Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

 

 

Μαϊμουδιές

γνησιο πρεπει να ειναι

εχει ''υποκυβιστει'' για προφανεις λογους με το κατι τι στον σχετικο υπαλληλο του υπουργειου μαλλον

Posted (edited)

γνησιο πρεπει να ειναι

εχει ''υποκυβιστει'' για προφανεις λογους με το κατι τι στον σχετικο υπαλληλο του υπουργειου μαλλον

Με την ασφάλεια τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Είναι μεγάλο μπλέξιμο...

Edited by Angelos9988
Posted

Με την ασφάλεια τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Είναι μεγάλο μπλέξιμο...

εχω εναν κολλητο που ειναι νομικος συμβουλος σε ασφαλιστικη εταιρια στον τομεα των οχηματων και μου ειπε οτι δεν ειναι τοσο μεγαλο το μπλεξιμο

τις υποχρεωσεις της η καθε εταιρια τις εχει κανονικα

ενδέχεται απλως να πρεπει να πληρωθει καποιο έξτρα ποσο αν ''σκασει'' το πακετο και φανει αυτη η παρανομια

το μεγαλο μπερδεμα ειναι με το κρατος σε περιπτωση ελεγχου

Posted

Ε δεν διαθετω και πολλά , ανταλλαγή και την διαφορά οπότε δύσκολο να βρεθεί στα 24κ , το DTM δεν έχει σχέση με Rs η S έχω ήδη Α4 ...

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

εμφανισιακά το S4 δεν έχει διαφορά με το Α4  και το DTM (πιστεύω) ,η διαφορά είναι στο RS4 που είναι φουσκωμένα τα φτερά,

τώρα με 10.000€ διαφορά πιστεύω ότι προφυλακτήρες και εσωτερικό το φτιάχνεις αν και στο DTM το εσωτερικό δεν θέλει τίποτα εκτός από τα μπροστινά καθίσματα αν βάλεις του RS4

αναρτήσεις και φρένα  είναι αναλώσιμα  οπότε τα αλλάζεις

η κύρια διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα  είναι ο κινητήρας,

πρέπει να υπολογίσεις και την διπλάσια βενζίνη όμως ,  δεδομένου όπως λες δεν έχεις ή δεν είσαι διατεθειμένος να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για το RS4 πρέπει να σκεφτείς το θέμα της κατανάλωσης

 

πάντως αν ήταν να δώσω  20.000€  και να πληρώνω όλα τα άλλα για 4.000 κυβικά θα έδινα 25-30.000 για το RS4  και μόνο

Posted

εμφανισιακά το S4 δεν έχει διαφορά με το Α4 και το DTM (πιστεύω) ,η διαφορά είναι στο RS4 που είναι φουσκωμένα τα φτερά,

τώρα με 10.000€ διαφορά πιστεύω ότι προφυλακτήρες και εσωτερικό το φτιάχνεις αν και στο DTM το εσωτερικό δεν θέλει τίποτα εκτός από τα μπροστινά καθίσματα αν βάλεις του RS4

αναρτήσεις και φρένα είναι αναλώσιμα οπότε τα αλλάζεις

η κύρια διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα είναι ο κινητήρας,

πρέπει να υπολογίσεις και την διπλάσια βενζίνη όμως , δεδομένου όπως λες δεν έχεις ή δεν είσαι διατεθειμένος να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για το RS4 πρέπει να σκεφτείς το θέμα της κατανάλωσης

 

πάντως αν ήταν να δώσω 20.000€ και να πληρώνω όλα τα άλλα για 4.000 κυβικά θα έδινα 25-30.000 για το RS4 και μόνο

Βενζίνη εάν υπολογισεις περίπου 10.000 χλμ το χρόνο και σχεδον καθόλου μες την πόλη ή σε κίνηση με μέσο όρο 10λτ/100χλμ με 98αρα 1.5 ευρώ το πολύ εδώ =1500 ευρώ , τώρα με ένα S4 3lt να πάει 15 λτ/100χλμ = 750ευρω συν

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Φιλε μου καλύτερα πρώτα να επιλέξεις τι ακριβώς θέλεις και μετά να ψάξεις. Νομίζω ακόμα δεν έχεις κατασταλάξει, τι ακριβώς θες. Το 4.2 δεν παίρνει βελτίωση παρά μόνο κομπρεσορα με 20.000 και βάλε.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

Φιλε μου όταν εχεις βλεψεις για ένα τετοιο αυτοκινητο δε σκέφτεσαι καν βενζίνες κτλ διοτι από την αρχη ξερεις τι παιρνεις αρα ξερεις και τη συντηρηση που του αναλογει.Το θεμα δεν είναι το κοστος του αυτοκινητου διοτι φαινομενικα αφου το σκέφτεσαι σημαινει είναι κοντα στο μπατζετ που θα διαθεσεις αλλα το πως θα το συντηρήσεις μετα τελη-ασφαλειες-φορος πολυτελειας παρκινγκ κτλ,αν σκέφτεσαι από τωρα βενζίνες καλυτερα κανε κινηση για ένα ποιο οικονομικο πχ διλιτρο όπως σου ειπαν τα παιδια παραπανω.

