xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ρε μην το παίρνεις στραβά. Είναι λογικό να το βλέπουμε περίεργα. Το star wars για πλάκα στο είπε το παιδί. Δε νομίζω να είναι διαφήμιση. Αλλά να πούμε και το άλλο. Αν έχετε χρονονετρησει το αυτοκίνητο σαν στοκ σε επιτάχυνση, μπορείτε να καταλάβετε τα άλογα του και τώρα αν το μετρήσετε. Επίσης μπορείς να το δοκιμάσεις με αυτοκίνητο (φίλου όμως ώστε να μην γίνονται γκρίνιες) για να δείτε τι έχει πάρει. Γενικά σαν νούμερο είναι κάπως περίεργο. Αλλά οκ κανένα θέμα ειλικρινά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Καταρχας ηρεμησε ένα χρονο που εχω στο φορουμ δε προσβαλα ποτε κανεναν και ουτε προκειται να το κανω διοτι ολοι μας παρα τις διαφορετικες αποψεις μας εχουμε σα κοινο παρανομαστη την αγαπη μας το αγχος μας τις ατελειωτες ωρες σε συνεργεια για διαφορες ζημιες για τα αυτοκίνητα μας που με τοσο κοπο σε τοσο δυσκολες οικονομικες συνθηκες εμεις συνεχιζουμε.Σου ζηταω συγνωμη αν σε προσβαλα επειδή ειπα star wars για το 1.2bar αλλα το ειπα σα σεναριο επιστημονικης φαντασιας,δε προσβαλα εσενα απλα σχολιασα το αποτέλεσμα από το αυτοκινητο του φιλου σου.Κριτωνα εχω και εγω και πιστεψε με σχολιασα το 1.2bar το οποιο στο ξαναλεω ουτε σε άλλο σετ απ παρομοιο του κριτωνα το χω δει,να σαι καλα και μην εθελοτυφλεις απλα ακούγεται περιεργο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Θα το πω ξανα καλο ειναι να πέσουν λιγο οι τόνοι. Δεν έθιξε κάποιος το νούμερο που μετέφερει ο φίλος gtaros απλα τέθηκε το θεμα οτι ειναι παράξενο αυτο που δηλώνεται. Ειμαστε ολοι μια παρέα και δν υπαρχει λογος να ξεφεύγουμε απο το θεμα μας. Για αυτο ας πέσουν παρακαλω οι τόνοι σε μηχανική πίεση και ας σήκωσουμε λιγο το over στον διάλογο. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Σχετικά με το τούρμπο, προσωπικά θεωρώ το is38 ενδιαφέρουσα λύση όπως είπα πιο πάνω. Θεωρώ μειονέκτημα ότι κοστίζει όσο ένα κ04 064 και δεν έχει πολλαπλή. Γιατί για το μοτέρ που μιλάμε η κ04 064 είναι Bolt on. Παρόλα αυτά θεωρώ πλεονέκτημα ότι έχει μεγαλύτερα καυσαέρια. Μάλλον σε συνεχόμενη ισχύ θα έχει πλεονέκτημα, αλλά μάλλον δεν θα περάσει την μέγιστη ισχύ που παράγει το κ04 064 ακόμα και αν το κ04 064 δουλέψει με λίγη πίεση παραπάνω στα καυσαέρια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Λοιπόν star wars όπως είπα πριν λίγο κακώς μίλησα. Περίμενα ότι στο συγκεκριμένο φόρουμ υπάρχει διάλογος αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω. Είπα μέχρι τώρα να.