Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλημέρα στην παρέα...μέσα απ το διυλιστήριο αυτη την στιγμή [emoji23]

Νυχτερινός παλι γαμωωω

 

Λοιπόν...εγω εργάζομαι στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις των Ελληνικών Πετρελαίων στον Ασπροπύργο ( ΕΛΠΕ ΒΕΑ )

Μάλιστα ειμαι στις μονάδες μετατροπής στην παραγωγή...συγκεκριμένα παίρνουμε σαν τροφοδοσία Νάφθα 62 οκτανίων (η οποία ειναι πλευρικό κλάσμα απο κάποια αποστακτικη στήλη μονάδας διύλισης) και μέσω μιας χημικής διεργασίας με φούρνους , αντιδραστήρες και καταλύτη ιριδιου πλατίνας παράγουμε το Reformate...το οποίο ειναι ουσιαστικά βενζίνη 102-104 οκτανίων ανάλογα την πίεση λειτουργείας της μονάδας...η μονάδα ειναι γνωστή στον κλάδο με την ονομασία Reformer- αναμορφωτής Ναφθας...

Μπορώ να αναλύσω περαιτέρω χημικά την διαδικασία αλλα ειναι οφ τόπικ και θα κουράσω...

 

Όπως και να έχει δεν γνωρίζω τι κάνουν οι συνάδελφοι στις άλλες εταιρίες...εδω σίγουρα βγαίνουν διάφορες βενζίνες απο πολλές μονάδες παραγωγής....τις παίρνει το τμήμα της διακίνησης και τις ανακατεύει σε δεξαμενές....μαζι με αλλα συστατικά ανάλογα το προϊόν που θελουμε να επιτύχουμε....

Έλεγχος ποιότητας γινεται εντός του διυλιστηρίου απο δικό μας χημείο για τα προϊόντα καθε μονάδας μα και τα τελικά που ειναι στις δεξαμενές...

Απο εμάς φορτώνουν βυτία διαφόρων εταιριών 95 και 100....

97 δεν βγάζουμε...δεν γνωρίζω τεκμηριωμένα τι κανει η Shell...το μόνο που εχω ακούσει ειναι ότι παίρνει 95 και με πρόσθετα την κανει 97...ίσως σωστό ίσως λάθος...ίσως κάποιος γνωρίζει καλύτερα απο μένα

 

Ο όμιλος έχει και κάποια εταιρικά πρατήρια ΕΚΟ και ΒP απ όπου και βάζω στο αυτοκίνητο μου...εκεί ξέρω τι καίω μιας και το παράγω ο ίδιος [emoji1]

 

Παλαιότερα που έβαζα 97 Shell ο προγραμματιστής μου είχε πει πως ηταν 95 σκαρτη....αυτά βέβαια ειναι και θέματα πρατηριούχων

 

Αυτά απο μένα , ελπίζω να μην σας κούρασα...

Καλημέρα σε όλους [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by XenogeorgeA4
  • Like 5
Posted (edited)

1 δεν καταλαβαίνω τι εννοείς στο πρώτο σκέλος ειλικρινά.

2 διάβασε όλα τα ποστ σου παραπάνω και αν θεωρείς ότι εκφράζεις αμφιβολίες κάτι κάνεις λαθος Είσαι απόλυτος σε αυτά που λες και δεν τίθεται θέμα αμφιβολιών. Διάβασε τα και δες.

3 δεν είπα ποτέ ότι δουλεύω σε διυλιστήριο. Είπα απλά οτι στην Καβάλα έχει. Διάβασε πιο πάνω και δες μόνος σου.