Posted (edited)

επίσης όταν έχεις 4.2 σίγουρα δεν θα χαλάσεις 750ευρουλακια παραπάνω μόνο

είναι σαν να λες μου αρέσουν τα δυπλόπιτα με μπόλικο τζατζίκη αλλά θα φάω μόνο ένα γιατί κάνω δίαιτα

 15lt/100  τόσα καίει το δικό μου 2lt  με πρόγραμμα μέσα στην πόλη , οπότε στα 3lt και 4.2lt υπολόγισε στα 20lt

πάντως όταν παίρνεις τέτοια κυβικά δεν σκέφτεσαι την βενζίνη.........

 

Edited by metero
  • Like 2
Posted

επίσης όταν έχεις 4.2 σίγουρα δεν θα χαλάσεις 750ευρουλακια παραπάνω μόνο

είναι σαν να λες μου αρέσουν τα δυπλόπιτα με μπόλικο τζατζίκη αλλά θα φάω μόνο ένα γιατί κάνω δίαιτα

15lt/100 τόσα καίει το δικό μου 2lt με πρόγραμμα μέσα στην πόλη , οπότε στα 3lt και 4.2lt υπολόγισε στα 20lt

πάντως όταν παίρνεις τέτοια κυβικά δεν σκέφτεσαι την βενζίνη.........

 

Ή βενζίνη είναι το μικρότερο κόστος όπως αναφέρθηκε παραπάνω οπότε και δεν έχει μεγάλη σημασία , το κόστος συντήρησης είναι τα λεφτά συν οτι άλλο μπορεί να βγάλει δηλαδή μηχανικά ...τέλη κυκλοφορίας ασφάλεια ναι κοστίζουν πολύ αλλά για να ψάχνω το έχω βάλει στον προϋπολογισμό , αλλά δεν θέλω το αρχικό κόστος ψηλά και να δώσω και το παρων ανταλλαγή οπότε όλα καλά .

Βενζίνη εάν υπολογισεις περίπου 10.000 χλμ το χρόνο και σχεδον καθόλου μες την πόλη ή σε κίνηση με μέσο όρο 10λτ/100χλμ με 98αρα 1.5 ευρώ το πολύ εδώ =1500 ευρώ , τώρα με ένα S4 3lt να πάει 15 λτ/100χλμ = 750ευρω συν

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Χρήστο, δεν είναι εύκολο αυτό που ζητάς, δηλαδή χαμηλό κόστος κτήσης χωρίς να βγάλει και ζημίες και να μην θέλει και κάτι άμεσο. Όλοι αυτό θέλουν από μεταχειρισμενο αλλά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Αρκετοι πουλάνε φτηνα τέτοια αμαξια γιατί συνήθως μπορεί να έχουν φτάσει σε ένα σημείο μηχανολογικά που το επόμενο σέρβις είναι ακριβό οπότε έκαναν το κέφι τους και το σουταρουν. Όταν τα είχαμε ξαναπεί κάποτε και για rs2 λέγαμε ότι δεν το ριψοκινδινευεις και πάντα υπολογίζεις το ακριβότερο σέρβις όταν παίρνεις τέτοιο αμάξι. Εκτός αν είναι project αλλουνού, είναι όλα στη φόρα σε κάποιο φόρουμ και μπορεί να ξέρεις πολλές πληροφορίες. Ή αν είναι γνωστός και εμπιστος

  • Like 1
Posted (edited)

Χρήστο, δεν είναι εύκολο αυτό που ζητάς, δηλαδή χαμηλό κόστος κτήσης χωρίς να βγάλει και ζημίες και να μην θέλει και κάτι άμεσο. Όλοι αυτό θέλουν από μεταχειρισμενο αλλά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Αρκετοι πουλάνε φτηνα τέτοια αμαξια γιατί συνήθως μπορεί να έχουν φτάσει σε ένα σημείο μηχανολογικά που το επόμενο σέρβις είναι ακριβό οπότε έκαναν το κέφι τους και το σουταρουν. Όταν τα είχαμε ξαναπεί κάποτε και για rs2 λέγαμε ότι δεν το ριψοκινδινευεις και πάντα υπολογίζεις το ακριβότερο σέρβις όταν παίρνεις τέτοιο αμάξι. Εκτός αν είναι project αλλουνού, είναι όλα στη φόρα σε κάποιο φόρουμ και μπορεί να ξέρεις πολλές πληροφορίες. Ή αν είναι γνωστός και εμπιστος

Το θέμα είναι απλό για εμένα αυτήν την στιγμή 10-15κ και ανταλλαγή το Α4 για κάτι μαμά σε RS η S ,συν σέρβις 3-5000 = 20κ. Φυσικά μπορώ να δώσω 5000 στο Α4 και να το βελτιωσω και μετά από εύλογο χρονικό διάστημα έχοντας περισσότερο κεφάλαιο να πάω για κάτι άλλο.

