fadomas Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Καλησπερα και καλη χρονια σε ολους με υγεια .Αφου τελειωσα με τον junior (θελω να πιστευω) νομιζω οτι δικαιουμαι και εγω μια αναβαθμιση.Λεω να παρω αυτην την ροδα.Αν υπαρχει καποιος κατοχος ιδιου η παραπλησιου μοντελου παρακαλω να πει εντυπωσεις.Το αυτοκινητο ειναι αυτο. https://www.car.gr/9219664-audi-a6-2-8fsi-s-line-quattro-s-tronic 1
Angelos9988 Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Πολύ ωραία λιμουζίνα...Γυρνας όλη την Ευρώπη με αυτό ακούραστος
ianos Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 Α δεν εχεις θεμα με τα έξοδα του (πάγια λόγω 2.8 και κίνησης λόγω τετρακίνησης και κυβικών) και τα χιλιόμετρα του, ειναι πολυ καλο σκαρί και πολυ ξεκούραστο.
Van.Leb Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Φοβερο αυτοκινητο πραγματικα... αυτο που με εντυπωσιαζει κ συγχρονως με προβληματιζει ειναι τα 158000 χλμ σε 5 χρονια...μου φαινονται παρα μα παρα πολλα για Ελληνικο αυτοκινητο!!! να παρεις πληρες αρχειο σερβις για να δεις τι αλλαχτηκε ολα αυτα τα χρονια κ σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας...κ φυσικα να δεις τι χρειαζεται στο μελλον...
Theodore Saba Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Λίγο δύσκολο έως απίθανο να βρείς κάποιον εδώ με τέτοιο κινητήρα. Πιο πιθανό είναι να βρεις κάποιον με το 2.0 TFSI Δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά, λες να είναι μάπα το καρπούζι ? Πέραν της πλάκας,αν κρίνω από τα ταπεινά 1,8 , αυτό θα καταπίνει τα χιλιόμετρα για πλάκα....
George_7 Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Γιατι δεν κοιτας καποιο 2.0T ; + Καλυτερη οικονομια + Μικροτερος φορος πολυτελιας + Turbo (Δυνατοτητες βελτιωσης) Σαν αυτο: https://www.car.gr/7187161-audi-a6-2-0-tfsi-automatic-navi-xenon (Το παραδειγμα ειναι υποδειγματικο)
fadomas Posted January 24, 2017 Author Posted January 24, 2017 (edited) Δημητρη οταν λες σε φοβιζει?? Τζορτζη ψαχνω τετρακινητο. Θοδωρη οντως δεν κυκλοφορουν πολλα. Eμαθα οτι σκοπευουν συντομα κιολας να κατεβασουν αρκετα εως πολλυ τα τελη ταξινομησης των ιχ μεγαλου κυβισμου.Λετε να περιμενω λιγακι μηπως τελικα συμφερει να φερω απο εξω παρομοιο αυτοκινητο? Edited January 24, 2017 by fadomas
Theodore Saba Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Δεν νομίζω να έχει σημαντική διαφορά η αγορά του από το εξωτερικό . Εδώ τα βρίσκεις πιο χαμηλά λόγω τις οικονομικής κατάστασης της χώρας. Απλά η Ελλάδα είναι ίσως η μικρότερη αγορά της Ευρώπης, οπότε είναι πιο δύσκολο να έχεις πολλές επιλογές ώστε να βρεις κάτι αξιόλογο. Πάντως αυτό δείχνει καλό και είναι φορτωμένο από εξοπλισμό. Το μόνο μείον για μένα, είναι η έλλειψη turbo και ότι είναι αυτόματο, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό γούστο.