μην κάνω διαφήμιση αλλά προκαλείς. Δεν ξέρω τι επιτυχία είχες κάνει φτιάξει αλλά προφανώς κάτι δεν πήγαινε καλά για να βγάλεις αυτά τα άλογα προ ΒΤ μιας και σου φαίνονται θεικά με αυτήν την πιεση. Μιλήστε λοιπόν με τον Κρατώνα που έφαγε προς τιμήν του πάνω από 4 ώρες και είπε αυτό είναι μέχρι εκεί μπορεί με αυτά τα μπεκ κλπ κλπ. Στόχος ήταν αυτά τα άλογα στο 1,6 αλλά τι να κάνουμε τώρα έγινε ότι ανέφερα. Δυστυχώς όμως επειδή απογοητεύω κόσμο προφανώς μου στερείται το να μιλάω και απλά θα κάθομαι να ακούω τι λέτε όλοι ειδημωνες.... Τέλος και καλά να περνάτε και συγνώμη αν σας χαλάω το project σας!!!!! Ξεκόλλα βρε Ζήση! Αν και γω μέτραγα μια προς μια τις διαφωνίες μου εδώ μέσα, θα μιλούσα σήμερα με 2 άτομα το πολύ! Ξέρεις ότι δεν μιλάει κανείς επί προσωπικού... Απόψεις λέμε και εμείς έχουμε διαφωνήσει, σιγά τα αυγά και τι έγινε δλδ. Το φόρουμ αυτό προάγει το διάλογο, όχι το μονόλογο. Θα ακούσεις πολλές διαφορετικές απόψεις, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σου στερεί κάποιος το δικαίωμα να μιλάς. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Συγνωμη που ξαναρωταω μιας και ησουνα μπροστα,χωρις να υπαρχει θεμα αντιπαραθεσης,σηκωσε σε OEM 1.8TFSI 1,3 και στεγνωνε απο μπεκ? Νάσσο, σε αυτό που αναφέρεις, δεν λέει απολύτως τίποτα - γνώμη μου. Και μπροστά να είσαι, σου φτιάχνει την μετρηθείσα ιπποδύναμη μια χαρά και σε κάνει να αισθάνεσαι ευτυχισμένος (αν κατάλαβες τι εννοώ, που κατάλαβες). Κατά τα άλλα, καλά τα δυναμόμετρα, αλλά στο δρόμο φαίνεται η δύναμη του αυτοκινήτου - γνώμη μου. (Ζήση δεν αναφέρομαι στην τοποθέτησή σου, αλλά γενικά). Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Σχετικά με το τούρμπο, προσωπικά θεωρώ το is38 ενδιαφέρουσα λύση όπως είπα πιο πάνω. Θεωρώ μειονέκτημα ότι κοστίζει όσο ένα κ04 064 και δεν έχει πολλαπλή. Γιατί για το μοτέρ που μιλάμε η κ04 064 είναι Bolt on. Παρόλα αυτά θεωρώ πλεονέκτημα ότι έχει μεγαλύτερα καυσαέρια. Μάλλον σε συνεχόμενη ισχύ θα έχει πλεονέκτημα, αλλά μάλλον δεν θα περάσει την μέγιστη ισχύ που παράγει το κ04 064 ακόμα και αν το κ04 064 δουλέψει με λίγη πίεση παραπάνω στα καυσαέρια. Η μεγαλύτερη πίεση στα καυσαέρια λόγω μικρότερου κωλου δεν ειναι υπέρ της Κ4 πιστευω γιατι συνεπάγεται πολλα παρελκόμενα απο πισω αυτο οπως υψηλά πυρομετρα misfire κτλ. Το οτι η IS εχει μικρότερο compressor side σημαινει οτι θα κράταει πιο γραμμικά την πίεση. Κριμα που δεν έχουμε τον ΕΑ888 παντως γιατι οπως ηταν η λύση της JH5 για τους προγενέστερους tfsi ετσι ειναι και τωρα η IS με την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα 400hp σύμφωνα με τον ξένο τύπο παντα. Στα μάτια μου φαίνεται σαν η νέα Κ4 παντως και θα δούμε πολλές εφαρμογές στα 1.8 και 2.0 σύνολα του γρουπ στο μέλλον. Οποτε σίγουρα σε εμας θελει πλακάκι και ράκορ για να κουμπώσει ( αν δν κάνω λάθος και η Κ4 θελει πλακάκι ράκορ παντως σίγουρα) και το αλλο ζητούμενο ειναι το ηλεκτρονικά ρυθμισμένο wg και πως αυτο το παρακάμπτουμε πχ με καποια λύση της forge ( λογικά ). Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Eνταξει βρε παιδια δεν χρειαζοταν τοσος ντορος για το 1,2 που στο κατω κατω ειναι λογικη πιεση κοντα στον κοφτη... 18αρι κ04 με 1 μπαρ κοντα στον κοφτη ειναι θεωρητικα στα 320, αν υπολογισουμε ακομη 0,2 τοτε θα ειναι 340...δηλαδη δεν ειναι και τραγικη η αποκλιση... Που σαν αποδοση για το συγκεκριμενο δυναμομετρο "περιεργως" ειναι σχετικα κοντα στην πραγματικοτητα... Ζηση δυστυχως η καχυποψια παντα θα υπαρχει για ολα τα δυναμομετρα ανεξαιρετως...πραγμα που δεν θα αλλαξει! Το θεμα ειναι οπως ειπες και εσυ οτι φαινεται στον δρομο! Να βαλω στο παιχνιδι και την ttrs για το 18αρι? Τι παιζει απο σπουλαρισμα παιδια? υπαρχει καθολου δειγματα, σπουλ, ψηλα κτλ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Η μεγαλύτερη πίεση στα καυσαέρια λόγω μικρότερου κωλου δεν ειναι υπέρ της Κ4 πιστευω γιατι συνεπάγεται πολλα παρελκόμενα απο πισω αυτο οπως υψηλά πυρομετρα misfire κτλ. Το οτι η IS εχει μικρότερο compressor side σημαινει οτι θα κράταει πιο γραμμικά την πίεση. Κριμα που δεν έχουμε τον ΕΑ888 παντως γιατι οπως ηταν η λύση της JH5 για τους προγενέστερους tfsi ετσι ειναι και τωρα η IS με την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα 400hp σύμφωνα με τον ξένο τύπο παντα. Στα μάτια μου φαίνεται σαν η νέα Κ4 παντως και θα δούμε πολλές εφαρμογές στα 1.8 και 2.0 σύνολα του γρουπ στο μέλλον. Οποτε σίγουρα σε εμας θελει πλακάκι και ράκορ για να κουμπώσει ( αν δν κάνω λάθος και η Κ4 θελει πλακάκι ράκορ παντως σίγουρα) και το αλλο ζητούμενο ειναι το ηλεκτρονικά ρυθμισμένο wg και πως αυτο το παρακάμπτουμε πχ με καποια λύση της forge ( λογικά ). Sent from my iPhone using Tapatalk Πιστεύω αν προχωρήσεις σε τέτοιο σετ απ θα το ξεπεράσεις εύκολα το θέμα της wg με μια after market όπως είπες. Κοίτα εγώ έχω το παλιό 1.8t οπότε έτσι κι αλλιώς όλα αυτά θέλουν πατέντες. Αλλά αν εσύ έχεις το καινούργιο, η κ04 064 κάθετε κομπλέ. Βέβαια αν δεν έχεις θέμα να φτιάξεις χταπόδι βάζεις μια χαρά την is38. Ναι είναι θέμα τα καυσαέρια. Και η 064 ανεβάζει πολύ πίεση. Εγώ σε μια προσπάθεια να την ρίξω κι άλλο έβαλα πίσω φτερό από rs6, είναι 100% επιθετικό και μοιάζει με ιμπελερ και είναι μεγαλύτερη από την φτερωτή του tfsi k04 . Αλλά αργεί λίγο να αρπάξει. Έχω ακούσει άλλα υβριδικά να έχουν μέγιστη πίεση πιο χαμηλά με πίσω φτερό από tfsi. Αλλά σκέψου για να πυρακτωσει με 1.7 οβερ και 1.4 σταθερή πρέπει να φορτώσω 6η, με σκίσιμο 2-3-4 ανάβει, βλέπεις τις στροφές στην πολλαπλή αναμμένες αλλά το τούρμπο δεν κοκκινίζει. Βέβαια με φόρτωμα 6ης για ώρα πιάνει θερμοκρασία. Το θεωρώ πλεονέκτημα όμως το μεγάλο πίσω φτερό που έβαλα γιατί σε απλά πατήματα δεν ανάβει, ενώ για να ψιλό κοκκινίσει θέλει μέγιστο φορτίο για πολλή ώρα. Κάτι τέτοιο πιστεύω γίνεται και με αυτή. Αλλά επειδή δεν είναι πατέντα, θα είναι ακόμα μεγαλύτερα τα πλεονέκτηματα της 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Eνταξει βρε παιδια δεν χρειαζοταν τοσος ντορος για το 1,2 που στο κατω κατω ειναι λογικη πιεση κοντα στον κοφτη... 