 

Από ότι βλέπω μάλλον εκεί θα καταλήξουμε γιατί κατι καλό στα 20-23 χλωμό το βλέπω.

 

Τελικά όσο πιο πολλά θα βάλω στο Α4 τόσο πιο δύσκολα θα το αλλάξω μετά ...

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by s2abt
Posted

Φιλε μου καλύτερα πρώτα να επιλέξεις τι ακριβώς θέλεις και μετά να ψάξεις. Νομίζω ακόμα δεν έχεις κατασταλάξει, τι ακριβώς θες. Το 4.2 δεν παίρνει βελτίωση παρά μόνο κομπρεσορα με 20.000 και βάλε.

 

 

Δημήτρης

Εχεις δίκιο άμα είχα κατασταλάξει δεν θα έκανα τέτοιες ερωτήσεις .

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Έτσι γίνεται πάντα. Άμα αποφασίσεις να βελτιώσεις πολύ κάτι μετά δεν το πουλάς εύκολα.

Posted

Καλύτερα κρατα τότε το δικό σου, βελτίωσε το να φτάσει ή και να ξεπεράσει το RS το 4λιτρο και αργότερα βλέπεις - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Posted

Καλύτερα κρατα τότε το δικό σου, βελτίωσε το να φτάσει ή και να ξεπεράσει το RS το 4λιτρο και αργότερα βλέπεις - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Πόσο σου έχει στοιχίσει το δικό σου εκτός εμφάνισης μέχρι τώρα ?

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

6 με 7 χιλιάδες περίπου χωρίς κινεζιές ή πατέντες φθηνιάρικες + δίσκο πλατώ βολάν.

 

 

Δημήτρης

Posted

δε χρειαζεται να φτασεις εκει

(θα μας περνας ολους χαχα)

ισως να το ευχαριστηθεις περισσοτερο με τουρμπο(μικροτερο πχ gtx 2867 παροχη 475 αλογα μαξ)  που να μπορει να υποστηριχτει απο 4 αλλαγμενα μπεκ

να σπουλαρεις και νωριτερα

Posted (edited)

6 με 7 χιλιάδες περίπου χωρίς κινεζιές ή πατέντες φθηνιάρικες + δίσκο πλατώ βολάν.

 

 

Δημήτρης

Εάν είναι μαζί με τα εργατικά και πρόγραμμα κλπ , καλά είναι . Με ανησυχεί το γεγονός ότι βελτίωση εαν γίνει λογικά θα γίνει Ελλάδα.

θα πρέπει να είναι πλήρως αξιόπιστη δεν έχω τον χρόνο εδώ στα ξένα να τρέχω σε μαστόρους άσε που θα πρέπει να αγορασω δεύτερο όχημα σε περίπτωση σοβαρής βλάβης ...

 

(Ένα μαμά σπορ αυτοκίνητο δεν έχει τέτοιους κινδύνους)

 

Πιστεύεις με 5000 οροφή και προετοιμασία για ανταλλακτικά να έχουμε αξιόπιστα αποτελέσματα για :

άλογα μέχρι 300 τροχό εάν είναι εφικτό και ροπή χαμηλο- μεσαία με δυνατότητα επιλογής 3 προγραμμάτων , μαμά, νόρμαλ και μαξ ???

 

Έχουμε έμπειρο μηχανικό και πρόγραμματιστη ?

 

Εάν πιστεύεις ότι είναι εφικτό να το δούμε ευχαρίστως το θέμα μιας και μέχρι το καλοκαίρι έχουμε καιρό για προετοιμασία...(άνοιγμα νέου θέματος , τηλ μετα μέλη που μπορούν να δώσουν πληροφορίες κλπ, παραγγελίες ,έρευνα στο εβαυ κλπ, βασικό να βρεθούν οι κατάλληλοι μηχανικοί κλπ )

 

Σε ρωταω εσένα συγκεκριμένα μιας και έχεις ένα αμάξι πρότυπο για το τι εστί ολική βελτίωση .

 

 

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by s2abt
Posted (edited)

δε χρειαζεται να φτασεις εκει

(θα μας περνας ολους χαχα)

ισως να το ευχαριστηθεις περισσοτερο με τουρμπο(μικροτερο πχ gtx 2867 παροχη 475 αλογα μαξ) που να μπορει να υποστηριχτει απο 4 αλλαγμενα μπεκ

να σπουλαρεις και νωριτερα

Δηλαδή προτείνεις κάτι ανάλογο με GT2871r ?