 

http://www.kavalaoil.gr

Καβαλα οιλ εξορυξη υδρογονανθρακων. Τι σχεση εχει με διυλιστήριο. Edited by GTaros
Posted

Αν κανεις κλικ στις χερσαιες εγκαταστασεις στο λινκ που εγραψα θα δεις αυτο:

 

 

Χερσαίες Εγκαταστάσεις

line.gif

Το εργοστάσιο Σίγμα βρίσκεται 14 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης της Καβάλας και 18 χιλιόμετρα βόρεια των εξέδρων του Πρίνου, δίπλα στην ακτή. Περιλαμβάνει εγκαταστάσεις για την τελική επεξεργασία του όξινου αργού πετρελαίου και του όξινου φυσικού αερίου από τις θαλάσσιες εγκαταστάσεις σε σταθεροποιημένο αργό πετρέλαιο, φυσικό αέριο, υγροποιημένο φυσικό αέριο (NGL) και στοιχειακό θειάφι. Οι κύριες μονάδες επεξεργασίας είναι:

1.  Αφύγρανση και αφαλάτωση του όξινου αργού πετρελαίου (20 barg και 80oC).
2.  Διαχωρισμός του όξινου αργού πετρελαίου σε χαμηλή πίεση (8 barg και 75οC).
3.  Σταθεροποίηση του αργού πετρελαίου (βραστήρας στους 160οC και 2,5 barg).
4.  Αποθήκευση του σταθεροποιημένου αργού πετρελαίου σε τρεις δεξαμενές πλωτής οροφής συνολικής χωρητικότητας 500.000 βαρελιών, φόρτωση περιοδικά σε δεξαμενόπλοιο μέσω υποθαλάσσιου αγωγού 24’’ και αγκυροβολίου και σταθμού φόρτωσης σε απόσταση 3 χιλιομέτρων και βάθος θάλασσας 20 μέτρων.
5.  Επεξεργασία του όξινου αερίου (πύργος επαφής αερίου με DGA στα 7 barg και 80oC)
6.  Ανάκτηση υγροποιημένου φυσικού αερίου (NGL) με αφύγρανση του φυσικού αερίου και των υγρών υδρογονανθράκων, σταδιακή ψύξη του αερίου στους -25oC και σταθεροποίηση των υγρών με αποαιθανιωτή.
7.  Μονάδα παραγωγής θείου και εγκαταστάσεις αποθήκευσης υγρού θείου. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο δίδυμες μονάδες Claus με 96% μετατροπή του υδρόθειου σε θειάφι, τρεις αντιδραστήρες τύπου Sulfreen που ανεβάζουν την συνολική μετατροπή του υδρόθειου σε θειάφι στο 99,2%, δύο υπόγειες δεξαμενές αποθήκευσης και απαέρωσης υγρού θείου, μία δεξαμενή αποθήκευσης υγρού θείου, εξοπλισμό φόρτωσης υγρού θείου και μία μονάδα κοκκοποίησης θείου.
8.  Συμπίεση του παραγόμενου γλυκού φυσικού αερίου και ανακυκλοφορία προς τις εξέδρες του Πρίνου για τις ανάγκες του gas lift μέσω του υποθαλάσσιου αγωγού 5,3”.
 
 
 

Αν κανεις κλικ στις χερσαιες εγκαταστασεις στο λινκ που εγραψα θα δεις αυτο:

Posted (edited)

Αν κανεις κλικ στις χερσαιες εγκαταστασεις στο λινκ που εγραψα θα δεις αυτο:

 

 

Χερσαίες Εγκαταστάσεις

line.gif

 

Το εργοστάσιο Σίγμα βρίσκεται 14 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης της Καβάλας και 18 χιλιόμετρα βόρεια των εξέδρων του Πρίνου, δίπλα στην ακτή. Περιλαμβάνει εγκαταστάσεις για την τελική επεξεργασία του όξινου αργού πετρελαίου και του όξινου φυσικού αερίου από τις θαλάσσιες εγκαταστάσεις σε σταθεροποιημένο αργό πετρέλαιο, φυσικό αέριο, υγροποιημένο φυσικό αέριο (NGL) και στοιχειακό θειάφι. Οι κύριες μονάδες επεξεργασίας είναι:

 

1. Αφύγρανση και αφαλάτωση του όξινου αργού πετρελαίου (20 barg και 80oC).