Kavouras Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Δημητρη οταν λες σε φοβιζει?? Τζορτζη ψαχνω τετρακινητο. Θοδωρη οντως δεν κυκλοφορουν πολλα. Eμαθα οτι σκοπευουν συντομα κιολας να κατεβασουν αρκετα εως πολλυ τα τελη ταξινομησης των ιχ μεγαλου κυβισμου.Λετε να περιμενω λιγακι μηπως τελικα συμφερει να φερω απο εξω παρομοιο αυτοκινητο? Να υποθέσω οτι τέλη κυκλοφορίας, έκτακτη εισφορά πολυτελείας και τεκμήριο τα εχεις βαλει στην εξίσωση; ΥΓ: ωραίο αμαξι αλλα προσωπικά νομιζω οτι ο κινητήρας αυτος ειναι αποτυχία Γιατι αποδίδει σχεδον οτι και ο 2.0Τ και εχει πολυ πιο αυξημένα κόστη συντήρησης χωρίς καποια επιπλέον απολαβή απο τον ιδιοκτήτη. Επίσης λόγω κυβικών θα "φύγει" πιο δύσκολα αφού θα εχουν προστεθεί μετα επιπλέον χρονια και km στο κοντέρ. 1
ianos Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Eμαθα οτι σκοπευουν συντομα κιολας να κατεβασουν αρκετα εως πολλυ τα τελη ταξινομησης των ιχ μεγαλου κυβισμου. Απλα δεν ξέρω αν θα γίνει πριν ή αφού επαναφέρουν τον κατώτατο μισθό στα 751€, καταργήσουν τον ενφια, μειώσουν το ΦΠΑ, αυξήσουν το αφορολόγητο, ξαναδώσουν 13η και 14 σύνταξη, δώρο Χριστουγέννων και δώρο Πάσχα, μειώσουν τη φορολογία στα καύσιμα κτλ... 7
kananelos Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Τα χλμ normal είναι, απλά ξεχάσαν να τα κατεβάσουν όπως κάνουν στο 99% Αμαξάρα είναι!!!!
fadomas Posted January 25, 2017 Author Posted January 25, 2017 (edited) Θοδωρη σαν να εχεις δικιο. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236389540&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&scopeId=C&categories=Limousine&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2013-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=3 Καβουρα αποτυχια γιατι??Επειδη δεν εχει σαλιγκαρι??Πιστευω οτι αυτα τα μοτερ ειναι ποιο ανθετκτικα απο τα τουρμπατα λογω οπως ειπες και εσυ του οτι υστερουν στις επιδοσεις σε συγκριση με ποιο μικρα πουσαρισμενα. ianos νασαι καλα ρε φιλε με εκανες και γελασα.Σωστος. konan ΑΝ τα χιλιομετρα ειναι κατεβασμενα οπως λες η αντιπροσωπεια μπορει να το βρει?? Edited January 25, 2017 by fadomas
Van.Leb Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 (edited) Τα χλμ normal είναι, απλά ξεχάσαν να τα κατεβάσουν όπως κάνουν στο 99% Αμαξάρα είναι!!!! εγω τα θεωρω πολλα για Ελληνικο αυτοκινητο τα 160000 σε 5 χρονια...αλλα οπως λες κ εσυ...μαλλον ξεχασαν να τα κατεβασουν... ακομα κ ετσι παντως καλο σημαδι ειναι αυτο...απλα το ανεφερα για να δει ο φιλος μας τις προηγουμενες συντηρησεις καθως κ για το τι χρειαζεται στο μελλον το αυτοκινητο... Θοδωρη σαν να εχεις δικιο. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236389540&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&scopeId=C&categories=Limousine&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2013-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=3 Καβουρα αποτυχια γιατι??Επειδη δεν εχει σαλιγκαρι??Πιστευω οτι αυτα τα μοτερ ειναι ποιο ανθετκτικα απο τα τουρμπατα λογω οπως ειπες και εσυ του οτι υστερουν στις επιδοσεις σε συγκριση με ποιο μικρα πουσαρισμενα. ianos νασαι καλα ρε φιλε με εκανες και γελασα.Σωστος. konan ΑΝ τα χιλιομετρα ειναι κατεβασμενα οπως λες η αντιπροσωπεια μπορει να το βρει?? πρεπει να βρεις τα αρχεια με τα σερβις αν συμφωνουν με τα χιλιομετρα κ αυτο αν κ εφοσον εχουν γινει σε επισημο αντιπροσωπο... Αν κ προσωπικα πιστευω πως κατα 99% πως ειναι πραγματικα χιλιομετρα... Edited January 25, 2017 by Van.Leb
