A80Avant Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Απαράδεκτο. Αυτό έχει το μοτέρ 2.7 και μάλλον από κάποιο rs4. Μείνε μακρια
Dimitris_Kon Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Έβγαινε όντως, αλλά όχι ως S6 απ΄ ό,τι θυμάμαι (εκτός αν κάνω λάθος). Δημήτρης
s2abt Posted November 8, 2014 Author Posted November 8, 2014 mtm πάντως δείνει 420 άλογα για μοτέρ Α6 2.7 . τώρα εαν φοράει τούρμπο απο rs6 τι να πω... Βασικά το συγκεκριμένο το έβαλα ως αντιπαράθεση με το Rs4 σε επίδοσης κλπ
s2abt Posted November 8, 2014 Author Posted November 8, 2014 http://www.autotriti.gr/gt-cars/aggelia.asp?idagg=275034 Το μόνο που βρήκα και δείχνει σε καλη κατάσταση από τιμή όμως???
mariosA4 Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 (edited) δεν καταλαβα δηλ ο τυπος θελει 23000 για αμαξιτου 1995 και το συζητας? βαλε καποιον να σου φερει απεξω καλυτερα φιλε, και στο ebay.de. μπορεις μα βρεις ευκαιρια Edited November 8, 2014 by mariosA4
georgio3gr Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Εγω παλι λεω να κρατησεις το Β7 σου, να του βαλεις καμια λιγο μεγαλυτερη τουρμπινιτσα πανω να φτασεις κοντα στα 300 αλογα και θα εισαι μια χαρα... Και γω θα γουσταρα ενα S4 B5 sedan με RS4 widebody αλλα αρκουμαι και στο Β7 που εχω...
Dimitris_Kon Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 δεν καταλαβα δηλ ο τυπος θελει 23000 για αμαξιτου 1995 και το συζητας? βαλε καποιον να σου φερει απεξω καλυτερα φιλε, και στο ebay.de. μπορεις μα βρεις ευκαιρια Μαρίνο, αυτό πλέον πιστεύω ότι λόγω "τύπου" και ιστορίας έχει τέτοια αξία. Φυσικά ούτε εγώ θα το έπαιρνα, αλλά θεωρώ ότι το αδικείς λέγοντάς το ως "αμάξι του 1995". Είναι RS2 δεν είναι ένα avant 80άρι του 95 ξερά (κατάλαβες τι εννοώ). Δημήτρης 1
JIM A3 Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Τα αυτοκίνητα αυτά πλέον δεν έχουν τιμή,δεν μπορείς να τα αξιολογήσεις με απλά κριτήρια μεταπώλησης που ισχύουν για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής...Είναι πολύ σπάνιο αυτοκίνητο,βγήκε σε μικρό αριθμό,έχουν μείνει λίγα συνεπώς οι τιμές ειδικά για τα καλά θα είναι τσιμπημένες και θα πηγαίνουν μόνο προς τα πάνω όσο περνάνε τα χρόνια.Θεωρώ ότι αυτό ισχύει για όλα τα καλοδιατηρημένα RS ανεξαρτήτως μοντέλου και χρονολογίας. 1
mariosA4 Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 αν εισαι συλλεκτης και αισθηματιας αξιζει το rs2. Απ,την αλλη τα λεφτα ειναι υπερβολικα τη στιγμη πουθα θελεις αλλα τοσα για να το φερεις σε λειτουργικη κατασταση με τα δυσευρετα καιπανακριβα ανταλλακτικα. Πρεπει να εχεις την καψα και το μερακι του βασιλη καθως και αρκετο προσωπικο χρονο που θα αφιερωσεις για restoration. κατι αναλογο δηλ με τις μετατροπες που εχουν κανει αρκετοι απο εμας... οσοι πιστοι προσελθετε.
