μετά την αγορά,όπως είπες και εσύ.Αν μπορούσατε να το ρίξετε 500-1000 ευρώ ακόμα θα ήταν ότι καλύτερο.

Edited by JIM A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι όπως σου είχα γράψει παραπάνω επίφοβος είναι ο εγκέφαλος του haldex (τετρακίνηση τύπου haldex),σε ορισμένες περιπτώσεις χαλάει και λειτουργεί ως δικίνητο.Είναι μια βλάβη της τάξης των 600 ευρώ αν θυμάμαι καλά,σίγουρα για μένα δεν θα ήταν αποτρεπτικό για να επιλέξω το 225 αφού είναι ένα καλύτερο πακέτο από τα 150-180...

 

Ένα από το + στο συγκεκριμένο είναι το προσεγμένο baseball σαλόνι.Μείον για μένα προσωπικά είναι οι επιλογές σε ζάντες,καθρέφτες και μάσκα αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα υποκειμενικό.

 

7000 ευρώ είναι στο άνω άκρο τιμής που πουλιούνται τα ΤΤ ,υποθέτω ότι δεν θα ζητήσει πολλά σε συντήρηση μετά την αγορά,όπως είπες και εσύ.Αν μπορούσατε να το ρίξετε 500-1000 ευρώ ακόμα θα ήταν ότι καλύτερο.

 

Οι ζαντες απο κοντα ειναι μαπα πραγματικα. 

Η μασκα και οι καθρευτες δεν ειναι ασχημοι. Το καντραν παλι καλα δουλευει μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με οτι γράφει ο Jim στο σημερινό του post. Οπότε ας μην τα επαναλάβω.

 

Προσωπικά θα έριχνα πάντως και μια ματιά σε s2000 που ειναι τρομερά αξιόπιστα και πολλά βρίσκονται σε σκοτωμενες τιμές (ελπίζω οχι σε αντίστοιχα σκοτωμένη κατάσταση) και σε mx5 που στα 8.000 παίζουν ακόμη και μοντέλα 3ης γενιάς σε εξαιρετικά καλή κατάσταση. Και τα 2 ειναι πολυ fun to drive σε αντίθεση με z4 που στη διλιτρη έκδοση απλώς κινείται ενω η boxster εκτός του οτι σε επιβαρύνει με πολλαπλάσια πάγια έξοδα δεν της έχω πολλή εμπιστοσύνη σε θέμα αξιοπιστίας. Και εκεί αν χαλάσει τα πράγματα δεν ειναι πολυ ευοίωνα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με οτι γράφει ο Jim στο σημερινό του post. Οπότε ας μην τα επαναλάβω.

 

Προσωπικά θα έριχνα πάντως και μια ματιά σε s2000 που ειναι τρομερά αξιόπιστα και πολλά βρίσκονται σε σκοτωμενες τιμές (ελπίζω οχι σε αντίστοιχα σκοτωμένη κατάσταση) και σε mx5 που στα 8.000 παίζουν ακόμη και μοντέλα 3ης γενιάς σε εξαιρετικά καλή κατάσταση. Και τα 2 ειναι πολυ fun to drive σε αντίθεση με z4 που στη διλιτρη έκδοση απλώς κινείται ενω η boxster εκτός του οτι σε επιβαρύνει με πολλαπλάσια πάγια έξοδα δεν της έχω πολλή εμπιστοσύνη σε θέμα αξιοπιστίας. Και εκεί αν χαλάσει τα πράγματα δεν ειναι πολυ ευοίωνα...

2000cc και honda xD δυσκολο...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι ζαντες απο κοντα ειναι μαπα πραγματικα. 

Η μασκα και οι καθρευτες δεν ειναι ασχημοι. Το καντραν παλι καλα δουλευει μια χαρα.

Το καντράν αν πρόσεξα καλά στη φώτο του car έχει μια καμμένη γραμμή pixel στο κάτω μέρος.Όχι κάτι το ιδιαίτερο αλλά φοβάμαι ότι θα επιδεινώνεται όσο περνάει ο καιρός.