Kavouras Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 (edited) Θοδωρη σαν να εχεις δικιο. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236389540&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&scopeId=C&categories=Limousine&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2013-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=3 Καβουρα αποτυχια γιατι??Επειδη δεν εχει σαλιγκαρι??Πιστευω οτι αυτα τα μοτερ ειναι ποιο ανθετκτικα απο τα τουρμπατα λογω οπως ειπες και εσυ του οτι υστερουν στις επιδοσεις σε συγκριση με ποιο μικρα πουσαρισμενα. ianos νασαι καλα ρε φιλε με εκανες και γελασα.Σωστος. konan ΑΝ τα χιλιομετρα ειναι κατεβασμενα οπως λες η αντιπροσωπεια μπορει να το βρει?? Φοβάμαι ότι θα γίνω μακροσκελής πάλι, αλλά υπόσχομαι να προσπαθήσω να συμμαζέψω τις σκέψεις μου όσο μπορώ. Πάμε: Ίσως το "αποτυχία" είναι βαριά λέξη... Με τη λέξη αποτυχία, εννοώ οτι δεν έβγαλε ούτε καν 90ps/lt, συν του ότι μπορείς να πάρεις λιγότερη κατανάλωση, λιγότερο κόστος συντήρησης και καθημερινής χρήσης από τον μικρότερο κινητήρα, χωρίς να χάνεις τίποτα σε σχέση με τον 2,8lt. Δεν είμαι πάντα υπέρ του τούρμπο, αλλά όταν στο ίδιο το μοντέλο μπορείς να επιλέξεις ένα μοτέρ μικρότερο που αποδίδει τα ίδια* χωρίς να χάσεις σχεδόν σε τίποτα (εκτός από τη "μούρη" του "έχω μοτέρ V6 γατάκια" και τον ήχο που βγάζει ένας V6 ), ποιός ο λόγος να πάρεις αυτό το μοτέρ στην Ελλάδα? Για τα παραπάνω τέλη? Για το παραπάνω τεκμήριο? Για τον φόρο πολυτελείας? Και για να έχεις ένα αμάξι που πηγαίνει-αποδίδει-κινείται το ίδιο (και ίσως πιο ενεργοβόρο) από ένα ακριβώς ολόιδιο Α6 απλά με τον 2.0Τ κινητήρα?? Συν τα μείον των πολλών κυβικών που θα το κάνουν δυσκολοπούλητο στο μέλλον (όχι ότι είναι κακό αμάξι για να το "παντρευτείς", απλά άλλο το να έχεις την επιλογή να κρατήσεις ένα αμάξι γιατι "έτσι μου αρέσει" και άλλο να το "παντρευτείς" γιατί δεν μπορείς να το δώσεις σε δίκαια-τίμια χρήματα γιατί είναι 2,8lt). Γιατί δυσκολοπούλητο? Γιατί πρέπει να βρεθεί ο επόμενος στην Ελλάδα που δεν τον αγγίζουν κι αυτόν όλα αυτά που ανέφερα (υψηλό τεκμήριο, υψηλό κόστος "συμβίωσης" με το συγκεκριμένο αμάξι). ΤΟΝΙΖΩ: Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό αμάξι. Μάλιστα είναι γεμάτο από έξτρα εξοπλισμό και δε φαίνεται (από τις φωτογραφίες) κακοσυντηρημένο (κάθε άλλο). Απλά επειδή πωλείται στην Ελλάδα και μένεις στην Ελλάδα και φορολογείσαι στην Ελλάδα, κατά τη γνώμη μου αυτό το μοτέρ που φοράει αδικεί το αμάξι για τους λόγους που ανέφερα. Φυσικά, αν όλα τα αρνητικά που σου ανέφερα, είναι "ανάξια λόγου" ή τα θεωρείς λογικά ή....απλά τα δέχεσαι ως έχουν και γουστάρεις τρελά αυτό το αμάξι και δε σε αγγίζουν οικονομικά μην περιμένεις!!! Go for it και καλές βόλτες και......