VassilisRS4 Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Αν και το topic είναι παλιο εγω τωρα το ειδα και ομολογω ότι γελασα με την ψυχη μου με οσα διαβασα.Εσυ φιλε καλα εκανες και ζητησες την γνωμη από καποιον που εχει το αυτοκινητο αλλα δυστηχως ολοι οσοι σου απαντησαν αναθεμα και αν είναι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου(Εξ ου και τα γελια μου με οσα γράφανε)Λοιπον το μονο που διαβασα και εχει μια σχεση με την πραγματικοτητα είναι σε ότι αφορα την καταναλωση.Όταν οδηγαει η γυναικα μου το δικο μου RS4 πρωτο σταδιο 420 αλογα η καταναλωση είναι σχεδόν 11-12 λιτρα στα 100ΚΜ με ταχύτητες που δεν ξεπερνουν τα 160 χλμ την ωρα.Όταν το οδηγαω εγω εχω φτασει και τα 24 λιτρα στα 100 αλλα με ταχύτητες από 250-300ΚΜΑ.Οτι θελεις στειλε inbox να σου απαντησω.Το αμαξι είναι τερας αξιοπιστίας και το μονο που θελει είναι καλη βενζινη 100 οκτανια συνθετικο λαδι εγω βαζω ARAL (Αυτό βαζει και η αντιπροσωπια στην Γερμανια από οπου το αγορασα.Οσο για μηχανικο.......Μακρια από την αντιπροσωπια!!!!!Ενας καλος μηχανικος ποτε δεν θα δουλευε σε αντιπροσωπια με τρεις κι εξηντα αλλα θα ανοιγε συνεργειο ο ιδιος.Προσωπικα εχω πολύ καλο μηχανικο Γερμανοαναθρεμενο αφου για χρονια δουλευε στην Γερμανια και ξερει το αυτοκινητο σαν την τσεπη του.Τα ανταλακτικα του είναι λιγο ποιο ακριβα από αυτά του απλου Α4 Προσωπικα ο μηχανικος μου δεν εχει πρόβλημα να του πηγαινω εγω οτιδήποτε χρειαστεί διοτι λογω δουλειας είμαι συνεχως στο εξωτερικο (Γερμανια Αγγλια) και εχω προσβαση σε φτηνότερες αγορες.Τελος ένα αυτοκινητο που εχει κατασκευαστεί σε μολις 6231 κομματια χειροποίητα από την Quatro GMBH στο NECKARSULM δεν θελει και πολύ ρώτημα για να το αγορασεις αν μπορεις βεβαια να το συντηρήσεις και το βρεις να πωλειται.
GTaros Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Εγώ πάντως φίλε μου δεν έχω δει κάτω από 13 λίτρα εντός πόλης. Για να πέσω σε κατανάλωση θα πρέπει να είμαι εθνική με σταθερή ταχύτητα και όχι πάνω από τα 170 με 180!!!! Χρώμα το RS???? 1
georgio3gr Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Το να έχεις αυτό το αυτοκίνητο δικό σου, σίγουρα σου δίνει μια σφαιρική άποψη αλλά για το δικό σου αυτοκίνητο, όχι για τα περισσότερα RS4... Σφαιρική άποψη σου δίνουν τα forum και οι μηχανικοί και δεν αναφέρομαι στα ελληνικά forum και στους Έλληνες μηχανικούς, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο όπως καταλαβαίνεις εδώ μέσα πχ το έχεις εσύ, ο gtaros, αντε και κάνας ακόμα που διαβάζει αλλά δεν γράφει... Αν πχ εσένα σου έβγαινε ρημάδι, ενώ όλα τα άλλα ήταν τέρατα αξιοπιστίας, δεν θα είχες αντικειμενικη άποψη.. Δεδομένου του ότι εγώ προσωπικά, διαβάζω τουλάχιστον 4 ξένα forum και παντού αναφέρεται ότι ο 2,7 του RS4 μπορεί να είναι τέρας βελτίωσης, όχι όμως και αξιοπιστίας, δεν περιμένω να το αγοράσω για να εκφέρω γνώμη... Φιλικά, να χαίρεσαι το αμάξι σου και να το κρατήσεις όσο περισσότερο μπορείς... 6
GTaros Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 (edited) Θα διαφωνήσω μαζί σου. Το συγκεκριμένο μοτέρ αν ξέρεις τι πραγματικά έχεις στα χέρια σου και το τι πρέπει να κάνεις για να το διατηρήσεις δεν βγάζεις προβλήματα(πχ αυστηρά 100άρα). Το θέμα είναι ότι όσοι έχουν S4 και το παρουσιάζουν σαν rs4 αυτοί είναι που έχουν τα περισσότερα προβλήματα. Τα μοτέρ είναι ίδια αλλά τελείως διαφορετικά. Από την άλλη αν πας να τουμπανιασεις ένα τέτοιο μοτέρ εκεί όλα παίζουν όπως και με όλα τα μοτέρ.... Edited March 21, 2016 by gtaros
georgio3gr Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Θοδωρη (θυμαμαι καλα οπως προειπα, δεν εχω αυτο το αυτοκινητο... Προσωπικα αν ηταν καλυτερα τα πραματα στην Ελλαδα, θα ειχα ή s4 b5 sedan widebody (RS4 Β5 sedan δεν υπηρξε) ή εστω 2.7 μοτερ στο Β7 μου... Ωστοσο αυτη μου η αποψη δεν με κανει να αγνοω οτι εχω διαβασει τα τελευταια 7 χρονια σε forum...
