Jump to content

k04-064 setup σε 1.8tfsi/tsi


pavlospap

Recommended Posts

Mωρη λουγκρα εσενα περιμεναμε να πεις για τα μπεκ....?? :sHa_sarcasticlol:

 

Εννοειται οτι θα πρεπει να βαλει μπεκ!!

 

Ναροουμπαντ χωρις μπεκ δεν γινεται..

Edited by iliasr38
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aν ημουν θεσσαλονικιος θα το διατυπωνα ως εξης,

 

"με την κ04, τα μαμα μπεκ με κατουρουσαν".. :hysterical:   :sSig_busted:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, δόξα το θεό, ο Γιωργος εχει την γνώση, την τεχνική κατάρτιση και την υποστήριξη για να τελειοποιήσει το project του. Και είμαι σχεδόν βέβαιος οτι το αποτέλεσμα θα ειναι πολυ καλό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, δόξα το θεό, ο Γιωργος εχει την γνώση, την τεχνική κατάρτιση και την υποστήριξη για να τελειοποιήσει το project του. Και είμαι σχεδόν βέβαιος οτι το αποτέλεσμα θα ειναι πολυ καλό.

 

 

Δημήτρης

Μητσο με αυτή τη λογική όλοι έχουμε τη γνώση άρα δεν χρειάζεται να προτινουμε - βοηθήσουμε κανένα γιατί είναι όλα γνωστά , πιστεύω το να ακούσει κάποια πράγματα που θα βοηθήσει το project του δεν είναι κακό αλλα εάν δεν θέλει τη βοήθεια οκ τότε πείτε μας να μη γράφουμε .

 

Όλα αυτά τα γράφω φιλικά και χωρίς ύφος , το λέω για να μην υπάρχει παρεξήγηση ,

Link to comment
Share on other sites

Τάσο εγώ δεν παρεξηγούμαι φιλε. Εδώ όταν το 2009 έβαζα μπεκ RS4 μου έλεγαν οτι δεν μπαίνουν, οτι δεν ξέρω τι μου γίνεται κλπ, όποτε δεν πρόκειται να παρεξηγηθώ για αυτοκίνητα, μετατροπές και τέτοια χαζά. Μίλησα για τον Γιώργο στοχευμένα ομως και όχι για όλους. Γνώση έχουν πολλοί, διαβαζοντας φόρουμ κλπ, αλλα κατάρτιση και υποστήριξη ελάχιστοι. Ένας απο αυτούς ειναι και ο Κάβουρας, γιαυτο και το ανέφερα. Φυσικά ο καθένας λέει ο,τι θελει, δεν έκλεισα το στόμα κανενός.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ απλά όπως το ανέφερες φίλε δεν χτυπάει και τόσο ωραία , είναι σαν να γράφεις ότι μάγκες δεν χρειάζεται τη βοήθεια σας μπορεί και μόνος του ...... εμένα τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε και κάθομαι και σκέφτομαι σαν απλός άνθρωπος τότε εφόσον τα ξέρει όλα ποιος είναι ο λόγος να γράφουμε η εφόσον τα ξέρει όλα γιατί να ρωτάει λεπτομέρειες για το σεταπ που πρόκειται να κάνει .

 

Οκ εάν κατάλαβα πάλι λάθος ζήτω συγνώμη παιδιά κλασσικά πάλι δεν κατάλαβα καλά , τι να πω .....

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έγραψα πουθενά οτι δεν θελει να ακούσει απόψεις ή γνώμες ρε Τάσο! Παρεξηγησιαρη! Απλά έγραψα οτι εχει την κατάρτιση και οτι πιστεύω θα εχει καλό αποτέλεσμα.

(Τωρα που το θυμήθηκα : Αυτά που μου ζήτησες τα βρήκα, εχω αν τα θες πες μου)

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έγραψα πουθενά οτι δεν θελει να ακούσει απόψεις ή γνώμες ρε Τάσο! Παρεξηγησιαρη! Απλά έγραψα οτι εχει την κατάρτιση και οτι πιστεύω θα εχει καλό αποτέλεσμα.

(Τωρα που το θυμήθηκα : Αυτά που μου ζήτησες τα βρήκα, εχω αν τα θες πες μου)

Δημήτρης

Μητσο σου είπα έτσι μου φάνηκε εμένα , Τεσπα συγνώμη και πάλι για την αναστάτωση και να ξερεις εάν παρεξηγιομουν θα σταματούσα να έγραφα εδώ και πολύ καιρό. Όλα καλά με το καλό να το κάνει να τελειώνει και με το καλό να βγει τέλειο σε όλα τα πλαίσια .