ειλικρινά εύχομαι να δω από κοντά και (γιατί όχι) να πάω κι εγώ μια μέρα βόλτα με ένα τέτοιο όχημα! Για αρχή πάντως, πήγαινέ το σε μία karenta ή σε επίσημο αντιπρόσωπο να σου τσεκάρουν το αμάξι , να σου πουν πότε επισκέφθηκε το δίκτυο της audi (πότε και στα πόσα km, άρα μπορείς να μαντέψεις αν είναι πραγματικά ή όχι) και θα βγάλεις και άκρη με φανοποιίες και τι συντήρηση έχει γίνει στο αμάξι γενικά. Επίσης ζήτα το χαρτί του ΚΤΕΟ που έχει περάσει (αναγράφει εκεί km, ημερομηνία και σε τι κατάσταση μπήκε το αμάξι για ΚΤΕΟ). *ο 2λιτρος βγάζει 200ps αντί για 220ps του 3λιτρού και με και ίδιες ροπές. Οπότε η επιτάχυνση-άνεση οδήγησης-ταξιδιού δεν είνια καθόλου μακρυά ανάμεσα στα 2 μοτέρ. Πόσο μάλλον που με ένα super light πρόγραμμα ο 2.0Τ, χωρίς εξατμίσεις-εισαγωγή ή καμία άλλη τροποποίηση, φτάνει τα 220/230ps και πολύ παραπάνω ροπή από τον 2,8lt (και άρα πιο ξεκούραση οδήγηση), αλλά αφήνω αυτή την περίπτωση γιατί θα ξεφύγει η συζήτηση. Συν του ότι δεν είναι όλοι "άνετοι" με την ιδέα του να βάλεις ένα πρόγραμμα (άσχετα με το τι πιστεύει ο γράφοντας) Edited January 25, 2017 by Kavouras 2
kananelos Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 εγω τα θεωρω πολλα για Ελληνικο αυτοκινητο τα 160000 σε 5 χρονια...αλλα οπως λες κ εσυ...μαλλον ξεχασαν να τα κατεβασουν... ακομα κ ετσι παντως καλο σημαδι ειναι αυτο...απλα το ανεφερα για να δει ο φιλος μας τις προηγουμενες συντηρησεις καθως κ για το τι χρειαζεται στο μελλον το αυτοκινητο... πρεπει να βρεις τα αρχεια με τα σερβις αν συμφωνουν με τα χιλιομετρα κ αυτο αν κ εφοσον εχουν γινει σε επισημο αντιπροσωπο... Αν κ προσωπικα πιστευω πως κατα 99% πως ειναι πραγματικα χιλιομετρα... Μήπως δεν έχουν βρει ακόμα τρόπο να τα κατεβάσουν; Βλέπω και αυτό που έβαλε ο George_7 165,000 Αν δεν είχα δεύτερο αμάξι για πλάκα τα έχω τα 200,000 σε 5 χρονιά. 1
audidis Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Μάλλον πρόκειται περί πρώην μισθωμένου για (ή απλά αγορασμένο από) μεγαλοστέλεχος για επαγγελματικά ταξίδια ή απλά μεγάλες αποστάσεις για την εργασία του (εθνική οδό). Δεν μου φαίνονται υπερβολικά τα χλμ. 150.000χλμ έχω συμπληρώσει και εγώ υπό ίδιες συνθήκες στα 5 χρόνια. Ε, σιγά μην είμαι η μοναδική περίπτωση που κατεβαίνει καθημερινά από την μία άκρη της πόλης στην άλλη (ή και εκτός Αττικής) ... Το σενάριο να "ξέχασαν" να τα κατεβάσουν απλά δεν "παίζει". Κατά τ' άλλα, συμφωνώ όπως λέει και ο Γιώργος τα ίδια πράγματα από πλευράς επιδόσεων μπορεί να τα πάρει από χαμηλότερου κυβισμού τουρμπάτο. Τα πάγια με τέλη, πρόσθετου φόρου, μη δυνατότητα μεταπώλησης κτλ είναι αποτρεπτικά, αλλά αυτό εξαρτάται από τον υποψήφιο αγοραστή εάν είναι αμελητέο ή όχι.
fadomas Posted January 26, 2017 Author Posted January 26, 2017 (edited) Καλησπερα σε ολους.Kavouras συμφωνω στα οσα λες.Και φυσικα θα λαβω σοβαρα την γνωμη σου οπως ακριβως με βοηθησες και εσυ και το υπολοιπο φορουμ στην προηγουμενη αγορα του s3 του γιου. Ξεχνας ομως κατι φιλος.Το ξαναλεω ενδιαφερομαι μονο για τετρακινητο.Μπηκαμε στο 2017 και ψαχνομαι τουλαχιστον για αυτοκινητο 5ετιας μεχρι βαρια βαρια 26-27 χιλιαρικα.Στο car 6αρια τετρακινητα 5ετιας εχει μονο 3 μεγαλου κυβισμου. https://www.car.gr/used-cars/audi/a6.html?sort=pra&drive_type=4x4®istration=%3E2011&offer_type=sale&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF Edited January 26, 2017 by fadomas
Angelos9988 Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Πάντως αυτό το μοτέρ διτουρμπινο θα σκοτώνει.