18αρι κ04 με 1 μπαρ κοντα στον κοφτη ειναι θεωρητικα στα 320, αν υπολογισουμε ακομη 0,2 τοτε θα ειναι 340...δηλαδη δεν ειναι και τραγικη η αποκλιση... Που σαν αποδοση για το συγκεκριμενο δυναμομετρο "περιεργως" ειναι σχετικα κοντα στην πραγματικοτητα... Ζηση δυστυχως η καχυποψια παντα θα υπαρχει για ολα τα δυναμομετρα ανεξαιρετως...πραγμα που δεν θα αλλαξει! Το θεμα ειναι οπως ειπες και εσυ οτι φαινεται στον δρομο! Να βαλω στο παιχνιδι και την ttrs για το 18αρι? Τι παιζει απο σπουλαρισμα παιδια? υπαρχει καθολου δειγματα, σπουλ, ψηλα κτλ? Η Κ16 θελει σίγουρα κόψιμο στον ενα άυλο για να κουμπώσει αν και τωρα τελευταία παρουσιάζονται λύσεις με πολλαπλή που κουμπώνει οπως η οεμ. Βεβαια σε αυτή τη περιπτωςη ανεβαίνει και το κόστος. Απο θεμα σπουλ δεν εχω προσωπική άποψη θεωρω λιγο χειρότερο απο Κ4 στο 18αρι και λιγο καλύτερη συμπεριφορά στο 2λιτρο. Σημείωση: ο τίτλος του τοπικ άλλαξε μιας και η Κ16 αποτελεί εξίσου δυνατή κ ενδιαφέρουσα λύση πέραν της Κ04. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε αυτές τις τρεις θα πήγαινα σε Κ16. Έχω ακούσει από άτομα που φόρεσαν και κ04 064 και κ16 σε 1.8tfsi ότι η διαφορά στο σπουλ είναι μικρή λόγω καλύτερης φτερωτής μπροστά (παραπάνω πτερύγια νομίζω), μιλάμε για μια διαφορά 200 στροφές, τίποτα δλδ. Θα προτιμούσα λύση με μαντεμι -πολλαπλή μαζί ή αν δεν είχα θέμα να βάλω χταπόδι, ένα μαντεμι τ25 (υπάρχουν φθηνά από φορτηγά) και ένα χταπόδι για μέγιστη απόδοση. Το να αλλαχτεί μαντεμι είναι λίγο πατέντα αλλά έχει ελάχιστο ρίσκο, το τούρμπο θα παραμείνει κλειστό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε αυτές τις τρεις θα πήγαινα σε Κ16. Έχω ακούσει από άτομα που φόρεσαν και κ04 064 και κ16 σε 1.8tfsi ότι η διαφορά στο σπουλ είναι μικρή λόγω καλύτερης φτερωτής μπροστά (παραπάνω πτερύγια νομίζω), μιλάμε για μια διαφορά 200 στροφές, τίποτα δλδ. Θα προτιμούσα λύση με μαντεμι -πολλαπλή μαζί ή αν δεν είχα θέμα να βάλω χταπόδι, ένα μαντεμι τ25 (υπάρχουν φθηνά από φορτηγά) και ένα χταπόδι για μέγιστη απόδοση. Το να αλλαχτεί μαντεμι είναι λίγο πατέντα αλλά έχει ελάχιστο ρίσκο, το τούρμπο θα παραμείνει κλειστό Μιλαμε για σφυρήλατα μοτέρ αυτα που βάλανε Κ16; Ξέρουμε τι πιέσεις δουλευει η συγκεκριμένη; Ψάχνω να βρω πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά αλλα δεν βρίσκω κατι.. Παντως συμφωνώ στο θεμα επιλογής της Κ16 έναντι των υπολοίπων. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 δειτε ενα δειγμα απο audi a3 1.8tsi cda, 80αρη dp 76αρα απο καταλυτη και πισω,εισαγωγη αερος ,ιντερκουλερ και μπεκ bosch motorsport ,στοκ μοτερ με τουρμπο κ16 .