2. Διαχωρισμός του όξινου αργού πετρελαίου σε χαμηλή πίεση (8 barg και 75οC).

3. Σταθεροποίηση του αργού πετρελαίου (βραστήρας στους 160οC και 2,5 barg).

4. Αποθήκευση του σταθεροποιημένου αργού πετρελαίου σε τρεις δεξαμενές πλωτής οροφής συνολικής χωρητικότητας 500.000 βαρελιών, φόρτωση περιοδικά σε δεξαμενόπλοιο μέσω υποθαλάσσιου αγωγού 24’’ και αγκυροβολίου και σταθμού φόρτωσης σε απόσταση 3 χιλιομέτρων και βάθος θάλασσας 20 μέτρων.

5. Επεξεργασία του όξινου αερίου (πύργος επαφής αερίου με DGA στα 7 barg και 80oC)

6. Ανάκτηση υγροποιημένου φυσικού αερίου (NGL) με αφύγρανση του φυσικού αερίου και των υγρών υδρογονανθράκων, σταδιακή ψύξη του αερίου στους -25oC και σταθεροποίηση των υγρών με αποαιθανιωτή.

7. Μονάδα παραγωγής θείου και εγκαταστάσεις αποθήκευσης υγρού θείου. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο δίδυμες μονάδες Claus με 96% μετατροπή του υδρόθειου σε θειάφι, τρεις αντιδραστήρες τύπου Sulfreen που ανεβάζουν την συνολική μετατροπή του υδρόθειου σε θειάφι στο 99,2%, δύο υπόγειες δεξαμενές αποθήκευσης και απαέρωσης υγρού θείου, μία δεξαμενή αποθήκευσης υγρού θείου, εξοπλισμό φόρτωσης υγρού θείου και μία μονάδα κοκκοποίησης θείου.

8. Συμπίεση του παραγόμενου γλυκού φυσικού αερίου και ανακυκλοφορία προς τις εξέδρες του Πρίνου για τις ανάγκες του gas lift μέσω του υποθαλάσσιου αγωγού 5,3”.

 

 

 

Αν κανεις κλικ στις χερσαιες εγκαταστασεις στο λινκ που εγραψα θα δεις αυτο:

Καλημέρα φίλε μου

 

Όλα όσα διάβασα πιο πάνω αφορούν μονάδες απλών διεργασιών σχετικά με την αφαλάτωση αργού και την σταθεροποίηση του...και όχι πλευρικά κλάσματα αργού που στοχεύουν στην παραγωγή βενζινών

 

Σύμφωνα με αυτά που καταλαβαίνει το μυαλό μου μετα το ξενύχτι οι εγκαταστάσεις δεν έχουν μονάδες μετατροπής...πράγμα που καθιστά αδύνατο την παραγωγή βενζινών υψηλών οκτανίων...

 

Προσωπικό μου συμπέρασμα όντας συνάδελφος

Φιλικά Γιώργος

 

*μαλλον δεν εργάζεσαι εκεί και η κουβέντα έγινε για το αν υπάρχει διυλιστηριο ή όχι στην περιοχή...αν ναι τοτε συμφωνώ πως υπάρχει σύμφωνα με όσα διαβαζω [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by XenogeorgeA4
  • Like 2
Posted

Παιδιά, υπάρχει δεν υπάρχει διυλιστήριο στη Καβάλα, ειναι άσχετο το αντικείμενο. Πάμε παρακάτω και στο θέμα μας.

 

 

Δημήτρης

Posted

Αλληλούια

Posted

Οι αντιπαραθέσεις ειναι καλες. Μαθαινουν και οι υπόλοιποι τι παίζει.