 

Το θέμα με τα ΤΤ mk1 είναι ότι στέκονται ακόμα πολύ καλά σε όλους τους τομείς.Δεν δείχνει παλιό στο δρόμο,είναι γρήγορο,ποιοτικό,με χαμηλά πάγια τέλη,αξιόπιστο...Είναι ένα all around καθημερινό αυτοκίνητο που καλύπτει στους περισσότερους τομείς.Aπλά επειδή συμπληρώνεται δεκαετία από τη λήξη της παραγωγής του οποιεσδήποτε προσωπικές πινελιές αισθητικής φύσεως ειναι αμφίβολης αισθητικής.Δεν υπάρχει πλέον ο εντυπωσιασμός του καινούριου και του διαφορετικού από τη μάζα (λόγω bodykit) αλλά αντιθέτως ένα εξαιρετικά προσεγμένο αυτοκίνητο με εργοστασιακό look που δείχνει σα να βγήκε μόλις από τη γραμμή παραγωγής σίγουρα εντυπωσιάζει.Για αρκετό καιρό έβλεπα στο car ένα ασημί ΤΤ roadster με το look του 3.2 και 18'' bbs στα 7500-8000 και πραγματικά μου έτρεχαν τα σάλια.Μάλλον πουλήθηκε...

 

Το s2000 είναι φανταστικό αλλά σίγουρα όχι τόσο καθημερινής χρήσης και σίγουρα πολύ πιο απαιτητικό στην οδηγηση..Δίλιτρο με μεγάλη κατανάλωση.Και πόσα να είναι στο car gr που δεν έχουν σκάσει σε κράσπεδο με το πλάι...?

Edited by JIM A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και πόσα να είναι στο car gr που δεν έχουν σκάσει σε κράσπεδο με το πλάι...?

Ειναι αλήθεια οτι πολλά πεζοδρόμια έχουν αναστενάξει απο την επαφή με τον πισω άξονα των s2κ.

 

Το καλο ειναι βέβαια οτι μια τέτοιας έκτασης ζημιά γίνεται εύκολα αντιληπτή απο ένα ψαγμενο μάστορα ακόμη και αν η επισκευή ειναι τέλεια απλα κοιτώντας part nr ψαλίδιων και λοιπών ανταλλακτικών.

 

Κατα τα αλλα, πάντως ειναι απο τα αυτοκίνητα που μαζί με Tt και ένα δυο ακόμη σημάδεψαν την εποχή τους και ειναι ακόμη καλυτερα σε πολλούς τομείς απο κάποια wannabe σπορ μοντέλα ενω βρίσκονται πλέον σε τρομερά χαμηλές τιμές..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι αλήθεια οτι πολλά πεζοδρόμια έχουν αναστενάξει απο την επαφή με τον πισω άξονα των s2κ.

 

Το καλο ειναι βέβαια οτι μια τέτοιας έκτασης ζημιά γίνεται εύκολα αντιληπτή απο ένα ψαγμενο μάστορα ακόμη και αν η επισκευή ειναι τέλεια απλα κοιτώντας part nr ψαλίδιων και λοιπών ανταλλακτικών.

 

Κατα τα αλλα, πάντως ειναι απο τα αυτοκίνητα που μαζί με Tt και ένα δυο ακόμη σημάδεψαν την εποχή τους και ειναι ακόμη καλυτερα σε πολλούς τομείς απο κάποια wannabe σπορ μοντέλα ενω βρίσκονται πλέον σε τρομερά χαμηλές τιμές..

 

Tα honda πάντως, ουδέποτε απέδωσαν πάνω από 190 hp. Από άποψη κινητήρα, το εντάσσω στα χειρότερα ever, όπως και τον V8 atmo του RS4/RS5.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω Δημήτρη αν απέδιδαν όσο έλεγαν παντως μαμά ΤΤ 225 δεν εχει καμια ελπιδα με μαμα S2000 και αν ξέρει κάποιος να ξεκινάει το Honda, το ΤΤ δεν έχει ελπίδες ούτε από στάση...

Όσον αφορά το ΤΤ, προσωπικά μόνο λουκ 3.2 ή rieger θα έπαιρνα ή θα πήγαινα... Αυτες οι μεγάλες μάσκες νομίζω το χαλάνε πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.