theokar Posted May 17, 2022 Posted May 17, 2022 (edited) Καλησπερα σε ολους!Θα ηθελα να ρωτησω,επειδη βλεπω πλεον ειναι παλια συνταγη, τι φτερα βαζουν σε k04-064 ωστε να τερματισει χωρις να γινει εντελως φλουδα; Αλλαζουν και τα δυο φτερα η μονο το ενα απο 46 σε 49;; Το αυτοκινητο ειναι 2.0, σφυρι,με μεθ Edited May 17, 2022 by theokar
Dikonou Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Εξαρτάται ποιος θα επιμεληθεί του υβριδίου, αν κρίνω από την δικιά μου εμπειρία, που δεν είναι και η καλύτερη δε θα σου βγάλει το ίδιο διάστημα χρονικά σε αντοχή. Πάντα με τη δική μου εμπειρία αν και ακούω για υβρίδια με πολλά χλμ στον άξονα περιστροφής τους, αλλά μιας και σε βλέπω ήδη ενισχυμένο πας να την ξεζουμισεις αν καταλαβαίνω καλά. Καλύτερα δες ένα μεγαλύτερο τουρμπάκι π.χ. Gtx μερια 1
Kavouras Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 On 5/18/2022 at 1:31 AM, theokar said: Καλησπερα σε ολους!Θα ηθελα να ρωτησω,επειδη βλεπω πλεον ειναι παλια συνταγη, τι φτερα βαζουν σε k04-064 ωστε να τερματισει χωρις να γινει εντελως φλουδα; Αλλαζουν και τα δυο φτερα η μονο το ενα απο 46 σε 49;; Το αυτοκινητο ειναι 2.0, σφυρι,με μεθ Οπως τα είπε και ο Δημήτρης από πάνω, δεν ξέρω αν αξίζει. Αν παρόλα αυτά θέλεις υβρίδιο (με όλες τις πιθανές περιπτώσεις να μην δουλέψει όπως πρέπει + lag), να έχεις υπόψη σου ότι στο k04-064 (του S3 8Ρ), υπάρχει πρώτα περιορισμός στο hot side (στο μαντέμι) και όχι στην πλευρά του αλουμινίου (που πρακτικά σπρώχνει τον αέρα προς το μοτέρ). Δεν ξέρω αν έχεις παρατηρήσει ότι η Κ04 σηκώνει υψηλές θερμοκρασίες εξαγωγής όταν την πιέσεις πολύ, ενώ θα μπορούσε θεωρητικά με κάποιο λίγο πιο σκληρό wg να κρατήσει ψηλά πίεση. Φαντάσου πως αν βάλεις "φτερό" μόνο στην πλευρά του αλουμινίου, πρακτικά θα έχεις θερμοκρασίες εξαγωγής πολυ μεγάλες ("πυρόμετρο" που λένε στην πιάτσα) και δε θα μπορείς να εκμεταλλευτείς το μεγαλύτερο φτερό μπροστά, μιας και θα εντίνεις ακόμα περισσότερο το πρόβλημα. Αν είναι να το κάνεις υβρίδιο, άλλαξε τουλάχιστον τον "κώλο" (το "Φτερό" στην πλευρά της εξαγωγής), αλλά επειδή αν φτάσεις εκεί, πρακτικά μπορείς να αλλάξεις και το εμπρός με μικρό κόστος, βάζουν όλοι "μπρος-πίσω" μεγαλύτερο να τελειώνεις. ΥΓ: μετά την κ04-064 που την είχα τερματίσει, έχει τύχει να οδηγήσω 2-3 οχήματα με κ04 που της έβαλαν "φτερά" από TTRS (μπρος-πίσω). Ε,ναι δε λέω. Περισσότερη δύναμη (βέβαια σε υψηλότερο εύρος στροφών που στην καθημερινότητα είναι μλκια), αλλά παρότι ναι μεν λύνουν το πρόβλημα του χρήστη ("θέλω περισσότερα άλογα!!"), εν τέλει δημιουργούνται άλλα θέματα (μηχανικά) που δύσκολα έχουν λύση (ή δεν λύνονται εκτός και αν βρεθεί κάποιος να παρακάμψει νόμους της φυσικής). 1
theokar Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Τελικα δεν εχω κάνει τιποτα ακομα.Σημερα τελειωσε το μοτερ, το στρωνω για 1-2 μήνες καθως δεν κανω πολλα χιλιομετρα και θα σκεφτω τι θα κανω. Τρεις σκεψεις εχω : 1)υβριδιο Κ04 με φτερο μπροστα και πισω στον turbo exelixis (κλαδη) 2) να παω σε ttrs turbo η και να γινει και αυτο υβριδιο (βεβαια νομιζω πλεον θα χασει πολυ σε spool οπως εχω δει δυναμοδιαγραμματα απο ttrs υβριδιο) 3) ακριβοτερη λυση, αλλα δεν ξερω αν το αμαξι χασει το γρηγορο spool,τον καθημερινο χαρακτηρα του και την οικονομια , σε 2867gen2 η g25-550... Το αυτοκινητο ειναι 1640 κιλα, dsg 4x4, οχι για κοντρες.Απλα θελω να τσουλαει καλα 😁 450 ροδες θα ηταν το τελειο, αλλα και 420 ροδες πιστευω θα με καλυψει. Κο4 υβριδιο με μεθ, μπορει να βγαλει 400 ροδες χωρις να γινει σεσουαρ? Edited May 19, 2022 by theokar