GTaros Posted March 22, 2016 Posted March 22, 2016 Αν αναφέρεσαι σε μένα Ζήσης όχι Θοδωρής. Από κει και πέρα εξακολουθώ να διαφωνώ για το μοτέρ του RS4 ότι είναι ζημιάρικο. Θα συμφωνήσω και με το άλλο παληκάρι ότι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν ιδέα και λόγω του ότι δεν γνωρίζουν πολλές φορές ωθούν τους ιδιοκτήτες σε λάθος συμπεράσματα. Και μιας και το ανέφερες το S4 είναι ένα ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό μοτέρ!!!
maxitis tou dromou Posted March 30, 2016 Posted March 30, 2016 θα σου πω και εγω την αποψη μου σαν κατοχος audi allroad 2.7t mtm. καταναλωση με 120-140 εχει 10 με 11 λιτρα και στην πολη 13 ...τωρα αν εισαι γκαζιαρεις θα δεις απο 15 και πανω.πρεπει να ξερεις οτι εκτος απο την αγορα πρεπει να εχει και ενα 3000αρο στην ακρη για καθε ενδεχομενο για τετιου ειδους αυτοκινητα v6 και πανω ειναι πολυ κοστοβορα σε ανταλακτικα γιατι τα πλυρωνεις ολα χ4 η χ2 αναλογα.πχ λαμδα χ4- turbox2 - egrx2 - hall-x2 και παι λεγοντας.αλλα και εργασια οπου στο μοτερ δεν πεφτει ουτε καρφιτσα και για οτιδιποτε θες να κανεις πρεπει να κατεβασεις μοτερ απο το πιο απλο μεχρι το χειροτερο με αποτελεσμα ο καθενας να χρεονει οτι θελει σε εργασια ειτε ξερει ειτε οχι ολοι τα ιδια θα σου πουν. αλλο ενα θεμα ειναι οτι θα σε βλεπουν σαν μεροκαματο στα συνεργεια γιατι οταν εχεις αμαξει 80000 και 100000 ευρω και πληρωνεις και σημα ενα χιλιαρικο εχεις και να το συντηρησεις και αρα τα κεφια πληρονωνται. αυτο σαν νοοτροπια ελληνικη ασχετα αν το αμαξει αυτι την σττιγμη μπορει να κανει 6000ευρω. τωρα απο θεμα αξιοπιστιας αν ειναι ευλαβικα συντηριμενο και με βιβλιο σερβις απο αντιπροσωπια οπου θα εχει πληρωσει και 5 πραγματα παραπανω δεν εχεις να φοβιθεις τιποτα δεν βγαζουν ζιμιες αν δεν τα ταλεπορισεις και τα περισοτερα χαλανε επιδει τα αφηνουν χωρις σερβις. αν εχει κοντα στα 200000χμ να ξερεις θα χρειαστις επισκευει ολα ττα v μοτερ εχουν περισοτερες φθορες απο οτι ενα κανονικο και τα συγκεκριμενα περιπου σε αυτα τα χιλιομετρα θελουν μια επισκευει που δεν ειναι και φτυνει εμενα μου κοστισε 5000ευρω με δικα μου ανταλακτικα και πολυ ψαξιμο και σε μη εξουσιοδοτιμενο συνεργιο πιστευω στην audi αγοραζεις αλλο ενα αμαξι. τελος δωσε προσοχη στο μοτερ να δεις αν καιει λαδια - στην μεταδοσει οπου αν εχει προβλημα το σασμαν (συνηθησμενο σε αυτα τα αυτοκινητα ) δεν θες να μαθεις κοστος-και να το βγαλεις εθνικη με120με 140χμ να ακουσεις ρουλεμαν και μεταδοση-διαφορικα- μεσεα τριβη ελενχο αυτα τα λιγα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now