Posted

Πάντος σε έλεγχο που παραδέχομαι δεν είναι διπλή τυφλή μελέτη, σε iq toyota από 97αρα δεν είδα καμία διαφορά σε κατανάλωση από 95αρα, σε πρατήριο που βάζω 100αρα στο audi και ξέρω ότι είναι καλή.

 

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βρω καλό πρατήριο άλλης εταιρίας τώρα που η shell το πήγε 1.845. Ελεος...

Posted

Φοβαμαι οτι η 97αρα κανει μεγαλη ζημια στην τιμη της 100αρας...

Posted

Υπαρχει περιπτωση να το εφαρμοσουν και αλλες εταιριες αυτο με την 97αρα?

Posted (edited)

Βασικα φέρε το βενζινάδικο σου πιο κοντα στο σπιτι μου να σε κανω τζίρους!

Ωχ τόσο πολύ καις με τη κ04? :-P

Edited by xrhstosa4b6
  • Like 1
Posted

Μπορει ευκολα η οποιαδήποτε να αλλαξει προσθετα και να αυξηση οκτανια...

Posted

Καλημέρα στην παρέα...μέσα απ το διυλιστήριο αυτη την στιγμή [emoji23]

Νυχτερινός παλι γαμωωω

 

Λοιπόν...εγω εργάζομαι στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις των Ελληνικών Πετρελαίων στον Ασπροπύργο ( ΕΛΠΕ ΒΕΑ )

Μάλιστα ειμαι στις μονάδες μετατροπής στην παραγωγή...συγκεκριμένα παίρνουμε σαν τροφοδοσία Νάφθα 62 οκτανίων (η οποία ειναι πλευρικό κλάσμα απο κάποια αποστακτικη στήλη μονάδας διύλισης) και μέσω μιας χημικής διεργασίας με φούρνους , αντιδραστήρες και καταλύτη ιριδιου πλατίνας παράγουμε το Reformate...το οποίο ειναι ουσιαστικά βενζίνη 102-104 οκτανίων ανάλογα την πίεση λειτουργείας της μονάδας...η μονάδα ειναι γνωστή στον κλάδο με την ονομασία Reformer- αναμορφωτής Ναφθας...

Μπορώ να αναλύσω περαιτέρω χημικά την διαδικασία αλλα ειναι οφ τόπικ και θα κουράσω...

 

Όπως και να έχει δεν γνωρίζω τι κάνουν οι συνάδελφοι στις άλλες εταιρίες...εδω σίγουρα βγαίνουν διάφορες βενζίνες απο πολλές μονάδες παραγωγής....τις παίρνει το τμήμα της διακίνησης και τις ανακατεύει σε δεξαμενές....μαζι με αλλα συστατικά ανάλογα το προϊόν που θελουμε να επιτύχουμε....

Έλεγχος ποιότητας γινεται εντός του διυλιστηρίου απο δικό μας χημείο για τα προϊόντα καθε μονάδας μα και τα τελικά που ειναι στις δεξαμενές...

Απο εμάς φορτώνουν βυτία διαφόρων εταιριών 95 και 100....

97 δεν βγάζουμε...δεν γνωρίζω τεκμηριωμένα τι κανει η Shell...το μόνο που εχω ακούσει ειναι ότι παίρνει 95 και με πρόσθετα την κανει 97...ίσως σωστό ίσως λάθος...ίσως κάποιος γνωρίζει καλύτερα απο μένα

 

Ο όμιλος έχει και κάποια εταιρικά πρατήρια ΕΚΟ και ΒP απ όπου και βάζω στο αυτοκίνητο μου...εκεί ξέρω τι καίω μιας και το παράγω ο ίδιος [emoji1]

 

Παλαιότερα που έβαζα 97 Shell ο προγραμματιστής μου είχε πει πως ηταν 95 σκαρτη....αυτά βέβαια ειναι και θέματα πρατηριούχων

 

Αυτά απο μένα , ελπίζω να μην σας κούρασα...

Καλημέρα σε όλους [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

επιτελους εμφανιστηκες εσυ!!!!