πιεσεις φαινονται στο διαγραμμα 2,1-2,2 οβερ με 1,6 κοφτη 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 (edited) Ευχαριστουμε Τασο! Πολυ καλο διαγραμμα! Να υποθεσω οτι ειναι απειραχτη η wg?? Aν ναι, η καμπυλη ειναι πολυ γεματη και απο τις θερμοκρασιες συμπεραινω οτι αποδιδει σχετικα αβιαστα! Το συγκεκριμενο πραγματι (οπως τα λεει ο Τασος) δεν ειναι σφυριλατο και τα μπεκ ειναι απο οπελ! Κοιτα σκυλος που δειχνει το 18αρι!! Πανω απο 50κιλα ροπη στις 6000στρ! Τι κωδικο εχει η Κ16 παιδια? Δηλαδη πως την ψαχνουμε... Edited January 26, 2016 by iliasr38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 ηλια δεν ξερω για την gate αλλα για τα μπεκ ειμαι σιγουρος οτι ειναi bosch motorsport και κόστισαν 1100 εαν δεν κανω λαθος .στοκ μοτερ ειναι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 δειτε ενα δειγμα απο audi a3 1.8tsi cda, 80αρη dp 76αρα απο καταλυτη και πισω,εισαγωγη αερος ,ιντερκουλερ και μπεκ bosch motorsport ,στοκ μοτερ με τουρμπο κ16 .πιεσεις φαινονται στο διαγραμμα 2,1-2,2 οβερ με 1,6 κοφτη Τάσο στοκ μοτέρ στο 2,1; Να ρωτησω σε ποιο δυναμόμετρο; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 στο μαχα του κοπανιδη ,κοζανη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 (edited) Ειναι κοντοχωριανο Τασο!! Το γνωριζω το αμαξι και πραγματικα ειναι θηριο! Αλλα δεν ειχα δει την δυναμομετρηση...και δεν ετυχε να ρωτησω λεπτομερειες... Edited January 26, 2016 by iliasr38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ο τουρμπίνας που έφτιαξε το τούρμπο που έχω, έχει στο δικό του κ16. Αρχικά δεν ήταν σφυριλατο αλλά αναγκάστηκε να το φτιάξει. Στράβωσε μπιέλα κάπου στα 1.8- 2 μπαρ μετά από ένα χρόνο. Γενικά λόγω μεγάλου κέντρου αντέχει να δουλέψει 2.5 σταθερή και να έχει 450 πραγματικά το αυτοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 ναι απο τα μερη σου ειναι πρεβεζα εαν δεν κανω λαθος ,για τα μπεκ ετσι ειχαν δηλωσει τοτε και αυτο λεω ,εκτος και εαν ηθελαν να κρυψουν το τι εβαλαν και ειπαν bosch motorsport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ο τουρμπίνας που έφτιαξε το τούρμπο που έχω, έχει στο δικό του κ16. Αρχικά δεν ήταν σφυριλατο αλλά αναγκάστηκε να το φτιάξει. Στράβωσε μπιέλα κάπου στα 1.8- 2 μπαρ μετά από ένα χρόνο. Γενικά λόγω μεγάλου κέντρου αντέχει να δουλέψει 2.5 σταθερή και να έχει 450 πραγματικά το αυτοκίνητο 18αρι τσι εχει ο τουρμπινας? Αν στραβωσε μπιελα στο 2μπαρο με την κ16 δειχνει και τις τελικες ανοχες του... Α φιλε Τασο μας εβαλες φωτιες....παω για wg στην κ04 χωρις να φοβαμαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 18αρι τσι εχει ο τουρμπινας? Αν στραβωσε μπιελα στο 2μπαρο με την κ16 δειχνει και τις τελικες ανοχες του... Α φιλε Τασο μας εβαλες φωτιες....