 

Πωλείται μία οπως προτείνεις Ελλάδα :

 

http://www.car.gr/parts/view/8651465/

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by s2abt
Posted

προτεινω μικροτερο τουρμπο απο του δημητρη ωστε

1. Να μην πρεπει να βρεις λυση για εξτρα τροφοδοσια καυσιμου

2. Να μην ειναι βεβαιο οτι θα σπασεις κατι στη μεταδοση

3. Να σπουλαρεις νωριτερα

4. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

  • Like 3
Posted

προτεινω μικροτερο τουρμπο απο του δημητρη ωστε

1. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

2. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

3. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

4. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

κάτι έπαθε ο υπολογιστής μου?

:sHa_hehe:

 

 

 

 

 

sorry...τέλος το τρολάρισμα...

Νομίζω ότι αν δεν βάλεις "στόχο", ό,τι ποσό και να πουμε θα είναι πάντα στον αέρα.

Πρέπει να βάλεις στόχο και να πεις: θέλω Χ άλογα, να φτάσω σε αυτό το Ψ επίπεδο εσωτερικό-εξωτερικό και μόνο τότε θα μπορέσεις να προσδιορίσεις budget του project.

  • Like 3
Posted

Υπολόγισε κάνα 4αρι τα ανταλλακτικά και σε αυτό προσθεσε εργασίες και πρόγραμμα... Μιλάω για ένα σφυριλατο setup σε τετρακινητο με turbo για 350-400. .. Προσωπικά θα πρότεινα την λύση της Κ04 tfsi με ανταπτορα μιας και έχει σπουλαρισμα και ροπή χαμηλά, είναι σκυλί και η μαντεμοπολλαπλη της αντέχει αρκετό ξύλο

Posted

προτεινω μικροτερο τουρμπο απο του δημητρη ωστε

1. Να μην πρεπει να βρεις λυση για εξτρα τροφοδοσια καυσιμου

2. Να μην ειναι βεβαιο οτι θα σπασεις κατι στη μεταδοση

3. Να σπουλαρεις νωριτερα

4. Οταν πατησουμε να σε  περναω εγω

 

Eίναι 1.8 20VT Νάσο, δεν θέλει λύσεις για καύσιμα, αντίθετα ο 1800άρης έχει εξελιχθεί πλήρως και καλύπτει όλες τις ανάγκες του καθένα, υπάρχουν τα πάντα διαθέσιμα για αναβάθμιση.

 

 

Εάν είναι μαζί με τα εργατικά και πρόγραμμα κλπ , καλά είναι . Με ανησυχεί το γεγονός ότι βελτίωση εαν γίνει λογικά θα γίνει Ελλάδα.

θα πρέπει να είναι πλήρως αξιόπιστη δεν έχω τον χρόνο εδώ στα ξένα να τρέχω σε μαστόρους άσε που θα πρέπει να αγορασω δεύτερο όχημα σε περίπτωση σοβαρής βλάβης ...

 

(Ένα μαμά σπορ αυτοκίνητο δεν έχει τέτοιους κινδύνους)

 

Πιστεύεις με 5000 οροφή και προετοιμασία για ανταλλακτικά να έχουμε αξιόπιστα αποτελέσματα για :

άλογα μέχρι 300 τροχό εάν είναι εφικτό και ροπή χαμηλο- μεσαία με δυνατότητα επιλογής 3 προγραμμάτων , μαμά, νόρμαλ και μαξ ???

 

Έχουμε έμπειρο μηχανικό και πρόγραμματιστη ?

 

Εάν πιστεύεις ότι είναι εφικτό να το δούμε ευχαρίστως το θέμα μιας και μέχρι το καλοκαίρι έχουμε καιρό για προετοιμασία...(άνοιγμα νέου θέματος , τηλ μετα μέλη που μπορούν να δώσουν πληροφορίες κλπ, παραγγελίες ,έρευνα στο εβαυ κλπ, βασικό να βρεθούν οι κατάλληλοι μηχανικοί κλπ )

 

Σε ρωταω εσένα συγκεκριμένα μιας και έχεις ένα αμάξι πρότυπο για το τι εστί ολική βελτίωση .

 

 

 

 

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Θα πρέπει να συνυπολογίσεις, ότι θελεις (αν δεν έχεις) φρένα και ανάρτηση για να το στήσεις για δύναμη τέτοιου μεγέθους. Εξάλλου τα 300 άλογα τροχό που επιθυμείς, δεν είναι κάτι το τρελό ως νούμερο, επομένως, κατά την άποψή μου, ναι είναι εφικτό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.