 

Όσο για το άλλο που σε πήρα τηλ ευχαριστώ φιλαράκι, τελικά ταιριάζουν κουτί από s3 είναι όλο ίδια Γι αυτό δεν σε ενόχλησα χίλια ευχαριστώ και πάλι να σε καλά

Edited by tasossline
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να σε περιμενουμε στην επομενη δυναμομετρηση του κλαμπ; :-)

ναι φιλαρακι θα ερθω εαν μπορεσω φυσικα.ποτε λετε?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την πλάκα Γιώργο μαμα μπέκ δεν έχεις; Ρύθμισέ τα τέρμα και μετά βάλε από 2.0 και πές μου!!!!!

 

Σώβρακο το κάναμε και αυτό το thread.

 

Καλή επιτυχία όπως και να έχει....και μην τολμήσεις και βγάλεις λιγότερα από 350 με μαμα μπέκ σ έσκισα!!!!!!! :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

μαμα μπεκ 330-335 οχι παραπανω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μαμα μπεκ 330-335 οχι παραπανω.

Με μαμα μπεκ ο νασος ειχε βγαλει 347 μετρημένα, 350κατι κανονικοποιημενα.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τάσο εγώ δεν παρεξηγούμαι φιλε. Εδώ όταν το 2009 έβαζα μπεκ RS4 μου έλεγαν οτι δεν μπαίνουν, οτι δεν ξέρω τι μου γίνεται κλπ, όποτε δεν πρόκειται να παρεξηγηθώ για αυτοκίνητα, μετατροπές και τέτοια χαζά. Μίλησα για τον Γιώργο στοχευμένα ομως και όχι για όλους. Γνώση έχουν πολλοί, διαβαζοντας φόρουμ κλπ, αλλα κατάρτιση και υποστήριξη ελάχιστοι. Ένας απο αυτούς ειναι και ο Κάβουρας, γιαυτο και το ανέφερα. Φυσικά ο καθένας λέει ο,τι θελει, δεν έκλεισα το στόμα κανενός.

 

 

Δημήτρης

Ψήλωσα ευκολα 10cm.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με μαμα μπεκ ο νασος ειχε βγαλει 347 μετρημένα, 350κατι κανονικοποιημενα.

 

Χωρις ελλατηρια...??? και χωρις μπεκ...???και καθολου μισφ...???πολυ καλο αποτελεσμα!!! Θα ηταν πιστευω πολυ καλο πατημα μεταξυ νασσου και εμενα, απ την στιγμη που απ οτι καταλαβαινω δουλευει και αψογα!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρις ελλατηρια...??? και χωρις μπεκ...???και καθολου μισφ...???πολυ καλο αποτελεσμα!!! Θα ηταν πιστευω πολυ καλο πατημα μεταξυ νασσου και εμενα, απ την στιγμη που απ οτι καταλαβαινω δουλευει και αψογα!!!

Δε μου αρέσει να γράφω πολλα για αμαξια Άλλων. Ειχε γινει και dyno και την εχει κανει (τη δυναμομετρηση) εφημερίδα.

 

Ας γραψει ο νασος αν θελει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οκ καλα κανεις, απλα αν οντως στα 350 αλογα που εχει βγαλει δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα και δουλευει ΑΨΟΓΑ το χτεσινο σου ποστ σαν να ερχεται και να αναιρει αυτο που εγραψες τοσο εσυ 

Εσυ Παύλο γράψε μας λιγο ρε συ τι πιέσεις δουλευεις, advance και αν εχεις misfires και αν εχεις ποτέ. Γιατι αν το εχεις λύσει το θεμα ειναι μλκια να ταλαιπωρούνται και όσοι εχουν κ04.

 

οσο και ο Γιωργος (κεμ)

 

Όταν λες ο αλλος; Μα και εγω ξέρω σε ποιους παράγοντες οφείλονται. Αν μη τι άλλο τα συγκεκρίμενα μοτέρ τα ξέρουμε καλύτερα και από τη παλάμη μας τόσα χρόνια.
Αυτό που λέω και στηρίζω από την άλλη, όχι μονο εγω αλλα το Audi sport club, είναι εδώ μέσα να λέμε τα πράγματα ως έχουν τεκμηριωμένα και αναλυτικα ώστε να βοηθηθούν όλα τα μέλη. Αν δεις τα ποστ μου και των άλλων παιδιών θα καταλάβεις τι λέω.
Αυτός είναι και ο σκοπός του κλάμπ αλλα και η επιτυχία του έως τώρα :)
Έτσι βοηθάμε αυτους που δεν ξέρουν ή δεν έχουν σχέση με μηχανολογικα να βρουν άκρη :)



Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

 

Αρα μαλλον υπαρχει η απαντηση σε λυσει των μισφ προφανως την γνωριζεις τοσο εσυ οσο και ο νασσος αλλα και ο γιωργος...εκτος και αν εχω συμπαιρανει κατι λαθος απο οοοολο αυτο

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν όλοι πρόβλημα με missfires. Εγώ είχα από 1.2 bar και πάνω.