  • Like 1
Posted

Υπαρχει περιπτωση να το εφαρμοσουν και αλλες εταιριες αυτο με την 97αρα?

 

ναι απ οσο ξερω ετοιμαζονται κ αλλες εταιριες στο μελλον να βγαλουν 97αρα...με σκοπο να αντικαταστησουν την super LRP (ειναι εκεινη η παλια με το λαδακι) η οποια ειναι σε φαση καταργησης σιγα σιγα...το μοναδικο δυιλιστηριο που την παραγει ακομα κ αυτο σε πολυ μικρη ποσοτητα ειναι του Βαρδινογιαννη στην Κορινθο!!!

  • Like 2
Posted

ρε παιδια ας επανελθουμε παλι στο ζουμι γιατι πραγματικα εμενα σαν αναγνωστη και πελατη ουτε που με νοιαζει αν υπαρχει ή οχι διυληστηριο στη Καβαλα:

 

σημερα ειδα σε πρατηριο diesel vpower, ποια η διαφορα με τη ταπεινη diesel?

Posted

ρε παιδια ας επανελθουμε παλι στο ζουμι γιατι πραγματικα εμενα σαν αναγνωστη και πελατη ουτε που με νοιαζει αν υπαρχει ή οχι διυληστηριο στη Καβαλα:

 

σημερα ειδα σε πρατηριο diesel vpower, ποια η διαφορα με τη ταπεινη diesel?

πολλα πρατηρια εκτος απο την shell εχουν απλο κ ενισχυμενο πετρελαιο...

το vpower εχει προσθετα κ ενα πολυ ισχυρο φαρμακο εναντια στους μυκητες που κανει το βιοπετρελαιο... οποιος εχει δει ντεποζιτο πετρελαιου καθισμενο πανω απο 20 μερες μπορει να καταλαβει...

  • Like 1
Posted

Πάντος σε έλεγχο που παραδέχομαι δεν είναι διπλή τυφλή μελέτη, σε iq toyota από 97αρα δεν είδα καμία διαφορά σε κατανάλωση από 95αρα, σε πρατήριο που βάζω 100αρα στο audi και ξέρω ότι είναι καλή.

 

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βρω καλό πρατήριο άλλης εταιρίας τώρα που η shell το πήγε 1.845. Ελεος...

τη παρασκευή που μας περασε την εβαλα 1,795.....

Posted

πολλα πρατηρια εκτος απο την shell εχουν απλο κ ενισχυμενο πετρελαιο...

το vpower εχει προσθετα κ ενα πολυ ισχυρο φαρμακο εναντια στους μυκητες που κανει το βιοπετρελαιο... οποιος εχει δει ντεποζιτο πετρελαιου καθισμενο πανω απο 20 μερες μπορει να καταλαβει...

σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση:

 

αυτο σημαινει οτι πρεπει να βαζω συνεχεια vpower ή ( αντιστοιχο αλλης εταιριας) ή καθε π.χ 100 λιτρα;

Posted (edited)

Δεν μπορώ να τοποθετηθώ επί τεχνικών θεμάτων ως προς την παραγωγή και ποιοτική ανάλυση βενζίνης.

 

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι σε όλα τα αμάξια μου (εκτός από κάτι super mini πχ Daewoo Matiz κλπ που δεν  υπάρχει καμία διαφορά στην ιπποδύναμη) η διαφορά ανάμεσα στην 95 και στην 100 είναι από παρατηρήσιμη μέχρι εντυπωσιακή.

 

Οπότε στο σκέλος της ερώτησης αν υπάρχει διαφορά ΝΑΙ σίγουρα υπάρχει ανάμεσα στην 95 και στην 100.