παω για wg στην κ04 χωρις να φοβαμαι... Ναι 18tsi. Κάπου το 1.5 θεωρεί σαν ασφαλές όριο λειτουργίας... Κοίτα δεν έσπασε αλλά στραβωσε και έπαθε οβάλ κυλίνδρο μετά και χρειάστηκε ρεκτιφιέ. Καλύτερα και ένα σετ μπιελες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 (edited) δειτε ενα δειγμα απο audi a3 1.8tsi cda, 80αρη dp 76αρα απο καταλυτη και πισω,εισαγωγη αερος ,ιντερκουλερ και μπεκ bosch motorsport ,στοκ μοτερ με τουρμπο κ16 .πιεσεις φαινονται στο διαγραμμα 2,1-2,2 οβερ με 1,6 κοφτηπολυ πιεση για στοκ μοτερ. Μετρας πατηματα (γνωμη μου) και δεν αξιζει να ρισκαρεις τοσο πολυ. Edit: διαβασα παρακατω οτι επαθε ζημια. Λογικο... Edited January 27, 2016 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTaros Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 (edited) Η λύση που προτείνουν στα 18αρια είναι μπεκ από opel Gt. Δυστυχώς όμως ο τρόπος που ψεκαζουν δεν είναι ο ιδανικός οπότε πάνε σε bosch όπως αναφέρετε (δεν θυμάμαι κωδικό). Όσο για τις πιέσεις θα συμφωνήσω με τον Καβουρα. Είναι τεράστιες για μαμά μοτέρ. Λογική η ζημιά, βέβαια τώρα δεν θα χει θέμα. Edited January 27, 2016 by gtaros 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasr38 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 πολυ πιεση για στοκ μοτερ. Μετρας πατηματα (γνωμη μου) και δεν αξιζει να ρισκαρεις τοσο πολυ. Edit: διαβασα παρακατω οτι επαθε ζημια. Λογικο... Ζημια δεν επαθε αυτο αλλα το άλλο τσι που αναφερει ο Χρηστος... Περα απο το κοψιμο του ενος σωληνα της πολλαπλης της Κ16, κουμπωνει κανονικα δηλαδη? ή θελει και πλακακι? Παντως αν κανουμε συγκριση Κ16 μαμα VS Κ04 (με wg ή μαμα σφιγμενη) βλεπουμε, -ειναι σχετικα κοντα σε ροπες, με την κ04 να ζοριζεται αφου εχει wg ή πειραγμενη... -η Κ16 θα αποδοσει μετα τις 6000στρ πιο αβιαστα αφου ειναι μεγαλυτερη...οχι ομως και με τρομερη διαφορα Σε μαμα κατασταση κ04, δεν θα υπαρχει επαφη... Απο θεμα πιεσεων αρα και ροπης της Κ16 (και οχι μονο), πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης, να κρατηθει οσο γινεται μια φλατ πιεση που θα μετριασει την ροπη στις χαμηλομεσαιες και θα βοηθησει και στα ψηλα να αποδοσει οσο πρεπει... Πχ για Κ16 με 1,7-1,8 σταθερο απο χαμηλα μεχρι οσο μπορεσει να κρατηθει στα ψηλα (δειχνει οτι μεχρι τις 6500 μπορει), νομιζω οτι θα ειναι μια καλη λυση! Δεν πρεπει να ξεχναμε και τα κοστολογια, ποσο στοιχιζει η Κ16, θα χρειαστουμε σιγουρα μεγαλυτερα μπεκ απο του 2λιτρου (για τις παραπανω πιεσεις) κ.α? Προσωπικα τι πιστευω αφου τα εβαλα κατω... οτι η κ04 ελαφρως γαργαλιμενη και με πιεση χαρακα, παρεα με μπεκ 2λιτρου, παραμενει μια all time classic επιλογη! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.