Είχα βασιστεί στο παρακάτω και άλλαξα ελατήρια.

https://www.goapr.com/products/valve_springs.html

+1

Αρκετοί εχουν θεμα. Οχι ολοι. Και υπάρχει και παράδειγμα με 2 ιδια αμαξια με ιδια προγραμματα και το ενα να κανει misfires και το αλλο Οχι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1

Αρκετοί εχουν θεμα. Οχι ολοι. Και υπάρχει και παράδειγμα με 2 ιδια αμαξια με ιδια προγραμματα και το ενα να κανει misfires και το αλλο Οχι.

να πω κάτι αν και το ξέρω ότι θα με πείτε κολλημένο αλλά θα το πω.

 

Πρώτον έχουν ίδια μοτέρ δηλαδή είναι και τα δυο cda η bzb η ένα και ένα ;

Δεύτερον φοράνε ναι μεν το ίδιο προγραμμα αλλά έχουν τον ίδιο κωδικό εγκεφάλου με την ίδια μαμα βερσιον;

Τρίτον μήπως υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όπως να χάνει αέρα από κάποιο σωληνάκι υποπίεσης η γενικά από το κύκλωμα ; η να κλέβει από κάπου αέρα ;

 

Σορυ που γίνομαι εντελώς εκνευριστικος αλλά έχω άλλες απόψεις παιδιά .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1

Αρκετοί εχουν θεμα. Οχι ολοι. Και υπάρχει και παράδειγμα με 2 ιδια αμαξια με ιδια προγραμματα και το ενα να κανει misfires και το αλλο Οχι.

Γιωργο θα μου επιτρεψεις να ειμαι επιφυλακτικος οσον αφορα αυτο που λες καθως σε πολλα αμαξια την μια μερα δεν ειχαν μισφαιρς και την αλλη μερα ..χα...ειχαν...

πως γινετε αυτο??

απλα αλλη εξωτερικη θερμοκρασια-υγρασια οποτε και αλλα γραμμαρια μαφ κτλ..

 

Οσοι ζουμε σε κρυες περιοχες τα ξερουμε απο πρωτο χερι..

 

350 μπορει να εβγαλε αλλα που ομως? στην αθηνα...αν παει πχ στην καστορια ή στα γιαννενα ή ακομα και στη αθηνα σε κρυες μερες ειμαι απολυτα σιγουρος οτι θα εχει μισφαιρς..

 

Επισης κατι αλλο,

350 και μισφαιρς, σε πατημα στην πραξη ειναι 310-320..

Θα προτιμουσα να ειχα 310 χωρις μισφαιρς παρα 350 με μισφαιρς..

Edited by iliasr38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ηλία αυτό που γράφεις έχει μια λογική εξήγηση...όταν με 29 βαθμούς κρατάς 1.6 π.χ. στις 6000 και με -3 βαθμούς πας στο 1.8 ή στο 1.9 στις ιδιες στροφες λογικό ειναι να σου κάνει misfires.

Ε με 1.9 στις 6000 ναι θα τερματίσει και τα 2.0 ή θα δείξει εάν χρειαστεί ελατήρια.....

 

 

Το ζήτημα ειναι ο προγραμματιστής να επιμένει ότι θέλεις αλλαγή ελατήρια και την επόμενη με άλλο πρόγραμμα όλα καλά........ιδιες συνθήκες!!!!!και πιο πιεσμένο σαν σεταπ......Εκεί τι κάνεις; τι να πεις και τι ........άντε μην αρχίσω να βαράω misfires εγώ βραδιάτικα.....

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρα μητσομ στο σεταπ εκτος απο ελατηρια βαλβιδων θα πρεπει να υπολογιζουμε και bc???

 

Και το πρωι να ριχνω πιεση 0,2 ενω το μεσημερι να ανεβαζω και το βραδι παλι να την ριχνω???

Edited by iliasr38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι να βάλεις μπεκ και να πας να βάλεις ένα σωστό προγραμμα να τελειώνει το παραμύθι (δεν το λέω για σένα γενικά το λέω εσυ ξέρω δουλεύεις τέλεια ) , με σωστο χάρτη μείγματος και σωστό χαρτί ψεκασμού των μπεκ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.