Kavouras Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 1 hour ago, theokar said: Τελικα δεν εχω κάνει τιποτα ακομα.Σημερα τελειωσε το μοτερ, το στρωνω για 1-2 μήνες καθως δεν κανω πολλα χιλιομετρα και θα σκεφτω τι θα κανω. Τρεις σκεψεις εχω : 1)υβριδιο Κ04 με φτερο μπροστα και πισω στον turbo exelixis (κλαδη) 2) να παω σε ttrs turbo η και να γινει και αυτο υβριδιο (βεβαια νομιζω πλεον θα χασει πολυ σε spool οπως εχω δει δυναμοδιαγραμματα απο ttrs υβριδιο) 3) ακριβοτερη λυση, αλλα δεν ξερω αν το αμαξι χασει το γρηγορο spool,τον καθημερινο χαρακτηρα του και την οικονομια , σε 2867gen2 η g25-550... Το αυτοκινητο ειναι 1640 κιλα, dsg 4x4, οχι για κοντρες.Απλα θελω να τσουλαει καλα 😁 450 ροδες θα ηταν το τελειο, αλλα και 420 ροδες πιστευω θα με καλυψει. Κο4 υβριδιο με μεθ, μπορει να βγαλει 400 ροδες χωρις να γινει σεσουαρ? Για 450 άλογα ρόδες, αν το λές σοβαρά, δεν φτάνει το TTRS τούρμπο. Πρακτικά έχεις ~50 άλογα απώλειές (ίσως και παραπάνω). Άρα πρέπει να βγάλεις 500+!
Dikonou Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Πήγαινε σε μια gtx, θα χρειαστείς πολύ περισσότερο μαρούλι αλλά θα είσαι οκ από απόδοση αντοχή. Gtx 2867gen2 full vband έχει πιο ροικο κωλο λενε και θα πιάσεις τα 470 μοτέρ χαλαρά πιστεύω, αλλιώς ένα νούμερακι πιο πάνω 3071 Edited May 19, 2022 by Dikonou
theokar Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Δεν ειναι δικο μου.Ο μηχανικος μου, μου εδειξε κατι τετοιο αν παω σε 2867gen 2, υλικο 321 στον κακαρακη , full vband, με external μεσα στην εξατμιση να μην κανει πολυ θορυβο καθως το παιζουμε κυριλε.Τωρα διαμετρους, τι external κτλπ ακομα δεν εχουμε μπει σε λεπτομερειες.
Dikonou Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Επειδή εγώ το έψαξα λίιιιιγο μιας και χαζοσκεφτόμουνα για 2867 geb2 vband, θές inox πλακάκι χοντρό ( πιο ακριβό βέβαια ), 42 καλάμι για χταπόδι να διώχνεις καυσαέριο και καλύτερα external 44 tial για να μην σου σηκώνει πίεση ψηλά και δεν μπορείς να την ρίξεις λόγω external ( εάν επιλέξτε 38άρι ). και το καυσαέριο έξω για να μην πας σε 80άρα εξάτμιση για να μπορεί να διαχειριστεί οτι θα βγάζει το external εκτός..........Τώρα για το υλικό.....321 καλό αλλά με τί θα κολλήσει; βέργες 321; Εγώ θα πήγαινα σε 316 αν το θυμάμαι σωστά γιατί κρατάω το ίδιο υλικό παντού...( τώρα έτσι λέω εγώ, ο ΄ναθρωπος που θα το κατασκευάσει μπορεί να λέει ότι λέω π@π@ριές..........) και ο κακαράκης δεν είναι τυχαίο όνομα.... 1
theokar Posted June 25, 2022 Posted June 25, 2022 το αυτοκινητο στρωνεται και τελικα ψηθηκα για τουρμπακι 2867gen 2. Τι διαλεγουμε απο εδω και γιατι? σκεφτομαι μπεκ opel, χταποδι 42αρι, external 44.Τα 500 αλογα ειναι εφικτα; το αυτοκινητο ειβαι φουλ σφυρι,με μεθανολες και ολα τα περιφερειακα
Dikonou Posted June 26, 2022 Posted June 26, 2022 Εάν θές κάποια από αυτές πάς για μένα 0.72 full vband!!!!!!!!