 

Η διαφορά αυτή μεταφράζεται σε αύξηση ιπποδύναμης ή/και περισσότερα χιλιόμετρα από ένα ρεζερβουάρ. Όπως έχει προειπωθεί αυτές οι διαφορές σε κατανάλωση (και τα περισσότερα χιλιόμετρα που βγάζει ενα ντεπόζιτο) δεν είναι ανάλογες με την διαφορά τιμής, οπότε χρησιμοποιώντας 100άρα νέμεν βγάζεις παραπάνω χλμ, αλλά εξακολουθείς να πληρώνεις περισσότερο σε σχέση με την 95άρα για τα ίδια χιλιόμετρα.

 

Βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη προδιάθεση εδώ στο φόρουμ για χρήση καυσίμων Shell, εγώ δεν έχω παρατηρήσει διαφορές σε σχέση με άλλες 100ρες παρά ότι είναι φτηνότερες ενώ η vpower racing είναι η ακριβότερη όλων.

 

Όπως έχει επίσης προειπωθεί το πρατήριο έχει σημασία ανεξαρτήτου μάρκας.

 

Αν ενδιαφέρει εγώ χρησιμοποιώ BP Ultimate 100 απλά διότι έχω μείνει ευχαριστημένος από το πρατήριο μέχρι στιγμής (εδώ και 10 χρόνια δλδ). 

 

Αν και είναι λίγο ρουλέτα δεν έχω πρόβλημα να βάζω και φτηνές 100ρες, λίγες οι φορές (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) που είχα  προβλήματα (τσεκ ή κομπιάσματα)

 

ΥΓ. για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάζει κανείς 97,αν θέλετε οικονομία στην τσέπη βάλτε 95 αλλά και χαμηλές επιδόσεις (ή μάλλον εργοστασιακές επιδόσεις αν το μοτέρ έχει προδιαγραφές 95), ή επιδόσεις αυξημένες ειδικά σε επαναπρογραματισμένα με 100άρα.

Edited by Chris1967
  • Like 1
Posted

σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση:

 

αυτο σημαινει οτι πρεπει να βαζω συνεχεια vpower ή ( αντιστοιχο αλλης εταιριας) ή καθε π.χ 100 λιτρα;

θα σου πρότεινα σε κάθε περίπτωση να βάζεις ένα 3-4 γεμισματα κάποιο ανεξάρτητο ενισχυτικο-αντιμυκητιακο που μπορείς να βρεις είτε σε βενζινάδικα είτε σε μαγαζιά λιανικής ανταλλακτικών καλό θα του κάνεις κ σίγουρα όχι χωρίς λόγο...
  • Like 1
Posted

Δεν μπορώ να τοποθετηθώ επί τεχνικών θεμάτων ως προς την παραγωγή και ποιοτική ανάλυση βενζίνης.

 

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι σε όλα τα αμάξια μου (εκτός από κάτι super mini πχ Daewoo Matiz κλπ που δεν  υπάρχει καμία διαφορά στην ιπποδύναμη) η διαφορά ανάμεσα στην 95 και στην 100 είναι από παρατηρήσιμη μέχρι εντυπωσιακή.

 

Οπότε στο σκέλος της ερώτησης αν υπάρχει διαφορά ΝΑΙ σίγουρα υπάρχει ανάμεσα στην 95 και στην 100.

 

Η διαφορά αυτή μεταφράζεται σε αύξηση ιπποδύναμης ή/και περισσότερα χιλιόμετρα από ένα ρεζερβουάρ. Όπως έχει προειπωθεί αυτές οι διαφορές σε κατανάλωση (και τα περισσότερα χιλιόμετρα που βγάζει ενα ντεπόζιτο) δεν είναι ανάλογες με την διαφορά τιμής, οπότε χρησιμοποιώντας 100άρα νέμεν βγάζεις παραπάνω χλμ, αλλά εξακολουθείς να πληρώνεις περισσότερο σε σχέση με την 95άρα για τα ίδια χιλιόμετρα.

 

Βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη προδιάθεση εδώ στο φόρουμ για χρήση καυσίμων Shell, εγώ δεν έχω παρατηρήσει διαφορές σε σχέση με άλλες 100ρες παρά ότι είναι φτηνότερες ενώ η vpower racing είναι η ακριβότερη όλων.