Kavouras Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 (edited) Καλησπερα σε ολους.Kavouras συμφωνω στα οσα λες.Και φυσικα θα λαβω σοβαρα την γνωμη σου οπως ακριβως με βοηθησες και εσυ και το υπολοιπο φορουμ στην προηγουμενη αγορα του s3 του γιου. Ξεχνας ομως κατι φιλος.Το ξαναλεω ενδιαφερομαι μονο για τετρακινητο.Μπηκαμε στο 2017 και ψαχνομαι τουλαχιστον για αυτοκινητο 5ετιας μεχρι βαρια βαρια 26-27 χιλιαρικα.Στο car 6αρια τετρακινητα 5ετιας εχει μονο 3 μεγαλου κυβισμου. https://www.car.gr/used-cars/audi/a6.html?sort=pra&drive_type=4x4®istration=%3E2011&offer_type=sale&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF ναι, με αυτά τα κριτήρια, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές, ειδικά αν δεν μπορείς (δε θέλεις) να ανέβεις σε ποσό ώστε να πάρεις 3.0tdi. Ερώτηση...υποχρεωτικά κάτι σε Α6 ή θα κοίταζες και κάποιο άλλο μικρότερο (ή μεγαλύτερο) μοντέλο (μιλάω σε α4-Α4 allroad-Q5 πχ)? Edited January 27, 2017 by Kavouras
Dimitris_Kon Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Δυο πράγματα θα φοβόμουν (Α) Το αν και κατα ποσο εχει συντηρηθεί σωστά γιατί ο κινητήρας αυτός εχει κάποια ή είχε κάποια θέματα με τις καδένες του και κυρίως (Β) το αυτόματο κιβώτιο του. Δημήτρης
Kavouras Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Δυο πράγματα θα φοβόμουν (Α) Το αν και κατα ποσο εχει συντηρηθεί σωστά γιατί ο κινητήρας αυτός εχει κάποια ή είχε κάποια θέματα με τις καδένες του και κυρίως (Β) το αυτόματο κιβώτιο του. Δημήτρης καλά εσύ φοβάσαι όλα τα αυτόματα......
vpad Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Πρώτο μου ποστάρισμα εδώ αν και παρακολουθώ το forum για πολλά χρόνια. Κάτοχος παρόμοιου κυβισμού αυτοκινήτου, α6 c6 3,2l quattro, εφόσον προχωρήσεις στην αγορά του θα πρέπει να προσέξεις τα εξής: 1. Πλήρες - ιστορικό του αυτοκινήτου ως προς τα service του. Ο 2,8L είναι ένας "μικρότερος" 3,2L, ο οποίος κατά βάση έχει θέματα με καδένες και γλίστρες. Στην πραγματικότητα οι γλίστρες είναι που την ακούνε γιατί είναι πλαστικές και το κόστος αντικατάστασης τους εάν πρόκειται ειδικά για αυτήν που πάει σετ με την "μεγάλη" καδένα ξεπερνάει τα 1000 ευρώ. 2. Αλλαγή ATF οπωσδήποτε σε αυτά τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι, αν δεν έχει ήδη γίνει προληπτικά (άσχετα τη γράφει η audi στο service book-στο δικό μου λέει εφ' όρου ζωής!!!). 3. Καθαρισμός επικαθίσεων, όπως σε όλα τα FSI. 4. Η μηχανή του στις φώτο είναι καθαρισμένη και έτσι είναι αδύνατο να διαπιστώσεις εάν υπάρχουν διαρροές λαδιού-πολύ σύνηθες σε αυτούς τους κινητήρες. Τα πιο γνωστά σημεία είναι τα καπάκια του μεταβλητού χρονισμού πίσω από τη μηχανή, η μικρή αντλία μπροστά-δεξιά και η φλάντζα στο φίλτρο λαδιού πίσω-δεξιά. 5. Ως ατμοσφαιρικός κινητήρας, δεν υπάρχει κιτ βελτίωσης αν θες το κάτι παραπάνω. 6. Το αμάξι της αγγελίας, πιστεύω είναι leasing με τόσα χλμ. Έχει το "απλό" mmi 3g με τη μικρή οθόνη 6,5' και όχι την 8'. 7. Σίγουρα δεν έχει πλήρως ηλεκτρικά καθίσματα, δεν έχει διακόσμηση ξύλου ούτε δυστυχώς τα μαμάτα led φώτα. Γενικά έχει ικανοποιητικό εξοπλισμό. 2
Dimitris_Kon Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 καλά εσύ φοβάσαι όλα τα αυτόματα...... Aν του πούνε να αλλάξει mechatronic ποιός θα του το κάνει δώρο ; Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now