theokar Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 (edited) Αν και το αυτοκίνητο δεν ειναι κοντράδικο(q3) , έγινε πολυ ωραίο!Φυσικά δεν έχει το spool που είχε με την κ4, αλλά έγινε και πιο οικονομικό στο ταξιδί,καθώς πάει ατούρμπιστο.Τελικά έβαλα g25-660, το οποίο έβγαλε 627 άλογα, με 75κιλά ροπή!Θα ανοίξω ένα θέμα κάποια στιγμή να κάνω κάποια παρουσίαση!Πιστεύω 100-200 να έχει 7,5 sec( το αυτοκίνητο φοράει και 21αρες ζάντες),Ξέρει κανείς που μπορώ να το ζυγίσω στην Αθήνα? Edited March 3, 2023 by theokar 1
Kavouras Posted March 5, 2023 Posted March 5, 2023 On 3/3/2023 at 3:48 PM, theokar said: Αν και το αυτοκίνητο δεν ειναι κοντράδικο(q3) , έγινε πολυ ωραίο!Φυσικά δεν έχει το spool που είχε με την κ4, αλλά έγινε και πιο οικονομικό στο ταξιδί,καθώς πάει ατούρμπιστο.Τελικά έβαλα g25-660, το οποίο έβγαλε 627 άλογα, με 75κιλά ροπή!Θα ανοίξω ένα θέμα κάποια στιγμή να κάνω κάποια παρουσίαση!Πιστεύω 100-200 να έχει 7,5 sec( το αυτοκίνητο φοράει και 21αρες ζάντες),Ξέρει κανείς που μπορώ να το ζυγίσω στην Αθήνα? Καλημέρα, σε μία οποιαδήποτε πλάστιγγα. Εγώ το μέτρησα εδώ: https://www.google.com/maps/place/Ράμμος+ΑΕ+(Rammos+SA)/@37.9063682,23.7350563,18z/data=!4m9!1m2!2m1!1zz4DOu86sz4PPhM65zrPOs86xIM6xz4TPhM65zrrOtw!3m5!1s0x14a1be73614a22a1:0xc2d2f430168382bf!8m2!3d37.9062871!4d23.7372478!16s%2Fg%2F1tdj6q5t Αλλά μπορείς να βρεις οπουδήποτε ζυγαριά φορτηγών και με 10-20€ να στο ζυγίσουν. Θυμίσου να μετρηθείς με γεμάτο ντεπόζιτο και να βγεις έξω από το αμάξι.
Dikonou Posted March 5, 2023 Posted March 5, 2023 Πρόσεξε λίγο την πλάκα αναθυμιάσεων που έβαλες......γιατί σε μένα μου μπλόκαρε αρκετά τις επιστροφές του blow by από κάτω του μοτέρ με αποτέλεσμα να δακρύσει λίγο το κάρτερ και η πάνω πλάκα...........αν κατάλαβα καλά δηλ και εχθές τα έλυσα και ξαναπέρασα κόλλα και στα δύο....μανίκι δουλειά......από θέμα καθαρίζω τις παλιές κολλές και ξαναβάζω μαμά pcv με δύο δοχεία αναθυμιάσεων να παρεμβάλλονται στο ΟΕΜ σύστημα αναθυμιάσεων.... Πρόσφατα είδα CTS κιτάκι για PCV με την κλασσική πλάκα επάνω και είχε κάνει τρύπα κάτω στο κάρτερ και έστελνε αναθυμιάσεις εκτός από εκεί.......🤔 το οποίο και με προβλημάτισε αρκετά.............
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now