 

Όπως έχει επίσης προειπωθεί το πρατήριο έχει σημασία ανεξαρτήτου μάρκας.

 

Αν ενδιαφέρει εγώ χρησιμοποιώ BP Ultimate 100 απλά διότι έχω μείνει ευχαριστημένος από το πρατήριο μέχρι στιγμής (εδώ και 10 χρόνια δλδ). 

 

Αν και είναι λίγο ρουλέτα δεν έχω πρόβλημα να βάζω και φτηνές 100ρες, λίγες οι φορές (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) που είχα  προβλήματα (τσεκ ή κομπιάσματα)

 

ΥΓ. για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάζει κανείς 97,αν θέλετε οικονομία στην τσέπη βάλτε 95 αλλά και χαμηλές επιδόσεις (ή μάλλον εργοστασιακές επιδόσεις αν το μοτέρ έχει προδιαγραφές 95), ή επιδόσεις αυξημένες ειδικά σε επαναπρογραματισμένα με 100άρα.

 

+1 σε ολα...

απλα οσο αναφορα την shell απλα κανουμε κουβεντα για την 97 αρα...δεν υπαρχει η προθεση νομιζω να διαφημηστει καμια εταιρια...

 

γενικα θα πω κ θα ξαναπω το παν για εναν καταναλωτη (πρεπει να) ειναι το πρατηριο...απο εκει φευγει το τελικο προιον...

στην Βαση του ο καθενας ας βρει 1 πρατηριο κ αλλη μια εναλλακτικη που να το εμπιστευται κατα κυριο λογο στην ποιοτητα κατα δευτερο λογο στην ποσοτητα-τιμη...

  • Like 1
Posted (edited)

Καλος ο διαλογος ,βγαζουμε συμπερασματα.Εγω απ οτι καταλαβα για την 95  ειναι ιδια και καποιες εταιρειες βαζουν και  καποια προσθετα καθαριστικα γι αυτο και τις λενε ''economy,kinitron,clear etc.''Oι 100αρες  εναι αλλη διαδικασια-επεξεργασια που ανεβαζει τα  οκτανια και επιπλεον εχουν τα προσθετα που βαζει καθε εταιρεια για καθαροτητα ,καλη καυση .Επισης η διαφορα αναμεσα σε 95  και 100   συνηθως ειναι αισθητη σε ολους και μαλιστα τα γαργαλημενα μοτερ την καταλαβαινουν περισσοτερο!ιδιως αν εχεις προγραμμα για 100!! Aυτην η 97 μ εχει μπερδεψει!Απ οτι καταλαβα πρεπει να ειναι 95 που εχει προσθετα για γινει 97 και οχι την χημικη επεξεργασια, οπως διαβασαμε πιο πανω απο τον συμφορουμητη XenogeorgeA4 ,που δεχεται η 100ρα! + τα προσθετα καθαριστικα της εταιρειας. Η διαφορα αναμεσα σε 95 και 97 σε στοκ ηρεμα μοτερ δεν ειναι καν αισθητη ενω καποια πιο αγρια μοτερ  βγαζουν περισσοτερα χλμ σε πορεια μονο ενω εντος πολης καμια διαφορα...! Αυτο καταλαβα εγω απο τον διαλογο μας και την προσωπικη μου χρηση...

Edited by George...
  • Like 2
Posted

Καλος ο διαλογος ,βγαζουμε συμπερασματα.Εγω απ οτι καταλαβα για την 95  ειναι ιδια και καποιες εταιρειες βαζουν και  καποια προσθετα καθαριστικα γι αυτο και τις λενε ''economy,kinitron,clear etc.''Oι 100αρες  εναι αλλη διαδικασια-επεξεργασια που ανεβαζει τα  οκτανια και επιπλεον εχουν τα προσθετα που βαζει καθε εταιρεια για καθαροτητα ,καλη καυση .Επισης η διαφορα αναμεσα σε 95  και 100   συνηθως ειναι αισθητη σε ολους και μαλιστα τα γαργαλημενα μοτερ την καταλαβαινουν περισσοτερο!ιδιως αν εχεις προγραμμα για 100!! Aυτην η 97 μ εχει μπερδεψει!Απ οτι καταλαβα πρεπει να ειναι 95 που εχει προσθετα για γινει 97 και οχι την χημικη επεξεργασια, οπως διαβασαμε πιο πανω απο τον συμφορουμητη XenogeorgeA4 ,που δεχεται η 100ρα! + τα προσθετα καθαριστικα της εταιρειας. Η διαφορα αναμεσα σε 95 και 97 σε στοκ ηρεμα μοτερ δεν ειναι καν αισθητη ενω καποια πιο αγρια μοτερ  βγαζουν περισσοτερα χλμ σε πορεια μονο ενω εντος πολης καμια διαφορα...! Αυτο καταλαβα εγω απο τον διαλογο μας και την προσωπικη μου χρηση...

σωστος για εμας τους ταπεινους καταναλωτες

Posted

+1 σε ολα...

απλα οσο αναφορα την shell απλα κανουμε κουβεντα για την 97 αρα...δεν υπαρχει η προθεση νομιζω να διαφημηστει καμια εταιρια...

 

γενικα θα πω κ θα ξαναπω το παν για εναν καταναλωτη (πρεπει να) ειναι το πρατηριο...απο εκει φευγει το τελικο προιον...

στην Βαση του ο καθενας ας βρει 1 πρατηριο κ αλλη μια εναλλακτικη που να το εμπιστευται κατα κυριο λογο στην ποιοτητα κατα δευτερο λογο στην ποσοτητα-τιμη...

Δεν υπονόησα ότι κάνετε διαφήμιση, απλά και σε άλλα thread για βενζίνες κατάλαβα ότι υπάρχει μια προδιάθεση να θεωρείτε (τουλάχιστον από αυτό που αποκόμισα εγώ διαβάζοντας και πιθανόν να παρανόησα) καλύτερες τις βενζίνες Shell. Προσωπικά έχω βάλει πολύ shell vpower racing υποκινούμενος από την κάρτα όταν πρωτοβγήκε για να παίρνω και δωράκια αλλά τελικά δεν είδα διαφορές με άλλες καλές 100ρες. Vpower έβαζα επίσης αλλά και πάλι δεν κατάλαβα σπουδαίες διαφορές από την απλά 95. Οι διαφορές ήταν πάντα υπέρ της 100.

  • Like 1
Posted

Όταν τα μοτέρ σας έχουν maf, οι διαφορές που θα δείτε στις επιδόσεις είναι εμφανείς άλλα μικρές και στην τελική safe. Με άλλα λόγια, πολύ δύσκολα μπορεί να πάθει ζημιά το αμάξι εκτός και αν φοράει πρόγραμμα αυστηρά για 100 οκτανια.

 

Όταν ένα αμάξι δεν έχει maf στηρίζεται καθαρά σε αισθητήρα λάμδα για καθορισμό αποκλίσεων μίγματος από τον χάρτη της βενζίνης, και εκεί χάνεται ο μπουσουλας, καθώς αν δεν υπάρχει και σωστή ρύθμιση για τους αισθητήρες για πυρακια παίζεις Ρωσική ρουλέτα.

 

Μου έχει τύχει από εκο 100αρα που μάλλον είχε πρόσμιξη με νερό, να εχω φτωχό μίγμα, misfires και συναφή με το που μπαίναμε σε φάσμα πίεσης σε βαθμό τραγικό.

 

Ωστόσο αμάξια με maf και εργοστασιακούς εγκεφάλους έχουν λιγότερα τέτοια θεματα

 

Sent from my SM-P550 using Tapatalk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.